0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: gPE19 στις Φεβρουαρίου 04, 2009, 12:41:42 pmΚΡΙΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ
ΚΡΙΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ
Πραγματικά χαίρομαι με την διάθεση αυτοκριτικής και αυτοκάθαρσης που υπάρχει για τον κλάδο της πληροφορικής. Με λίγα λόγια λοιπόν, τα ΤΕΙ άχρηστα, τα ΑΕΙ (εκτός από λίγα)άχρηστα. Και οι καλύτερες σχολές πληροφορικής είναι η φιλοσοφική, το φυσικό και το μαθηματικό. Επίσης στον επόμενο ΑΣΕΠ, αν κατάλαβα καλά από όσα γράφουν μερικοί, να είναι ακόμα πιο δύσκολα τα θέματα ώστε να ξεχωρίσουν οι Αϊνστάιν της Πληροφορικής. Και αν αυτό σημαίνει να πιάσουν τη βάση καμιά δεκάρια. Ε δεν θα είναι τυχαίο. Όλοι οι άλλοι είναι άχρηστοι και βλάκες.
καλησπέρα σε όλους. Διαβάζω πολύ σωστές απόψεις αυτές τις μέρες από αρκετά μέλη. είναι η πρώτη φορά που γράφω, αν και παρακολουθώ το φορουμ αρκετά χρόνια.. απλώς, δεν είχα κάτι να πω μέχρι σήμερα. Έδωσα κι εγώ εξετάσεις. Δε διάβασα και δεν έγραψα φυσικά. Ήταν δύσκολα τα θέματα για έναν που δεν έχει διαβάσει σίγουρα. Γενικά όμως είναι καλό να είναι δύσκολα τα θέματα για να ξεχωρίσουν αυτοί που πραγματικά αξίζουν και που πραγματικά διαβάζουν για τις εξετάσεις. Σε αυτό το σημείο πρέπει να ξεχωρίσουμε τα δύσκολα θέματα από τα πονηρά ή ασαφή θέματα. Ο εξεταζόμενος περνάει μια δύσκολη φάση στο τετράωρο που έχει στη διάθεση του να γράψει. οπότε δεν είναι ωραίο να παίζει ο ασεπ με τις προσδοκίες του και να βάζει (έστω και 5-6) θέματα που σηκώνουν τόση συζήτηση για το ποια είναι η σωστή απάντηση. χωρίς να ξέρω τα περισσότερα από τα θέμματα που προσπαθείτε να διελευκάνετε εδώ στο φόρουμ (εγώ δεν τα απάντησα αυτά) βλέπω ότι υπάρχουν τεράστιες αποκλίσεις στις απαντήσεις που δίνει ο καθένας. Ο ένας ρωτάει τους διδακτορικούς του φίλους ο άλλος τον καθηγητή του ο άλλος διαβάζει στο ίντερνετ και δε συμμαζεύεται. είναι δυνατόν να υπάρχουν τέτοιες ερωτήσεις σε διαγωνισμό εκπαιδευτικών; είναι δυνατόν να δημιουργούνται ασάφειες του τύπου "άλλο πλήθος και άλλο μέγεθος δεδομένων"; δηλαδή ο νοήμον και πονηρός που θα πει "αφού λέει μέγεθος δεν εννοεί πλήθος" θα βρεθεί χαμένος στο τέλος; και ο αφελής (όπως εγώ) θα βγει κερδισμένος; Επίσης κι εγώ υποστήριξα όπως διαβάσατε ότι πρέπει να είναι δύσκολα τα θέματα, από την άλλη όμως πρέπει να υπάρχει και μια διαβάθμιση. αν αναλογιστεί κανείς τον όγκο της ύλης που καλούμαστε να καλύψουμε δεν είναι τόσο απλό να χαρακτηρίσουμε κάποιον διαβασμένο! δηλαδή ο διαβασμένος ποιος είναι; αυτός που γνωρίζει την αρχιτεκτονική όλων των επεξεργαστών, όλων