*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 118050 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος IoannisA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #518 στις: Οκτώβριος 27, 2022, 10:24:36 μμ »
Δυστηχως αυτοί που πρότειναν αλλαγή σχολείου τελικά είχαν δίκιο. Η διευθύντρια έχει φωνάξει τη συντονίστρια και το αποτέλεσμα είναι το εξής:

1. Συμβόλαιο τάξης
2. Η διευθύντρια θα μπαίνει για κάποιες ώρες στο μάθημα με τη δασκάλα
3. Ούτε λόγος για τα κενά στη παιδιά που χρειάζονται παράλληλη στήριξη
4. Ούτε λόγος για την απουσία ψυχολόγου και κοινωνικού λειτουργού
5. Οι ευθύνες στη δασκάλα που δεν κάνει καλά τη δουλειά της
6. Και φυσικά η συντονίστρια κατηγόρησε και τη γυναίκα μου σε τηλεφωνική επικοινωνία όταν δεν χειρίζεται σωστά τη κόρη μας. Είναι δικό της αποτέλεσμα (της γυναίκας μου) που δεν θέλει η κόρη μας να πάει σχολείο (παιδί Πέμπτης δημοτικού)
7. Ούτε λόγος για αποκλεισμό του τμήματος από ομαδικές δραστηριότητες (διαγωνισμός Γαλλικών) καθώς δεν μπορούν να ελέγξουν το τμήμα.

Αυτά. Τι να πω δεν ξέρω. Ίσως έπεσα στη περίπτωση. Το Δημοτικό είναι το 22ο Περιστεριού.

Απο εκεί και πέρα επειδή είμαστε σχεδόν στη μέση της χρονιάς και η μικρή δεν θέλει να χάσει τις παρέες της από το άλλο τμήμα υπομονή και αλλαγή του χρόνου.

Σας ευχαριστώ όλους για τα μηνύματα σας προσωπικά και στο φόρουμ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:38:18 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2889
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #519 στις: Οκτώβριος 27, 2022, 11:07:16 μμ »
Δεν είν' η εξαίρεση το δημοτικό στο Περιστέρι. Ο κανόνας είναι. Μακρυά από διευθυντές/συντονιστές/συμβούλους. Είναι τοξικοί άνθρωποι και προκαλούν (στους άλλους) αλλεργίες. Σα φαγούρα ένα πράμα. Και ποτέ μα ποτέ (προσέξτε το ποτέ) να μην κάνετε αναφορές και καταγγελίες. Ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός θα μπλέξει. Και θα κατηγορήσουν, οι ανεύθυνοι γελοίοι, και το γονιό.

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #520 στις: Οκτώβριος 27, 2022, 11:50:54 μμ »
Δεν είν' η εξαίρεση το δημοτικό στο Περιστέρι. Ο κανόνας είναι. Μακρυά από διευθυντές/συντονιστές/συμβούλους. Είναι τοξικοί άνθρωποι και προκαλούν (στους άλλους) αλλεργίες. Σα φαγούρα ένα πράμα. Και ποτέ μα ποτέ (προσέξτε το ποτέ) να μην κάνετε αναφορές και καταγγελίες. Ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός θα μπλέξει. Και θα κατηγορήσουν, οι ανεύθυνοι γελοίοι, και το γονιό.

Σωστά τα λες. Ο μόνος τρόπος για να πολεμήσεις τους κατά κανόνα θρασύδειλους και τοξικούς διευθυντές/συντονιστές/συμβούλους, και τους κατ' εξαίρεση διεφθαρμένους συλλόγους διδασκόντων, είναι να οργανώσεις έναν μαχητικό σύλλογο γονέων.
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #521 στις: Οκτώβριος 27, 2022, 11:51:59 μμ »
Δυστηχως αυτοί που πρότειναν αλλαγή σχολείου τελικά είχαν δίκιο. Η διευθύντρια έχει φωνάξει τη συντονίστρια και το αποτέλεσμα είναι το εξής:

1. Συμβόλαιο τάξης
2. Η διευθύντρια θα μπαίνει για κάποιες ώρες στο μάθημα με τη δασκάλα
3. Ούτε λόγος για τα κενά στη παιδιά που χρειάζονται παράλληλη στήριξη
4. Ούτε λόγος για την απουσία ψυχολόγου και κοινωνικού λειτουργού
5. Οι ευθύνες στη δασκάλα που δεν κάνει καλά τη δουλειά της
6. Και φυσικά η συντονίστρια κατηγόρησε και τη γυναίκα μου σε τηλεφωνική επικοινωνία όταν δεν χειρίζεται σωστά τη κόρη μας. Είναι δικό της αποτέλεσμα (της γυναίκας μου) που δεν θέλει η κόρη μας να πάει σχολείο (παιδί Πέμπτης δημοτικού)
7. Ούτε λόγος για αποκλεισμό του τμήματος από ομαδικές δραστηριότητες (διαγωνισμός Γαλλικών) καθώς δεν μπορούν να ελέγξουν το τμήμα.

Αυτά. Τι να πω δεν ξέρω. Ίσως έπεσα στη περίπτωση. Το Δημοτικό είναι το 22ο Περιστεριού.

Απο εκεί και πέρα επειδή είμαστε σχεδόν στη μέση της χρονιάς και η μικρή δεν θέλει να χάσει τις παρέες της από το άλλο τμήμα υπομονή και αλλαγή του χρόνου.

Σας ευχαριστώ όλους για τα μηνύματα σας προσωπικά και στο φόρουμ.

Έκανες τα βήματα, με την σειρά που σου είπα; Οργάνωσες τον σύλλογο γονέων;

1) Θα πάτε ως σύλλογος γονέων να βρείτε την δασκάλα, και θα την ρωτήσετε αν θέλει να αλλάξει τμήμα.
2) Αν το δεχτεί, μετά θα στείλετε ένα μήνυμα στον σύλλογο διδασκόντων, και θα πείτε ότι η δασκάλα θέλει να αλλάξει τμήμα, οπότε ας αναλάβει κάποιος άλλος δάσκαλος.
3) Αν αρνηθεί ο σύλλογος διδασκόντων να αλλάξει το τμήμα δάσκαλο, τότε σημαίνει ότι κανείς δεν το θέλει το τμήμα γιατί το τμήμα όντως έχει πρόβλημα.
4) Οπότε μετά θα καλέσετε τον σύμβουλο και θα του αναφέρετε ότι είναι ένα τμήμα τόσο προβληματικό που κανείς δάσκαλος δεν το θέλει, οπότε ας πράξει τα δέοντα.

Αν όχι, γι' αυτό την πάτησες.  Πρέπει πρώτα να αποδειχθεί η διαφθορά του συλλόγου διδασκόντων, και μετά να καλεστεί ο σύμβουλος.

Ο σύμβουλος όταν θα κληθεί να πάρει θέση για την κόντρα ανάμεσα στο σύλλογο γονέων και τον σύλλογο διδασκόντων, επειδή κατά βάση ο κάθε σύμβουλος είναι κομματόσκυλο του κερατά, θα υπολογίσει τους ψηφοφόρους, και θα πάει με τους περισσότερους. Εκτός αν το σχολείο σου έχει 95% μετανάστες, οπότε τότε ίσως διαλέξει το σύλλογο διδασκόντων, γιατί τα σχολεία που δεν έχουν γονείς ψηφοφόρους είναι κατά κανόνα γραμμένα από την κυβέρνηση εκεί που δεν πιάνει μελάνι.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 28, 2022, 12:03:44 πμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:38:18 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4133
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #522 στις: Οκτώβριος 28, 2022, 08:10:13 πμ »
Δυστηχως αυτοί που πρότειναν αλλαγή σχολείου τελικά είχαν δίκιο. Η διευθύντρια έχει φωνάξει τη συντονίστρια και το αποτέλεσμα είναι το εξής:

1. Συμβόλαιο τάξης
2. Η διευθύντρια θα μπαίνει για κάποιες ώρες στο μάθημα με τη δασκάλα
3. Ούτε λόγος για τα κενά στη παιδιά που χρειάζονται παράλληλη στήριξη
4. Ούτε λόγος για την απουσία ψυχολόγου και κοινωνικού λειτουργού
5. Οι ευθύνες στη δασκάλα που δεν κάνει καλά τη δουλειά της
6. Και φυσικά η συντονίστρια κατηγόρησε και τη γυναίκα μου σε τηλεφωνική επικοινωνία όταν δεν χειρίζεται σωστά τη κόρη μας. Είναι δικό της αποτέλεσμα (της γυναίκας μου) που δεν θέλει η κόρη μας να πάει σχολείο (παιδί Πέμπτης δημοτικού)
7. Ούτε λόγος για αποκλεισμό του τμήματος από ομαδικές δραστηριότητες (διαγωνισμός Γαλλικών) καθώς δεν μπορούν να ελέγξουν το τμήμα.

Αυτά. Τι να πω δεν ξέρω. Ίσως έπεσα στη περίπτωση. Το Δημοτικό είναι το 22ο Περιστεριού.

Απο εκεί και πέρα επειδή είμαστε σχεδόν στη μέση της χρονιάς και η μικρή δεν θέλει να χάσει τις παρέες της από το άλλο τμήμα υπομονή και αλλαγή του χρόνου.

Σας ευχαριστώ όλους για τα μηνύματα σας προσωπικά και στο φόρουμ.

Δεν πέσατε στην περίπτωση. Αυτό είναι ο κανόνας και πολλοί το είχαμε προβλέψει.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2889
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #523 στις: Οκτώβριος 28, 2022, 11:47:11 πμ »
Ένα ακόμη δυνατό άρθρο απ' τον πάντα εύστοχο συνάδελφο Δ. Τσιριγώτη.

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/397928_einai-tyhaio-poy-oi-ekpaideytikoi-paroysiazoyn-megalytero-pososto-toy-syndromoy

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #524 στις: Οκτώβριος 28, 2022, 11:52:43 πμ »
Μια ακομα φλύαρη εκθεση.
Ολοι «παραμιλαμε» πια και παριστανουμε τους ανετους…εξ αποστασεως.
Ο καθενας απο εμας ειναι ο καλυτερος και κουναμε και το δαχτυλο στους άλλους που ειναι ΠΑΝΤΑ χειροτεροι απο εμας.
Και ολοι κανουμε αναλυσεις, γιατι τα ξερουμε ολα.
Και εχουμε και «πειστικα» επιχειρηματα εμεις. Εμεις οι καλυτεροι.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #525 στις: Οκτώβριος 28, 2022, 12:21:39 μμ »
Να επισημάνουμε και κάτι άλλο: αν ο εκπαιδευτικός αυτός είχε "άκρες", με το κατάλληλο τηλεφώνημα θα έκανε τροποποίηση τοποθέτησης, και δεν θα έχανε τη δουλειά του.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2889
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #526 στις: Οκτώβριος 28, 2022, 12:44:07 μμ »
Να επισημάνουμε και κάτι άλλο: αν ο εκπαιδευτικός αυτός είχε "άκρες", με το κατάλληλο τηλεφώνημα θα έκανε τροποποίηση τοποθέτησης, και δεν θα έχανε τη δουλειά του.
Αυτό πάει στο άλλο νήμα. ::)

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #527 στις: Οκτώβριος 29, 2022, 08:44:03 μμ »
IoannisA λυπάμαι που ο σύμβουλος δεν ήταν υποστηρηκτικός σε εσάς και στην εκπαιδευτικό. Όπως σου γράψαμε κάποιοι όμως, αυτός δεν είναι το τελευταίο βήμα που μπορείτε να κάνετε. Σημαντικό είναι να μην είστε μόνοι σας οι δύο γονείς, να βρείτε κι άλλους, ιδανικά να έχετε την επίσημη υποστήριξη του συλλόγου. Όπως και να χει, παρόλο που ξέρω ότι η συνέχιση της υπόθεσης απαιτεί μεγάλα αποθέματα δύναμης και υπομονής, θα σας παρότρυνα να συνεχίσετε, γιατί δυστυχώς αυτή η τακτική "κάναμε μία ψευτοκίνηση, τα κουκουλώνουμε και όλοι περιμένουν αγκομαχώντας το τέλος της χρονιάς" είναι συνήθης και φοβερά επιζήμια. Καλή δύναμη σε εσάς και το κορίτσι σας και καλή συνέχεια.

