*

Ψηφοφορία

Στο γνωστικό του ΑΣΕΠ 2009 πιστεύω ότι έγραψα

Κάτω από 50
12 (21.4%)
[50,60)
21 (37.5%)
[60,70)
13 (23.2%)
[70, 80)
5 (8.9%)
[80, 90)
2 (3.6%)
Τουλάχιστον 90
3 (5.4%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 55

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;  (Αναγνώστηκε 22951 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Gauss

  • Επισκέπτης
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #84 στις: Απριλίου 06, 2009, 01:41:47 am »
Έριξα μια σχετικά γρήγορη ματιά στα μηνύματα των 6 αυτών σελίδων, μια και δεν μπαίνω συχνά στο ίντερνετ τελευταία.

Αν και θα γίνω κακός (δηλ. μόνο 2.778.632 φορές "χειρότερος" απ' όσο ο συνάδελφος "siobaras" ;D), δεν μπορώ να μην καταθέσω την άποψή μου:

Τα φετεινά μαθηματικά του ΑΣΕΠ, ήταν μια χαρά, και μακάρι να βάζουν από δω και μπρος τέτοια: Απ' όλη σχεδόν την ύλη, αρκετά κλικ πάνω απ' αυτά που δίνουμε στους μαθητές, και ελάχιστα πανεπιστημιακά. Ας μην ξεχνάμε συνάδελφοι ότι πρέπει να διδάσκουμε 2, αλλά να ξέρουμε 10.
Κακά τα ψέματα: Μπορεί η επάρκεια στο αντικείμενό σου να μη σε κάνει τέλειο δάσκαλο, αλλά σου δίνει την αυτοπεποίθηση να σταθείς μέσα στην τάξη με το κεφάλι ψηλά, εκπροσωπώντας επάξια το -όποιο- κράτος σου έδωσε αυτή την εξουσία (αξιολόγησης, βαθμολόγησης κτλ).
Όσον αφορά τις απόψεις που ακούστηκαν -και ακούγονται και έξω απ' αυτό το forum- για δαιμονοποίηση και προφανώς κατάργηση του "κακού", "άδικου", "αναξιοκρατικού" κτλ ΑΣΕΠ, θα πω μόνο ότι "όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια" (εξάλλου δεν ακούω τίποτα εναλλακτικό, παρά την επιστροφή της ξεπερασμένης επετηρίδας...).
Δέχομαι ότι στα παιδαγωγικά κάποιος μπορεί να είναι τυχερός ή άτυχος, και με 100 στο γνωστικό να μη διοριστεί τελικά (το αν η μορφή του διαγωνισμού είναι τέλεια ή όχι, είναι μια άλλη ιστορία), αλλά "αισθητή" τύχη στο γνωστικό δεν παίζει.
Συμπερασματικά, τα θέματα κατά την άποψή μου ήταν τα καλύτερα όλων των ετών (προσωπικά έδωσα σε ΑΣΕΠ που δεν υπήρχαν καν πολλαπλής επιλογής, και η βάση ήταν το 14 στα 20), αλλά όπως είπε και κάποιος συνάδελφος πριν, αν όλοι έγραψαν χαμηλά, θα διοριστούν και με βαθμό 60-65. οπότε τι σημασία έχει το επίπεδο δυσκολίας?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:41:49 »

Αποσυνδεδεμένος k.d.pe03

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 660
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #85 στις: Απριλίου 06, 2009, 12:05:35 pm »
καλημέρα.
σεβαστή η αποψή σου συνάδελφε,μόνο που ξέχασες να μας πεις κάτι:είσαι διορισμένος ή αδιόριστος?και αν είσαι διορισμένος πως διορίστηκες(εννοώ με εννιαίο ,με ΑΣΕΠ,με ΠΔΣ?)

Αποσυνδεδεμένος mac190604

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, όπως την έχω φανταστεί!
    • Προφίλ
    • http://lisari.blogspot.com
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #86 στις: Απριλίου 06, 2009, 05:21:12 pm »
Δεν έχω κουράγιο να σου απαντήσω... παρόλο που εσύ βρήκες το κουράγιο να διαβάσεις τις 6 σελίδες!! Φοβάμαι ότι αν ανοίξουμε την κουβέντα τα ίδια πράγματα θα σου πούμε... καταλαβαίνω τι λες αλλά νομίζω ότι έχουν δωθεί απαντήσεις σε αυτές τις θέσεις... έτσι πρόχειρα σου μαζεύω κάποια δικά μου γραφώμενα, όπως για την βάση του 64 αντί του 84 και την φιλοσοφία των δύσκολων θεμάτων...

