*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο  (Αναγνώστηκε 106186 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gPE19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #154 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:56:46 μμ »

ΚΡΙΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΡΙΝΕ ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΜΙΣΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΜΙΑΣ ΛΕΞΗΣ.....


Δε νομίζω ότι έκανα κάτι τέτοιο, αλλά και αν το έκανα δεν το έκανα σκόπιμα. Απλά απομόνωσα τις φράσεις για να απαντήσω σε αυτές. Απλά πιστεύω ότι είσαι πολύ θυμωμένη (και με το δίκιο σου) αλλά πίστεψέ με δεν φταίνε τα θέματα. Τα θέματα ήταν τα καλύτερα που έχουν μπει σε εξετάσεις ΑΣΕΠ. Και δεν ήταν δύσκολα. Όποιος είχε παρακολουθήσει τα σχετικά μαθήματα τα έλυνε άνετα. Τα θέματα της θεωρίας τα οποία σας φάνηκαν λίγο εξωπραγματικά ήταν πολύ επιφανειακά.
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟΜΟΝΩΣΕΣ ΧΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ...ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΝΝΟΕΙΣ ΕΣΥ ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΛΑΘΟΣ...ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΕΙΠΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΤΙ "ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ" ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:25:12 »

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #155 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 01:07:23 μμ »
Συγνώμη που θα σας το πω, αλλά τα θέματα Θεωρητικής πληροφορικής ήταν από τα πιο απλά του αντικειμένου. Π.χ. αν κάποιος δεν ξέρει πώς τους αραιούς γράφους δεν συμφέρει να τους αναπαραστήσει με πίνακα, τότε δεν έμαθε σχεδόν τίποτα από δομές δεδομένων και θεωρία γράφων. Αν έπρεπε να φτιάξει ένα πρόγραμμα με χρήση της δομής δεδομένων γράφος, τότε τι θα χρησιμοποιούσε, πίνακα; Δεν μας ρώτησαν πια και για τα Β+ δέντρα για να κάνουμε έτσι! Επίσης και στους προηγούμενους διαγωνισμούς τα θέματα δεν ήταν καλά κατανεμημένα. Το 2005 είχαν σχεδόν 20 ερωτήσεις από αρχιτεκτονική, ενώ ο 2002 σχεδον τα μισά θεματα ήταν από λειτουργικά. Το να γκρινιάζουμε για τα θέματα μας απαξιώνει ως επιστήμονες. Ο διαγωνισμός έτσι και αλλιώς, αφού εξετάζει το γνωστικό, ουσιαστικά απαξιώνει τα πτυχία μας.
Για αλλά πράγματα θσ έπρεπε να γκρινιάζουμε : για το πήξιμο του κλάδου στη δευτεροβάθμια και για την κοροϊδία με τα ολοήμερα και την παιδαγωγική κατάρτιση. Για τους βαπτισμένους πληροφορικούς και τις αναθέσεις στα ΕΠΑΛ. Έχει τόση σημασία ποιος θα πιάσει τις 25 περίπου (μη ΑΣΠΑΙΤΕ) θέσεις για ΠΕ19; Αυτό που πρέπει να μας απασχολεί είναι πώς θα γίνουν οι θέσεις αυτές περισσότερες.

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #156 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 01:29:34 μμ »
Πραγματικά χαίρομαι με την διάθεση αυτοκριτικής και αυτοκάθαρσης που υπάρχει για τον κλάδο της πληροφορικής. Με λίγα λόγια λοιπόν, τα ΤΕΙ άχρηστα, τα ΑΕΙ (εκτός από λίγα)άχρηστα. Και οι καλύτερες σχολές πληροφορικής είναι η φιλοσοφική, το φυσικό και το μαθηματικό. Επίσης στον επόμενο ΑΣΕΠ, αν κατάλαβα καλά από όσα γράφουν μερικοί, να είναι ακόμα πιο δύσκολα τα θέματα ώστε να ξεχωρίσουν οι Αϊνστάιν της Πληροφορικής. Και αν αυτό σημαίνει να πιάσουν τη βάση καμιά δεκάρια. Ε δεν θα είναι τυχαίο. Όλοι οι άλλοι είναι άχρηστοι και βλάκες.

batman

  • Επισκέπτης
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #157 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 01:37:45 μμ »
Το αν αρκετοί είναι αυτό που τους χαρακτήρισες, θα φανεί από τα αποτελέσματα. Αν κάποιος δεν μπορεί να πιάσει τη βάση με αυτά τα θέματα (αρκετά από τα οποία ήταν γελοία) τότε δεν γνωρίζει πληροφορική, τόσο απλά.

Τώρα αν εσένα τα θέματα σου φαίνονται δύσκολα σημαίνει ότι δε γνωρίζεις τα βασικά της πληροφορικής.
Προφανώς και τα θέματα δεν ήταν για Αινστάιν αλλά για όποιον ήξερε καλά τα βασικά. Δεν υπήρχε καμιά δύσκολη ερώτηση. Όλες εξέταζαν τα βασικά

Πραγματικά χαίρομαι με την διάθεση αυτοκριτικής και αυτοκάθαρσης που υπάρχει για τον κλάδο της πληροφορικής. Με λίγα λόγια λοιπόν, τα ΤΕΙ άχρηστα, τα ΑΕΙ (εκτός από λίγα)άχρηστα. Και οι καλύτερες σχολές πληροφορικής είναι η φιλοσοφική, το φυσικό και το μαθηματικό. Επίσης στον επόμενο ΑΣΕΠ, αν κατάλαβα καλά από όσα γράφουν μερικοί, να είναι ακόμα πιο δύσκολα τα θέματα ώστε να ξεχωρίσουν οι Αϊνστάιν της Πληροφορικής. Και αν αυτό σημαίνει να πιάσουν τη βάση καμιά δεκάρια. Ε δεν θα είναι τυχαίο. Όλοι οι άλλοι είναι άχρηστοι και βλάκες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:25:12 »

