*

Αποστολέας Θέμα: Κοινή στάση εκπαιδευτικών απέναντι στο άδικο σύστημα προσλήψεων!  (Αναγνώστηκε 16792 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Εσύ μάλλον κάνεις λάθος .Όποιος πάει για σπουδές στο εξωτερικό επειδή δεν κατάφερε να πετύχει στις πανελλήνιες ,να μείνει μετά εκεί....δε χρειάζεται να γυρίσει....Τι λογική είναι αυτή που έχεις?Χάνουμε χρήμα με αυτούς που φεύγουν έξω κ  πρέπει να τους ανοίξουμε την πόρτα εδώ επειδή έχουν λεφτά?Κ όλοι εμείς που δεν έχουμε χρήματα δεν πρέπει κάπως να εξασφαλιστούμε?Δουλειά ψάχνουμε ,χαλάρωσε,δεν είμαστε επαίτες, δεν είναι ντροπή να θέλεις εργασία .Κ μετά ναι να αποδεικνύεις συνέχεια ότι είσαι καλός ,δεν αντιλέγω.


υγ.Όσο για μένα......παράτησα το Παιδαγωγικό για την Φιλολογία κ πάλι το ίδιο θα έκανα κ ας έχω τραβήξει τα πάνδεινα ,για να ανέλθω.Αγωνίζομαι σκληρά να κάνω τη δουλειά μου σωστά  κ χωρίς γνωριμίες κ δε θα τα ακούσω κ από πάνω που έβαλα πρώτη επιλογή αυτό που αγαπώ κ  στο οποίο έχω ταλέντο.Αυτό είναι άσχετο με την κυβερνητική πολιτική σε θέματα σωστής κατανομής ανθρώπινου δυναμικού σε τομείς εργασίας....νομίζω το καταλαβαίνεις...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Και εγώ αυτό που θέλω κάνω, η ερώτηση ήταν ρητορική δεν σου τα ψέλνω που κάνεις αυτό που αγαπάς. Για ποιο λόγο λοιπόν να στερήσουμε από κάποιους να κάνουν αυτό που αγαπούν; Δεν νομίζω πως χρειάζεται το κράτος να μας κατανείμει στην αγορά εργασίας. Νοήμονες άνθρωποι είμαστε, ας αναλάβουμε το βάρος των επιλογών μας. Με την λογική σου πολλοί άνθρωποι θα στερούνταν από την ευκαιρία να κάνουν αυτό που αγαπούν, χωρίς λόγο! Σκέψου το παράδειγμα με την συμφοιτήτρια μου. τι έχεις να σχολιάσεις?! Επίσης ρώτησα "Με το ίδιο σκεπτικό μήπως πρέπει να μειώσουμε και τις θέσεις στην δευτεροβάθμια, ανάλογα με τα ποσοστά ανεργίας και ημιαπασχόλησης; Να δούμε ρε αδελφέ πόσες θέσεις εργασίας θα έχουμε και να το κανονίσουμε ανάλογα. Τι να τις κάνεις τις σπουδές στην δευτεροβάθμια αν είσαι άνεργος, γιατί να δίνουμε τόσα λεφτά τζάμπα για να τους σπουδάσουμε;" Μήπως να περιορίσουμε και τις γεννήσεις όπως στην Κίνα;
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Δεν μπορείς να κλείσεις την πόρτα σε αυτούς που έρχονται από το εξωτερικό για πολλούς και διάφορους λόγους. Τελικά θα σκεφτείς ποτέ την επιλογή να ανοίξουμε την πόρτα στους ξένους φοιτητές και να πουλάμε παιδεία και πτυχία; Θα σκεφτείς κάτι που μπορεί να γίνει και να μας πάει μπροστά και όχι πίσω; Σου ξαναλέω τα κλειστά επαγγέλματα είναι μεγάλες αμαρτίες. Δεν μου σχολίασες αυτό που σου έγραψα για τους δασκάλους. Θα κάνουμε διάλογο ή παράλληλους μονολόγους; Αλήθεια πότε είπα πως είσαι επαίτης, κτλ; Μια χαρά άνθρωπος είσαι.. απλά έχεις απελπιστεί από την όλη κατάσταση και η ανεργία σε κάνει να βλέπεις κοντόφθαλμα. Η απελπισία είναι κακός σύμβουλος και δυστυχώς μας ποτίζουν με αυτήν καθημερινά.
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Δεν είναι εύκολο να συζητάς μέσω νετ κ να εκφράζεις ακριβώς όλες σου τις σκέψεις όπως σε ένα φυσικό προφορικό διάλογο.Από εκεί κ πέρα να σου πω πως στο σχολείο ο άνθρωπος παίρνει τα βασικά εφόδια για τη ζωή που είναι απαραίτητα ,για να επιβιώσει σε μια οργανωμένη κοινωνία.Στο Πανεπιστήμιο παίρνουμε εξειδίκευση κ επαγγελματική κατεύθυνση, διαφορετικά υπάρχει το ΑΕΠ  που παίρνεις απλά γνώσεις.Όταν μίλησα για εξετάσεις κ χρήματα μίλησα για όλη την διαδικασία μέχρι τη λήψη πτυχίου κ όχι για τα 4 μαθήματα των δεσμών.Ναι το κράτος πρέπει να κάνει σωστή κατανομή θέσεων,πρέπει να θέτει όρια στους πολίτες ,ναι έχει κάποιες υποχρεώσεις όπως κ οι πολίτες  προς αυτό.Δεν είναι σωστό να τελειώνουν άνθρωποι ολοκληρωμένοι τις σπουδές τους κ μετά να τους λες έκανες απλά το κέφι σου δεν σου δίνω ευκαιρία,γίνε πακετάς ή κολλημένος οικονομικά στους γονείς.Νομίζω βλέπω αρκετά ρεαλιστικά την κατάσταση κ για να την βλέπεις ρεαλιστικά πρέπει πρώτα να σκέφτεσαι κ την επιβίωση.Ακόμη δεν είμαι απελπισμένη κ δεν έχω σκοπό να απελπιστώ,κάνω ό,τι μπορώ κ μεταδίδω κ αυτές τις αξίες στους μαθητές μου.Συζήτηση κάνουμε δεν υπάρχει παρεξήγηση.Κάπου θα συμφωνήσουμε που θα πάει .... :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Δε νομιζω οτι μιλαει κανεις για κλειστα επαγγελματα. Νομιζω οτι μιλαμε για το οτι δεν ηταν αναγκαιο απο 4 φιλοσοφικες που ηταν το 1991 να φτασουμε στις 24 σημερα. Γιατι τοτε δε γινεται το ιδιο και στην ιατρικη για την οποια αλλωστε φευγουν κυριως οι φοιτητες στο εξωτερικο? Αν δημιουργηθουν 25 ιατρικες, θα μπαινει καποιος με 15, θα πραγματοποιει το ονειρο του και δε θα αναγκαζεται να φευγει για το εξωτερικο. Λοιπον δε νομιζω οτι μιλησε κανεις για συνδεση σπουδων - εργασιας οπως γινεται στις στρατιωτικες σχολες, αλλα για καποιον σχεδιασμο και για μια μεριμνα που ειναι χρησιμη και για τους πολιτες και για το κρατος.

