*

Αποστολέας Θέμα: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;  (Αναγνώστηκε 15865 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος laz_edu

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 09:08:42 μμ »
31.    Η ενασχόληση παιδιών προσχολικής ηλικίας με ιστορικά γεγονότα είναι:
α)    ανέφικτη, γιατί τα παιδιά δεν έχουν κατακτήσει χρονικές έννοιες.
β)    αναγκαία, γιατί τα παιδιά πρέπει να γνωρίσουν το παρελθόν τους και να αποκτήσουν εθνικήσυνείδηση.
γ)    ενδιαφέρουσα όταν βασίζεται σε υλικά και αντικείμενα (φωτογραφίες, έργα ζωγραφικής, παραμύθιαπου αφορούν το παρελθόν κ.λπ.) με βάση τα οποία τα παιδιά μπορούν να κάνουν υποθέσεις.
δ)    εφικτή μόνο όταν η τάξη είναι πολιτισμικά και εθνικά ομοιογενής.

32.    Η συμμετοχή των παιδιών σε δημιουργικές-καλλιτεχνικές δραστηριότητες έχει ως στόχο:
α)    να αναδείξει τα παιδιά με ταλέντο.
β)    να εμπλουτίσει τις εκφραστικές ικανότητες όλων των παιδιών. γ)    να συμβάλει στην ανάπτυξη του γραπτού λόγου.
δ)    το συνδυασμό του α) και του γ).

 
33.    Η συχνή ενασχόληση των παιδιών με φύλλα εργασίας που περιέχουν μοτίβα και περιγράμματα τα οποία τα παιδιά καλούνται να ζωγραφίσουν:
α)    είναι αναγκαία για να αποκτήσουν τα παιδιά λεπτή κινητικότητα. β)    καταστέλλει τη δημιουργική διάθεση των παιδιών και τα αποθαρρύνει.
γ)    είναι αναγκαία για να μάθουν τα παιδιά να ακολουθούν συγκεκριμένες οδηγίες.
δ)    οηθάει τα παιδιά να αναπτύξουν τεχνικές, ώστε αργότερα να εκφραστούν δημιουργικά.

34.    Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ ισχύει; Για τα αλλόγλωσσα παιδιά, τα οποία δε χειρίζονται την ελληνική γλώσσα σε ικανοποιητικό βαθμό, η ζωγραφική είναι:
α)    ένα μέσο έκφρασης που μπορεί να τους τονώσει την αυτοπεποίθηση.
β)    ένα μέσο έκφρασης που τους επιτρέπει να μοιράζονται τα βιώματά τους.
γ)    μια ενδιαφέρουσα ενασχόληση που τα κρατάει απασχολημένα όταν δεν μπορούν να συμμετάσχουνσε σύνθετες γλωσσικές δραστηριότητες.
δ)    μια αφορμή για να θελήσουν να μιλήσουν.

35.    Για την ανάπτυξη του νηπίου σημαντικό ρόλο παίζουν τόσο τα πράγματα όσο και τα πρόσωπα.Ποιο από τα παρακάτω ισχύει;
α)    Το νήπιο προσηλώνεται πρώτα στα πράγματα και μετά στα πρόσωπα.
β)    Το νήπιο προσηλώνεται πρώτα στα πρόσωπα και,αφού αναπτύξει τα πρώτα σχήματα επαφής μεαυτά, στρέφει το ενδιαφέρον του προς τα πράγματα.
γ)    Τα αγόρια προσηλώνονται πρώτα στα πρόσωπα και μετά στα πράγματα, ενώ για τα κορίτσια ισχύειτο αντίθετο.
δ)    εν υπάρχει κοινός κανόνας για όλα τα παιδιά.

36.    Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ ισχύει;
α)    Για την ενασχόληση με τη μουσική, τα παιδιά δεν είναι απαραίτητο να κατέχουν βασικές μουσικέςέννοιες.
β)    Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας είναι ικανά να κάνουν αυτοσχέδιες μουσικές συνθέσεις.
γ)    Τα διαφορετικά μουσικά ακούσματα εμπλουτίζουν το συναισθηματικό κόσμο των παιδιών.
δ)    ενασχόληση με τη μουσική προϋποθέτει να ξέρει ο νηπιαγωγός ένα απλό μουσικό όργανο.