Αποσυνδεδεμένος NEF

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Άντρας
  • Ars longa, vita brevis
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #158 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 01:39:30 μμ »
καλησπέρα σε όλους. Διαβάζω πολύ σωστές απόψεις αυτές τις μέρες από αρκετά μέλη. είναι η πρώτη φορά που γράφω, αν και παρακολουθώ το φορουμ αρκετά
χρόνια.. απλώς, δεν είχα κάτι να πω μέχρι σήμερα. Έδωσα κι εγώ εξετάσεις. Δε διάβασα και δεν έγραψα φυσικά. Ήταν δύσκολα τα θέματα για έναν που δεν έχει
διαβάσει σίγουρα. Γενικά όμως είναι καλό να είναι δύσκολα τα θέματα για να ξεχωρίσουν αυτοί που πραγματικά αξίζουν και που πραγματικά διαβάζουν για τις
εξετάσεις. Σε αυτό το σημείο πρέπει να ξεχωρίσουμε τα δύσκολα θέματα από τα πονηρά ή ασαφή θέματα. Ο εξεταζόμενος περνάει μια δύσκολη φάση στο τετράωρο
που έχει στη διάθεση του να γράψει. οπότε δεν είναι ωραίο να παίζει ο ασεπ με τις προσδοκίες του και να βάζει (έστω και 5-6) θέματα που σηκώνουν τόση
συζήτηση για το ποια είναι η σωστή απάντηση. χωρίς να ξέρω τα περισσότερα από τα θέμματα που προσπαθείτε να διελευκάνετε εδώ στο φόρουμ (εγώ δεν τα
απάντησα αυτά) βλέπω ότι υπάρχουν τεράστιες αποκλίσεις στις απαντήσεις που δίνει ο καθένας. Ο ένας ρωτάει τους διδακτορικούς του φίλους ο άλλος τον
καθηγητή του ο άλλος διαβάζει στο ίντερνετ και δε συμμαζεύεται. είναι δυνατόν να υπάρχουν τέτοιες ερωτήσεις σε διαγωνισμό εκπαιδευτικών; είναι δυνατόν
να δημιουργούνται ασάφειες του τύπου "άλλο πλήθος και άλλο μέγεθος δεδομένων"; δηλαδή ο νοήμον και πονηρός που θα πει "αφού λέει μέγεθος δεν εννοεί
πλήθος" θα βρεθεί χαμένος στο τέλος; και ο αφελής (όπως εγώ) θα βγει κερδισμένος; Επίσης κι εγώ υποστήριξα όπως διαβάσατε ότι πρέπει να είναι δύσκολα τα
θέματα, από την άλλη όμως πρέπει να υπάρχει και μια διαβάθμιση. αν αναλογιστεί κανείς τον όγκο της ύλης που καλούμαστε να καλύψουμε δεν είναι τόσο απλό
να χαρακτηρίσουμε κάποιον διαβασμένο! δηλαδή ο διαβασμένος ποιος είναι; αυτός που γνωρίζει την αρχιτεκτονική όλων των επεξεργαστών, όλων των τύπων
μνήμης, όλων των διαύλων και όλων των περιφερειακών συσκευών, αλλά και είναι δεινός προγραμματιστής που έχει δουλέψει σε 17 γλώσσες προγραμματισμού,
αλλά και σε assembly φυσικά ενώ γνωρίζει όλη τη λειτουργικότητα όλων των λειτουργικών συστημάτων και το πως αυτά επικοινωνούν με το υλικό αλλά και με το
επίπεδο μικροπρογραμματισμού; και παράλληλα είναι εξαιρετικός στην επιστήμη των μαθηματικών με ειδίκευση στα διακριτά μαθηματικά και στις πιθανότητες;
και παίζει στα δάχτυλα φυσικά την ανάλυση πληροφοριακών συστημάτων και τις βάσεις δεδομένων; Ξέρουμε πολύ καλά ότι κανείς δεν τα ξέρει όλα αυτά και
κανείς δεν μπορεί να τα μάθει όλα αυτά σε 6 μήνες σε ένα χρόνο, ακόμα και σε δύο χρόνια. βέβαια αυτό σπουδάσαμε θα μου πείτε, αλλά σε τέσσερις ώρες θα
αποδείξουμε τι σπουδάσαμε και τι διαβάσαμε;

Το πρόβλημα έχει ξεκινήσει όπως πολλοί αναφέρουν από πιο παλιά. Αρκετές ειδικότητες άσχετες με την πληροφορική βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην εκπαίδευση
γιατί κάποτε είχαμε έλλειψη. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτοί οι άνθρωποι δε γυρίζουν στην ειδικότητα τους; δηλαδή ας πάρουμε ένα απλό παράδειγμα:
συμβαίνει ένα μέτριου μεγέθους ατύχημα και ως περισσότερο γνώστης ας πούμε εγώ του δίνω τις πρώτες βοήθειες. όταν καταφθάσει το ασθενοφόρο είναι δυνατόν
να ισχυρίζομαι ότι εγώ είμαι το καταλληλότερο άτομο να φροντίσει τον τραυματία; τόσο δύσκολο είναι να αποκτήσουμε κοινή λογική; μπορείτε εσείς με 4
μήνες σεμινάρια να διδάξετε χημεία; τι θα λέγατε σε έναν χημικό που αγωνίζεται να μπει στην εκπαίδευση; ξέρετε τι φοβάμαι ότι συμβαίνει; κάνείς δεν
ενδιαφέρεται για τον απ' έξω μόλις μπει μέσα. πάντα κοίταζε ο άνθρωπος το συμφέρον του αλλά στην εποχή μας συμβαίνει ακόμα περισσότερο. Σήμερα γράφω όλα
αυτά και αύριο που θα μπω (λέμε τώρα) θα σας κοροϊδεύω που δε θα μπορείτε να μπείτε. και θα λέω ότι εγώ είμαι γαμάτος που μπήκα.