"..........  το ίδιο δεν θα ήταν αν είχαν βάλει πιο βατά θέματα και εκεί που η βάση ήταν το 74 να γινόταν 84; Με τα δύσκολα θέματα σκοτώνεις την ψυχολογία του εξεταζόμενου, του δημιουργείς ανασφάλεια για τον διαγωνισμό και του κλονίζεις την εμπιστοσύνη για τον θεσμό"

και κάτι τελευταίο που έγραφα...

Παραμένει όμως το ερώτημα, γιατί να είναι πιο δύσκολα; Δηλαδή ο διαγωνισμός γίνεται για να μας κρίνει;  Και πρέπει να μπουν δύσκολα θέματα για να καταλάβουν το επίπεδό μας;  Αν αυτό ίσχυε, μήπως ακυρώνει όλα τα χρόνια που λειτουργούμε ως εκπαιδευτικοί; Τελικά τώρα πρέπει να ελέγξουν το επίπεδό μας; Τόσο καιρό τι κάνανε; Μήπως ακυρώνουν με αυτό τον τρόπο και τα πανεπιστήμια; Μήπως ακυρώνουν και τα σχολεία; Και εμείς ήμασταν κάποια στιγμή μαθητές, δεν πιάνεται; Δηλαδή να πιέσουν καταστάσεις με τα δύσκολα θέματα και να στριμώξουμε το μέλλον μας μέσα σε 4 ώρες; Και πως μπορεί να κριθούμε όταν δεν θυμόμαστε έναν τύπο ή μια ξεχασμένη πρόταση που είχαμε διδακτοί στο Πανεπιστήμιο (για τις ακολουθίες λέω); Και γιατί στην ειδική διδακτική  να διαπραγματεύονται και εκεί θέματα που είναι “λεπτά” σημεία των μαθηματικών άρα αποτελούν γνωστικό αντικείμενο;

Ή μήπως  τελικά, θα έπρεπε ο διαγωνισμός να λειτουργεί ως ένα τελικό επανέλεγχο για να μην μπουν άτομα που έχουν ένα ξεχασμένο πτυχίο στο συρτάρι; Ένας καλός μαθηματικός κρίνεται από πόσους τύπους θυμάται; Και αν ένας καλός (ή άριστος) μαθητής, μπορεί να λύσει όλο το εύρος των ασκήσεων που μπήκα στο προηγούμενο διαγωνισμό γιατί αυτό να αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα των θεμάτων που θα μπαίνουν; Γιατί ένας καλός μαθητής αύριο να μην γίνει και καθηγητής, αν αποκτήσει όλα τα κατάλληλα εφόδια;

Δεν σημαίνει ότι λέγοντας τα προηγούμενα ότι δεν καταλαβαίνω τι λες και με ποιον τρόπο το λες... είναι κατανοητό, απλά μας έχουν βάλει στην διαδικασία της "πασαρέλας" και πρέπει να κουνήσουμε τους γοφούς μας να πάρουμε όσο καλύτερους βαθμούς μπορούμε... Ας γινόταν αυτό στα προηγούμενα βήματα της εκπαίδευσης, σχολείο, πανεπιστήμιο και όχι σε κάποιους που τους θεωρείς καθηγητές; Τους θεωρείς τελικά καθηγητές ή όχι;

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #87 στις: Απριλίου 14, 2009, 03:29:19 pm »
Φίλε mac,
αν εσύ ήσουν Υπουργείο και έπρεπε να διαλέξεις π.χ. 500 μαθηματικούς επί συνόλου ας πούμε 6000, πώς τελικά θα τους διάλεγες;
Με το πιο παλιό πτυχίο; Με την ηλικία;

(Με καλή πρόθεση ρωτάω για να καταλάβω την άποψή σου, δεν ειρωνεύομαι)
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:41:49 »

Gauss

  • Επισκέπτης
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #88 στις: Απριλίου 14, 2009, 10:50:31 pm »
καλημέρα.
σεβαστή η αποψή σου συνάδελφε,μόνο που ξέχασες να μας πεις κάτι:είσαι διορισμένος ή αδιόριστος?και αν είσαι διορισμένος πως διορίστηκες(εννοώ με εννιαίο ,με ΑΣΕΠ,με ΠΔΣ?)
Μα είπα ότι έδωσα σε ΑΣΕΠ (και διορίστηκα). Στον πρώτο, του '98.