37.    Κατά τη διαδικασία της μάθησης στην προσχολική αγωγή τα διδακτικά μέσα:
α)    παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο.
β)    παίζουν ελάχιστα σημαντικό ρόλο.
γ)    παίζουν βοηθητικό ρόλο.
δ)    δεν παίζουν κανένα ρόλο.

38.    Σχετικά με το παιγνίδι στην προσχολική αγωγή, ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ ισχύει;
α)    Το παιγνίδι αποτελεί το σημαντικότερο διδακτικό μέσο μάθησης.
β)    Το παιγνίδι αποτελεί ανεξάντλητη πηγή μάθησης.
γ)    Το παιγνίδι συντελεί στη γνωστική και κοινωνική ανάπτυξη του νηπίου.
δ)    το παιγνίδι αποτελεί το βασικό χαρακτηριστικό γνώρισμα και την κύρια απασχόληση του νηπίου.

39.    Με τον όρο «διαθεματική διδασκαλία» εννοούμε:
α)    τη σύνδεση θεμάτων που διδάσκονται στο Νηπιαγωγείο με θέματα που διδάσκονται στο Δημοτικόσχολείο.
β)    το συνδυασμό γνώσεων από διάφορεςγνωστικές περιοχές για την προσέγγιση και επεξεργασία ενόςθέματος.
γ)    αποκλειστικά την επιλογή θεμάτων που προσφέρονται για την απόκτηση γνώσεων, ώστε τα παιδιάνα μάθουν όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα.
δ)    αποκλειστικά την επιλογή θεμάτων που ενδιαφέρουν τα αδύνατα κυρίως νήπια, ώστε να δείξουνερισσότερο ζήλο.

 
40.    Το να παρατηρεί ο νηπιαγωγός τα παιδιά κατά τη διάρκεια δραστηριοποίησής τους στιςαυθόρμητες δραστηριότητες:
α)    δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμο, αφού οι δραστηριότητες αυτές δεν εξυπηρετούν συγκεκριμένουςμαθησιακούς στόχους.
β)    είναι ιδιαίτερα χρήσιμο, γιατί δίνει στον εκπαιδευτικό μια σαφή εικόνα των δεξιοτήτων (γνωστικών,κοινωνικών κ.λπ.) των παιδιών. γ)    είναι ιδιαίτερα χρήσιμο, γιατί επιτρέπει στον εκπαιδευτικό να κατανοήσει τον ψυχικό κόσμο τωνπαιδιών.
δ)    εν είναι ιδιαίτερα χρήσιμο, γιατί δεν αρκεί για τη συστηματική αξιολόγηση των παιδιών.


41.    Με τον όρο «ευέλικτη ζώνη» εννοούμε:
α)    τη δυνατότητα που έχει ο εκπαιδευτικός να διδάσκει κατά προτεραιότητα όποιες δραστηριότητεςθέλει, ανεξάρτητα από το πρόγραμμα, αν κρίνει ότι αυτό επιβάλλεται από την αυξημένη αντοχή καιπροθυμία ή κούραση των παιδιών.
β)    τη δυνατότητα που έχει κάθε παιδί ξεχωριστά να ασχοληθεί με ένα θέμα, το οποίο το ενδιαφέρει. γ)    την επεξεργασία μέσα σε ένα συνεχές δίωρο ενός θέματος, το οποίο προκαλεί το ενδιαφέρον όλων.
δ)    ίποτε από τα παραπάνω.

42.    Κατά το σχεδιασμό της διδασκαλίας ο νηπιαγωγός πρέπει να:
α)    μένει απόλυτα πιστός στις προδιαγραφές του Αναλυτικού Προγράμματος.
β)    μη λαμβάνει υπόψη του τις προδιαγραφές του Αναλυτικού Προγράμματος, αν τα παιδιά επιθυμούννα συζητήσουν θέματα που τα ενδιαφέρουν.
γ)    προσπαθήσει να εντάξει τα ενδιαφέροντα των μαθητών στις προδιαγραφές του ΑναλυτικούΠρογράμματος και να τα συνδυάσει με αυτές.
δ)    μην ακολουθεί τις προδιαγραφές του Αναλυτικού Προγράμματος, αλλά να επιλέγει θέματα τα οποία,ατά τη γνώμη του, θα προκαλέσουν σε μεγαλύτερο βαθμό το ενδιαφέρον των παιδιών.