Πολλή απογοήτευση ρέει από κάποια μηνύματα. Η κοπέλα που τρέχει όλη μέρα για κάποια ευρώ είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα της εποχής μας. Θέλω να δείξω
και μια άλλη οπτική γωνία. Σίγουρα για κάποιους είναι σανίδα σωτηρίας η εκπαίδευση στο δημόσιο, για κάποιος άλλους όμως είναι μεράκι, είναι στόχος ζωής.
Πρέπει πάντα μια κοινωνία να δίνει την ευκαιρία στους πολίτες να δραστηριοποιηθούν σε αυτό που τους ενδιαφέρει. Μα δε γίνεται; δεν υπάρχουν θέσεις; κάνε
τις απαραίτητες ρυθμίσεις να βρεθούν! κλείσε όλες τις σχολές πληροφορικής αφού είμαστε υπεράριθμοι! που πα..ρια υπεράριθμοι είμαστε. όταν θεωρούμε
κάποιον που ανεβάζει στο youtube βιντεάκι, προγραμματιστή πλέον, και κάποιον που ξέρει εξελ ότι είναι ειδικός στην πληροφορική, ε βέβαια υπεράριθμοι
ήμαστε! Δυστυχώς λόγω της νεότητας της επιστήμης μας και λόγω της ραγδαίας εξέλιξης στην νέες τεχνολογίες, οι άνθρωποι δεν έχουν πάρει χαμπάρι τι
γίνεται. άμα ξέρεις να κουνάς το ποντίκι φτάνει! Χρειάζεται ενεργοποίηση και αφύπνιση. και μη με στείλετε κι εμένα στο συνδικαλιστικό κίνημα των
πληροφορικών! το διάβασα ότι υπάρχει. δε φτάνει αυτό. χρειαζόμαστε βοήθεια από μέσα. χρειαζόμαστε να μάθει ο κόσμος τη διαφορά του πτυχιούχου
πληροφορικής από τον κάτοχο υπολογιστή.
Αυτά προς το παρόν. καλή επιτυχία σε όλους. εύχομαι αυτοί που θα περάσουν να μη μας ξεχάσουν.


Υ.Γ. Δε γνωρίζω τι ακριβώς ΤΕΙ έχει τελειώσει ο συνάδελφος που εκθιάζει τα ΑΕΙ, πάντως εγώ που τελείωσα το ΤΕΙ αθήνας, και θεωρία αλγορίθμων έχω διδαχτεί και πολυπλοκότητα και αρκετές γλώσσες και assembly και ψηφιακά κυκλώματα και βάσεις δεδομένων και μεταγλωτιστές και παράλληλη επεξεργασία και αρκετά πεδία στον τομέα των μαθηματικών και ανάλυση πληροφοριακών συστημάτων και λειτουργικά συστήματα και μάλιστα όλα αυτά σε αρκετά καλό θεωρητικό επίπεδο πέρα από τα δεκάδες εργαστήρια που πέρασα. Μήπως λοιπόν πρέπει να κοιτάμε το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών ενός ιδρύματος και όχι τον τίτλο του για να κρίνουμε αν κάνει για να δώσουν οι απόφοιτοί του ασεπ;

Αποσυνδεδεμένος gPE19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #159 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 01:47:55 μμ »
καλησπέρα σε όλους. Διαβάζω πολύ σωστές απόψεις αυτές τις μέρες από αρκετά μέλη. είναι η πρώτη φορά που γράφω, αν και παρακολουθώ το φορουμ αρκετά
χρόνια.. απλώς, δεν είχα κάτι να πω μέχρι σήμερα. Έδωσα κι εγώ εξετάσεις. Δε διάβασα και δεν έγραψα φυσικά. Ήταν δύσκολα τα θέματα για έναν που δεν έχει
διαβάσει σίγουρα. Γενικά όμως είναι καλό να είναι δύσκολα τα θέματα για να ξεχωρίσουν αυτοί που πραγματικά αξίζουν και που πραγματικά διαβάζουν για τις
εξετάσεις. Σε αυτό το σημείο πρέπει να ξεχωρίσουμε τα δύσκολα θέματα από τα πονηρά ή ασαφή θέματα. Ο εξεταζόμενος περνάει μια δύσκολη φάση στο τετράωρο
που έχει στη διάθεση του να γράψει. οπότε δεν είναι ωραίο να παίζει ο ασεπ με τις προσδοκίες του και να βάζει (έστω και 5-6) θέματα που σηκώνουν τόση
συζήτηση για το ποια είναι η σωστή απάντηση. χωρίς να ξέρω τα περισσότερα από τα θέμματα που προσπαθείτε να διελευκάνετε εδώ στο φόρουμ (εγώ δεν τα
απάντησα αυτά) βλέπω ότι υπάρχουν τεράστιες αποκλίσεις στις απαντήσεις που δίνει ο καθένας. Ο ένας ρωτάει τους διδακτορικούς του φίλους ο άλλος τον
καθηγητή του ο άλλος διαβάζει στο ίντερνετ και δε συμμαζεύεται. είναι δυνατόν να υπάρχουν τέτοιες ερωτήσεις σε διαγωνισμό εκπαιδευτικών; είναι δυνατόν
να δημιουργούνται ασάφειες του τύπου "άλλο πλήθος και άλλο μέγεθος δεδομένων"; δηλαδή ο νοήμον και πονηρός που θα πει "αφού λέει μέγεθος δεν εννοεί
πλήθος" θα βρεθεί χαμένος στο τέλος; και ο αφελής (όπως εγώ) θα βγει κερδισμένος; Επίσης κι εγώ υποστήριξα όπως διαβάσατε ότι πρέπει να είναι δύσκολα τα
θέματα, από την άλλη όμως πρέπει να υπάρχει και μια διαβάθμιση. αν αναλογιστεί κανείς τον όγκο της ύλης που καλούμαστε να καλύψουμε δεν είναι τόσο απλό
να χαρακτηρίσουμε κάποιον διαβασμένο! δηλαδή ο διαβασμένος ποιος είναι; αυτός που γνωρίζει την αρχιτεκτονική όλων των επεξεργαστών, όλων των τύπων
μνήμης, όλων των διαύλων και όλων των περιφερειακών συσκευών, αλλά και είναι δεινός προγραμματιστής που έχει δουλέψει σε 17 γλώσσες προγραμματισμού,
αλλά και σε assembly φυσικά ενώ γνωρίζει όλη τη λειτουργικότητα όλων των λειτουργικών συστημάτων και το πως αυτά επικοινωνούν με το υλικό αλλά και με το
επίπεδο μικροπρογραμματισμού; και παράλληλα είναι εξαιρετικός στην επιστήμη των μαθηματικών με ειδίκευση στα διακριτά μαθηματικά και στις πιθανότητες;
και παίζει στα δάχτυλα φυσικά την ανάλυση πληροφοριακών συστημάτων και τις βάσεις δεδομένων; Ξέρουμε πολύ καλά ότι κανείς δεν τα ξέρει όλα αυτά και
κανείς δεν μπορεί να τα μάθει όλα αυτά σε 6 μήνες σε ένα χρόνο, ακόμα και σε δύο χρόνια. βέβαια αυτό σπουδάσαμε θα μου πείτε, αλλά σε τέσσερις ώρες θα
αποδείξουμε τι σπουδάσαμε και τι διαβάσαμε;