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #528 στις: Οκτώβριος 30, 2022, 06:32:42 μμ »
IoannisA λυπάμαι που ο σύμβουλος δεν ήταν υποστηρηκτικός σε εσάς και στην εκπαιδευτικό. Όπως σου γράψαμε κάποιοι όμως, αυτός δεν είναι το τελευταίο βήμα που μπορείτε να κάνετε. Σημαντικό είναι να μην είστε μόνοι σας οι δύο γονείς, να βρείτε κι άλλους, ιδανικά να έχετε την επίσημη υποστήριξη του συλλόγου γονέων .
Και εσύ του τα είπες. Και εγώ του τα πα. Χρειάζεται η στήριξη παραπάνω από δυο γονέων ώστε να λυθεί το πρόβλημα.

Ας ξαναδούμε τα βήματα που χρειάζονται, βάζοντας και ως ενδεχόμενη παραλλαγή της λύσης αντί για τον σύλλογο γονέων και την ομάδα γονέων.

1) Θα πάτε ιδανικά ως σύλλογος γονέων ή έστω ως μια ομάδα γονέων να βρείτε την δασκάλα, και να την ρωτήσετε αν θέλει να αλλάξει τμήμα.
2) Αν το δεχτεί, μετά θα στείλετε ένα γραπτό μήνυμα στον σύλλογο διδασκόντων, και θα πείτε ότι η δασκάλα θέλει να αλλάξει τμήμα, οπότε ας αναλάβει κάποιος άλλος δάσκαλος.
3) Αν αρνηθεί ο σύλλογος διδασκόντων να αλλάξει το τμήμα δάσκαλο, τότε σημαίνει ότι κανείς δεν το θέλει το τμήμα γιατί το τμήμα όντως έχει πρόβλημα.  Σε αυτό συνηγορεί άλλωστε και η κλήρωση που έγινε για να πάρει το κακό τμήμα η άπειρη δασκάλα, γιατί τα τμήματα κληρώνονται όταν κανείς δεν τα θέλει.
4) Οπότε μετά θα καλέσετε τον σύμβουλο και θα του αναφέρετε ότι είναι ένα τμήμα τόσο προβληματικό που κανείς δάσκαλος δεν το θέλει, οπότε ας πράξει τα δέοντα. Ο κάθε σύμβουλος, ως κομματόσκυλο του κερατά που είναι συνήθως, θα υπολογίσει τους ψηφοφόρους, και θα πάει με τους περισσότερους. Εκτός και αν το σχολείο έχει 95% μετανάστες, οπότε τότε ο σύμβουλος ίσως διαλέξει να υποστηρίξει το σύλλογο διδασκόντων, γιατί τα σχολεία που δεν έχουν γονείς ψηφοφόρους είναι κατά κανόνα γραμμένα από την κυβέρνηση (και από τους συμβούλους της) εκεί που δεν πιάνει μελάνι.

Οι  γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι αν έχουν απέναντί τους ένα σύλλογο διδασκόντων που δίνει το δυσκολότερο τμήμα στον πιο άπειρο εκπαιδευτικό, αυτός ο σύλλογος πρέπει να πολεμηθεί, γιατί αύριο αυτός ο κακός σύλλογος διδασκόντων μπορεί να "χτυπήσει" και το δικό τους παιδί. Για αυτό και ως γονείς πρέπει να κινητοποιηθούν.