43.    Με τον όρο «σχέδιο εργασίας» (project) εννοούμε:
α)    μια ανοιχτή διαδικασία μάθησης κατά την οποία επιχειρείται η επεξεργασία, με την ενεργό συμμετοχήτων παιδιών, ενός θέματος που επιλέγεται με βάση τα ενδιαφέροντά τους.
β)    την παρουσίαση ενός θέματος από το νηπιαγωγό, έτσι ώστε να λειτουργήσει για τα παιδιά ωςπαράδειγμα.
γ)    την παρουσίαση από τα παιδιά ενός πρόχειρου σχεδίου, το οποίο θα προδίδει τη σκέψη τους.
δ)    ίποτε από τα παραπάνω.

44.    Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ συμβιβάζεται με το αυταρχικό ύφος (στιλ) διδασκαλίας;
α)    Ο νηπιαγωγός κατευθύνει και χειραγωγεί τη συμπεριφορά των παιδιών.
β)    Αυτό το στιλ διδασκαλίας έχει προσωρινή θετική επίδραση στις επιδόσεις των παιδιών.
γ)    Αυτό το στιλ διδασκαλίας δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να αναπτύξουν τα παιδιά πρωτοβουλίακαι αυτονομία.
δ)    υτό το στιλ διδασκαλίας μπορεί να προκαλέσει επιθετική συμπεριφορά στα παιδιά.

45.    Προκειμένου να αξιολογήσει ο εκπαιδευτικός το έργο ενός μαθητή:
α)    πρέπει να το συγκρίνει με ένα πρότυπο έργο που το θεωρεί άριστο.
β)    πρέπει να το συγκρίνει με αντίστοιχα έργα συμμαθητών του που τα θεωρεί άριστα.
γ)    πρέπει να το κρίνει με βάση το επίπεδο των περισσότερων παιδιών της τάξης.
δ)    δεν ισχύει τίποτε από τα παραπάνω.
 
46.    Η παιδαγωγική αξία του παραδείγματος είναι αντιστρόφως ανάλογη:
α)    με την ασυνείδητη επίδραση του νηπιαγωγού στα νήπια.
β)    με το βαθμό των διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ παιδαγωγού και παιδαγωγούμενου.
γ)    με τον εμπρόθετο και ηθελημένο χαρακτήρα της παιδευτικής δράσης στα νήπια.
δ)    με τίποτε από τα παραπάνω.

 
47.    Προκειμένου να αναπτυχθούν στο Νηπιαγωγείο δραστηριότητες Φυσικής Αγωγής οι οποίες ναανταποκρίνονται στους στόχους του ΔΕΠΠΣ, ποιο από τα παρακάτω είναι το σημαντικότερο;
α)    Να υπάρχει ειδικός χώρος κατάλληλα εξοπλισμένος.
β)    Να μπορεί ο εκπαιδευτικός να χωρίσει τα παιδιά σε επίπεδα ανάλογα με τις επιδόσεις τους.
γ)    Να μπορούν τα παιδιά να κατανοούν τις εντολές για την υλοποίηση μιας άσκησης.
δ)    να οργανώνει ο εκπαιδευτικός ενδιαφέρουσες δραστηριότητες που να προϋποθέτουν την κίνηση.

48.    Κατά την εκπαιδευτική διαδικασία τα λάθη που κάνουν τα παιδιά:
α)    πρέπει να επισημαίνονται διακριτικά από τον εκπαιδευτικό, για να μην επαναλαμβάνονται.
β)    πρέπει να αποτελούν αφορμές για αξιοποίηση μέσα στην τάξη και προώθηση της σκέψης και τωνδεξιοτήτων των παιδιών.
γ)    πρέπει να αγνοούνται, για να μην αποθαρρύνονται τα παιδιά.
δ)    δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται με κανέναν από τους παραπάνω τρόπους.

