*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 117806 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #364 στις: Δεκέμβριος 02, 2021, 08:25:09 μμ »
Στο δικό μας σχολείο έχουμε ποινολόγιο. Ο διευθυντής και οι υποδιευθυντές στηρίζουν απόλυτα τους καθηγητές όταν βάζουν ωριαίες αποβολές.
Αν ο μαθητής αντιδράσει, βρίσει ή αποφασίσει να μην βγει έξω από την τάξη για να χαλάσει το μάθημα όλη την υπόλοιπη ώρα, τότε αμέσως η ωριαία εξελίσσεται σε ημερήσια αποβολή για όλες τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας από την διεύθυνση του σχολείου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:52:41 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3369
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #365 στις: Δεκέμβριος 02, 2021, 09:17:01 μμ »
Αχ, Lasid, τι μου λες τώρα! Δεν είναι έτσι όλα τα σχολεία!!!! Υπάρχουν και σχολεία που στηρίζουν μόνο τους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #366 στις: Δεκέμβριος 02, 2021, 09:46:22 μμ »
Ξέρω ότι αυτά δεν μπορούν να εφαρμοστούν εύκολα σε μικρά επαρχιακά σχολεία, αλλά σε μεγάλα σχολεία πόλεων είναι εφικτά μέτρα και αποδίδουν. Εννοείται ότι η διαχείριση της τάξης σε σχολεία με πολλά τμήματα και μεγάλο αριθμό μαθητών ανά τάξη είναι δύσκολη. Ευτυχώς  που έχουμε τόσο καλούς συναδέλφους στις υπεύθυνες θέσεις του σχολείου και μπορούν να εφαρμόζονται αρκετά αποτελεσματικά παιδαγωγικά μέτρα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3369
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #367 στις: Σεπτέμβριος 12, 2022, 06:58:50 μμ »
Καλησπέρα σε όλες και όλους! Ποια λύση θα προτείνατε για μαθητή απομονωμένο που όλοι τον αποφεύγουν και κανένας δεν θέλει να κάτσει μαζί του; Θα ήταν μια καλή σκέψη να τους βάζω να αλλάζουν θέσεις όλοι με το πρόσχημα να γνωριστούν καλύτερα; Μιλάμε για Β΄ Γυμνασίου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:52:41 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #368 στις: Σεπτέμβριος 12, 2022, 07:38:09 μμ »
Καλησπέρα σε όλες και όλους! Ποια λύση θα προτείνατε για μαθητή απομονωμένο που όλοι τον αποφεύγουν και κανένας δεν θέλει να κάτσει μαζί του; Θα ήταν μια καλή σκέψη να τους βάζω να αλλάζουν θέσεις όλοι με το πρόσχημα να γνωριστούν καλύτερα; Μιλάμε για Β΄ Γυμνασίου.

Υπάρχει κάποιος λόγος που είναι απομονωμένος; Γιατί αν το παιδί έχει κάτι που ενοχλεί (εμάς μας έχει τύχει πχ μυρωδιά από απλυσιά ή να τρέχουν μύξες και σάλια λόγω αναπηρίας), δεν μπορείς να επιβάλεις. Αλλιώς υποθέτω κάποια διακριτική λύση που να μην στοχοποιεί το παιδί και να μην νιώθει άσχημα, ένα rotation όπως λες.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #369 στις: Σεπτέμβριος 12, 2022, 07:50:11 μμ »
Καλησπέρα σε όλες και όλους! Ποια λύση θα προτείνατε για μαθητή απομονωμένο που όλοι τον αποφεύγουν και κανένας δεν θέλει να κάτσει μαζί του; Θα ήταν μια καλή σκέψη να τους βάζω να αλλάζουν θέσεις όλοι με το πρόσχημα να γνωριστούν καλύτερα; Μιλάμε για Β΄ Γυμνασίου.

Εμείς εφαρμόσαμε rotation ανά εβδομάδα πέρυσι και πήγε ανέλπιστα καλά. Για να μην στοχοποιηθεί το παιδί, το εφαρμόσαμε σε όλα τα τμήματα της α' και της β' γυμνασίου. Θέλει λίγο προσεκτικούς χειρισμούς πώς θα το παρουσιάσετε στα παιδιά.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #370 στις: Σεπτέμβριος 12, 2022, 08:36:35 μμ »
Επίσης κάποιο παιδί ντροπαλό, μπορεί να μην θέλει να του «επιβληθεί» παρέα από τον οποιονδήποτε. Ή ίσως ανήκει οριακά στο φάσμα χωρίς άλλες ανιχνεύσιμες δυσκολίες και δεν θέλει. Καλό είναι να εχει μια πιο σαφή εικόνα το σχολείο για την κατάσταση πριν προχωρήσει σε κινήσεις που τους φέρνουν όλους σε δύσκολη θέση. Μια συζήτηση με το 5μελες (αν είναι της προκοπής) ή με κάποια σοβαρα κ αξιόπιστα παιδιά θα βοηθούσε. Οι περσινοί καθηγητές τι λενε;