Το πρόβλημα έχει ξεκινήσει όπως πολλοί αναφέρουν από πιο παλιά. Αρκετές ειδικότητες άσχετες με την πληροφορική βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην εκπαίδευση
γιατί κάποτε είχαμε έλλειψη. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτοί οι άνθρωποι δε γυρίζουν στην ειδικότητα τους; δηλαδή ας πάρουμε ένα απλό παράδειγμα:
συμβαίνει ένα μέτριου μεγέθους ατύχημα και ως περισσότερο γνώστης ας πούμε εγώ του δίνω τις πρώτες βοήθειες. όταν καταφθάσει το ασθενοφόρο είναι δυνατόν
να ισχυρίζομαι ότι εγώ είμαι το καταλληλότερο άτομο να φροντίσει τον τραυματία; τόσο δύσκολο είναι να αποκτήσουμε κοινή λογική; μπορείτε εσείς με 4
μήνες σεμινάρια να διδάξετε χημεία; τι θα λέγατε σε έναν χημικό που αγωνίζεται να μπει στην εκπαίδευση; ξέρετε τι φοβάμαι ότι συμβαίνει; κάνείς δεν
ενδιαφέρεται για τον απ' έξω μόλις μπει μέσα. πάντα κοίταζε ο άνθρωπος το συμφέρον του αλλά στην εποχή μας συμβαίνει ακόμα περισσότερο. Σήμερα γράφω όλα
αυτά και αύριο που θα μπω (λέμε τώρα) θα σας κοροϊδεύω που δε θα μπορείτε να μπείτε. και θα λέω ότι εγώ είμαι γαμάτος που μπήκα.

Πολλή απογοήτευση ρέει από κάποια μηνύματα. Η κοπέλα που τρέχει όλη μέρα για κάποια ευρώ είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα της εποχής μας. Θέλω να δείξω
και μια άλλη οπτική γωνία. Σίγουρα για κάποιους είναι σανίδα σωτηρίας η εκπαίδευση στο δημόσιο, για κάποιος άλλους όμως είναι μεράκι, είναι στόχος ζωής.
Πρέπει πάντα μια κοινωνία να δίνει την ευκαιρία στους πολίτες να δραστηριοποιηθούν σε αυτό που τους ενδιαφέρει. Μα δε γίνεται; δεν υπάρχουν θέσεις; κάνε
τις απαραίτητες ρυθμίσεις να βρεθούν! κλείσε όλες τις σχολές πληροφορικής αφού είμαστε υπεράριθμοι! που πα..ρια υπεράριθμοι είμαστε. όταν θεωρούμε
κάποιον που ανεβάζει στο youtube βιντεάκι, προγραμματιστή πλέον, και κάποιον που ξέρει εξελ ότι είναι ειδικός στην πληροφορική, ε βέβαια υπεράριθμοι
ήμαστε! Δυστυχώς λόγω της νεότητας της επιστήμης μας και λόγω της ραγδαίας εξέλιξης στην νέες τεχνολογίες, οι άνθρωποι δεν έχουν πάρει χαμπάρι τι
γίνεται. άμα ξέρεις να κουνάς το ποντίκι φτάνει! Χρειάζεται ενεργοποίηση και αφύπνιση. και μη με στείλετε κι εμένα στο συνδικαλιστικό κίνημα των
πληροφορικών! το διάβασα ότι υπάρχει. δε φτάνει αυτό. χρειαζόμαστε βοήθεια από μέσα. χρειαζόμαστε να μάθει ο κόσμος τη διαφορά του πτυχιούχου
πληροφορικής από τον κάτοχο υπολογιστή.
Αυτά προς το παρόν. καλή επιτυχία σε όλους. εύχομαι αυτοί που θα περάσουν να μη μας ξεχάσουν.


