*

Ψηφοφορία

Ποια Διδακτική επιλέξατε;

Αρχαία
64 (41.8%)
Νέα
47 (30.7%)
Ιστορία
42 (27.5%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 153

Αποστολέας Θέμα: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων  (Αναγνώστηκε 64811 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος yotar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #182 στις: Φεβρουαρίου 04, 2009, 10:54:23 pm »
Έχεις απόλυτο δίκιο, κι εγώ δεν πιστεύω ότι ζητούσε σχέδιο στο 2ο θέμα των Αρχαίων, αλλά μ΄αυτούς ποτέ δεν ξέρεις. Θα πω αυτό που λέγανε παλιά για το στρατό: εκεί που τελειώνει η λογική...αρχίζει ο ΑΣΕΠ  ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:56:44 »

Αποσυνδεδεμένος nan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Odi et amo...
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #183 στις: Φεβρουαρίου 05, 2009, 12:13:33 am »
Δεν ξέρω πώς θα βαθμολογηθούμε στην ιστορία, αλλά ένα 70 μόνο και μόνο που προλάβαμε και ολοκληρώσαμε τα θέματα (λέμε τώρα!) πρέπει να το πάρουμε. Το ωραίο ήταν που και τα δύο σχέδια ήταν για το λύκειο. Σα να μη μας αρκούσε αυτό, θέλανε και Project. Απλή εργασία για το σπίτι δεν τους έκανε. Εντάξει, με δύο σχέδια, είχες άπλετο χρόνο να αναπτύξεις εις διπλούν και τη μέθοδο Project. Τι λέμε τώρα!   :P
Συγγνώμη αλλά γιατί project; Θέματα, γενικό πλαίσιο  και κριτήρια αξιολόγησης ομαδικών εργασιών ζητούσανε. Το project εντάσσεται στη στρατηγική της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας,αλλά αυτό δε σημαίνει ότι εννοούσανε  project(=σχέδιο εργασίας, μια ανοιχτή διαδικασία μάθησης, της οποίας οι διαδικασίες και τα όρια δεν είναι αυστηρά καθορισμένες).Oι εργασίες για το σπίτι μπορεί να είναι ομαδοσυνεργατικές ή ατομικές . Άλλωστε πιστεύω ότι αν ήθελαν project θα το ζητούσαν ξεκάθαρα(αλλά αυτό είναι η δική μου άποψη και δε σημαίνει ότι είναι και η σωστή )
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 05, 2009, 12:17:20 am από nan »

Αποσυνδεδεμένος cycle

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #184 στις: Φεβρουαρίου 05, 2009, 12:16:54 am »
καλησπέρα συναδελφοι. το γεγονος ότι δεν κατεβαινουν οι απαντησεις των φροντιστηρίων σημαινει ότι τις απεσυραν?

Αποσυνδεδεμένος nan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Odi et amo...
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #185 στις: Φεβρουαρίου 05, 2009, 12:25:44 am »
καλησπέρα συναδελφοι. το γεγονος ότι δεν κατεβαινουν οι απαντησεις των φροντιστηρίων σημαινει ότι τις απεσυραν?
Νομίζω ότι δεν τις έβγαλαν καθόλου. Φαίνεται  ότι ή δε μπορούν και αυτοί να αποφασίσουν ποια είναι η σωστή ή την έπαθαν το 2007( έδιναν κπ λάθος απαντήσεις) και περιμένουν τις επίσημες του ασεπ.(είπαν να μην την ξαναπάθουν)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 05, 2009, 12:28:24 am από nan »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:56:44 »

Αποσυνδεδεμένος cycle

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #186 στις: Φεβρουαρίου 05, 2009, 12:29:41 am »
επειδη δεν έχω κοιτάξει καθόλου απαντήσεις απαντησεις και όπως οι περισσότεροι περιμένω τις απαντήσεις του ασεπ , μέχρι τότε πού θα βρώ κάποιες απαντήσεις γιατί αποκλείεται να καταπιαστώ να τις ψάξω μόνη μου . αρκετή φαιά ουσία ξόδεψα τις τελευταίες μέρες.

Αποσυνδεδεμένος cycle

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #187 στις: Φεβρουαρίου 05, 2009, 12:31:51 am »
κάπου πήρε το μάτι μου απαντησεις για τα εγγεγραμένα μέλη του φόρουμ ή κάνω λάθος?

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #188 στις: Φεβρουαρίου 05, 2009, 12:44:58 am »
Τα φροντιστήρια Καρφή έβγαλαν απαντήσεις στην διδακτική. Τόσο αναλυτικά τα γράψατε ειδικά όσοι δίνατε αρχαία ή είναι υπερβολικά?