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Εγώ προτιμώ να έχω το δικαίωμα επιλογής και ας είναι η επιλογή μου λάθος. Το κράτος είναι υποχρεωμένο για μένα να παρέχει δωρεάν παιδεία σε όλους τους πολίτες του. Παιδεία στην κατεύθυνση που επιθυμούν. Μιας και αυτό είναι αδύνατο, ας ανοίξει τις πόρτες της παιδείας σε όσους περισσότερους μπορεί. Επέλεξα μαθηματικά και τότε γνώριζα πως θα διοριστώ καθηγητής με επετηρίδα μετά θάνατον. Μπορείς να με καταλάβεις; Θα έπρεπε το κράτος να καταργήσει λοιπόν το μαθηματικό; Ή μήπως αν μειώσει τις θέσεις και να πάρουν την άλλη που έγραψε καλά Χημεία, Φυσική, Έκθεση; Αυτήν που δεν αγαπούσε τα μαθηματικά και τώρα πλέον φαίνεται καθαρά και η διαφορά μας; Να κλείσουμε τα πανεπιστήμια (εκτός από ελάχιστες σχολές) μέχρι να διοριστούν οι άνεργοι πτυχιούχοι και να τα ανοίξουμε μετά;;; Συμφωνώ όμως πως πρέπει να υπάρχει σχεδιασμός. Ναι χρειαζόμαστε σχολές κομμωτικής, υδραυλικών, οδηγών κτλ. Αλλά θα πάει κάποιος για να σπουδάσει; Εδώ στον ΟΑΕΔ που σπουδάζουν, το πρόγραμμα σπουδών τους είναι αίσχος και απλά μπαινοβγαίνουν στις τάξεις. Θα το κάνουν και στην τριτοβάθμια; Όσον αφορά τις σχολές με πολλά τμήματα, ρώτα αυτούς που "περίσσεψαν". Θα προτιμούσαν να είχαν μειώσει τις θέσεις και να μην είχαν μπει στην σχολή που αγαπούσαν;
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Δηλαδή όλοι αν πιστεύουν ότι πρέπει να γίνουν γιατροί ,πρέπει να μπουν στην Ιατρική ,να τους δίνεις φρούδες ελπίδες κ να ξοδεύει το κράτος χρήμα σε βιβλία κ προσωπικό,εγκαταστάσεις για να ασχολείται με όλους αυτούς.Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι λες.Επιλεκτικό είναι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα από το Δημοτικό ,γιατί να αλλάξει στο Πανεπιστημίο.Πρέπει κάποιοι να βγαίνουν μπροστά,πρέπει ο άνθρωπος να έχει τη δυνατότητητα να κάνει νωρίς την επιλογή του κ να βιοπορίζεται από αυτήν.