Μια μικρή τροποποίηση:
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 14, 2009, 10:58:04 pm από Gauss »

Αποσυνδεδεμένος mac190604

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, όπως την έχω φανταστεί!
    • Προφίλ
    • http://lisari.blogspot.com
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #89 στις: Απριλίου 18, 2009, 12:28:27 pm »
Φίλε mac,
αν εσύ ήσουν Υπουργείο και έπρεπε να διαλέξεις π.χ. 500 μαθηματικούς επί συνόλου ας πούμε 6000, πώς τελικά θα τους διάλεγες;
Με το πιο παλιό πτυχίο; Με την ηλικία;

(Με καλή πρόθεση ρωτάω για να καταλάβω την άποψή σου, δεν ειρωνεύομαι)

Φίλε Siovara, το ξέρω ότι ρωτάς καλοπροαίρετα και έτσι σε αντιμετωπίζω, δεν ξεχνώ ότι στο παρελθόν με έχεις βοηθήσει πολύ με τις απαντήσεις σε κάποιες απορίες μου ή και στις πολύτιμες συμβουλές σου στον τρόπο διαβάσματος για τον ΑΣΕΠ…
 
Τώρα αν ήμουν εγώ στο υπουργείο, αρχικά θα πανηγύριζα (αστειεύομαι)… Νομίζω ότι θα έκανα εξετάσεις όπως γίνονται και τώρα, απλά δεν θα έβαζα τόσο δύσκολα θέματα. Ο βαθμός πτυχίου και ο χρόνος κτήσης του (σε πόσα χρόνια το πήρες) θα έπαιζαν και αυτά σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση της βαθμολογίας.  Φυσικά τα μεταπτυχιακά, διδακτορικά και η προϋπηρεσία όπως είναι και τώρα, κανονικά. Νομίζω ότι δεν καταλαβαίνεις κάτι… δεν είμαι «κατά»  γενικά του υπάρχοντος συστήματος απλά δεν θεωρώ ότι πρέπει να διαγωνιστούμε σε πολύ δύσκολα θέματα όπως έγινε φέτος. Αυτό λέω και ξαναλέω… γιατί ο πήχης δυσκολίας  να είναι στο 60 και να μην είναι στο 80;
 
Με τα δύσκολα θέματα απαξιώνουν την πορεία μας και μας ρίχνουν ψυχολογικά…  Τι αποδεικνύουν όταν εγώ θα πάρω στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ 50 ή 60; Ένα άτομο χαμηλού επιπέδου στα μαθηματικά… Το ίδιο ίσχυε και όταν ήμουν μαθητής; Το ίδιο ίσχυε όταν ήμουν και υποψήφιος διαγωνιζόμενος στις εξετάσεις των Πανελληνίων; Το ίδιο ίσχυε και όταν ήμουν φοιτητής στην σχολή μου; Το ίδιο ίσχυε όταν ήμουν και ωρομίσθιος ή αναπληρωτής στην δημόσια εκπαίδευση; Και τελικά τώρα που δίνω εξετάσεις ΑΣΕΠ το σύστημα αντιλαμβάνεται ότι δεν είμαι καλός; Γιατί με άφηνε να προχωράω τόσα χρόνια και να μου δίνε φρούδες ελπίδες ότι μπορώ να προχωρήσω; Μήπως το σύστημα δεν έχει ένα συνεχή και αντικειμενικό τρόπο αξιολογήσεις και άδικα κατηγορούμαστε εμείς;  Που τι κάνουμε όλο αυτόν τον καιρό; Διαγωνιζόμαστε και προσπαθούμε…

Και ποιος είναι τελικά ο σκοπός του συστήματος; Να βάλει καθηγητές του 80 με τέτοια θέματα και να αντιμετωπίσουν μαθητές που αδιαφορούν τελείως; Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά στην εκπαίδευση ισχύει το αντίστροφο από άλλες εποχές… Τώρα μπαίνουν όλο και καλύτεροι καθηγητές και οι

Τελοσπάντων, δεν θέλω να μπαίνω καθηγητής στην δημόσια εκπαίδευση και να έχω γράψει γνωστικό 60, δεν με ανεβάζει ως άτομο και πόσο μάλλον ως καθηγητή.