49.    Όταν μια τάξη χαρακτηρίζεται από ανομοιογένεια, ο εκπαιδευτικός πρέπει:
α)    να χωρίζει τα παιδιά σε ομάδες ανάλογα με το επίπεδό τους, ώστε να προχωράνε όλα τα παιδιά.
β)    να θέτει στόχους στους οποίους να μπορούν να ανταποκριθούν όλα τα παιδιά.
γ)    να δημιουργεί μικρές ανομοιογενείς ομάδες, ώστε να δημιουργούνται αλληλεπιδράσεις.
δ)    να χρησιμοποιεί εναλλάξ το α) και το β).

50.    Τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας:
α)    δεν μπορούν να εργαστούν σε ομάδες επειδή δεν είναι ακόμα συναισθηματικά ώριμα.
β)    είναι ήδη όλα ώριμα συναισθηματικά ώστε να μπορούν να εργαστούν σε ομάδες.
γ)    συμμετέχοντας σε ομάδες μαθαίνουν να συνεργάζονται και ωριμάζουν συναισθηματικά.
δ)    δεν ισχύει τίποτε από τα παραπάνω.
 
51.    Ερωτήσεις της μορφής «τι πιστεύεις ότι θα...», «τι θα γινόταν αν...», «πώς σκέφτηκες ότι…» κ.λπ.:
α)    δεν έχει νόημα να διατυπώνονται στο Νηπιαγωγείο, γιατί είναι ιδιαίτερα δύσκολες για τα παιδιά.
β)    είναι απαραίτητες, γιατί συμβάλλουν στην καλλιέργεια γνωστικών και μεταγνωστικών δεξιοτήτων.
γ)    έχει νόημα να διατυπώνονται μόνο κατά την ανάπτυξη δραστηριοτήτων οι οποίες σχετίζονται με τιςφυσικές επιστήμες, εφόσον μόνο σε αυτά τα αντικείμενα μπορούν τα παιδιά να κάνουν υποθέσεις καιπροβλέψεις.
δ)    εχει νόημα να διατυπώνονται μόνο σε τάξεις στις οποίες δε φοιτούν αλλόγλωσσα παιδιά.

52.    Με τον όρο «αναδυόμενη δραστηριότητα» εννοούμε:
α)    μια δραστηριότητα που έχει σχεδιάσει ο εκπαιδευτικός.
β)    μια δραστηριότητα που βοηθάει τον εκπαιδευτικό να κατανοήσει το επίπεδο των παιδιών.
γ)    μια δραστηριότητα που προκύπτει από τα ενδιαφέροντα των παιδιών.
δ)    ια δραστηριότητα που ανταποκρίνεται στο γνωστικό επίπεδο των παιδιών.

53.    Ποιο από τα παρακάτω ισχύει; Ένας εκπαιδευτικός παιδιών προσχολικής ηλικίας έχει στην τάξητου αρκετά παιδιά που δεν είναι καθόλου εξοικειωμένα με τη χρήση Η/Υ. Για το λόγο αυτό επιλέγει:
α)    να αξιοποιήσει στην τάξη του τις νέες τεχνολογίες ως εργαλείο μάθησης.
β)    να μην αξιοποιήσει στην τάξη του τις νέες τεχνολογίες, για να μη δυσκολέψει τα παιδιά που δεν είναιεξοικειωμένα με αυτές.
γ)    να περιοριστεί στο να μάθει στα παιδιά από τι αποτελείται ένας Η/Υ.
δ)    να χρησιμοποιήσει εκπαιδευτικά λογισμικά με τα εξοικειωμένα με τη χρήση του Η/Υ παιδιά.

54.    Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ ισχύει; Τα ομαδικά παιχνίδια που μπορούν να οργανωθούν στοπλαίσιο της Φυσικής Αγωγής:
α)    βοηθάνε τα παιδιά να αντιλαμβάνονται την ανάγκη εφαρμογής κανόνων.
β)    πρέπει να αποφεύγονται, γιατί δημιουργούν ανταγωνιστικές σχέσεις ανάμεσα στα παιδιά. γ)    βοηθάνε τα παιδιά να αποκτήσουν συνεργατικές σχέσεις.
δ)    βοηθάνε τα παιδιά να εκφράζονται με το σώμα τους.