Σ ένα τμήμα πάντως που βασικά όλα τα αγόρια μιλούσαν όπου κ αν τους έβαζες και το ίδιο έκαναν τα μισά κορίτσια, για να κάτσουν με κάποιον που δεν ήταν φίλος κ να μην είναι κανεις ριγμένος, εφάρμοσα το εξής: βάλαμε όλα τα ονόματα σε κλήρο και τραβούσαμε δυο για κάθε θρανίο. Οπότε δεν υπήρχε συζήτηση για τίποτα. Αυτό το κάναμε δοκιμαστικά για να δούμε πώς πάει, ησύχασε η τάξη όμως 2-3 παιδιά υπέφεραν και αδικήθηκαν θα έλεγα γιατί δεν είχαν ενοχλήσει ποτέ και τους ετυχε ζόρικο άτομο. Μετά από λίγο καιρό άρχισαν να κάθονται όπως θέλουν με δικές μας τροποποιήσεις αλλά πλέον το είχαν πάρει απόφαση. Δεν ξέρω όμως πόσο άσχημα ένιωθαν κάποια παιδιά. Αυτές οι μαζικές λύσεις βοηθούν εμάς αλλά όχι απαραίτητα τα παιδιά. 

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3369
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #371 στις: Σεπτέμβριος 12, 2022, 08:39:18 μμ »
elranna, αρχικά δεν ήξερα ότι υπάρχει ο όρος rotation, σε μας στο σχολείο δεν έχει τεθεί τέτοιο θέμα, εγώ θέλω να το λύσω ως υπεύθυνη. Δεν ξέρω πώς να το παρουσιάσω, γι' αυτό ρωτάω.
Έσπερος, δεν είναι θέμα μυρωδιάς ή αναπηρίας, σίγουρα όχι. Δεν κολλάει με τους άλλους, ας πούμε. Οι περσινοί καθηγητές δεν λένε τίποτα....

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #372 στις: Σεπτέμβριος 12, 2022, 09:29:58 μμ »
Κρίμα είναι… αλλά δεν πιστεύω ότι το θρανίο
βοηθάει να γνωριστούν. Μήπως καλύτερα με το διάλειμμα να γίνει κάτι. Αν θέλουν να βοηθήσουν κάποια σοβαρα παιδιά του τμήματος.

(παρεμπιπτόντως, εγω ήμουν τέτοιο παιδί. Ειδικά όταν βρισκόμουν σε νέο περιβάλλον, πχ στο λύκειο έφτασα στη β για να κάνω παρέες, αρχικά ήμουν προσκολλημένη στη διπλανή μου και έτσι αν έλειπε απλα εμένα μόνη, το ίδιο είχα πάθει και στα αγγλικά που πέρασα μια ολόκληρη χρονιά μόνη γιατί η κολλητή μου μετακόμισε.)

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 298
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #373 στις: Σεπτέμβριος 12, 2022, 09:53:19 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:34:48 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3369
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #374 στις: Σεπτέμβριος 12, 2022, 10:07:41 μμ »
Εδώ βλέπω δύο εντελώς αντίθετες απόψεις. Από την μια ένα σχολείο όπου εφάρμοσαν το rotation σε α΄ και β΄ τάξη (εντυπωσιακό πραγματικά) και από την άλλη μια άποψη που καταδικάζει όποια προσπάθεια αλλαγής θέσης των μαθητών. Αλήθεια, ποιο είναι το σωστό; Ας μην ξεχνάμε ότι το γνωστό πλάνο που φτιάχνεται από τους καθηγητές κατά το δοκούν, καλά κρατεί.

Αποσυνδεδεμένος Lucifer

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 617
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #375 στις: Σεπτέμβριος 12, 2022, 10:11:43 μμ »
Το καλύτερο πιστεύω είναι μέσω εναλλαγης σε ομάδες εργασιών.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3369
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #376 στις: Σεπτέμβριος 12, 2022, 10:26:53 μμ »
Lucifer, αυτό σίγουρα θα γίνει.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 298
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #377 στις: Σεπτέμβριος 12, 2022, 10:38:22 μμ »
.

 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:35:05 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159599
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 386
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 349
Σύνολο: 368

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.