Υ.Γ. Δε γνωρίζω τι ακριβώς ΤΕΙ έχει τελειώσει ο συνάδελφος που εκθιάζει τα ΑΕΙ, πάντως εγώ που τελείωσα το ΤΕΙ αθήνας, και θεωρία αλγορίθμων έχω διδαχτεί και πολυπλοκότητα και αρκετές γλώσσες και assembly και ψηφιακά κυκλώματα και βάσεις δεδομένων και μεταγλωτιστές και παράλληλη επεξεργασία και αρκετά πεδία στον τομέα των μαθηματικών και ανάλυση πληροφοριακών συστημάτων και λειτουργικά συστήματα και μάλιστα όλα αυτά σε αρκετά καλό θεωρητικό επίπεδο πέρα από τα δεκάδες εργαστήρια που πέρασα. Μήπως λοιπόν πρέπει να κοιτάμε το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών ενός ιδρύματος και όχι τον τίτλο του για να κρίνουμε αν κάνει για να δώσουν οι απόφοιτοί του ασεπ;
ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΑ 100 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΣΕ ΟΛΑ...ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΗΡΕΣ ...

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #160 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 02:08:02 μμ »
(...)Σίγουρα για κάποιους είναι σανίδα σωτηρίας η εκπαίδευση στο δημόσιο, για κάποιος άλλους όμως είναι μεράκι, είναι στόχος ζωής.
συμφωνώ σε αυτό. αλλά νομίζω είναι πολύ αφελές να θεωρείς ότι ο κόσμος πηγαίνει στην εκπαίδευση ως στόχο ζωής. είναι η μειοψηφία αυτή δυστυχώς που σκέφτεται έτσι!

συμφωνώ και σε όσα λες για την ουσία του διαγωνισμού, όμως όπως είπε η Elia ο ίδιος ο διαγωνισμός είναι από τη φύση του λάθος. Απαξιώνει τα πτυχία μας και κρίνει αν κάποιος είναι κατάλληλος για εκπαιδευτικός από 60 multiple choice ερωτήσεων που κακά τα ψέμματα (παρόλο που κι εγώ ειμαι από τους αδιάβαστους) απαιτεί βαθιά γνώση πλήθους πεδίων μιας επιστήμης που ελάχιστοι την έχουν. δεν λέω καλό είναι όσοι μπουν στην εκπαίδευση να έχουν αυτή την επιστημονική κατάρτιση, αλλά πόσο απαραιτητο είναι;
απο ψυχολογικά τεστ περάσαμε ας πούμε; κι αν ο σπουδαίος επιστήμονας των αλγορίθμων δεν μπορεί να αρθρώσει λόγο και να μεταδώσει στα παιδιά όχι τις ατελείωτες γνώσεις του.. αλλά τα πλέον στοιχειώδη; αν δεν αγαπά τη δουλειά του; αν δεν έχει υπομονή; αν ... αν...

Μιλάμε για Διαγωνισμό ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΥΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΕ Β-ΘΜΙΑ (Κ Α-ΒΜΙΑ προσεχώς, ίσως..) εκπαίδευση ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.. γιαυτό ας μην βαυκαλιζόμαστε!

(...)και μη με στείλετε κι εμένα στο συνδικαλιστικό κίνημα των
πληροφορικών! το διάβασα ότι υπάρχει. δε φτάνει αυτό. χρειαζόμαστε βοήθεια από μέσα. χρειαζόμαστε να μάθει ο κόσμος τη διαφορά του πτυχιούχου πληροφορικής από τον κάτοχο υπολογιστή.

αν εννοείς συνδικαλιστικό κίνημα αυτό:
http://www.facebook.com/group.php?gid=39911821787

δεν είναι ακριβώς συνδικαλιστικό κίνημα. (επίσημος συνδικαλισμός πληροφορικών υπάρχει! http://www.epe.org.gr/ , http://www.stemp.gr/ , http://www.etep.org.gr/, αλλά είναι  διασπασμένος -και ίσως δικαίως για κάποιους- αλλά στην εκπαίδευση δεν έχουμε άμεση εκπροσώπηση π.χ. σύλλογος αδιορίστων, ένωση πληροφορικών στην εκπαίδευση κτλ. υπάρχει βέβαια και η http://www.pekap.gr/ αλλά εκφράζει μόνο τους μόνιμους ..της οποιας μέλη οι περισσότεροι δεν είναι πτυχιούχοι πληροφορικής)

ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΑΣ, ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑςΣ ΕΝΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ
ΤΕΛΟΣ, ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΣ: να συνειδητοποιήσουμε ότι αποτελούμε ένα κοινό σύνολο με κοινά συμφέροντα και ότι ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να κάνουμε κάτι γιαυτό  :)

Αποσυνδεδεμένος NEF

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Άντρας
  • Ars longa, vita brevis
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #161 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 02:38:59 μμ »
Απαξιώνει τα πτυχία μας και κρίνει αν κάποιος είναι κατάλληλος για εκπαιδευτικός από 60 multiple choice ερωτήσεων που κακά τα ψέμματα (παρόλο που κι εγώ ειμαι από τους αδιάβαστους) απαιτεί βαθιά γνώση πλήθους πεδίων μιας επιστήμης που ελάχιστοι την έχουν. δεν λέω καλό είναι όσοι μπουν στην εκπαίδευση να έχουν αυτή την επιστημονική κατάρτιση, αλλά πόσο απαραιτητο είναι;
απο ψυχολογικά τεστ περάσαμε ας πούμε; κι αν ο σπουδαίος επιστήμονας των αλγορίθμων δεν μπορεί να αρθρώσει λόγο και να μεταδώσει στα παιδιά όχι τις ατελείωτες γνώσεις του.. αλλά τα πλέον στοιχειώδη; αν δεν αγαπά τη δουλειά του; αν δεν έχει υπομονή; αν ... αν...

