*

Αποστολέας Θέμα: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;  (Αναγνώστηκε 15868 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος laz_edu

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 09:27:01 μμ »
Καλησπέρα σε όλους, καλά αποτελέσματα εύχομαι!  Υπάρχει κάποιος που έχει δώσει απαντήσεις;(π.χ. φροντιστήριο;)  Για το ΑΣΕΠ είναι βέβαιο ότι θα αναρτήσει αύριο τις απαντήσεις;
Ευχαριστώ
Κι ό,τι σε πλήγωσε ή σε θάμπωσε
από ψηλά αν το κοιτάξεις
θα σου φανεί τόσο ασήμαντο
που στη στιγμή θα το ξεχάσεις..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:49:45 »

Αποσυνδεδεμένος nikilak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εγω ποτε θα γινω νηπιαγωγος??
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 11:34:36 πμ »
ευχομαι καλα αποτελεσματα σε ολους!!! ξερει κανεις γιατι εχουν βγαλει ολων τα αποτελεσματα στο γνωστικο εκτος απο τα δικα μας???
Καλα αποτελεσματα!!!

Αποσυνδεδεμένος sophia_pap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 01:38:41 μμ »
μηπως πρεπει να αρχισουμε να ανησυχουμε??? ??? ???
κανενα φροντηστηριο δεν εδωσε απαντησεις για το γνωστικο ΠΕ60.  γιατι κανενας δεν ρισκαρει???????????????? ??? ????
αχχχχχχχχχχ   θα κλαψουν μανουλες μου φαινεται....... :'( :'( :'(

Αποσυνδεδεμένος npanag

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 01:49:52 μμ »
Στον Μπόνια, που πήρα προηγουμένως και ρώτησα, μου απάντησαν ότι οι απαντήσεις των θεμάτων θα βγουν από τον ίδιο τον ΑΣΕΠ μέχρι το τέλος της εβδομάδας.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:49:45 »

Αποσυνδεδεμένος Rinaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 03:31:12 μμ »
Οι απαντησεις των θεματων και στις δυο θεματικες????????
Δηλαδη να μην περιμενουμε πιο συντομα τις απαντησεις των πολλαπλης επιλογης??????

Αποσυνδεδεμένος civic280

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 05:32:09 μμ »
ρε παιδια εστω καποιο φροντιστηριο δεν εχει κανει καμμια εκτιμηση για τις πιθανες απαντησεις????

Αποσυνδεδεμένος runaway

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 05:34:53 μμ »
Εγώ δεν ξέρω δεν ήμουν και καλά την πρώτη μέρα, αλλά μου φάνηκε οτι οι ερωτήσεις έκρυβαν παγίδες...
Το γεγονός ότι κανένα φροντιστήριο δεν έχει τολμίσει να ανακοινώσει απαντήσεις μάλλον κάτι λέει...
Κάθε Δύση μια Ανάμνηση
Κάθε Ανατολή κι Ελπίδα!

Αποσυνδεδεμένος RETA.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 05:37:51 μμ »
Στον Μπόνια, που πήρα προηγουμένως και ρώτησα, μου απάντησαν ότι οι απαντήσεις των θεμάτων θα βγουν από τον ίδιο τον ΑΣΕΠ μέχρι το τέλος της εβδομάδας.



Καλησπέρα και καλά αποτελέσματα σε όλους..
 Δεν το ρισκάρουν, γιατί στον προηγούμενο ΑΣΕΠ είχαν δώσει λάθος απαντήσεις..
Ο Κολλιντζάς είπε ότι θα ανακοινώσει..Μπείτε στο www.proslipsis.gr ..
 Καλύτερα ομως να περιμένετε τις επίσημες από τον ΑΣΕΠ ;)
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος sophia_pap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 05:50:52 μμ »
 ναι συμφωνω μαζι σου. κανενας δε ρισκαρει να δωσει απαντησεις.
  σημερα μιλησα με φροντηστηριο στη θεσσαλονικη και μου ειπαν οτι θα δωσουν απαντησεις μονο στη β θεματικη μια και στο γνωστικο θα δοθουν οι απαντησεις απο τον ΑΣΕΠ. κανενας δε ρισκαρει.....

