*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση  (Αναγνώστηκε 14996 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #84 στις: Απρίλιος 02, 2009, 05:05:11 μμ »
Δεν μου αρέσει καθόλου αυτό το κλίμα "διαλόγου". Αυτή η επιθετικότητα μεταξύ μας είναι μετά ΑΣΕΠ φαινόμενο...δηλαδή ξαφνικά πάψαμε να αντιμετωπιζόμαστε σαν συνάδελφοι και γίναμε ανταγωνιστές  :( Προσωπικά έχω επωφεληθεί απο τις διαφορες συζητήσεις (στην προ-ΑΣΕΠ εποχή) αλλά τώρα βλέπω διαφορετική διάθεση που δεν μου αρέσει καθόλου. Αντι να κολλάμε στις απαντήσεις του ΑΣΕΠ και μόνο γιατί δεν ασχολόυμαστε με θέματα (γενικότερου ενδιαφέροντος) όπως η "διαθεματικότητα" που ανάθεμα και αν έχει καταλάβει κανείς μας πως εφαρμόζεται στην πράξη για να μην πω οτι πολλοί απο μας ούτε θεωρητικά το γνωρίζουμε αυτό το θέμα :P ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 02, 2009, 05:17:22 μμ από vasilikiP »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:09:31 »

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #85 στις: Απρίλιος 02, 2009, 05:24:27 μμ »
"διαθεματικότητα" που ανάθεμα και αν έχει καταλάβει κανείς μας πως εφαρμόζεται στην πράξη για να μην πω οτι πολλοί απο μας ούτε θεωρητικά το γνωρίζουμε αυτό το θέμα :P ::)
Εχεις απόλυτο δικιο vasilikiP. είχε ημερίδα η ομεπ το Σαββατο και ο Χρυσαφίδης -που ήταν εισηγητης- αυτό ακριβώς ανέφερε ως πρωτη παρατήρηση.
Σε προκαλώ λοιπόν :P :P :P να ξεκινήσεις νέο θέμα αφου ήταν δική σου η ιδέα......
Υ.Γ. δεν αποσιωπώ τα γεγονότα...... απλά απέχω
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #86 στις: Απρίλιος 02, 2009, 05:34:33 μμ »

Υ.Γ. δεν αποσιωπώ τα γεγονότα...... απλά απέχω
σοφά πράττεις νομίζω... ;)

Θα ξεκινήσω νέο θέμα λοιπόν αφού βλέπω οτι υπάρχει ενδιαφέρον  :)

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #87 στις: Απρίλιος 02, 2009, 05:38:39 μμ »
Ανυπομονούμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:09:31 »

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #88 στις: Απρίλιος 02, 2009, 05:41:35 μμ »
 ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #89 στις: Απρίλιος 03, 2009, 01:07:46 πμ »
ξαφνικά πάψαμε να αντιμετωπιζόμαστε σαν συνάδελφοι και γίναμε ανταγωνιστές 

δεν βλεπω καθολου ανταγωνιστικα κανενα
και εγω ειχα παρει παρα πολλα απο τις συζητησεις που ειχαμε προ ασεπ
μετα ασεπ μεγαλη απογοητευση
και γι αυτο και σχολιασα οτι θα θελα να ακουσω τη γνωμη ενος ανθρωπου που πηρα πολλα προ ασεπ πριν βγουν τα αποτελεσματα
οπως και να χει καλυτερα να απεχω γενικως γιατι οτι γραφω παρεξηγειται και το κλιμα εδω μεσα εχει παραστραβωσει
να ειστε καλα
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος papachri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #90 στις: Απρίλιος 03, 2009, 05:51:30 πμ »
Καλημερούδια..

