*

Αποστολέας Θέμα: Κοινή στάση εκπαιδευτικών απέναντι στο άδικο σύστημα προσλήψεων!  (Αναγνώστηκε 16855 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος legend

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • Προφίλ
Εγώ προτιμώ να έχω το δικαίωμα επιλογής και ας είναι η επιλογή μου λάθος. Το κράτος είναι υποχρεωμένο για μένα να παρέχει δωρεάν παιδεία σε όλους τους πολίτες του. Παιδεία στην κατεύθυνση που επιθυμούν. Μιας και αυτό είναι αδύνατο, ας ανοίξει τις πόρτες της παιδείας σε όσους περισσότερους μπορεί. Επέλεξα μαθηματικά και τότε γνώριζα πως θα διοριστώ καθηγητής με επετηρίδα μετά θάνατον. Μπορείς να με καταλάβεις; Θα έπρεπε το κράτος να καταργήσει λοιπόν το μαθηματικό; Ή μήπως αν μειώσει τις θέσεις και να πάρουν την άλλη που έγραψε καλά Χημεία, Φυσική, Έκθεση; Αυτήν που δεν αγαπούσε τα μαθηματικά και τώρα πλέον φαίνεται καθαρά και η διαφορά μας; Να κλείσουμε τα πανεπιστήμια (εκτός από ελάχιστες σχολές) μέχρι να διοριστούν οι άνεργοι πτυχιούχοι και να τα ανοίξουμε μετά;;; Συμφωνώ όμως πως πρέπει να υπάρχει σχεδιασμός. Ναι χρειαζόμαστε σχολές κομμωτικής, υδραυλικών, οδηγών κτλ. Αλλά θα πάει κάποιος για να σπουδάσει; Εδώ στον ΟΑΕΔ που σπουδάζουν, το πρόγραμμα σπουδών τους είναι αίσχος και απλά μπαινοβγαίνουν στις τάξεις. Θα το κάνουν και στην τριτοβάθμια; Όσον αφορά τις σχολές με πολλά τμήματα, ρώτα αυτούς που "περίσσεψαν". Θα προτιμούσαν να είχαν μειώσει τις θέσεις και να μην είχαν μπει στην σχολή που αγαπούσαν;
μα όσοι το αγαπούν το παλεύουν και θα μπουν είτε είναι οι θέσεις 10.000 είτε είναι 1.000! πρέπει να υπάρξει ένας σχεδιασμός και μια κατανομή ανάλογη προς τις ανάγκες της κοινωνίας μας. βέβαια και επαγγελματικός προσανατολισμός που είναι ανύπαρκτος στα σχολεία μας! τώρα η κατανομή γίνεται για λαϊκίστικους λόγους. ακούει η κυρά Μαρία ότι θα μπουν όλοι στα πανεπιστήμια και θα αποκτήσει και το σπλάχνο της πτυχίο και πετάει τη σκούφια της!!!!
"όσο γνωρίζεις πιο καλά τόσο αγαπάς πιο πλέρια"