Αποσυνδεδεμένος runaway

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 05:58:47 μμ »
Επίσης τι απαντήσεις θα δώσουν στην Β' θεματική? εντάξει εκτός απο το διαθεματικό που ήταν καθαρά το ΔΕΠΠΣ σχεδόν ολόκληρο η πρώτη ερώτηση ήταν ανοιχτή...
Ότι την είχαν πατήσει τα φροντιστήρια το θυμάμαι κι εγώ.
Το θέμα είναι γιατί καθυστερεί ο ΑΣΕΠ? Τις ερωτήσης επιλογής πρέπει να τις είχαν έτοιμες, τώρα θα αποφασίσουν αν ενοούσαν το χ ή το ψ.
Κάθε Δύση μια Ανάμνηση
Κάθε Ανατολή κι Ελπίδα!

Αποσυνδεδεμένος civic280

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:00:25 μμ »
Στον Μπόνια, που πήρα προηγουμένως και ρώτησα, μου απάντησαν ότι οι απαντήσεις των θεμάτων θα βγουν από τον ίδιο τον ΑΣΕΠ μέχρι το τέλος της εβδομάδας.



Καλησπέρα και καλά αποτελέσματα σε όλους..
 Δεν το ρισκάρουν, γιατί στον προηγούμενο ΑΣΕΠ είχαν δώσει λάθος απαντήσεις..
Ο Κολλιντζάς είπε ότι θα ανακοινώσει..Μπείτε στο www.proslipsis.gr ..
 Καλύτερα ομως να περιμένετε τις επίσημες από τον ΑΣΕΠ ;)

δεν τις βρισκω με τιποτα ρε ρετα!
μπορεισ να γραψεις το λινκ?

Αποσυνδεδεμένος RETA.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:11:51 μμ »
Στον Μπόνια, που πήρα προηγουμένως και ρώτησα, μου απάντησαν ότι οι απαντήσεις των θεμάτων θα βγουν από τον ίδιο τον ΑΣΕΠ μέχρι το τέλος της εβδομάδας.



Καλησπέρα και καλά αποτελέσματα σε όλους..
 Δεν το ρισκάρουν, γιατί στον προηγούμενο ΑΣΕΠ είχαν δώσει λάθος απαντήσεις..
Ο Κολλιντζάς είπε ότι θα ανακοινώσει..Μπείτε στο www.proslipsis.gr ..
 Καλύτερα ομως να περιμένετε τις επίσημες από τον ΑΣΕΠ ;)

δεν τις βρισκω με τιποτα ρε ρετα!
μπορεισ να γραψεις το λινκ?

Το έχει το link και εδώ στην αρχική σελίδα...αλλά προηγουμένως που 'μπήκα', δεν έχουν αναρτήσει τίποτα..Μάλλον 'παιδεύονται' κι αυτοί ::)
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος Machi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Γυναίκα
  • The truth hurts a lie is worse..
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 03:25:51 μμ »
ελεος ολα τα αλλα εχουν βγει εκτος απο τα δικα μας!!!!Δηλαδη δεν ηξεραν ποιες ειναι οι σωστες εξαρχης????οτι και να πω θα ειναι λιγο...πολυ λιγο!!!!Καλα αποτελεσματα σε ολους!!!αΝ θελετε μπορουμε να συζητησουμε τουλαχιστον τι θεωρει σωστο ο καθενας αν κ αλλα θα θεωρει σωστα ο αγαπημενος μας ασεπ!!!! :-X :-X :-X

Αποσυνδεδεμένος laz_edu

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 09:08:23 μμ »
αφού, λοιπόν, πουθενά δεν επιχειρούν την απάντηση των θεμάτων, παραθέτω μια ενδεικτική πορεία, η οποία υπόκειται τροποποιήσεις και αναρτάται με σκοπό το διάλογο και τη συζήτηση σχετικά με τις απαντήσεις...