Σαφώς και δουλεύουμε στηριζόμενες στην αρχή της διαθεματικότητας, φυσικά και εμπλέκουμε ό,τι μπορούμε από γνωστικά αντικείμενα κατά το σχεδιασμό μιας δραστηριότητας. Επίσης, πολλές φορές, και κατα την υλοποίηση της βάζουμε μέσα πράγματα που αφορούν σε άλλο γν. αντικειμενο, αφού, αλοίμονο, δεν είμαστε μόνες μας. Αλληλεπιδρούμε με τα παιδιά, αλληλεπιδρούν μεταξύ τους κι έχουν εξαιρετικές ιδέες, που πολλές φορές ούτε καν περασαν από το δικό μας μυαλό.. Και σε όλη αυτή τη διαδικασίαη Γλώσσα σε όλες τις τις μορφές (Προφορική Επικοινωνία-Γραφή-Ανάγνωση), παίζει μέγιστο ρόλο.
Όμως, σκεφτείτε.. πόσο άρτια -προσοχή, λέω ''άρτια", όχι ""σωστή""  θα μπορούσε να θεωρηθεί μια δραστηριότητα εναλλαγής μέρας-νύχτας στηριζόμενη αποκλειστικά και μόνο στο αντικείμενο της Γλώσσας; Όταν μάλιστα, κατα την εκφώνηση αναφέρεται ότι στην τάξη σου υπάρχουν και αλβανόφωνα παιδιά, δεν είναι σαν να τα αποκλείεις; Αν και δέν είναι μόνο τα Αλβανόπουλα. Κάλλιστα, στις ηλικίες που διδάσκουμε, μπορώ να σας αναφέρω πολλά παραδείγματα ελληνόγλωσσων παιδιών που δυσκολεύονται ιδιαίτερα στο χειρισμό της ελληνικής και στην παραγωγή λόγου, προφορικού και γραπτου. Αυτό βέβαια, είναι και σε ένα βαθμό λογικό..
Τα παιδιά έχουν τόσους τρόπους να εκφραστούν- ζωγραφική, δραματοποίηση κτλ-, γιατί να περιμένουμε από αυτά να μπορούν να είναι καθισμένα στον κύκλο της συζήτησης επί μισή ώρα, μέχρι να τελειώσει η συζήτησή μας για την εναλλαγή μέρας-νύχτας;;; Όσο όμορφη, εποικοδομιτική κι απαραίτητη  κι αν είναι, δε νομίζω ότι μπορούμε να σταματήσουμε εκεί.. Δεν είναι λάθος, δεν είναι όμως και ολοκληρωμένο.

Αυτή είναι η δική μου άποψη, από  τη μικρή μου τριετή πείρα στον ιδιωτικό τομέα, σε ένα σχολείο όμως που μου δίνει τη δυνατότητα να κάνω  ''παπάδες'', από άποψη προγράμματος.

Να ευχηθώ από την καρδιά μου επιτυχία σε όλες μας, ό,τι θεωρεί η κάθεμια επιτυχία.

Και πάλι καλημερα..

Αποσυνδεδεμένος margaritaroni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #91 στις: Απρίλιος 03, 2009, 03:25:51 μμ »
     Ρίτα ευχαριστώ πάρα  πολύ για τις συμβουλές σου.. προσπάθησα να σου στείλω π.μ. αλλα μάλλον δεν τα καταφερα :-[...lucky you γιατί εγραψα παααρα πολλά!!!Ρίτα μπορεί να μην είσαι αυθεντία αλλλαααα "αγγίζεις την τελειότητα" όπως λέει και ο παναγιώτης τόκος!!χαχαχαχα ελα ρίχνω το επίπεδο....Πάντως με τίποτα δεν αμφισβητώ την ανιδιοτελή προσφορα σου πριν τον ασεπ..Βοήθησες πολλές κοπέλες -χωρίς να το ξέρεις και μάλιστα χωρίς αντίκρισμα....Ένα μικρό φροντηστήριο χωρίς δίδακτρα....
     Κορίτσια στο θέμα μας!!!!θεωρώ πως μια ολοκληρωμένη επιστημoνικά τεκμηριωμένη δραστηριότητα γλώσσας δεν γίνεται να θεωρηθεί λάθος.Και προς θεού οταν λέμε γλώσσα δεν εννοούμε οτι μαζεύουμε τα παιδιά στην παρεούλα και μιλάμε...Δεν είναι μόνο αυτό γλώσσα ... μπορώ κάλλιστα να κάνω γλώσσα μέσα από ένα κινητικό παιχνίδι.(ριξτε μια ματιά στι βιβλίο της Κατερίνας Γιαννικοπούλου). Επίσης όταν κάποια νήπια έχουν κάποιο έλλειμμα και κυρίως στην γλώσσα  δεν τα αφήνω  στην μοίρα τους αλλά τα βοηθάω με όποιο τρόπο μπορώ(π.χ.μέσω εξατομικευμένης διδασκαλίας,μέσω της σύστασης ομάδων μικτών ικανοτήτων κ.α.) καθώς η σχολική αποτυχία συνδέεται άμμεσα με την γλώσσα (Emil Bernstein).Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες και μακάρι να πάρουν πάααααρα πολλλλλεεεεεεεεες γιατι οι περισσοτερες κοπιάσαμε, στερηθήκαμε , κουραστήκαμε και κάναμε θυσίες...Αλλά τι λεω..προς στιγμην ξεχαστηκα.. στην Ελλάδα ζουμε...!!