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Ρε παιδιά τόσα επιχειρήματα έγραψα, δεν απορρίψατε κανένα. Ας το πιάσω ξανά λοιπόν το θέμα από την μέση. Είναι η τελευταία μου παρέμβαση, δεν θέλω να κουράσω άλλο. Zizoulis από όλα αυτά που έγραψα, πως ακριβώς καταλήξαμε να μετράμε το πόσες σχολές έχει ο καθένας; Δηλαδή αν ήμουν φιλόλογος και τα έγραφα όλα αυτά, θα είχα δίκιο; Έχεις δίκιο όταν λες πως ίσως είναι δυσανάλογο, αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να κλείσουμε από τους άλλους. Αν θέλει ο κόσμος να πάει, ας ανοίξουμε και στις άλλες σχολές! Ας ανοίξουμε αγγλόφωνα πανεπιστήμια Ελληνικής Φιλοσοφίας. Ας εισάγουμε φοιτητές σου λέω. Αν περιμένουμε να διοριστούν οι αδιόριστοι φιλόλογοι στο δημόσιο, θα πρέπει να κλείσουμε τις σχολές για μερικά χρόνια. Γιατί όμως να απαγορεύσεις στον άλλο να κάνει αυτό που αγαπά; Δεν το ήξερες πως θα ζοριστείς για να μπεις στο δημόσιο; Αν είναι τόσο σημαντικό για σένα γιατί πήγες. Επειδή το αγαπάς είπες. Γιατί λοιπόν να αποτρέψουμε από κάποιον να κάνει αυτό που αγαπά; Ξέρεις πόσοι που θέλουν να γίνουν δάσκαλοι και το αγαπάνε δεν γίνονται, επειδή αυτός ο κλάδος έχει άμεση αποκατάσταση και γίνονται οι άσχετοι; Βλέπεις τι παθαίνουν οι κλάδοι με σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση; Άσχετο: Έχεις δίκιο για την αδικία των ωρομίσθιων.
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Συννεφούλα, τα παιδιά από τους κακούς εκπαιδευτικούς θα έπρεπε να τα σώσει ο ιδιοκτήτης του φροντιστηρίου, ο οποίος υποτίθεται πως νοιάζεται για αυτό. Δεν είσαι υποχρεωμένη να πας στο φροντιστήριο που δεν σου κάνει. Το ερώτημα λοιπόν δεν θα έπρεπε να είναι γιατί να περνάνε με 13, αλλά γιατί δεν ζήτησε-στήριξε μια φιλόλογο που αγαπούσε τα αρχαία και έκανε σωστά το μάθημα; Ας πρόσεχε λέω εγώ και κακό του κεφαλιού της. Αυτό που αναφέρεις όμως δεν έχει καμιά σχέση με το 13.. Μπορεί να πέρασε με 13 επειδή δεν έγραψε καλά λατινικά ή κάτι άλλο τέλος πάντων και στα αρχαία να πήρε 19.. άσχετο λοιπόν! Legend όχι δεν θα μπουν σίγουρα στο μαθηματικό σου λέω. Ήμουν άριστος στα Μαθηματικά αλλά όχι καλός Φυσική, Χημεία, Έκθεση. Θα μπορούσα κάλλιστα να χάσω την θέση μου από κάποιον άλλο. Δεν το καταλαβαίνεις; Μπορεί να το προσπαθούσα.. αλλά κάθε φορά να ήμουν λίγος. Ναι δεν υπάρχει επαγγελματικός προσανατολισμός, επειδή αν πεις κάποιο παιδί από το γυμνάσιο να γίνει υδραυλικός, κομμώτρια ή οδηγός και να τα "οικονομάει" θα σου τα ψέλνει ο κηδεμόνας. Ας φτιάξουμε την χώρα μας λοιπόν ανάλογα με τα υλικά που έχουμε. Από την στιγμή που έχουμε τόσους μορφωμένους, ας πουλήσουμε παιδεία. Αυτά από εμένα, συγνώμη αν μπήκατε στον κόπο να τα διαβάσετε όλα και σας κούρασα.
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
πολλα ειπωθηκαν και .....ζαλιστηκα!!!!!!

πατρε το αποφαση μια και καλη: το πτυχιο δεν συνδεεται με την επαγγελματικη αποκατασταση.
επομενως, ουτε να μη δεχονται τοσους φοιτητες,ουτε να κλεισουν. αλλου ειναι το προβλημα.

δηλ.τί; δεν μπορουμε να δειρουμε το γαιδαρο και δερνουμε το σαμάρι;
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος συννεφούλα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Γυναίκα
  • φωτο: σύννεφα στο Βόσπορο
    • Προφίλ
Συννεφούλα, τα παιδιά από τους κακούς εκπαιδευτικούς θα έπρεπε να τα σώσει ο ιδιοκτήτης του φροντιστηρίου, ο οποίος υποτίθεται πως νοιάζεται για αυτό. Δεν είσαι υποχρεωμένη να πας στο φροντιστήριο που δεν σου κάνει. Το ερώτημα λοιπόν δεν θα έπρεπε να είναι γιατί να περνάνε με 13, αλλά γιατί δεν ζήτησε-στήριξε μια φιλόλογο που αγαπούσε τα αρχαία και έκανε σωστά το μάθημα; Ας πρόσεχε λέω εγώ και κακό του κεφαλιού της. Αυτό που αναφέρεις όμως δεν έχει καμιά σχέση με το 13.. Μπορεί να πέρασε με 13 επειδή δεν έγραψε καλά λατινικά ή κάτι άλλο τέλος πάντων και στα αρχαία να πήρε 19.. άσχετο λοιπόν!