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
1.    Η αξιοποίηση του ηλεκτρονικού υπολογιστή (Η/Υ)σε δραστηριότητες στο Νηπιαγωγείο είναι αναγκαία επειδή:
α)    τα παιδιά από αυτή την ηλικία οφείλουν να ξέρουν τι είναι και σε τι χρησιμεύει.
β)    οι Η/Υ συνιστούν ένα από τα βιώματα των παιδιών κι επομένως πρέπει να αξιοποιούνται στησχολική τάξη.
γ)    τα παιδιά μπορούν να εξασκηθούν σε δεξιότητες με τη χρήση ειδικά σχεδιασμένων λογισμικών.
δ)    υντελεί ιδιαίτερα στην ανάπτυξη της νοημοσύνης των παιδιών.
σ

2.    Ο Αμπντούλ, 5 ετών, έχει έρθει φέτος από τη Συρία και δε γνωρίζει καθόλου την ελληνική γλώσσα. Πρωταρχικό μέλημα του εκπαιδευτικού πρέπει να είναι:
α)    να συστήσει στους γονείς του να του μιλάνε στην ελληνική γλώσσα, για να τη μάθει πιο εύκολα.
β)    να του μάθει ένα βασικό λεξιλόγιο, καθώς και τα γράμματα της ελληνικής γλώσσας.
γ)    να τον αφήνει να μη συμμετέχει σε δραστηριότητες που απαιτούν καλή χρήση της γλώσσας, ώστε ναμην αισθάνεται άσχημα.
δ)    να τον βοηθήσει να ενταχθεί στην ομάδα και να δημιουργήσει φιλικές σχέσεις με τα άλλα παιδιά.

3.    Η ανάπτυξη του προφορικού λόγου στο Νηπιαγωγείο επιτυγχάνεται κυρίως:
α)    όταν ο εκπαιδευτικός οργανώνει συγκεκριμένες δραστηριότητες που στοχεύουν στο ναπαρακινηθούν τα παιδιά να μιλήσουν.
β)    όταν η ατμόσφαιρα της τάξης επιτρέπει την αυθόρμητη ανάπτυξη γλωσσικών αλληλεπιδράσεωνανάμεσα στα παιδιά ή ανάμεσα στα παιδιά και τον εκπαιδευτικό.
γ)    όταν τα παιδιά καλούνται να αναδιηγηθούν μια ιστορία.
δ)    ταν ζητείται από τα παιδιά να περιγράψουν μια σύνθετη εικόνα.
ό

4.    Για να ενισχύσει και να βελτιώσει τον προφορικό λόγο των παιδιών,ο εκπαιδευτικός πρέπει κατά τη διαδικασία παιχνιδιών ρόλων και δραματοποιήσεων:
α)    να διορθώνει τη λανθασμένη χρήση λέξεων ή εκφράσεων των παιδιών.
β)    να προετοιμάζει αυτά που πρέπει να πούνε τα παιδιά και να τους ζητάει να τα επαναλάβουν.
γ)    να αφήνει τα παιδιά ελεύθερα να αλληλεπιδράσουν όπως εκείνα θέλουν.
δ)    να δημιουργεί ένα πλαίσιο που να κινητοποιεί τα παιδιά να αναπτύσσουν όλο και πιο σύνθετεςορφές προφορικού λόγου.
μ
 

5.    Ένας εκπαιδευτικός έχει στην τάξη τουδύο παιδιά που μόλις έχουν έρθει από την Αλβανία και ταοποία δε μιλούν ούτε κατανοούν την ελληνική γλώσσα. Για να ενισχύσει τον προφορικό τους λόγο:
α)    χρησιμοποιεί διάφορα μέσα λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας, προκειμένου να τα ενθαρρύνει νασυμμετέχουν, όπως μπορούν, σε όλες τις δραστηριότητες. β)    τους ζητά να επαναλαμβάνουν αυτά που λένε τα ελληνόφωνα παιδιά.
γ)    δεν ασχολείται μαζί τους, ελπίζοντας ότι θα αναπτύξουν μόνα τους στρατηγικές προφορικήςεπικοινωνίας.
δ)    κάνει μαζί τους χωριστές δραστηριότητες, χρησιμοποιώντας ειδικά σχεδιασμένες κάρτες,για ναποκτήσουν τα παιδιά το βασικό λεξιλόγιο.
α

6.    Για να μπορέσουν τα παιδιά να εισαχθούν στο σύστημα ανάγνωσης και γραφής, πρέπει:
α)    να έχουν κατακτήσει ένα συγκεκριμένο επίπεδο νοητικής ωριμότητας.
β)    να έχουν μια βασική γνώση των μεμονωμένων γραμμάτων.
γ)    να αποκτήσουν κίνητρα, ώστε να ενδιαφερθούν για το γραπτό λόγο και τις λειτουργίες του. δ)    α έχουν κατακτήσει τη φωνολογική επίγνωση.
ν

