*

Ψηφοφορία

Ποια Διδακτική επιλέξατε;

Αρχαία
64 (41.8%)
Νέα
47 (30.7%)
Ιστορία
42 (27.5%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 153

Αποστολέας Θέμα: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων  (Αναγνώστηκε 60285 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #196 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 10:04:49 πμ »
Επίτηδες, δεν τους έβαλα τη χρονική διάρκεια. Τα στάδια όμως ήταν ίδια. Ο εκπαιδευτικός προτείνει θέματα, φύλλο πληροφοριών με άρθρα και βιβλιογραφικές παραπομπές και ηλεκτρονικές διευθύνσεις, διανομή καθηκόντων, έρευνα και συλλογή υλικού, καταγραφή υλικού, παρουσίαση του, ενδεχομένως σε ηλεκτρονική μορφή, αφού θα περιέχει χάρτες ή εικόνες. Ανάφερα ότι έχει η συγκεκριμένη εργασία διαθεματικές προεκτάσεις. Συνεπώς, ποια η διαφορά που δε μας το λέγανε; Η ομαδική εργασία είναι κάτι ευρύτερο. Σημαίνει ότι περιλαμβάνει πολλές δραστηριότητες. Δε μαζεύονται 6 άτομα για να γράψουν 2 παραγράφους, όπως στην ατομική εργασία. Εν τέλει, μην ανησυχείτε. Το αντικείμενο αυτό είναι όπως την έκθεση. Τύχη να έχεις, να πέσεις σε καλό βαθμολογητή, γιατί μπορεί να έχεις γράψει αυτά που πρέπει, αλλά απλώς να μην του αρέσουν του διορθωτή, οπότε τι συζητάμε.......

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:24:57 »

Αποσυνδεδεμένος nan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Odi et amo...
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #197 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 11:45:51 πμ »
Επίτηδες, δεν τους έβαλα τη χρονική διάρκεια. Τα στάδια όμως ήταν ίδια. Ο εκπαιδευτικός προτείνει θέματα, φύλλο πληροφοριών με άρθρα και βιβλιογραφικές παραπομπές και ηλεκτρονικές διευθύνσεις, διανομή καθηκόντων, έρευνα και συλλογή υλικού, καταγραφή υλικού, παρουσίαση του, ενδεχομένως σε ηλεκτρονική μορφή, αφού θα περιέχει χάρτες ή εικόνες. Ανάφερα ότι έχει η συγκεκριμένη εργασία διαθεματικές προεκτάσεις. Συνεπώς, ποια η διαφορά που δε μας το λέγανε; Η ομαδική εργασία είναι κάτι ευρύτερο. Σημαίνει ότι περιλαμβάνει πολλές δραστηριότητες. Δε μαζεύονται 6 άτομα για να γράψουν 2 παραγράφους, όπως στην ατομική εργασία. Εν τέλει, μην ανησυχείτε. Το αντικείμενο αυτό είναι όπως την έκθεση. Τύχη να έχεις, να πέσεις σε καλό βαθμολογητή, γιατί μπορεί να έχεις γράψει αυτά που πρέπει, αλλά απλώς να μην του αρέσουν του διορθωτή, οπότε τι συζητάμε.......

LK, μάλλον έχεις μπερδέψει το τι είναι project. Αυτό αναφέρεται σε ολόκληρη τη διεξαγωγή του μαθήματος, διδάσκεις δηλ. το μάθημα (στόχους , προετοιμασία , προσπέλαση , εμπέδωση) μέσα από τη μέθοδο project. Ομαδική εργασία με μέθοδο project δεν υπάρχει, αλλά ένα τμήμα του  project είναι και η ομαδική εργασία. Και να προσθέσω ότι οι ομαδικές εργασίες μπορεί να είναι εκτενείς (όπως και οι ατομικές). Εκτός αν και το έχω καταλάβει εγώ τελείως λάθος.