Το πας μακριά, αλλά αφού το πας θα συμφωνήσω φυσικά. όλα αυτά χρειάζονται και θα έπρεπε να λαμβάνουν υπ' όψη τους στο ανώτατο συμβούλιο επιλογής προσωπικού! τι τον έχουν τον τίτλο άλλωστε; τέτοιους σπουδαίους επιστήμονες πάντως έχω γνωρίσει. με IQ 192 και όλα τα υπόλοιπα μηδέν.. Αυτούς αν τους καλορωτήσεις δεν τους αρέσει η εκπαίδευση, τυχαία ή από ανάγκη βρέθηκαν σε αυτή.. φοβάμαι πολύ ότι θα μπαίνουμε όμως σε θεωρητική συζήτηση εκτός πραγματικότητας. ας το αφήσουμε γιατί πολλοί θα βαρεθούν. χρειαζόμαστε κάτι πιο άμεσο όπως λες στη συνέχεια και μια καλή πρόταση που έχει ακουστεί είναι η αύξηση του πλήθους των ερωτήσεων. βάλε 500 ερωτήσεις. βάλε και ανοιχτού τύπου ερωτήσεις, όχι μόνο multiple choice. Τι τα διαβάζουμε για την ειδική διδακτική όταν δεν τα εφαρμόζει ο ίδιος ο ασέπ;
πρόσεξε μόνο λίγο με την έκφραση "δεν λέω καλό είναι όσοι μπουν στην εκπαίδευση να έχουν αυτή την επιστημονική κατάρτιση, αλλά πόσο απαραιτητο είναι; " μην παρεξηγηθείς. χρειαζόμαστε και άρτια επιστημονική κατάρτιση γιατί αλλιώς θα γίνουμε σαν αυτούς που κοροϊδεύουμε..

Αποσυνδεδεμένος katerinasp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #162 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 02:47:04 μμ »
όπως συμβαίνει με όλους τους διαγωνισμούς (ή θα έπρεπε να συμβαίνει...)τα θέματα πρέπει να έχουν κλιμακούμενη δυσκολία..το 50% θα έπρεπε να ήταν βατό και το άλλο 50%με βαθμό δυσκολίας ώστε να ξεχωρίσουν αυτοί που αξίζουν...έτσι κάπως γίνεται και στις πανελλήνιες...γιατί κάποιος με λίγες γνώσεις πρέπει να ξεχωρίσει από αυτόν με τις μέτριες ή τις πολλές...όσο αφορά ΑΕΙ ΤΕΙ όλα τα ΑΕΙ δεν δίνουν τις ίδιες γνώσεις όπως και όλα τα ΤΕΙ...παιζει ρόλο η σχολή που τελείωσε ο καθένας....και δεν ισχύει ότι ΣΕ ΟΛΑ τα ΤΕΙ δεν γίνεται δουλειά..και μόνο στα ΑΕΙ γίνεται..και μπλα και μπλα...αν ήταν ετσι αυτοί που τελειωσαν ΑΕΙ θα πέρναγαν όλοι και αυτοί που έχουν τελειώσει ΤΕΙ θα πάτωναν...τα παιδιά από πολυτεχνείο τι πρέπει να πούνε?μη μπαίνουμε σε διαδικασίες ποιός ξέρει  και ποιός όχι...ας κοιτάξουμε να ενωθούμε και να διεκδικήσουμε..πρέπει να ενωθούμε..όχι με σωματεία ούτε κομματικά αλλά σαν Πληροφορικοί


Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #163 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 03:42:37 μμ »
σορρυ. ήταν μια πρόχειρη διατύπωση:

"δεν λέω καλό είναι όσοι μπουν στην εκπαίδευση να έχουν αυτή την επιστημονική κατάρτιση, αλλά πόσο απαραιτητο είναι;"
= εννοείται πως πρέπει να έχουμε επιστημονική κατάρτιση, αλλά είναι κι άλλα κριτήρια που είναι εξίσου σημαντικά. και επίσης είπα "πόσο απαραίτητο"! δηλαδή είναι απαραίτητο, αλλά πόσο πλήρης πρέπει να είναι αυτή η κατάρτιση; αν είναι να γράφουν οι διδακτορικοί κάτω από τη βάση σε κάποιο άλλο διαγωνισμό, επειδή ο ασεπ "θέλει να κόψει" κάποιους, συγγνώμη αλλά αυτό δεν έχει να κάνει καθόλου με επιλογή εκπαιδευτικων.

και σε παρακαλώ NEF εξήγησέ μου τι εννοείς, (γιατί αυτό ήταν που με ενδιέφερε κυρίως) λέγοντας:

"(...)και μη με στείλετε κι εμένα στο συνδικαλιστικό κίνημα των
πληροφορικών! το διάβασα ότι υπάρχει. δε φτάνει αυτό. χρειαζόμαστε βοήθεια από μέσα. χρειαζόμαστε να μάθει ο κόσμος τη διαφορά του πτυχιούχου πληροφορικής από τον κάτοχο υπολογιστή."

και ακόμη πιο ειδικά το "χρειαζόμαστε βοήθεια από μέσα" ???

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #164 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 04:22:39 μμ »
Είναι αλήθεια πως το σύστημα πάσχει και τα προβλήματα είναι πολλά και ειδικά στον κλάδο της πληροφορικής(μεγάλος αριθμός πτυχιούχων, ΑΕΙ ΤΕΙ Πληροφορικής σε κάθε χωριό, Διορισμένοι "Πληροφορικοί" άλλων ειδικοτήτων κλπ κλπ κλπ...) που ακόμα δεν έχει ωριμάσει στην Ελλάδα...