των τύπων μνήμης, όλων των διαύλων και όλων των περιφερειακών συσκευών, αλλά και είναι δεινός προγραμματιστής που έχει δουλέψει σε 17 γλώσσες προγραμματισμού, αλλά και σε assembly φυσικά ενώ γνωρίζει όλη τη λειτουργικότητα όλων των λειτουργικών συστημάτων και το πως αυτά επικοινωνούν με το υλικό αλλά και με το επίπεδο μικροπρογραμματισμού; και παράλληλα είναι εξαιρετικός στην επιστήμη των μαθηματικών με ειδίκευση στα διακριτά μαθηματικά και στις πιθανότητες; και παίζει στα δάχτυλα φυσικά την ανάλυση πληροφοριακών συστημάτων και τις βάσεις δεδομένων; Ξέρουμε πολύ καλά ότι κανείς δεν τα ξέρει όλα αυτά και κανείς δεν μπορεί να τα μάθει όλα αυτά σε 6 μήνες σε ένα χρόνο, ακόμα και σε δύο χρόνια. βέβαια αυτό σπουδάσαμε θα μου πείτε, αλλά σε τέσσερις ώρες θα αποδείξουμε τι σπουδάσαμε και τι διαβάσαμε;Το πρόβλημα έχει ξεκινήσει όπως πολλοί αναφέρουν από πιο παλιά. Αρκετές ειδικότητες άσχετες με την πληροφορική βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην εκπαίδευση γιατί κάποτε είχαμε έλλειψη. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτοί οι άνθρωποι δε γυρίζουν στην ειδικότητα τους; δηλαδή ας πάρουμε ένα απλό παράδειγμα: συμβαίνει ένα μέτριου μεγέθους ατύχημα και ως περισσότερο γνώστης ας πούμε εγώ του δίνω τις πρώτες βοήθειες. όταν καταφθάσει το ασθενοφόρο είναι δυνατόν να ισχυρίζομαι ότι εγώ είμαι το καταλληλότερο άτομο να φροντίσει τον τραυματία; τόσο δύσκολο είναι να αποκτήσουμε κοινή λογική; μπορείτε εσείς με 4 μήνες σεμινάρια να διδάξετε χημεία; τι θα λέγατε σε έναν χημικό που αγωνίζεται να μπει στην εκπαίδευση; ξέρετε τι φοβάμαι ότι συμβαίνει; κάνείς δεν ενδιαφέρεται για τον απ' έξω μόλις μπει μέσα. πάντα κοίταζε ο άνθρωπος το συμφέρον του αλλά στην εποχή μας συμβαίνει ακόμα περισσότερο. Σήμερα γράφω όλα αυτά και αύριο που θα μπω (λέμε τώρα) θα σας κοροϊδεύω που δε θα μπορείτε να μπείτε. και θα λέω ότι εγώ είμαι γαμάτος που μπήκα.Πολλή απογοήτευση ρέει από κάποια μηνύματα. Η κοπέλα που τρέχει όλη μέρα για κάποια ευρώ είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα της εποχής μας. Θέλω να δείξω και μια άλλη οπτική γωνία. Σίγουρα για κάποιους είναι σανίδα σωτηρίας η εκπαίδευση στο δημόσιο, για κάποιος άλλους όμως είναι μεράκι, είναι στόχος ζωής. Πρέπει πάντα μια κοινωνία να δίνει την ευκαιρία στους πολίτες να δραστηριοποιηθούν σε αυτό που τους ενδιαφέρει. Μα δε γίνεται; δεν υπάρχουν θέσεις; κάνε τις απαραίτητες ρυθμίσεις να βρεθούν! κλείσε όλες τις σχολές πληροφορικής αφού είμαστε υπεράριθμοι! που πα..