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #198 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 12:00:50 μμ »
Συνάδελφοι στην ειδική διδακτική όλα είναι σχετικά! Όλα εξαρτώνται από τους βαθμολογητές! Την προηγούμενη φορά που στη διδακτική ιστορίας ήταν παρόμοια τα θέματα στα β σκέλη δεν είχα αναφερθεί καθόλου σε project, κάτι που έκαναν δύο φίλες μου. Θεωρούσα ότι ίσως και να κοβόμουν στη διδακτική δεδομένου και ότι λόγω έλλειψης χρόνου είχα κάνει καλό το πρώτο σχέδιο, σύντομο (αλλά πλήρες) το δεύτερο σχέδιο και επιγραμματικά τα β σκέλη. Τελικά πήρα 88 και οι φίλες μου που έκαναν λόγο για project επίσης 80+!
Κάτι ανάλογο συνέβη και με τη διδακτική αρχαίων: φίλη μου είχε κάνει σχέδιο και στο 2ο ερώτημα και άλλη κοπέλα είχε απαντήσει ως γνωστικό: πήραν σχεδόν τον ίδιο βαθμό! Όσο για τον Καρφή φίλη που πήγε φέτος μου είπε ότι ήταν κατηγορηματικοί: πάντα σχέδιο, ακόμα και όταν δεν ζητείται, γι' αυτό και στις απαντήσεις τους επικρατεί αυτή η λογική...
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #199 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 12:06:02 μμ »
και σε ενα αλλο φροντιστηριο ειχαν την ιδια τακτικη με την οποια δε συμφωνω. και οπως φαινεται και οι οδηγιες διορθωτων δε μιλανε για σχεδιο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:24:57 »

Αποσυνδεδεμένος baxev_ch

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή έχει περισσότερη φαντασία από μας!
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #200 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 12:08:06 μμ »
Δε σχολιάσαμε καθόλου την ψηφοφορία, πρώτη φορά σχεδόν μοιράζονται οι υποψήφιοι στις Διδακτικές...και πρώτη φορά τέτοια προτίμηση στην Ιστορία, ε;
πάλι τα ίδια και τα ίδια θα μου πεις ρε φίλε...
όμως  τη σκέψη του πρόσφυγα, τη σκέψη του αιχμαλώτου, τη σκέψη του ανθρώπου που κατάντησε κι αυτός πραμάτεια...δοκίμασε να την αλλάξεις....ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ....(Γ.Σεφέρης)

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #201 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 12:13:23 μμ »
Και γω συμφωνώ ότι αναλόγως τι σου ζητά η εκφώνηση γράφεις. Δεν είναι δυνατόν να είναι παντού σχέδιο. Τότε ποιος ο λόγος να υπάρχουν οι διαφορετικές εκφωνήσεις. Μην τρελαθούμε δηλαδή. Από την άλλη, οι οδηγίες που δίνονται είναι τόσο γενικές που κάθε εξεταστής μπορεί να διορθώσει όπως θέλει και να είναι μέσα. Δεν έχει νόημα να λέμε τι είναι σωστό και τι όχι. Απλά πάντως πιστεύω ότι εκεί που δε ζητείται σχέδιο και όντως δε γράψεις, δε θα σου κόψουν βαθμούς επειδή δεν έγραψες. Γι αυτό βλέπουμε και παιδιά με πολύ χαμηλό γνωστικό και χωρίς να ξέρουν τίποτα από διδακτική να παίρνουν μεγάλο βαθμό. Αυτό δεν το θεωρείτε και σεις περίεργο;

