0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
στην 61 ειναι το δ. (η ανωση εξαρταται μονο απο την ταχυτητα του αεροπλανου (οχι απο το υψος) βγαινει απο εξισωση bernoulli στα φτερα του αεροπλανου)...τι σας βαλανε κι εσας....
εχει καποιο ενδιαφερον να δουμε ποια θα ηταν η απαντηση αν βαλουμε μεσα τη μεταβολη του g και της πυκνοτητας.τι αλλαγη πρεπει να γινει στα πτερυγια ή στην ταχυτητα ωστε να συνεχισει να κινειται οριζοντια και ομαλα (?)(και αν η διαφορα ειναι μετρησιμη στις συνηθισμενες πτησεις)(εμπειρικα, οσο μεγαλωνει η ταχυτητα τοσο πιο ευκολα ανεβαινει το αεροπλανο [κρατωντας σταθερα τα πτερυγια ε?] αρα η δυναμικη ανωση πρεπει ν αυξανεται με την ταχυτητα)(στο βιβλιο γραφει οτι η ροη ειναι τυρβωδης αλλα ας το αγνοησουμε )(οταν προετοιμαζομουν για το διαγωνισμο καπου πηρε το ματι μου σ ενα QUANTUM οτι δεν ειναι η δυναμικη ανωση [ή η διαφορα πιεσης στις δυο πλευρες του φτερου] υπευθυνη για το θεμα μας (οτι η επιδραση της ειναι πολυ μικροτερη απ' οτι νομιζουμε) και εξηγουσε κιολας.. αλλα δεν ασχοληθηκα παραπανω -- θα το κοιταξω (αν καποιος το εχει υποψην ας μας πει) )