Αποσυνδεδεμένος mac190604

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, όπως την έχω φανταστεί!
    • Προφίλ
    • http://lisari.blogspot.com
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #90 στις: Απριλίου 18, 2009, 02:01:33 pm »
καλημέρα.
σεβαστή η αποψή σου συνάδελφε,μόνο που ξέχασες να μας πεις κάτι:είσαι διορισμένος ή αδιόριστος?και αν είσαι διορισμένος πως διορίστηκες(εννοώ με εννιαίο ,με ΑΣΕΠ,με ΠΔΣ?)
Μα είπα ότι έδωσα σε ΑΣΕΠ (και διορίστηκα). Στον πρώτο, του '98.





Μια μικρή τροποποίηση:

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #91 στις: Απριλίου 18, 2009, 08:50:42 pm »
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=10822.msg159980;topicseen#new


Φίλε mac,
αν εσύ ήσουν Υπουργείο και έπρεπε να διαλέξεις π.χ. 500 μαθηματικούς επί συνόλου ας πούμε 6000, πώς τελικά θα τους διάλεγες;
Με το πιο παλιό πτυχίο; Με την ηλικία;

(Με καλή πρόθεση ρωτάω για να καταλάβω την άποψή σου, δεν ειρωνεύομαι)

Αποσυνδεδεμένος anna4

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 143
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #92 στις: Μαΐου 01, 2009, 01:43:07 am »

Όσον αφορά τις απόψεις που ακούστηκαν -και ακούγονται και έξω απ' αυτό το forum- για δαιμονοποίηση και προφανώς κατάργηση του "κακού", "άδικου", "αναξιοκρατικού" κτλ ΑΣΕΠ, θα πω μόνο ότι "όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια" (εξάλλου δεν ακούω τίποτα εναλλακτικό, παρά την επιστροφή της ξεπερασμένης επετηρίδας...).


Είμαι ένας από εκείνους που "δαιμονοποιοούν"τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ...αλλά όχι γιατί είμαι "αλεπού"...

Καταρχήν πιστεύω πως θα έπρεπε ήδη από το πανεπιστήμιο να υποχρεωνόμαστε να επιλέξουμε "΄κατεύθυνση εκπαιδευτικός"...οπότε έτσι μόνο όσοι ήθελαν πραγματικά να γίνουν εκπαιδευτικοί θα γίνονταν(άρα λιγότεροι υποψήφιοι)...και ενδεχομένως αν υπήρχε μια τέτοια κατεύθυνση να γινόντουσαν και περισσότερα μαθήματα διδακτικής, παιδαγωγικών κ.λ.π με αποτέλεσμα την καλύτερη κατάρτιση μας...στην καλύτερη περίπτωση...(γιατί κι εγω πέρασα όλα τα ΔΔΜ μαθήματα (αν και δε μου χρειάζονταν) αλλά δε θεωρώ ότι με έκαναν καλύτερη σαν εκπαιδευτικό....)
 Και όσοι θα είχαν επιλέξει αυτήν την κατεύθυνση να πρέπει να κάνουν "την πρακτική τους" στην τάξη και να βαθμολογούνται πάνω σε αυτό και ως προς τις γνώσεις τους και ως προς την παιδαγωγική τους επάρκεια...και ο βαθμός τους αυτός να είναι "τα μόρια" που θα χρειάζονται για διορισμό...και όχι μόρια από "το παράθυρο"....όυτε τα μόρια και η επίδοση τους από μία τετράωρη εξέταση....
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 01, 2009, 02:18:33 am από anna4 »