ρια υπεράριθμοι είμαστε. όταν θεωρούμε κάποιον που ανεβάζει στο youtube βιντεάκι, προγραμματιστή πλέον, και κάποιον που ξέρει εξελ ότι είναι ειδικός στην πληροφορική, ε βέβαια υπεράριθμοι ήμαστε! Δυστυχώς λόγω της νεότητας της επιστήμης μας και λόγω της ραγδαίας εξέλιξης στην νέες τεχνολογίες, οι άνθρωποι δεν έχουν πάρει χαμπάρι τι γίνεται. άμα ξέρεις να κουνάς το ποντίκι φτάνει! Χρειάζεται ενεργοποίηση και αφύπνιση. και μη με στείλετε κι εμένα στο συνδικαλιστικό κίνημα των πληροφορικών! το διάβασα ότι υπάρχει. δε φτάνει αυτό. χρειαζόμαστε βοήθεια από μέσα. χρειαζόμαστε να μάθει ο κόσμος τη διαφορά του πτυχιούχου πληροφορικής από τον κάτοχο υπολογιστή.Αυτά προς το παρόν. καλή επιτυχία σε όλους. εύχομαι αυτοί που θα περάσουν να μη μας ξεχάσουν.Υ.Γ. Δε γνωρίζω τι ακριβώς ΤΕΙ έχει τελειώσει ο συνάδελφος που εκθιάζει τα ΑΕΙ, πάντως εγώ που τελείωσα το ΤΕΙ αθήνας, και θεωρία αλγορίθμων έχω διδαχτεί και πολυπλοκότητα και αρκετές γλώσσες και assembly και ψηφιακά κυκλώματα και βάσεις δεδομένων και μεταγλωτιστές και παράλληλη επεξεργασία και αρκετά πεδία στον τομέα των μαθηματικών και ανάλυση πληροφοριακών συστημάτων και λειτουργικά συστήματα και μάλιστα όλα αυτά σε αρκετά καλό θεωρητικό επίπεδο πέρα από τα δεκάδες εργαστήρια που πέρασα. Μήπως λοιπόν πρέπει να κοιτάμε το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών ενός ιδρύματος και όχι τον τίτλο του για να κρίνουμε αν κάνει για να δώσουν οι απόφοιτοί του ασεπ;
(...)Σίγουρα για κάποιους είναι σανίδα σωτηρίας η εκπαίδευση στο δημόσιο, για κάποιος άλλους όμως είναι μεράκι, είναι στόχος ζωής.
Απαξιώνει τα πτυχία μας και κρίνει αν κάποιος είναι κατάλληλος για εκπαιδευτικός από 60 multiple choice ερωτήσεων που κακά τα ψέμματα (παρόλο που κι εγώ ειμαι από τους αδιάβαστους) απαιτεί βαθιά γνώση πλήθους πεδίων μιας επιστήμης που ελάχιστοι την έχουν. δεν λέω καλό είναι όσοι μπουν στην εκπαίδευση να έχουν αυτή την επιστημονική κατάρτιση, αλλά πόσο απαραιτητο είναι; απο ψυχολογικά τεστ περάσαμε ας πούμε; κι αν ο σπουδαίος επιστήμονας των αλγορίθμων δεν μπορεί να αρθρώσει λόγο και να μεταδώσει στα παιδιά όχι τις ατελείωτες γνώσεις του.. αλλά τα πλέον στοιχειώδη; αν δεν αγαπά τη δουλειά του; αν δεν έχει υπομονή; αν ... αν...
και σε παρακαλώ NEF εξήγησέ μου τι εννοείς, (γιατί αυτό ήταν που με ενδιέφερε κυρίως) λέγοντας:"(...)και μη με στείλετε κι εμένα στο συνδικαλιστικό κίνημα τωνπληροφορικών! το διάβασα ότι υπάρχει. δε φτάνει αυτό. χρειαζόμαστε βοήθεια από μέσα. χρειαζόμαστε να μάθει ο κόσμος τη διαφορά του πτυχιούχου πληροφορικής από τον κάτοχο υπολογιστή."και ακόμη πιο ειδικά το "χρειαζόμαστε βοήθεια από μέσα"