7.    Η Αναστασία, 5 ετών, στην αρχή της σχολικής χρονιάς έγραφε συνέχεια κείμενα χρησιμοποιώνταςκυρίως τα γράμματα του ονόματός της σε διάφορους συνδυασμούς. Εδώ και κάποιες μέρεςαρνείται να γράψει. Κατά τη γνώμη σας, η άρνηση αυτή το πιθανότερο είναι να οφείλεται:
α)    σε μια τραυματική εμπειρία που είχε σχετικά με το γραπτό λόγο.
β)    στο ότι η διαδικασία της γραφής δεν την ενδιαφέρει πια.
γ)    στην κατανόηση των συμβάσεων της γραφής, στις οποίες δεν μπορεί να αντεπεξέλθει.
)    ε τίποτε από τα παραπάνω.
δ    σ

8.    Ο γραπτός λόγος στο Νηπιαγωγείο πρέπει να:
α)    εμπλέκεται σε όλες τις δραστηριότητες της τάξης. β)    διδάσκεται συστηματικά με αξιοποίηση φύλλων εργασίας.
γ)    αποτελεί κυρίως αντικείμενο ειδικά σχεδιασμένων δραστηριοτήτων.
)    ποτελεί κεντρικό στόχο του εκπαιδευτικού.
δ    α

9.    Ένας εκπαιδευτικός παιδιών προσχολικής ηλικίας ζητά συστηματικά από τα παιδιά να δίνουν έναντίτλο στις ζωγραφιές τους. Την ώρα που τα παιδιά γράφουν ο εκπαιδευτικός πρέπει να:
α)    επισημαίνει σε όσα παιδιά το ζητάνε ποιο γράμμα πρέπει να γράψουν, ώστε να τα βοηθήσει να τογράψουν σωστά.
β)    να αφήνει τα παιδιά να γράψουν όπως μπορούν,για να μπορεί στη συνέχεια να αξιολογήσει τοεπίπεδό τους.
γ)    να μη συμμετέχει καθόλου σε αυτή τη φάση.
δ)    να ενθαρρύνει τα παιδιά να αναπτύξουν το δικό τους τρόπο γραφής.

10.    Οι πίνακες αναφοράς σε μια τάξη είναι χρήσιμοι, κυρίως επειδή:
α)    βοηθούν τα παιδιά να «διαβάζουν» συγκεκριμένες λέξεις, ώστε να τις μάθουν.
β)    βοηθούν τα παιδιά να μάθουν τα γράμματα.
γ)    βοηθούν τα παιδιά να αυτονομηθούν σε σχέση με την αναζήτηση λέξεων και γραμμάτων. δ)    ποτελούν το βασικό μέσο επαφής με το γραπτό λόγο στο Νηπιαγωγείο.
α

11.    Τι ΔΕΝ ισχύει από τα παρακάτω: Για την προώθηση του εγγραμματισμού των μικρών παιδιώνπρέπει:
α)    τα παιδιά να έρχονται σε επαφή με πολλές και διαφορετικές μορφές γραπτού λόγου.
β)    να βοηθήσουμε τα παιδιά να κατανοήσουν τις επικοινωνιακές λειτουργίες του γραπτού λόγου.
γ)    να ενισχύσουμε το αυθόρμητο ενδιαφέρον των παιδιών για τα γραπτά που τα περιβάλλουν.
δ)    α διδάξουμε συστηματικά τα γράμματα.
ν
 

12.    Οι δραστηριότητες που σχετίζονται με τη γραφοφωνημική αντιστοίχιση:
α)    γίνονται παράλληλα με τις άλλες δραστηριότητες ανάγνωσης και γραφής.
β)    είναι ακατάλληλες για παιδιά προσχολικής ηλικίας.
γ)    πρέπει να προηγηθούν όλων των άλλων δραστηριοτήτων που σχετίζονται με την ανάγνωση και τηγραφή.
δ)    ρέπει να γίνονται καθημερινά, προκειμένου τα παιδιά να μπορούν στη συνέχεια να γράψουν λέξεις.
π