Στα αρχαία αποκλείεται να έγραψε 19, αν δεν ήξερε τα βασικά, που ειναι οι κανόνες τονισμού. Εν πάση περιπτώσει η περίπτωση που με προβληματίζει περισσότερο είναι αυτή που περιγράφει ο/η ζιζουλις, στην οποία καθώς φαίνεται ανήκε και η "δικιά μου". Διότι όταν δεν ανοίγεις ένα βιβλίο που αφορά άμεσα τη δουλειά σου, σιγά μην ανοίξεις άλλου είδους. (μιλάμε για σοβαρά βιβλία, που συνεισφέρουν στη γενικότερη μόρφωση, παιδεία κάποιου)
Ηταν μια κακη μαθητρια, που σε αλλες εποχες δε θα περνουσε ουτε σε ΤΕΙ, με ελλειψη στοιχειωδους γνωσης σε ολους τους τομεις , που εγραψε ενα 13 σκαρτο και περασε σε μια φιλοσοφικη, αλλα ακομα και τωρα δεν ξεπερασε το κυριο μειονεκτημα της για μια τετοια σχολη οτι δεν της αρεσε και δεν της αρεσει να διαβαζει.
H ομορφιά θα σώσει τον κόσμο, Φ.Ντοστογιέφσκι

"Καθένας μας κρύβει μέσα του μιαν αναπάντεχη άνοιξη" Α.Κ.

Αποσυνδεδεμένος συννεφούλα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Γυναίκα
  • φωτο: σύννεφα στο Βόσπορο
    • Προφίλ
Επίσης δεν έχω την απαίτηση να είναι οι θέσεις  στο δημόσιο τόσες όσοι και οι πτυχιούχοι φιλόλογοι, αλλά θέλω να εργαστώ κάνοντας αυτό που σπούδασα και το αγαπώ, όχι κάτι άσχετο! Πες μου, w1red, εσύ που δε συνδέεις το πτυχίο με την αγορά εργασίας, τι δουλειά μπορεί να κάνει ένας φιλόλογος, εκτός από το να εργαστεί σε δημόσιο, ιδιωτικό σχολείο, φροντιστήριο, ιδιαίτερα; Αντε να το πάω και λίγο πιο μακρια, αλλά σχετικά πάντοτε: να γίνει διορθωτής σε κάποιο έντυπο, να διδάξει ελληνικά στα προγράμματα εκμάθησης της γλώσσας σε ξένους,να συνεχίσει εντός του πανεπιστημίου προς ακαδημαική καριέρα. Άλλο; 
Αν ήθελα να γίνω πωλήτρια, θα το έκανα από τα 18 μου να μετράνε και τα ένσημα!
H ομορφιά θα σώσει τον κόσμο, Φ.Ντοστογιέφσκι

"Καθένας μας κρύβει μέσα του μιαν αναπάντεχη άνοιξη" Α.Κ.

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Νομίζω ότι το πρόβλημα δεν είναι τόσο ούτε στο πόσες σχολές υπάρχουν ούτε στο πόσους διορίζει το υπεπθ. Οι λεγόμενες καθηγητικές σχολές δεν στρατιωτικές ή αστυνομικές για να υπάρχει σχεδιασμός και επαγγελματική αποκατάσταση από έναν αποκλειστικά φορέα (το δημόσιο). Οι καθηγητικές (και όχι μόνο) σχολές συνδέονται με την αγορά εργασίας, με ελεύθερο τρόπο. Το αν είχαν καλοσυνηθίσει όσοι σπούδαζαν φιλολογία κτλ να μπαίνουν στη σειρά και να διορίζονται, αυτό είναι άλλο θέμα. Τα πράγματα πλέον έχουν άλλαξει και αυτό φαίνεται στο ότι ακόμη και στο δημόσιο γίνεται επιλογή. Για να διοριστείς δηλαδή πρέπει να το προσπαθήσεις, και μάλιστα αρκετά. Όμως το δημόσιο είναι ένας από τους εργοδότες για τις καθηγητικές σχολές, και φυσικά δεν μπορεί να απορροφήσει όλους τους ενδιαφερομένους.

Το πρόβλημα λοιπόν πιστεύω ότι εντοπίζεται στο ότι οι υπόλοιποι εργοδότες (ιδιωτικά σχολεία/ σχολές, φροντιστήρια) δεν λειτουργούν με πραγματικούς νόμους ελεύθερης αγοράς που σημαίνει σεβασμός στον εργαζόμενο και ικανοποιητικές αμοιβές. Αν π.χ κάποιος στο φροντιστήριο της γειτονιάς του μπορούσε να κερδίζει 1000+ ευρώ το μήνα με 21 ώρες διδασκαλίας τη βδομάδα, είχε καλή ασφάλεια και μισθό το καλοκαίρι, για ποιο λόγο να έδινε ασεπ ή να ξενιτευόταν ως αναπληρωτής στο κάθε ξερονήσι;

