0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ προτιμώ να έχω το δικαίωμα επιλογής και ας είναι η επιλογή μου λάθος. Το κράτος είναι υποχρεωμένο για μένα να παρέχει δωρεάν παιδεία σε όλους τους πολίτες του. Παιδεία στην κατεύθυνση που επιθυμούν. Μιας και αυτό είναι αδύνατο, ας ανοίξει τις πόρτες της παιδείας σε όσους περισσότερους μπορεί. Επέλεξα μαθηματικά και τότε γνώριζα πως θα διοριστώ καθηγητής με επετηρίδα μετά θάνατον. Μπορείς να με καταλάβεις; Θα έπρεπε το κράτος να καταργήσει λοιπόν το μαθηματικό; Ή μήπως αν μειώσει τις θέσεις και να πάρουν την άλλη που έγραψε καλά Χημεία, Φυσική, Έκθεση; Αυτήν που δεν αγαπούσε τα μαθηματικά και τώρα πλέον φαίνεται καθαρά και η διαφορά μας; Να κλείσουμε τα πανεπιστήμια (εκτός από ελάχιστες σχολές) μέχρι να διοριστούν οι άνεργοι πτυχιούχοι και να τα ανοίξουμε μετά;;; Συμφωνώ όμως πως πρέπει να υπάρχει σχεδιασμός. Ναι χρειαζόμαστε σχολές κομμωτικής, υδραυλικών, οδηγών κτλ. Αλλά θα πάει κάποιος για να σπουδάσει; Εδώ στον ΟΑΕΔ που σπουδάζουν, το πρόγραμμα σπουδών τους είναι αίσχος και απλά μπαινοβγαίνουν στις τάξεις. Θα το κάνουν και στην τριτοβάθμια; Όσον αφορά τις σχολές με πολλά τμήματα, ρώτα αυτούς που "περίσσεψαν". Θα προτιμούσαν να είχαν μειώσει τις θέσεις και να μην είχαν μπει στην σχολή που αγαπούσαν;
Συννεφούλα, τα παιδιά από τους κακούς εκπαιδευτικούς θα έπρεπε να τα σώσει ο ιδιοκτήτης του φροντιστηρίου, ο οποίος υποτίθεται πως νοιάζεται για αυτό. Δεν είσαι υποχρεωμένη να πας στο φροντιστήριο που δεν σου κάνει. Το ερώτημα λοιπόν δεν θα έπρεπε να είναι γιατί να περνάνε με 13, αλλά γιατί δεν ζήτησε-στήριξε μια φιλόλογο που αγαπούσε τα αρχαία και έκανε σωστά το μάθημα; Ας πρόσεχε λέω εγώ και κακό του κεφαλιού της. Αυτό που αναφέρεις όμως δεν έχει καμιά σχέση με το 13.. Μπορεί να πέρασε με 13 επειδή δεν έγραψε καλά λατινικά ή κάτι άλλο τέλος πάντων και στα αρχαία να πήρε 19.. άσχετο λοιπόν!
Ηταν μια κακη μαθητρια, που σε αλλες εποχες δε θα περνουσε ουτε σε ΤΕΙ, με ελλειψη στοιχειωδους γνωσης σε ολους τους τομεις , που εγραψε ενα 13 σκαρτο και περασε σε μια φιλοσοφικη, αλλα ακομα και τωρα δεν ξεπερασε το κυριο μειονεκτημα της για μια τετοια σχολη οτι δεν της αρεσε και δεν της αρεσει να διαβαζει.
Το πρόβλημα λοιπόν πιστεύω ότι εντοπίζεται στο ότι οι υπόλοιποι εργοδότες (ιδιωτικά σχολεία/ σχολές, φροντιστήρια) δεν λειτουργούν με πραγματικούς νόμους ελεύθερης αγοράς που σημαίνει σεβασμός στον εργαζόμενο και ικανοποιητικές αμοιβές. Αν π.χ κάποιος στο φροντιστήριο της γειτονιάς του μπορούσε να κερδίζει 1000+ ευρώ το μήνα με 21 ώρες διδασκαλίας τη βδομάδα, είχε καλή ασφάλεια και μισθό το καλοκαίρι, για ποιο λόγο να έδινε ασεπ ή να ξενιτευόταν ως αναπληρωτής στο κάθε ξερονήσι;
Όχι δεν τη ρώτησα. Και δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Αν μια επιχείρηση δεν μπορεί να αντέξει, κλείνει. Εδώ δεν μιλάμε για τον εργοδότη, αλλά για τον εργαζόμενο.