ΑΛΛΑ

είναι κουραστικοί όσοι....

Όταν δεν μπορούν να γράψουν καλά στο γνωστικό με ερωτήσεις πολλάπλής επιλογής (που εξασφαλίζουν την αξιοκρατία), λένε ότι θα έπρεπε να δίναμε με ερωτήσεις ανοικτού τύπου...Αν δεν γράφανε καλά στις ανοικτού τύπου θα ζητάγανε κλειστού τύπου διότι είχανε κακούς διορθωτές, οπότε θα θέλανε πρώτα να προασπιστεί την αξιοκρατία.

και κυρίως αυτοί που ...

Όταν δεν μπορούν να γράψουν καλά στο γνωστικό, λένε ότι αυτοί που σκίσανε στο γνωστικό δεν θα είναι καλοί στην διδακτική!!!!
Αντιστρόφως, αυτό που λένε είναι πως , όποιος δεν είναι καλός στο γνωστικό αντικείμενο της Πληροφορικής είναι καλός στο να διδάσκει μια επιστήμη που δεν είναι καλός!!!!

Είναι πράγματι γεγονός πως κάποιοι με άριστο θεωρητικό υπόβαθρο σε μια επιστήμη, δεν είναι καλοί στο να τη διδάσκουν, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ.

Ας θυμηθεί ο καθένας μας τους καλύτερους καθηγητές που είχε...Είναι αυτοί που συνδύαζαν άριστο γνωστικό και διδακτική! Συνήθως όποιος έχει μεράκι με μια επιστήμη και την κατανοεί σε υψηλό επίπεδο έχει και τα γνωστικά εργαλεία να την διδάξει. Αλλά και αν κάποιος διαφωνεί με αυτό ας συμφωνήσουμε στο εξής...

Όσες πιθανότητες έχει ενας που ξέρει το γνωστικό να είναι καλός στην διδακτική έχει και ένας που δεν το ξέρει.



Μεταξύ των 2 λοιπόν ας διοριστεί καλύτερα αυτός που είναι πιο καταρτισμένος, και θα διδάξει κάτι που το έχει κατανοήσει καλύτερα.




“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #165 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 04:24:27 μμ »
   Διαβάζω εδώ και καιρό διάφορα επιχειρήματα εναντίον του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Σε κάποια απ' αυτά συμφωνώ. Είναι πραγματικά εξωφρενικό να παλεύουμε για 72 θέσεις όταν βρίσκονται στην ειδικότητα της πληροφορικής 100άδες άτομα με ένα σεμινάριο κάποιων ωρών.

   Παρόλα αυτά, όταν βλέπω ότι στους περισσότερους επαγγελματικούς κλάδους αν δεν πάρεις τηλέφωνο κάποιο πολιτικό δεν έχεις καμία τύχη, θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που στο δικό μας κλάδο υπάρχει μια διαδικασία επιλογής η οποία είναι στο μεγαλύτερο ποσοστό τουλάχιστον αδιάβλητη.

   Πολλοί υποστηρίζουν ότι δεν μπορεί μία εξέταση 4 ωρών να κρίνει αν είμαστε άξιοι να διδάξουμε. Συμφωνώ ότι δεν αρκεί. Αν η αξιολόγηση μας σταματάει στο διαγωνισμό τότε ναι υπάρχει πρόβλημα.Δεν φταίει όμως ο ΑΣΕΠ γι' αυτό αλλά η έλλειψη ουσιαστικής  αξιολόγησης μετά από τον διαγωνισμό.

    Κάποιοι άλλοι υποστηρίζουν ως λύση την επετηρίδα. Δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική η παραμονή σε μια λίστα αναμονής μέχρι να έρθει η σειρά σου αποτελεί καλύτερο τρόπο αξιολόγησης από τον ΑΣΕΠ.

   Πολλοί επίσης πιστεύουν πως δεν πρέπει να δίνει ΑΣΕΠ κάποιος πτυχιούχος γιατί έτσι υποβαθμίζεται το πτυχίο του.  Αν και έχει κάποια δόση αλήθειας αυτή η άποψη, η σκληρή αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πάρα πολλοί πτυχιούχοι οι οποίοι δεν έχουν ανοίξει βιβλίο, έχουν πάρει πτυχίο με χίλιους δυο τρόπους και δεν αξίζουν  σε καμία περίπτωση να βρίσκονται στην εκπαίδευση.

   Συμπερασματικά θα έλεγα ότι η λύση δεν είναι η απαξίωση του ΑΣΕΠ αλλά α) η βελτίωση του διαγωνισμού β) η αύξηση των ωρών διδασκαλίας στην ειδικότητα μας ούτως ώστε να αυξηθούν οι θέσεις γ) η μείωση των αποφοίτων πληροφορικής ΑΕΙ και ΤΕΙ σε ένα λογικό αριθμό ο οποίος θα μπορεί να απορροφηθεί και δ) η μετάταξη των εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων που βρίσκονται στην εκπαίδευση σε θέσεις ειδικότητας πληροφορικής στις ειδικότητες τους.
  
   Όσο οι θέσεις της ειδικότητας μας στην εκπαίδευση είναι λιγότερες από τους υποψηφίους ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ, με όλα τα αρνητικά και τα θετικά του,  θα αποτελεί την πιο αξιοκρατική λύση. Όσοι βιάζονται να τον υποβαθμίσουν και να τον απαξιώσουν ας ρίξουν μια ματιά να δουν τι συμβαίνει στους υπόλοιπους επαγγελματικούς κλάδους και ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους...


« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2009, 08:29:45 μμ από Alexhs_27 »

Αποσυνδεδεμένος NEF

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Άντρας
  • Ars longa, vita brevis
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #166 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 04:39:12 μμ »
και σε παρακαλώ NEF εξήγησέ μου τι εννοείς, (γιατί αυτό ήταν που με ενδιέφερε κυρίως) λέγοντας:

"(...)και μη με στείλετε κι εμένα στο συνδικαλιστικό κίνημα των
πληροφορικών! το διάβασα ότι υπάρχει. δε φτάνει αυτό. χρειαζόμαστε βοήθεια από μέσα. χρειαζόμαστε να μάθει ο κόσμος τη διαφορά του πτυχιούχου πληροφορικής από τον κάτοχο υπολογιστή."

και ακόμη πιο ειδικά το "χρειαζόμαστε βοήθεια από μέσα" ???


Το "μη με στείλετε κι εμένα" ήταν ένα ευφυολόγημα που το συνδέω με άλλα μηνύματα πριν το δικό μου που όποιος έγραφε ότι πρέπει  κάτι να κάνουμε γι αυτή την κατάσταση του λέγατε (δεν ξέρω τώρα ποιος το έγραφε) να γραφτεί στην ΕΠΕ. Αυτό εννοώ συνδικαλισμό. τη σελίδα στο facebook δε μπορώ να τη δω απ' τη δουλειά.. είναι κομμένα αυτά. Εν πάση περιπτώσει για να μην κουράζω, έχω αρνητική άποψη για τον συνδικαλισμό αυτό καθεαυτό, όχι ότι δεν πρέπει να υπάρχει, αλλά νομίζω ότι ξεφεύγει από το στόχο του και πολλές φορές τα μέλη του εκμεταλλεύονται τη θέση τους για να αναρριχηθούν στην εξουσία (με κάθε μορφή που μπορεί αυτή να έχει). Δεν έχω σκοπό να προσβάλω την ιδεολογία κανενός κινήματος και κανενός σωματείου, απλώς εκφράζω την προσωπική μου άποψη.

Με το "χρειαζόμαστε βοήθεια από μέσα" εννοώ από τους διορισμένους συνάδελφους, από τους επιμορφωμένους συνάδελφους που διδάσκουν πληροφορική, από τον ίδιο τον ασέπ που θα έπρεπε να είναι προς όφελος του να επιλέγει κάθε φορά το καταλληλότερο προσωπικό και από την εκάστοτε πολιτική ηγεσία. Την ώρα που το έγραφα να σου πω την αλήθεια σκεφτόμουν μόνο τα δύο πρώτα. Οι διορισμένοι καθηγητές και αν όχι οι ίδιοι, οι κατα τόπους διευθύνσεις πρέπει να εντοπίσουν που υστερεί η εκπαίδευση στην πληροφορική και είναι σίγουρο ότι υστερεί σε πολλά και να κοιτάξουν να την εξυγιάνουν. Πώς; είπα μια ιδέα προηγουμένως. τι κάνει ο θεολόγος στην πληροφορική; να πάει στον κλάδο του. να πάει πίσω όχι να τον διώξουν! και να μην πάρει ο ασεπ θεολόγους για 4 χρόνια. το ίδιο και με τους μαθηματικούς και με τους φυσικούς και με τους γυμναστές που λέτε. Είναι δίκαιο να μην παίρνει πληροφορικούς για τόσα χρόνια; είμαι σίγουρος ότι όλα αυτά που λέω ακούγονται άδικα για τους συνανθρώπους μας, αλλά δεν έχω κανένα μίσος και καμία εμπάθεια. και τη δουλειά μου έχω και όλα καλά πάνε απλώς νομίζω ότι η δικαιοσύνη είναι κάτι ανεξάρτητο από αυτό. δε θεωρώ ότι τρώει το ψωμί μου ο θεολόγος, αλλά τι θα μάθει το παιδί από αυτόν; Αυτή είναι η βοήθεια από μέσα. να είμαστε οι μέσα και οι έξω ίσοι μεταξύ μας και να μας νοιάζει το κοινό μας μέλλον και όχι αν εγώ παίρνω τόσα το μήνα και εγώ παίρνω περισσότερα κι εγώ πάει τώρα μπήκα στο δημόσιο πάω να χτίσω εξοχικό να κουρεύω τις τρανταφυλλιές. ήδη λες σπουδάζω πληροφορική, ή σπούδασα πληροφορική και ακούγεται σα να σπούδασες "ο μ@λ@κ@ς του αιώνα".

Αποσυνδεδεμένος NEF

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Άντρας
  • Ars longa, vita brevis
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #167 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 05:10:36 μμ »
Σε ευχαριστώ πολύ panzos που κατάλαβες και έδωσες με όμορφο και λαϊκό τρόπο και στα άλλα μέλη να καταλάβουν ότι τελικά το πρόβλημα μου ήταν οι κλειστού τύπου ερωτήσεις, αλλά δεν ήξερα πως να σας το φέρω. Επίσης σε ευχαριστώ πολύ που μπόρεσες να αποστάξεις το συμπέρασμα ότι θεωρώ εγώ και ο συνάδελφος που μου απάντησε ότι όλοι όσοι τα πάνε καλά στο γνωστικό συνήθως δεν έχουν μεταδοτικότητα.

Πρέπει να διαβάζει ο καθένας τα μηνύματα του άλλου καλοπροαίρετα αν θέλουμε να βγει κάτι κάποια στιγμή. Αυτός δηλαδή που κατηγορεί τον ασεπ υπονοεί ότι πρέπει να καταργηθεί; αυτός που κατηγορεί τους επιμορφωμένους συναδέλφους υπονοεί ότι πρέπει να τους κάνουμε ευθανασία;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161772
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 463
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 406
Σύνολο: 418

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.