Αποσυνδεδεμένος areth

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #92 στις: Απρίλιος 03, 2009, 04:33:51 μμ »
Καλησπέρα σε όλες και όλους,
σε πρώτη φάση θα ήθελα να ευχηθώ καλη επιτυχία σε όσους συμμετείχαν στον διαγωνισμό. Μιας και είμαι μία απο τους υποψήφιους, για την ώρα εύχομαι να εξοπλιστούμε με μπόλικη υπομονή και να μη χάσουμε τις ελπίδες μας ως την ημέρα των αποτελεσμάτων. Απο'κει και πέρα εύχομαι να υπάρξει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξιοκρατία (όσον αφορά τη βαθμολόγηση) και...τι να πω.. ο θεός βοηθός.
Για να είμαι ειλικρινής παρακολουθούσα κατα καιρούς το forum και ήταν πράγματι εξαιρετικό αγχολυτικό ιδιαίτερα προ ασεπ εποχή. Ευχαριστώ όλους, αλλά ιδιαίτερα εσένα ritalamp.. πραγματικά θεωρώ ότι είσαι παράδειγμα προς μίμηση!! Τυχεροί οι μαθητές σου, θα γίνουν ξεφτέρια! Και δεν εννοώ μόνο τα νήπια ;) Να'σαι καλά!
Σε υπεράσπιση όσων έγραψαν δραστηριότητα με βασική επιδίωξη απο τη γλώσσα-προφορική επικοινωνία, ακούστε  τι με προβληματίζει . Μια τάξη, όπως αυτή που περιέγραφε η εκφώνηση, έχει τα ίδια παιδιά όλο το χρόνο, έτσι δεν είναι? Αυτό σημαίνει ότι κατα τη διάρκεια του χρόνου δεν θα γίνουν ποτέ δραστηριότητες απο την περιοχη της γλώσσας?
Για να μην σας κουράζω, η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι όποια δραστηριότητα κι αν έγραψε ο καθένας αν είναι τεκμηριωμένη, αν λαμβάνει υπόψη τα ξενόγλωσσα παιδιά και αν συμβαδίζει με το πνεύμα του οδηγού (βλέπε διαθεματικότητα) πιστεύω πως είναι σωστή. Βέβαια, επειδή ειμαστε πολλές ζωή να'χουμε, οι λεπτομέρειες είναι αυτές που θα παίξουν ρόλο και σίγουρα η τύχη. Οπότε, κανείς μα κανείς να μην απογοητευτεί. Αλλά ακόμα κι αν κάτσει η στραβή, θυμηθείτε αυτό
 "If you are not big enough to lose, you are not big enough to win.-- Walter Reuther
Σας φιλώ  :)

"It is scientifically proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesn't know this... and she flies."

Αποσυνδεδεμένος efterpi2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #93 στις: Απρίλιος 03, 2009, 05:50:06 μμ »

Όμως, σκεφτείτε.. πόσο άρτια -προσοχή, λέω ''άρτια", όχι ""σωστή""  θα μπορούσε να θεωρηθεί μια δραστηριότητα εναλλαγής μέρας-νύχτας στηριζόμενη αποκλειστικά και μόνο στο αντικείμενο της Γλώσσας; Όταν μάλιστα, κατα την εκφώνηση αναφέρεται ότι στην τάξη σου υπάρχουν και αλβανόφωνα παιδιά, δεν είναι σαν να τα αποκλείεις; Αν και δέν είναι μόνο τα Αλβανόπουλα. Κάλλιστα, στις ηλικίες που διδάσκουμε, μπορώ να σας αναφέρω πολλά παραδείγματα ελληνόγλωσσων παιδιών που δυσκολεύονται ιδιαίτερα στο χειρισμό της ελληνικής και στην παραγωγή λόγου, προφορικού και γραπτου. Αυτό βέβαια, είναι και σε ένα βαθμό λογικό..
Τα παιδιά έχουν τόσους τρόπους να εκφραστούν- ζωγραφική, δραματοποίηση κτλ-, γιατί να περιμένουμε από αυτά να μπορούν να είναι καθισμένα στον κύκλο της συζήτησης επί μισή ώρα, μέχρι να τελειώσει η συζήτησή μας για την εναλλαγή μέρας-νύχτας;;; Όσο όμορφη, εποικοδομιτική κι απαραίτητη  κι αν είναι, δε νομίζω ότι μπορούμε να σταματήσουμε εκεί.. Δεν είναι λάθος, δεν είναι όμως και ολοκληρωμένο.
Αν καταλαβαινω καλα αυτα που λεσ,μαλλον διαβασα λαθοσ δεππσ...οπου εκει βρηκα στοχουσ οπωσ το να αφηγηθουν τα παιδια η να διηγηθουν,να περιγραψουν, να εξηγησουν , να συμμετεχουν σε δραστηριοτητεσ και αλλεσ....που σημαινει δραστηριοτητεσ στηριγμενεσ στη παραγωγη λογου,οχι αψογο χειρισμο τησ εληνικησ αλλα οσο μπορουν με σκοπο τη βελτιωση τησ προφορικησ επικοινωνιασ..μια δραστηριοτητα λοιπον στηριζομενει στουσ παραπανω στοχουσ οι οποιοι ειναι''ισαξιοι'' με τουσ υπολοιπουσ των αλλων γνωστικων αντικειμενων γιατι να μην ειναι ολοκληρωμενη.Τελειωσα φετοσ τη σχολη και εχω οργανωσει απειρεσ δραστηριοτητεσ και με τη βοηθεια ''ειδικων'' το λιγοτερο που εμαθα ειναι ποτε μια δραστηριοτητα ειναι ολοκληρωμενη.