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #202 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 12:18:01 μμ »
Kαι εγώ αναρωτιέμαι ακόμα τι ακριβώς ζητούσαν στα δεύτερα υποερωτήματα της ιστορίας. Εγώ να πω πώς έχω καταλάβει τη μέθοδο Project. Εμένα μου μοιάζει σαν τις πτυχιακές εργασίες που είχαμε στο ιστορικό αρχαιολογικό, δηλαδή διδασκαλία γύρω από το γενικοτερο ιστορικό πλαίσιο, θέματα, έρευνα, συναντήσεις με το διδάσκοντα, παρουσίαση κτλ. Η μέθοδος Project διαφέρει από αυτό που περιέγραψα στο ότι είναι ομαδική εργασία. Ό,τι διάβασα για τη μέθοδο ήταν από τα βιβλία του καθηγητή και από κάτι εξωσχολικά. Διαβάζοντας από φροντιστήρια τις απαντήσεις του 2007 ανέφεραν για την ομαδική εργασία τις φάσεις περίπου του Project. Φυσικά και δεν ανέφερα τη λέξη, αφού δεν το ζητούσε ξεκάθαρα, αλλά ανέφερα τις φάσεις της εργασίας, που μοιάζουν με το Project. Σίγουρα μια ομαδική εργασία δεν είναι πάντα Project. Απλώς είπα ότι η διεξαγωγή της μοιάζει με του Project.  Aρα, Nan, τα ίδια έχουμε γράψει. Απλώς, λέω ότι ήταν απαρέδεκτο να μας βάλουν και κάτι τέτοιο μετά από δύο σχέδια. Συγγνώμη, αλλά εγώ στις εργασίες δεν πρόλαβα να γράψω και τους άξονες των απαντήσεων, αλλά είπα ότι θα πρέπει να στηριχθούν στη διδασκαλία και τα παραθέματα. Αν είχα χρόνο, θα το έγραφα, αλλά ο χρόνος τελείωνε. Ήταν απαρέδεκτο! Και κάτι άλλο.
 Στο ιστορικό της Αθήνας εμείς δεν είχαμε ακούσει για Project, σχέδιο διδασκαλίας στο μάθημα της ειδικής διδακτικής.  Μια χαρά όμως τα εξετάζουν στον ΑΣΕΠ!!!!!!!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #203 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 12:29:59 μμ »
Συνάδελφοι στην ειδική διδακτική όλα είναι σχετικά! Όλα εξαρτώνται από τους βαθμολογητές! Την προηγούμενη φορά που στη διδακτική ιστορίας ήταν παρόμοια τα θέματα στα β σκέλη δεν είχα αναφερθεί καθόλου σε project, κάτι που έκαναν δύο φίλες μου. Θεωρούσα ότι ίσως και να κοβόμουν στη διδακτική δεδομένου και ότι λόγω έλλειψης χρόνου είχα κάνει καλό το πρώτο σχέδιο, σύντομο (αλλά πλήρες) το δεύτερο σχέδιο και επιγραμματικά τα β σκέλη. Τελικά πήρα 88 και οι φίλες μου που έκαναν λόγο για project επίσης 80+!
Κάτι ανάλογο συνέβη και με τη διδακτική αρχαίων: φίλη μου είχε κάνει σχέδιο και στο 2ο ερώτημα και άλλη κοπέλα είχε απαντήσει ως γνωστικό: πήραν σχεδόν τον ίδιο βαθμό! Όσο για τον Καρφή φίλη που πήγε φέτος μου είπε ότι ήταν κατηγορηματικοί: πάντα σχέδιο, ακόμα και όταν δεν ζητείται, γι' αυτό και στις απαντήσεις τους επικρατεί αυτή η λογική...
Είναι αλήθεια ότι είναι πιο ελαστικοί στην ειδική διδακτική ιστορίας; Εγώ φοβάμαι πολύ. Νομίζω ότι έχω γράψει χάλια. Δεν είμαι σίγουρη ότι αυτά ήθελαν και δεν είχα χρόνο να σκεφτώ, έγραφα αυτόματα.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος nikol24

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #204 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 12:43:14 μμ »
Καλησπέρα! Να ρωτήσω κάτι? Έδωσα πρώτη φορά και δεν έχω καταλάβει...χρειαζόταν σχέδιο για τη διδακτική των νέων? Εγώ απάντησα στα ερωτήματα...δεν έκανα σχέδιο. Δηλαδή ζητάει δε ζητάει εμείς κάνουμε πάντα? Ας το λέμε τουλάχιστον ως διευκρίνιση... Και τι ρόλο παίζει τότε η ερώτηση και δε ζητάνε απ την αρχή για όλα σχέδια μαθήματος?

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #205 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 12:55:08 μμ »
LK, δεν πιστεύω ότι είναι γενικά πιο ελαστικοί σε κάποια ειδικότητα π.χ. ιστορία. Το θέμα είναι αν το γραπτό σου πέσει σε πιο ελαστικό ή πιο αυστηρό βαθμολογητή. Θεωρώ επίσης ότι ο βαθμολογητής επηρεάζεται στη διόρθωση ενός γραπτού και από την εικόνα του προηγούμενου γραπτού που διόρθωσε: αν το προηγούμενο γραπτό ήταν ανώτερο, θα δει το δικό μου πιο αυστηρά, αν ήταν κατώτερο, θα δει το δικό μου πιο ελαστικά.
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #206 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 01:04:06 μμ »
Συνάδελφοι στην ειδική διδακτική όλα είναι σχετικά! Όλα εξαρτώνται από τους βαθμολογητές! Την προηγούμενη φορά που στη διδακτική ιστορίας ήταν παρόμοια τα θέματα στα β σκέλη δεν είχα αναφερθεί καθόλου σε project, κάτι που έκαναν δύο φίλες μου. Θεωρούσα ότι ίσως και να κοβόμουν στη διδακτική δεδομένου και ότι λόγω έλλειψης χρόνου είχα κάνει καλό το πρώτο σχέδιο, σύντομο (αλλά πλήρες) το δεύτερο σχέδιο και επιγραμματικά τα β σκέλη. Τελικά πήρα 88 και οι φίλες μου που έκαναν λόγο για project επίσης 80+!
Κάτι ανάλογο συνέβη και με τη διδακτική αρχαίων: φίλη μου είχε κάνει σχέδιο και στο 2ο ερώτημα και άλλη κοπέλα είχε απαντήσει ως γνωστικό: πήραν σχεδόν τον ίδιο βαθμό! Όσο για τον Καρφή φίλη που πήγε φέτος μου είπε ότι ήταν κατηγορηματικοί: πάντα σχέδιο, ακόμα και όταν δεν ζητείται, γι' αυτό και στις απαντήσεις τους επικρατεί αυτή η λογική...
Είναι αλήθεια ότι είναι πιο ελαστικοί στην ειδική διδακτική ιστορίας; Εγώ φοβάμαι πολύ. Νομίζω ότι έχω γράψει χάλια. Δεν είμαι σίγουρη ότι αυτά ήθελαν και δεν είχα χρόνο να σκεφτώ, έγραφα αυτόματα.