Αποσυνδεδεμένος killbillys

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #93 στις: Μαΐου 26, 2009, 03:27:13 pm »
Παιδια ειμαι καινουριος στο φορουμ αλλα παρακολουθώ αρκετο καιρο τις συζητησεις που γίνονται εδώ...πιστεύω ότι γίνεται πραγματικά μία πολύ καλή προσπάθεια επικοινωνίας και ανταλλαγής απόψεων για πράγματα τα οποία μας αφορούν... Εγώ έδωσα φέτος δεύτερη φορά στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και μπορώ να πω ότι με δυσκόλεψαν περισσότερο από αυτά του προηγούμενου διαγωνισμού στο γνωστικό. Πρέπει όμως κατα την αποψή μου να ορίσουμε τι σημαίνει δύσκολα-εύκολα θέματα με την έννοια του κρητιρίου αξιολόγησης δηλαδή με το τι πραγματικά ζητάμε από έναν "ικανό" μαθηματικό. Κατά τη γνώμη μου η παραπάνω διαφωνίες δεν έχουν και τόσο μεγάλη σημασία όταν δε μπορούμε να καθορίσουμε τι είναι αυτό που πρέπει να καθιστά εύκολα ή δύσκολα τα θέματα, δηλαδή "ικανός" ή "μη ικανός" μαθηματικός.
Με αφετηρία τις παραπάνω σκέψεις θέλω να εκφράσω την προσωπική μου γνώμη πάνω στο τι πρέπει να εξετάζεται στο γνωστικό του ΑΣΕΠ, εξάλλου κάτι αντίστοιχο δε γίνεται και όταν φτιάχνουμε ένα σχέδιο διαδασκαλίας? Δε πρέπει δηλαδή πρώτα να έχουμε ορίσει τους διαδικτικούς στόχους πριν δημιουργήσουμε τα θέματα αξιολόγησεις για να ξέρουμε τι πραγματικά εξετάζουμε? Προσωπικά λοιπόν πιστεύω ότι το κριτήριο αξιολόγησης για ένα μαθηματικό θα πρέπει να είναι κυρίως η ικανότητα εφαρμογής και σύνθεσης μαθηματικών εννοιών και όχι η ταχύτητα εκτέλεσης των πράξεων και των τύπων, όπου συνήθως δίνονται πολλές φορές έτοιμοι με προφανή σκοπό (αν είναι ποτέ δυνατόν) να δοκιμάζεσαι κατά πόσο γρήγορα μπορείς να κάνεις τις αντικαταστάσεις και στη συνέχεια τις πράξεις.. Εγώ για την ακρίβεια έχω χάσει μονάδες στο τελευταίο διαγωνισμό επείδη δε πρόλαβα να εκτελέσω τις πράξεις. Ακόμα είναι απαράδεκτο επί 4 ώρες, οι οποίες εντέλει δε είναι αρκετές, να κάνεις μηχανικές πράξεις για να δείξεις ότι είσαι "καλός" μαθηματικός.

Αποσυνδεδεμένος Λουλου

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #94 στις: Ιουνίου 25, 2009, 04:55:46 pm »
Και μια παρατηρηση ,στην ψηφοφορια ειδα 2 ατομα να εχουν επιλεξει την επιλογη 90 στο γνωστικο ,τι εγινε ?ψεματα εγραψαν η λαθος εκαναν?

Αποσυνδεδεμένος mac190604

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, όπως την έχω φανταστεί!
    • Προφίλ
    • http://lisari.blogspot.com
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #95 στις: Ιουλίου 01, 2009, 09:37:22 am »
Αυτό λέω και ξαναλέω… γιατί ο πήχης δυσκολίας  να είναι στο 60 και να μην είναι στο 80;
 


Τι λέτε παιδιά πέσαμε μέσα με την δική μας ψηφοφορία; Και όσο για την βάση διορισμού που ήταν κοντά στο 64 νομίζω ότι προσεγγίσαμε! Από ότι είδα στους πίνακες ο τελευταίος έχει 62,6 συνολικό βαθμό (με προαυξήσεις) άρα ο μέσος όρος των μαθηματών κινήθηκε γύρως στο 60... Ωραίο είναι αυτό;

Αποσυνδεδεμένος mac190604

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, όπως την έχω φανταστεί!
    • Προφίλ
    • http://lisari.blogspot.com
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #96 στις: Ιουλίου 01, 2009, 09:38:44 am »
Κλείδωσα την ψηφοφορία... δεν υπάρχει νοήμα να ψηφίσει κάποιος!

Αποσυνδεδεμένος k.d.pe03

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 660
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #97 στις: Ιουλίου 01, 2009, 11:17:56 am »
Και μια παρατηρηση ,στην ψηφοφορια ειδα 2 ατομα να εχουν επιλεξει την επιλογη 90 στο γνωστικο ,τι εγινε ?ψεματα εγραψαν η λαθος εκαναν?
γιατί βρε?ο προτελευταίος (αλφαβιτικά )έγραψε 99,5
και άλλος ένας από τον πίνακα τον αποτυχόντων που πρόλαβα να δω έιχε 92!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182609
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 622
Σύνολο: 632

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.