13.    Ποια από τις παρακάτω προτάσεις ισχύει;
α)    Τα παιδιά πρέπει να μάθουν αρχικά τα κεφαλαία γράμματα, επειδή η γραφή τους είναι πιο απλή καιεπειδή τα παιδιά έρχονται σε επαφή με αυτά αβίαστα μέσω των γραπτών του περιβάλλοντος.
β)    Τα παιδιά πρέπει αρχικά να μάθουν τα πεζά γράμματα, επειδή τα συναντούν στα βιβλία.
γ)    Τα παιδιά πρέπει κάθε φορά που διδάσκονται συστηματικά ένα γράμμα να το συναντούν και στιςδύο μορφές (πεζό και κεφαλαίο).
δ)    Τα παιδιά πρέπει να έρχονται σε επαφή με όλους τους τύπους γραμμάτων γιατί τους συναντούντον περιβάλλοντα γραπτό λόγο.

14.    Για να εντοπίσει το επίπεδο γραφής στο οποίο βρίσκεται ένα παιδί, ο εκπαιδευτικός πρέπει:
α)    να παρακολουθεί συστηματικά τις απόπειρες γραφής των παιδιών και να τις καταγράφει.
β)    να κατασκευάσει μόνος του εργαλεία αξιολόγησης.
γ)    να εφαρμόσει δομημένα τεστ αξιολόγησης.
δ)    εν ενδείκνυται κανένας από τους παραπάνω τρόπους.

15.    Πρωταρχικός στόχος της μαθηματικής εκπαίδευσης στο Νηπιαγωγείο είναι:
α)    να μάθουν τα παιδιά να μετράνε.
β)    να μάθουν τα παιδιά να αναγνωρίζουν τα γραπτά σύμβολα των αριθμών.
γ)    να αντιληφθούν ότι τα μαθηματικά συμβάλλουν στην επίλυση καθημερινών προβλημάτων.
δ)    α μάθουν να αναγνωρίζουν τα σχήματα.

16.    Φτάνοντας στο Νηπιαγωγείο τα παιδιά:
α)    έχουν αρκετές μαθηματικές γνώσεις, επειδή έχουν βιώσει φυσικά και αβίαστα μαθηματικές πράξειςστην καθημερινή τους ζωή. β)    δεν έχουν μαθηματικές γνώσεις, επειδήτα μαθηματικά απαιτούν να έχει αναπτυχθεί η αφηρημένησκέψη.
γ)    έχουν αρκετές μαθηματικές γνώσεις, επειδή έχουν συναντήσει τα αριθμητικά σύμβολα στοπεριβάλλον τους.
δ)    εν έχουν μαθηματικές γνώσεις, γιατί δεν τις έχουν διδαχθεί συστηματικά.


17.    Η επαφή των παιδιών με τα μαθηματικά στο Νηπιαγωγείο είναι σωστό να γίνεται κυρίως:
α)    μέσα από κατάλληλα οργανωμένες δραστηριότητες μαθηματικών.
β)    μέσα από διάφορες αφορμές που δίνονται και κατά τη διάρκεια άλλων, οργανωμένων, αυθόρμητωνή αναδυόμενων δραστηριοτήτων.
γ)    με ειδικό παιδαγωγικό υλικό, μέσω του οποίου τα παιδιά μαθαίνουν να ομαδοποιούν και ναταξινομούν.
)    έσα από φύλλα εργασίας, τα οποία βοηθούν τις διαδικασίες αντιστοίχισης.

18.    Ο Γιάννης δυσκολεύεται να μάθει τη μορφή των αριθμητικών συμβόλων, ενώ είναι σε θέση να κάνειμαθηματικές πράξεις με μη συμβατικές μονάδες. Ο εκπαιδευτικός, για να τον βοηθήσει, πρέπει:
α)    να του διδάξει συστηματικά τα αριθμητικά σύμβολα.
β)    να επιμείνει στο να μη χρησιμοποιεί ο Γιάννης μη συμβατικές μονάδες μέτρησης, εξηγώντας του ότιδεν είναι από όλους κατανοητές.
γ)    να ενισχύσει την ικανότητά του να κάνει μαθηματικές πράξεις και να καλλιεργήσει το ενδιαφέρον τουγια τα μαθηματικά.
δ)    α απευθυνθεί σε έναν ειδικό, ο οποίος θα εντοπίσει τις τυχόν μαθησιακές δυσκολίες του Γιάννη.