Μη φοβάσαι ,περίμενε να δεις τα αποτελέσματα.Τίποτα να μη σε φοβίζει.Είναι ο διαγωνισμός της ανατροπής. ...:-*

Αποσυνδεδεμένος Νίκος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #207 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 01:37:14 μμ »
Η μέθοδος project τυπικά θεωρείται μέθοδος διδασκαλίας.Στην ουσία είναι μαθησιακή μέθοδος.
Προυποθέσεις για την υλοποίηση του project είναι το ενδιαφέρον των μαθητών για το θέμα και η κοινοποίηση του ενδιαφέροντος στον εκπαιδευτικό απο την πλευρά των μαθητών.
Αρα στα πλαίσια της γραπτης εξέτασεις στην ειδική διδακτική δεν εφαρμόζεται η μέθοδος project αλλά εργασία ή έρευνα στην μορφή του project, από την στιγμή που ο εκπαιδευτικός επιλέγει τα θέματα προς συζήτηση.
Για να υλοποιηθεί μια τέτοια μέθοδος προαπαιτείται προετοιμασία (διαμόρφωση ομάδων έρευνας, ανάθεση ρόλων,άξονες εργασίας), ακολουθεί το στάδιο της υλοποίησης με βάση τον προγραμματισμό που έχει τεθει απο τον εκπαιδευτικό σε συνεργασία με τις ομάδες, η παρουσίαση του προιοντος της εργασίας και τέλος η αξιολογηση.
Σε μία διδακτική ώρα (45') πολύ δύσκολα πιστεύω οτι εφαρμόζεται στην πράξη εργασία στην μορφή του project, πάνω στα θέματα που καλούμαστε να απαντήσουμε στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Αυτό βέβαια είναι άλλο ζήτημα...

 

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #208 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 02:17:53 μμ »
Ναι αλλα οι ερωτησεις στην διδακτικη Ιστοριας δεν μιλουσαν για σχεδιο μαθηματος αλλα για ομαδες εργασιας , γι'αυτο θεωρουμε οτι μια μεθοδολογια τυπου project , που σημειωτεον δεν την ανεφερα ως λεξη , [αυτο ισως με σωσει] ηταν ιδανικη για τη διδακτικη ιστοριας στο συγκεκριμενο διαγωνισμο...

Αποσυνδεδεμένος nan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Odi et amo...
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #209 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 02:34:30 μμ »
ήταν απαρέδεκτο να μας βάλουν και κάτι τέτοιο μετά από δύο σχέδια. Συγγνώμη, αλλά εγώ στις εργασίες δεν πρόλαβα να γράψω και τους άξονες των απαντήσεων, αλλά είπα ότι θα πρέπει να στηριχθούν στη διδασκαλία και τα παραθέματα. Αν είχα χρόνο, θα το έγραφα, αλλά ο χρόνος τελείωνε. Ήταν απαράδεκτο! Και κάτι άλλο.
 
Έχεις δίκιο. Και εγώ είχα πρόβλημα χρόνου και δεν πρόλαβα να γράψω όσα ήθελα. Ευελπιστώ όμως ότι όλα θα πάνω καλυτέρα από την προηγούμενη φορά που έδωσα αρχαία. Τότε απάντησα σα γνωστικό (το οποίο ήξερα πολύ καλά) καθώς  δεν έλεγε ούτε καν "να αξιοποιήσετε διδακτικά" και  έχασα το διορισμό εξαιτίας της διδακτικής. Γι΄αυτό απογοητεύτηκα και αποφάσισα φέτος να δώσω ιστορία. Ελπίζω να έκανα καλά. 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162197
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 573
Σύνολο: 590

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.