 
55.    Κατά τη δραματοποίηση ενός παραμυθιού ο εκπαιδευτικός πρέπει κυρίως:
α)    να μοιράζει τους ρόλους, έτσι ώστε τα παιδιά που έχουν μεγαλύτερη ικανότητα έκφρασης νααναλαμβάνουν τους πιο βασικούς ρόλους.
β)    να εξηγεί στα παιδιά τι θα κάνει το καθένα, έτσι ώστε να μη νιώθουν ανασφάλεια και αμηχανία.
γ)    να προσπαθεί η δραματοποίηση να αποδίδει πιστά το περιεχόμενο του παραμυθιού.
δ)    να ενθαρρύνει και να ενισχύει την προσωπική έκφραση των παιδιών.


56.    Ένας εκπαιδευτικός θέλει να οργανώσει μια επίσκεψη σε ένα μουσείο. Ποιο από τα παρακάτω θα συμβάλει περισσότερο στην επιτυχία της επίσκεψης;
α)    Τα παιδιά να έχουν ήδη εμπειρίες από επίσκεψη σε μουσείο, ώστε να συμπεριφερθούνόπωςπρέπει.
β)    Ο εκπαιδευτικός να έχει προετοιμάσει τα παιδιά με διάφορους τρόπους (με συζήτηση, με κατάλληλουλικό, με σχετικές δραστηριότητες κ.λπ.). γ)    Ο εκπαιδευτικός να έχει εξηγήσει στα παιδιά τι θα δούνε στο μουσείο.
δ)    το μουσείο να έχει ειδικό πρόγραμμα που να απευθύνεται σε παιδιά.

57.    Τι ΔΕΝ ισχύει από τα παρακάτω: Για να κεντρίσει ο νηπιαγωγός το ενδιαφέρον των παιδιών για τη γωνιά της βιβλιοθήκης, πρέπει:
α)    να φροντίζει να συνδέει αυτή τη γωνιά με πολλές από τις δραστηριότητες των παιδιών.
β)    να εμπλουτίσει τη βιβλιοθήκη με διαφορετικά έντυπα υλικά.
γ)    να οργανώσει τη βιβλιοθήκη μαζί με τα παιδιά.
δ)    να διδάξει ανάγνωση στα παιδιά, ώστε να μπορούν να κάνουν χρήση της βιβλιοθήκης.

58.    Τι ΔΕΝ ισχύει από τα παρακάτω: Ο Η/Υ στην τάξη του Νηπιαγωγείου συμβάλλει:
α)    στην ανάπτυξη σχέσεων αλληλεπίδρασης σε μικρές ομάδες παιδιών.
β)    στην κινητοποίηση των παιδιών σχετικά με την παραγωγή κειμένων.
γ)    στη διεύρυνση των εκπαιδευτικών ευκαιριών όλων των παιδιών.
δ)    στη μελλοντική άριστη σχολική επίδοση των παιδιών.
 
59.    Ένας εκπαιδευτικός ζητά από τα παιδιά της τάξης να φτιάξουν μια αφίσα για την καλοκαιρινή γιορτή τους. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, ο εκπαιδευτικός πρέπει:
α)    να καθοδηγήσει διακριτικά τα παιδιά και να στηρίξει τις επιλογές τους. β)    να καθοδηγήσει τα παιδιά με λεπτομέρειες, ώστε να υπάρξει ένα καλό αισθητικό αποτέλεσμα και ναχαρούν οι γονείς τους.
γ)    να ζητήσει να αναλάβουν πρωτοβουλίες τα πιο προχωρημένα παιδιά.
δ)    να ζητήσει να αναλάβουν πρωτοβουλίες τα παιδιά που παρουσιάζουν αδυναμίες.