 
19.    Τα παιδιά μιας τάξης Νηπιαγωγείου έχουν πολύ διαφορετικές μεταξύ τους γνώσεις και δεξιότητεςσχετικά με τα μαθηματικά. Για το λόγο αυτό ο εκπαιδευτικός πρέπει:
α)    να προσπαθήσει να δει πού κινείται ο μέσος όρος των παιδιών, ώστε να προτείνει κατάλληλεςδραστηριότητες κοινές για όλα τα παιδιά.
β)    να δημιουργήσει ένα περιβάλλον που να καλλιεργεί τη μαθηματική σκέψη, ευνοώντας τιςαλληλεπιδράσεις ανάμεσα σε παιδιά που έχουν μεταξύ τους διαφορετικό επίπεδο. γ)    να χωρίσει τους μαθητές σε επίπεδα και να τους προτείνει διαφορετικές δραστηριότητες.
)    α ασχοληθεί κυρίως με τα παιδιά που υστερούν ως προς τις μαθηματικές τους γνώσεις.

20.    Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ ισχύει; Η ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης στην προσχολική ηλικία:
α)    προϋποθέτει την ικανότητα των παιδιών να απαγγέλλουν τη φυσική ακολουθία των αριθμών.
β)    συμβαδίζει με την κατάκτηση του συστήματος αρίθμησης.
γ)    σχετίζεται με το ενδιαφέρον των παιδιών για την επίλυση προβλημάτων που τα αφορούν.
δ)    χετίζεται και με άλλα γνωστικά αντικείμενα, όπως, π.χ., η ανάγνωση και η γραφή.

21.    Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί στόχο της μαθηματικής εκπαίδευσης στο Νηπιαγωγείο;
α)    Να αντιλαμβάνονται τα παιδιά απλές χρονικές σχέσεις, όπως η ακολουθία.
β)    Να αντιλαμβάνονται και να αναπαράγουν δεδομένα μοτίβα.
γ)    Να διατυπώνουν απορίες και να επιλέγουν τα υλικά που θα τους βοηθήσουν στην επίλυση ενόςπροβλήματος.
δ)    Να μάθουν τα αριθμητικά σύμβολα μέχρι το 10, καθώς και 2 από τις 4 πράξεις (πρόσθεση καιφαίρεση).

22.    Ένας εκπαιδευτικός παιδιών προσχολικής ηλικίας ζητά συχνά από τα παιδιά να αντιγράφουν μικρά λειτουργικά κείμενα, όπως, για παράδειγμα, προσκλήσεις ή ευχετήριες κάρτες. Η διδακτική αυτή επιλογή είναι:
α)    χρήσιμη για όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από το στάδιο γραφής στο οποίο βρίσκονται.
β)    χρήσιμη μόνο για κάποια παιδιά και υπό προϋποθέσεις.
γ)    χρήσιμη για όλα τα παιδιά, γιατί έτσι συνειδητοποιούν τη σημασία της γραφής. δ)    ρήσιμη μόνο για τα παιδιά που δυσκολεύονται στη γραφή.

23.    Τι από τα παρακάτω ΔΕΝ ισχύει; Τελειώνοντας το Νηπιαγωγείο τα παιδιά πρέπει:
α)    να αναγνωρίζουν τα περισσότερα γράμματα του ελληνικού αλφαβήτου.
β)    να μπορούν να διαβάζουν κάποιες λέξεις του περιβάλλοντος. γ)    να είναι σε θέση να κάνουν υποθέσεις για το περιεχόμενο διαφόρων τύπων κειμένων.
δ)    α κατανοήσουν το μηχανισμό της γραφοφωνημικής αντιστοίχισης.

24.    Η διερεύνηση του φυσικού περιβάλλοντος στο Νηπιαγωγείο:
α)    είναι ιδιαίτερα δύσκολη, γιατί περιέχει έννοιες που είναι δυσνόητες για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας(βαρύτητα, θερμότητα, εναλλαγή μέρας-νύχτας κ.λπ.).
β)    είναι ιδιαίτερα δύσκολη, γιατί οι εκπαιδευτικοί δε διαθέτουν σύγχρονα διδακτικά μέσα.
γ)    είναι αναγκαία, γιατί σχετίζεται με βιωμένες εμπειρίες και την περιέργεια των παιδιών. δ)    είναι ιδιαίτερα εύκολη, γιατί τα παιδιά έχουν λανθασμένες αντιλήψεις για αρκετά από τα φυσικάαινόμενα.