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #94 στις: Απρίλιος 04, 2009, 12:07:42 πμ »
ξαφνικά πάψαμε να αντιμετωπιζόμαστε σαν συνάδελφοι και γίναμε ανταγωνιστές 

δεν βλεπω καθολου ανταγωνιστικα κανενα
και εγω ειχα παρει παρα πολλα απο τις συζητησεις που ειχαμε προ ασεπ
μετα ασεπ μεγαλη απογοητευση
και γι αυτο και σχολιασα οτι θα θελα να ακουσω τη γνωμη ενος ανθρωπου που πηρα πολλα προ ασεπ πριν βγουν τα αποτελεσματα
οπως και να χει καλυτερα να απεχω γενικως γιατι οτι γραφω παρεξηγειται και το κλιμα εδω μεσα εχει παραστραβωσει
να ειστε καλα

Mairyliscious μιλούσα γενικώς και όχι για συγκεριμένα πρόσωπα...Αν μιλούσα για σένα θα παρέθετα τα λεγόμενα σου ::)

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #95 στις: Απρίλιος 04, 2009, 11:04:38 πμ »
Κορίτσια ευχαριστώ.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος elenaV

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΟΙ ΚΟΠΟΙ ΑΜΕΙΒΟΝΤΑΙ..!!!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #96 στις: Μάιος 22, 2009, 11:55:50 πμ »
ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ..ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΑΠΟΛΟΙΤΑ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΗ..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ..ΤΟ ΑΦΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΜΑΣ..ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΜΗ,Ο ΛΟΓΟΣ,Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΑΛΒΑΝΟΦΩΝΑ..ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΛΩΣΣΑ??ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝΕ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΗ..ΕΓΩ ΕΔΕΙΧΝΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΝΥΧΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΜΑΘΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΟΠΩΣ:ΜΕΡΑ-ΝΥΧΤΑ,ΦΩΣ-ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΤΛ΄..ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΥΓΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ??ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΕΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ..Η ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΩΝΙΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΛΙΣΤΑ ΔΙΑΤΡΕΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ..ΙΣΑ-ΙΣΑ ΒΟΗΘΗΣΑΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟ..ΣΤΑΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..ΑΥΤΟ ΚΑΘ'ΑΥΤΟ..ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΕΓΩ ΡΩΤΗΣΑ 2  ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ  ΜΕ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΠΟΥ ΤΗΝ ΜΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΡΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ..ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΓΛΩΣΣΑ..ΚΑΙ ΜΑΛΛΙΣΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΚΑΡΤΕΣ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ..ΜΗΝ ΑΠΕΛΠΙΖΕΣΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΣΟΙ ΚΑΝΑΤΕ ΓΛΩΣΣΑ..ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ!!!!

Αποσυνδεδεμένος Fringer Pint

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 252
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 - B' Θεματική- Σύγκριση
« Απάντηση #97 στις: Μάιος 22, 2009, 12:32:03 μμ »
γιατί νιώθω οτι διαρκώς κάτι χάνω ???
τι σημαίνει "κανατε γλώσσα"? εννοώ  η γλώσσα διατρέχει ή δε διατρέχει ολα τα προγράμματα? το να εχει καποιος κανει δραστηριότητα πχ που εμπλέκει 2 η 3 προγράμματα  αυτός λοιπόν "κάνει" ή δε "κάνει" γλώσσα?
Νομίζω οτι με βαση το ΔΕΠΠΣ κανει.. αρκεί να έχει στηρίξει ο,τι γράφει σε συνάρτηση με αυτό που ζητούσε η εκφώνηση..εε?
"I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book."
Groucho Marx

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 760
Σύνολο: 762

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.