60.    Η διαθεματικότητα ως τρόπος προσέγγισης της νέας ύλης από τα παιδιά:
α)    δίνει την ευκαιρία αντιπαραβολής περιεχομένων που ανήκουν σε διακριτά γνωστικά αντικείμενα.
β)    επιτρέπει την αντιμετώπιση της γνώσης ως ενιαίας ολότητας, με την κατάργηση των διαφορετικώνγνωστικών αντικειμένων και τη δημιουργία μιας ολιστικής, κυρίως, αντίληψης για τη γνώση.
γ)    επιβάλλει τη διεύρυνση δύο ή περισσοτέρων θεμάτων, με στόχο τον εντοπισμό ομοιοτήτων καιδιαφορών μεταξύ τους.
δ)    δεν ισχύει τίποτε από τα παραπάνω.



Κι ό,τι σε πλήγωσε ή σε θάμπωσε
από ψηλά αν το κοιτάξεις
θα σου φανεί τόσο ασήμαντο
που στη στιγμή θα το ξεχάσεις..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:42:13 »

Αποσυνδεδεμένος sophia_pap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #15 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 09:35:36 μμ »
οι απαντησεις αυτες ειναι δικες σου?   ειναι αυτες που εσυ απαντησες η απο καπου αλλου?

Αποσυνδεδεμένος laz_edu

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #16 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 09:40:53 μμ »
Είναι ορισμένες που διασταύρωσα και ορισμένες για τις οποίες, όπως είπα, υπάρχει λόγος αμφισβήτησης.  ΔΕΝ ειναι επίσημες, ούτε από κάποιο φροντιστήριο.
Κι ό,τι σε πλήγωσε ή σε θάμπωσε
από ψηλά αν το κοιτάξεις
θα σου φανεί τόσο ασήμαντο
που στη στιγμή θα το ξεχάσεις..

Αποσυνδεδεμένος sophia_pap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #17 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 09:50:22 μμ »
οπως και να χει ομως μπραβο σου για την προσπαθεια σου να τις αναρτησεις εδω προς ανοικτη συζητηση!!! :) :)
η πρωτη μου ενσταση ειναι για το πρωτο ερωτημα.
 θεωρω πως το β δεν ειναι η σωστη απαντηση με το σκεπτικο οτι ολα τα παιδια δεν εχουν βιωματα απο τους η/υ. εγω προσωπικα απαντησα το δ.
βεβαια τωρα που το ξανασκεφτομαι  :-[ και αρχιζω να ...αγχωνομαι :-[ η β απαντηση εχει να κανει με την ραγδαια αναπτυξη της τεχνολογιας οποτε και σπιτι τους να μην εχουν η/υ σιγουρα εχουν δει και αυτο ειναι ομως βιωμα??  αχ δεν ξερω θα ηθελα πολυ να ακουσω και αλλες αποψεις... :-\ :-\

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:42:13 »

Αποσυνδεδεμένος laz_edu

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #18 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 09:52:20 μμ »
Νομίζω ότι απάντηση με ζητήματα νοημοσύνης μέσα είναι εκ των πραγμάτων λανθασμένη.  Από την άλλη, τα παιδιά δεν οφείλουν (απάντηση α).  Πιστεύω πως είναι το β ακριβώς για αυτό που λες.
Κι ό,τι σε πλήγωσε ή σε θάμπωσε
από ψηλά αν το κοιτάξεις
θα σου φανεί τόσο ασήμαντο
που στη στιγμή θα το ξεχάσεις..

Αποσυνδεδεμένος sedix

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Άντρας
  • Εκπαιδευση ?? ποια εκπαιδευση ?
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #19 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 09:53:05 μμ »
στην ερωτηση 33 δε νομιζω οτι σωστη απαντηση ειναι το α  , αλλα το β .

γνωμη μου .. :)

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #20 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 09:58:32 μμ »
με τον ηλεκτρονικο υπολογιστη εβαλα το γ γιατι οπως ειπατε και παραπανω δεν εχουν ολα τα παιδια βιωματα με υπολογιστες υπαρχουν καποια που δεν εχουν καν χρηματα για να αγορασουν υπολογιστη :-\ και παλι δεν ξερω λεω τι εβαλα εγω
γιαυτο και πιστευω οτι ηταν πολλες παγιδες και απορω πως καποια κοριτσια σε αλλο θεμα εδω στο φορουμ τις αναφερουν ως ευκολες :-\ :-\

κι εγω το β εβαλα στην 33
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Moli

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #21 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 10:00:07 μμ »
Ευχαριστούμε laz edu ! Τουλάχιστον τωρα εχουμε ενα μπουσουλα ωστε να πουμε καποιες αποψεις !