https://www.youtube.com/watch?v=xMGGN1q3_-I

Του τα 'πα του ανθρώπου
ατάκα κι επί τόπου
Δεν θα μπορέσω, κύριε
και σύμβουλε μυστήριε
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 30, 2022, 09:03:45 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4133
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #529 στις: Οκτώβριος 30, 2022, 09:15:08 μμ »
Η δασκάλα γιατί να πει σε γονείς ότι θέλει να αλλάξει τμήμα; Για να της μείνει η στάμπα ότι ήταν αχρηστη και δεν τους κατάφερε; Για να ξεσηκωθούν μετά οι γονείς του τμήματος που θα πάρει, να λενε ότι δεν τη θέλουν; Και για να τη βάλει στο μάτι ο σύλλογος για την αναστάτωση;
Ρε παιδιά αυτά που προτείνετε τα έχετε σκεφτεί πολύ; Έχετε καμία επαφή με την πραγματικότητα; Την κοπέλα ήδη την κάψατε, το έχετε καταλάβει αυτό;

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #530 στις: Οκτώβριος 30, 2022, 11:14:34 μμ »
Η δασκάλα γιατί να πει σε γονείς ότι θέλει να αλλάξει τμήμα;
Μήπως θα το πει στους γονείς γιατί οι παλαίουρες του συλλόγου, σε αγαστή συνεργασία με τον σύμβουλο, της έστησαν παγίδα και της έδωσαν σαν τμήμα το κλουβί με τους παλαβούς;
Για να της μείνει η στάμπα ότι ήταν αχρηστη και δεν τους κατάφερε;
Μήπως όταν πάει σε άλλο τμήμα με φυσιολογικά παιδιά θα φανεί ότι είναι καλή δασκάλα, και ότι όντως της έστησαν παγίδα?
Για να ξεσηκωθούν μετά οι γονείς του τμήματος που θα πάρει, να λενε ότι δεν τη θέλουν;
Μήπως οι ίδιοι που της έστησαν την παγίδα, θα ξεσηκώσουν τους γονείς του τμήματος που θα πάει ;
Και για να τη βάλει στο μάτι ο σύλλογος για την αναστάτωση;
Ο σύλλογος διδασκόντων της έβγαλε το μάτι, θα φοβηθεί η δασκάλα τώρα μην της το βάλει;
Ρε παιδιά αυτά που προτείνετε τα έχετε σκεφτεί πολύ;
ναι
Έχετε καμία επαφή με την πραγματικότητα;
εσύ έχεις;
Την κοπέλα ήδη την κάψατε, το έχετε καταλάβει αυτό;
Ο καμένος την φωτιά δεν την φοβάται.

Στην τελική, στο ξαναλέω. Εδώ προσπαθούμε να λύσουμε το πρόβλημα του γονέα, όχι της δασκάλας. 
Το πρόβλημα της δασκάλας, και αν την συμφέρει ή όχι να απευθυνθεί στους γονείς για την αδικία που έγινε να φορτώσουν στην πιο άπειρη δασκάλα το χειρότερο τμήμα, αυτό είναι συζήτηση που μπορούμε να αναλύσουμε σε άλλο νήμα.


« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 30, 2022, 11:32:53 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4133
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #531 στις: Οκτώβριος 30, 2022, 11:21:58 μμ »
Αν τα παιδιά πάρουν είδηση ότι σε ένα τμήμα γίνεται της τρελής, θα αρχίσουν να το κάνουν και τα ίδια στον συγκεκριμενο καθηγητη/δάσκαλο, όπως αντιστοιχα τα παιδιά συνεργάζονται μια χαρά με τον δάσκαλο της τάξης και βγάζουν την ψυχή στις ειδικότητες. Τα παιδθα ψυχανεμίζονται τις ανασφάλειες (που έχει κάθε νέος, ειδικά αν έχει ζοριστεί), την υφέρπουσα ιεραρχία, τις κόντρες, το πού τα παίρνει και πού δεν τα παίρνει, τις απόψεις των μεγάλων για τον καθένα κλπ και συμπεριφέρονται αναλόγως. Δάσκαλος που φεύγει από τμήμα επειδή γινόταν φασαρία, είναι τελειωμένος στο σχολείο αυτό. Πουθενά δεν θα μπορεί να σταθεί.

Ας πούμε ότι εδώ δεν είμαστε για να λύσουμε το πρόβλημα της δασκάλας. Σίγουρα όμως δεν είμαστε εδώ για να δημιουργήσουμε μεγαλύτερο πρόβλημα στη δασκάλα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159839
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 580
Σύνολο: 588

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.