Κι εγώ αν είχα χρόνο να απαντήσω στα εν λόγω θέματα 4 μέρες,όσες δηλ. έκαναν και τα φροντιστήρια ΚΑΡΦΗ να απαντήσουν, τόσα θα έγραφα κι ακόμα παραπάνω!!!
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #189 στις: Φεβρουαρίου 05, 2009, 12:53:29 am »
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #190 στις: Φεβρουαρίου 05, 2009, 01:02:40 am »
Σε ευχαριστούμε.Πολύ απλές οδηγίες πάντως

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #191 στις: Φεβρουαρίου 05, 2009, 01:12:46 am »
Πράγματι. Πάντως ξεκαθαρίζει τις απορίες πολλών για το 2ο ερώτημα διδακτικής αρχαίων, ότι δηλ. ήθελαν να το αναλύσεις σα γνωστικό κι όχι ως διδακτική. Επομένως το ίδιο ήθελαν και φέτος.
Μάλιστα ο διορθωτής Σακελλαρίου ξεκάθαρα γράφει (είναι από επιστολή του στο περιοδικό "Φιλολογική") ότι του έκανε εντύπωση που πολλοί υποψήφιοι έκαναν κανονικο σχέδιο διδασκαλίας στο 2ο ερώτημα!
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #192 στις: Φεβρουαρίου 05, 2009, 01:33:10 am »
κι εμενα διορθωτρια μου ειπε οτι δεν ηθελε σχεδιο το δευτερο ερωτημα..
επισης στου καρφη καποια πραγματα στο χωριο της ιλιαδας ηταν εντελως υπερβολικα, δεν αναφερει παιδαγωγικους ορους ουτε φαινεται γνωση των απς. βεβαια αυτα ειναι υποκειμενικα. οι οδηγιες διορθωτων διφωτιζουν για το πως σκεφτονται. βεβαια γλωσσικη εξομαλυνση εκανα και εγω αφου το οριζει και ο σχεδιασμος της διδασκαλιας. μου φανηκε παντως αρκετα προχειρογραμμενο.
οσο για την απαντηση τους στο δευτερο ερωτημα ειναι πολυ προχειρη και τσαπατσουλικη νομιζω..
επισης προσεξατε οτι τα θεμετα της διδακτικης ιστοριας ειχαν την ιδια διατυπωση με τα περσυνα?
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 05, 2009, 01:58:34 am από swtia »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #193 στις: Φεβρουαρίου 05, 2009, 08:01:19 am »
Δεν ξέρω πώς θα βαθμολογηθούμε στην ιστορία, αλλά ένα 70 μόνο και μόνο που προλάβαμε και ολοκληρώσαμε τα θέματα (λέμε τώρα!) πρέπει να το πάρουμε. Το ωραίο ήταν που και τα δύο σχέδια ήταν για το λύκειο. Σα να μη μας αρκούσε αυτό, θέλανε και Project. Απλή εργασία για το σπίτι δεν τους έκανε. Εντάξει, με δύο σχέδια, είχες άπλετο χρόνο να αναπτύξεις εις διπλούν και τη μέθοδο Project. Τι λέμε τώρα!   :P
Συγγνώμη αλλά γιατί project; Θέματα, γενικό πλαίσιο  και κριτήρια αξιολόγησης ομαδικών εργασιών ζητούσανε. Το project εντάσσεται στη στρατηγική της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας,αλλά αυτό δε σημαίνει ότι εννοούσανε  project(=σχέδιο εργασίας, μια ανοιχτή διαδικασία μάθησης, της οποίας οι διαδικασίες και τα όρια δεν είναι αυστηρά καθορισμένες).Oι εργασίες για το σπίτι μπορεί να είναι ομαδοσυνεργατικές ή ατομικές . Άλλωστε πιστεύω ότι αν ήθελαν project θα το ζητούσαν ξεκάθαρα(αλλά αυτό είναι η δική μου άποψη και δε σημαίνει ότι είναι και η σωστή )
Ναι, και εγώ απέφυγα να τους γράψω τη λέξη Project, αλλά όταν λένε ομαδική εργασία, εννοούν να γράψουν οι μαθητές δύο παραγράφους; Δεν εννοούσαν να δώσει ο εκπαιδευτικός και άλλο υλικό, να γίνει έρευνα, διανομή καθηκόντων, να περιλαμβάνει η εργασία και χάρτες ενδεχομένω, εικόνες κτλ; Αυτό εννοώ. Δηλαδή, ομαδική εργασία σημαίνει κάτι πιο σύνθετο. Eσύ, ως υποψήφιος,  δεν έπρεπε να τα γράψεις αυτά τα πράγματα, πέρα από τους τίτλους και τα κριτήρια;   