Αποσυνδεδεμένος bobo1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "La fille de l' artiste avec un bateau"
    • Προφίλ
Το πρόβλημα λοιπόν πιστεύω ότι εντοπίζεται στο ότι οι υπόλοιποι εργοδότες (ιδιωτικά σχολεία/ σχολές, φροντιστήρια) δεν λειτουργούν με πραγματικούς νόμους ελεύθερης αγοράς που σημαίνει σεβασμός στον εργαζόμενο και ικανοποιητικές αμοιβές. Αν π.χ κάποιος στο φροντιστήριο της γειτονιάς του μπορούσε να κερδίζει 1000+ ευρώ το μήνα με 21 ώρες διδασκαλίας τη βδομάδα, είχε καλή ασφάλεια και μισθό το καλοκαίρι, για ποιο λόγο να έδινε ασεπ ή να ξενιτευόταν ως αναπληρωτής στο κάθε ξερονήσι;

Ρώτησες τη διευθυνση του φροντιστηρίου της γειτονιας του  αν θα "εβγαινε" πληρώνοντας 1000+ ευρώ το μηνα για τις 21 ωρες διδασκαλιας τη βδομαδα, οταν το κρατος συνεχεια  ζηταει απο το φροντιστηριο "πάγια" εξοδα?(εφοριες,τεβε,κι αλλες εισφορες)

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Όχι δεν τη ρώτησα. Και δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Αν μια επιχείρηση δεν μπορεί να αντέξει, κλείνει. Εδώ δεν μιλάμε για τον εργοδότη, αλλά για τον εργαζόμενο.

Αποσυνδεδεμένος bobo1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "La fille de l' artiste avec un bateau"
    • Προφίλ
Όχι δεν τη ρώτησα. Και δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Αν μια επιχείρηση δεν μπορεί να αντέξει, κλείνει. Εδώ δεν μιλάμε για τον εργοδότη, αλλά για τον εργαζόμενο.

Αν δεν ενδιαφερεσαι εστω λιγο για τον εργοδοτη εκπαιδευτικο,τοτε δεν ενδιαφερεσαι καθολου για τον εργαζομενο εκπαιδευτικο.

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
το συστημα δεν ειναι δικαιο. μηπως ομως και μεις με τη νοοτροπια του βολεματος το κανουμε χειροτερο?

 ας ειχα το μεσον και...............
τί ?  να κρυβομαι πισω απο το δακτυλο μου? εφοσον γινεται αισθανομαι ηλιθιος να μη εκμεταλλευτω την ευκαιρια. ψεμματα να πω?!!!!! (πιπερι....)

δινω και 2000 ευρω για διορισμο μεσω ασεπ.

ΚΟΙΤΑ κατω την υπογραφη. τι λεει?
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2009, 09:40:58 πμ από Μarkos »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Προφανως αντιλαμβανομαστε το ιδιο γεγονος με διαφορετικο τροπο και δεν υπαρχει λογος να πεισει ο ενας τον αλλο. Παντως δε μιλησα για ταυτιση σπουδων και αγορας εργασιας -πραγμα δυσκολο οχι αδυνατο, καθως συμβαινει σε πολλες ευρωπαικες χωρες ειδικα για τους καθηγητες -  αλλα για το γεγονος οτι δεν πρεπει να αυξανεις τις σχολες δυσαναλογα σε εναν τομεα χωρις καποιο συγκεκριμενο λογο, καποια προβλεψη, απλως και μονο επειδη σε βολευει γιατι οι φιλολογικες σχολες δεν εχουν εργαστηρια - δε γινεται ερευνα που χρειαζεται χρηματα και λες γιατι να γινουν σχολες σε τομεις που δεν επαρκουν οι σπουδαστες ή σε ειδικοτητες νεες, αλλα ας βγαζω 10.000 φιλολογους το χρονο ετσι να υπαρχουν. Αλλα εστω ας γινεται κι αυτο αφου εχω τοσους φιλολογους ας μη ζηταω 480 για 2 χρονια τη στιγμη που θα χρειαστω αλλους 1000 αναπληρωτες κι αλλους 5000 ωρομισθιους και παλι δε θα καλυψω τα κενα. Ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι θεωρειτε απαραιτητο οτι πρεπει στον εργασιακο τομεα να παιδευτουμε, να χασουμε την αξιοπρεπεια μας, να αρρωστησουμε για να εχουμε το αυτονοητο δικαιωμα στην εργασια που υπαρχει ακομα και στην διακηρυξη ανθρωπινων δικαιωματων.

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Συμφωνώ απόλυτα με Zizoulis!!!!!!
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161772
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 463
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 404
Σύνολο: 414

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.