Ετσι γρηγορα που τα είδα για την 17 θα έλεγα το β και για την 23 το α ( το "δεν" στο α με παραπέμπει!)  τι λετε??? Καλά για την 7 (την Αναστασία!) δεν

ξερω αν κάποια είναι σίγουρη για την επιλογή της !

Αν υπάρχει κάποια ας μας διαφωτίσει... ??? ???

Και για το 33 συμφωνω με την β επιλογή. ( κάπου το εχω διαβάσει αλλά μπάχαλο στο μυαλό είναι όλα τωρα!)

Αποσυνδεδεμένος sophia_pap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #22 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 10:14:45 μμ »
και γω την ιδια αποψη εχω Moli.  παντως επανερχομαι στην πρωτη ερωτηση με τους υπολογιστες. τα παιδια δεν εξασκουν δεξιοτητες μονο μεσα απο τα διαφορα λογισμικα.  και η γ απαντηση αν καταλαβαινω καλα αυτο λεει.   δεν ξερω παλι τωρα αρχιζω να αμφιβαλλω για πολλα . μου φαινεται οτι τα περισσοτερα εχουν ...παγιδαρες!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος laz_edu

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #23 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 10:16:30 μμ »
Για να έχουν βιώματα από Η/Υ δεν είναι απαραίτητο να έχουν ένα στο σπίτι... Αρκεί η τηλεόραση, οι ταινίες, τα κινούμενα σχέδια, τα παιχνίδια κτλ.  Η 17 και η 23 όντως είναι αμφιλεγόμενες.  Για το 33 το β είναι πιθανό επειδή στην εκφώνηση αναφέρει τη συχνή χρήση...
Κι ό,τι σε πλήγωσε ή σε θάμπωσε
από ψηλά αν το κοιτάξεις
θα σου φανεί τόσο ασήμαντο
που στη στιγμή θα το ξεχάσεις..

Αποσυνδεδεμένος laz_edu

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #24 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 10:22:20 μμ »
Για την 31, τη 41 και την 50 τι λέτε;
Κι ό,τι σε πλήγωσε ή σε θάμπωσε
από ψηλά αν το κοιτάξεις
θα σου φανεί τόσο ασήμαντο
που στη στιγμή θα το ξεχάσεις..

Αποσυνδεδεμένος sophia_pap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #25 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 10:30:24 μμ »
στην 31 αυτο απαντησα και γω σκεπτομενη τον γεικο σκοπο της εκπαιδευσης.
 η 41 με προβληματισε πολυ γιατι το νηπιαγωγειο ειναι στην ουσια ευελικτη ζωνη. και ετσι αποφασισα να απαντησω το γ που μιλαει απλα για τον ορισμο της ευελικτης γενικα.
 την ιδια απαντηση εδωσα και στην 50

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #26 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 10:34:41 μμ »
αυτο με την ευελικτη ζωνη καραπαγιδα γιατι ακριβως το νηπιαγωγειο ειναι μια ευελικτη ζωνη οπως λεει και η σοφια εγω εβαλα τιποτε απο τα παραπανω ;D ;D ;D
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος laz_edu

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« Απάντηση #27 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 10:37:45 μμ »
Κι εγώ αυτό πιστεύω ότι ισχύει, τελικά.  Δεν είναι θέμα του εκπαιδευτικού (αρα όχι α), ούτε των παιδιών σε ατομικό επίπεδο (άρα όχι β), από την άλλη το δίωρο για το νηπιαγωγείο είναι μάλλον άκυρο (στο δεππς για πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια αναφέρει πως η ευέλικτη είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ δίωρη, άσχετα που τελικά σε όλα τα δημοτικά ασχολούνται σε ένα δίωρο την εβδομάδα)... οπότε....
Κι ό,τι σε πλήγωσε ή σε θάμπωσε
από ψηλά αν το κοιτάξεις
θα σου φανεί τόσο ασήμαντο
που στη στιγμή θα το ξεχάσεις..

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 616
Σύνολο: 630

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.062 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.