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #194 στις: Φεβρουαρίου 05, 2009, 09:07:28 am »
Στην Ιστορια  που εγραψα διδακτικη και στα 2 ερωτηματα υπηρχαν τα ιδια ζητουμενα . Συμφωνω με την LK οτι το ειδος των ερωτηματων ηταν ενα ευρυτερο σχημα project στα πλαισια της ομαδοσυνεργατικης και σε αυτα τα πλαισια κινηθηκα . Αν παιδια αληθευει το γεγονος του βαθμολογικου κεντρου στον 3ο οροφο του ΑΣΕΠ καταλαβαινετε ποιοι θα διορθωσουν... συμβουλοι η' το λιγοτερο με μεταπτυχιακο στα παιδαγωγικα , οποτε να περιμενουμε εκπληξεις γατι οι οδηγιες του υπουργειου ειναι γενικες [και ειδικα για το μαθημα της Ιστοριας που ειναι πιο ομαδοσυνεργατικο] και ο καθενας απο τους διορθωτες ειναι εξοικειωμενος με τετοιες εννοιες -ολα κρινονται πλεον απο το ατομο που θα διορθωσει και αντε εσυ να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας..

Αποσυνδεδεμένος nan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Odi et amo...
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #195 στις: Φεβρουαρίου 05, 2009, 09:51:22 am »
Δεν ξέρω πώς θα βαθμολογηθούμε στην ιστορία, αλλά ένα 70 μόνο και μόνο που προλάβαμε και ολοκληρώσαμε τα θέματα (λέμε τώρα!) πρέπει να το πάρουμε. Το ωραίο ήταν που και τα δύο σχέδια ήταν για το λύκειο. Σα να μη μας αρκούσε αυτό, θέλανε και Project. Απλή εργασία για το σπίτι δεν τους έκανε. Εντάξει, με δύο σχέδια, είχες άπλετο χρόνο να αναπτύξεις εις διπλούν και τη μέθοδο Project. Τι λέμε τώρα!   :P
Συγγνώμη αλλά γιατί project; Θέματα, γενικό πλαίσιο  και κριτήρια αξιολόγησης ομαδικών εργασιών ζητούσανε. Το project εντάσσεται στη στρατηγική της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας,αλλά αυτό δε σημαίνει ότι εννοούσανε  project(=σχέδιο εργασίας, μια ανοιχτή διαδικασία μάθησης, της οποίας οι διαδικασίες και τα όρια δεν είναι αυστηρά καθορισμένες).Oι εργασίες για το σπίτι μπορεί να είναι ομαδοσυνεργατικές ή ατομικές . Άλλωστε πιστεύω ότι αν ήθελαν project θα το ζητούσαν ξεκάθαρα(αλλά αυτό είναι η δική μου άποψη και δε σημαίνει ότι είναι και η σωστή )
Ναι, και εγώ απέφυγα να τους γράψω τη λέξη Project, αλλά όταν λένε ομαδική εργασία, εννοούν να γράψουν οι μαθητές δύο παραγράφους; Δεν εννοούσαν να δώσει ο εκπαιδευτικός και άλλο υλικό, να γίνει έρευνα, διανομή καθηκόντων, να περιλαμβάνει η εργασία και χάρτες ενδεχομένω, εικόνες κτλ; Αυτό εννοώ. Δηλαδή, ομαδική εργασία σημαίνει κάτι πιο σύνθετο. Eσύ, ως υποψήφιος,  δεν έπρεπε να τα γράψεις αυτά τα πράγματα, πέρα από τους τίτλους και τα κριτήρια;   
Συμφωνώ , και εγώ αυτά έβαλα σα γενικό πλαίσιο, αλλά και πάλι πιστεύω ότι αυτό δεν είναι Project αφού ένα Project  είναι κάτι ευρύτερο που πχ( αν θυμάμαι καλά )μπορεί να συνδέεται με δραστηριότητα έξω από το σχολείο, μπορεί να διαρκέσει ακόμα και ένα ολόκληρο διδακτικό έτος, έχει συγκεκριμένα στάδια,αφορά κάτι ευρύτερο κα στο τέλος (εκδήλωση , μια γραπτή έκθεση, ένα βιβλίο).

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182611
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 601
Σύνολο: 618

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.