25.    Προκειμένου να ασχοληθεί με το φυσικό περιβάλλον,ο εκπαιδευτικός παιδιών προσχολικής ηλικίας πρέπει:
α)    να ανακαλύψει και να αξιοποιήσει τα βιώματα των παιδιών. β)    να μη λάβει υπόψη του τις λανθασμένες αναπαραστάσεις των παιδιών για το φυσικό περιβάλλον.
γ)    να οργανώσει πολύ δομημένες και με σαφείς στόχους δραστηριότητες.
δ)    α αποφύγει όλους τους παραπάνω τρόπους προσέγγισης του θέματος.

 
26.    Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ ισχύει; Ένας από τους στόχους της ενασχόλησης με τοανθρωπογενές περιβάλλον είναι:
α)    να αποκτήσουν τα παιδιά γνώσεις για τα έθιμα άλλων λαών.
β)    να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά σε σχέση με τα παγκόσμια προβλήματα.
γ)    να καλλιεργήσουν τα παιδιά κοινωνικές δεξιότητες (συνεργασία, αυτοεκτίμηση, αλληλοσεβασμό,κατανόηση κοινωνικών σχέσεων).
δ)    να διευρύνουν τα παιδιά τις γνώσεις τους γύρω από τον ανθρώπινο οργανισμό.

27.    Για να υλοποιηθούν διαθεματικές δραστηριότητες σχετικές με το φυσικό και το ανθρωπογενές περιβάλλον, πρέπει:
α)    ο εκπαιδευτικός να κινητοποιεί τα παιδιά, ώστε να θέτουν ερωτήματα και να επιθυμούν να τααπαντήσουν.
β)    τα παιδιά να έχουν ήδη κατακτήσει ένα επαρκές επίπεδο προφορικής επικοινωνίας και την ικανότητανα δουλεύουν σε ομάδες.
γ)    ο αριθμός των παιδιών να είναι μικρός, ώστε να είναι εφικτή η εργασία σε ομάδες.
δ)    εκπαιδευτικός να διαθέτει πλούσιο εποπτικό υλικό.

28.    Η αξιοποίηση του χάρτη στο Νηπιαγωγείο:
α)    είναι αδύνατη, επειδή απαιτεί αφαιρετική σκέψη.
β)    είναι εφικτή και μπορεί να προκαλέσει με κατάλληλη επεξεργασία ενδιαφέροντα ερωτήματα σταπαιδιά. γ)    είναι αδύνατη, επειδή προϋποθέτει τη γνώση συγκεκριμένων συμβόλων.
δ)    χει νόημα μόνο αν τα παιδιά είναι ιδιαίτερα προχωρημένα.

29.    Για τη μελέτη ενός φυσικού φαινομένου (π.χ., του κύκλου του νερού) από τα παιδιά του Νηπιαγωγείου, ο εκπαιδευτικός πρέπει πρωταρχικά:
α)    να έχει οργανώσει και να υλοποιήσει ένα πείραμα, το οποίο θα παρακολουθήσουν τα παιδιά.
β)    να έχει αρκετό εποπτικό υλικό και να μπορεί να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες.
γ)    να ξεκινήσει από την επεξεργασία των βιωμάτων των παιδιών σχετικά με αυτό το φαινόμενο.
δ)    α έχει εξειδικευμένες γνώσεις φυσικής.

30.    Σύμφωνα με τη λογική του Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ)οι δραστηριότητες σχετικά με το φυσικό και το ανθρωπογενές περιβάλλον συνδέονται:
α)    μόνο με δραστηριότητες ανάγνωσης και γραφής.
β)    μόνο με δραστηριότητες μαθηματικών.
γ)    μόνο με εικαστικές δραστηριότητες.
δ)    με όλες τις παραπάνω δραστηριότητες.

Κι ό,τι σε πλήγωσε ή σε θάμπωσε
από ψηλά αν το κοιτάξεις
θα σου φανεί τόσο ασήμαντο
που στη στιγμή θα το ξεχάσεις..

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160945
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 31
Επισκέπτες: 577
Σύνολο: 608

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.