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Η ελλειψη σχεδιασμου και η υπερβολη ειναι το προβλημα. Ποιος μιλησε για κλεισιμο σχολων ή ειδικοτητων?  Αν ομως παιρνοντας 1000 μαθηματικους το χρονο εχω ηδη προβλημα στην απορροφηση τους, γιατι να τους κανω 12.000 το χρονο? Τι  εξυπηρετει αυτο? να γινει μαθηματικος κι αυτος που δεν ξερει  προσθεση? Συναντησα μια μαθητρια μου, φοιτητρια φιλολογιας τωρα,  που παινευοταν σε μαθητες γ λυκειου φετινους, οτι περασε χωρις να χρειαστει να διαβασει κι οτι δε χρειαζεται ιδιαιτερο διαβασμα και κακως αγχωνονται. Ηταν μια κακη μαθητρια, που σε αλλες εποχες δε θα περνουσε ουτε σε ΤΕΙ, με ελλειψη στοιχειωδους γνωσης σε ολους τους τομεις , που εγραψε ενα 13 σκαρτο και περασε σε μια φιλοσοφικη, αλλα ακομα και τωρα δεν ξεπερασε το κυριο μειονεκτημα της για μια τετοια σχολη οτι δεν τις αρεσε και δεν της αρεσει να διαβαζει. Ωραια, πραγματοποιησε το ονειρο το δικο της ή των γονιων για σπουδες. Ε και? Ειναι λογος αυτος για να μην υπαρχει στοιχειωδης σχεδιασμος ή προγραμματισμος?

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Κ πρέπει κάποιοι επιτέλους που κόπιασαν πολύ να δικαιωθούν ,από τότε που άνοιξαν οι σχολές βγαίνουν φιλόλογοι που ναι δεν ξερουν τι είναι η υπογεγραμμένη κ μια χαρά με τα λυσάρια κάνουν δουλειά.Δεν είναι απλά τα πράγματα,έχουμε μπει όλοι στο ίδιο τσουβάλι.Έχουμε κάνει μια επιλογή ζωής,δε θα ανταγωνιζόμαστε   άσχετους στον επαγγελματικό στίβο ,είναι ντροπιαστικό,υποτιμητικό κ άδικο,το άνοιγμα στο πανεπιστήμιο είναι σαν να μας ακυρώνει.

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Ρε παιδιά, μήπως μερικές από τις προτάσεις που γράφω δεν φαίνονται;  Ναι να κλείσουν οι σχολές, μιας και οι αδιόριστοι 6,000+ μαθηματικοί καλύπτουν για τα επόμενα 12+ χρόνια τις ανάγκες του δημοσίου (6+ αν υποθέσουμε πως παίρνουν 1000/χρόνο). 'Ομως μαθηματικοί δεν έχουν μόνη διέξοδο το δημόσιο. Οπότε.. τι ακριβώς συζητάμε.Ξέρεις την ζήτηση της αγοράς μετά από 5 χρόνια σε μαθηματικούς; Μπορεί κάποιος σοβαρός άνθρωπος να την υπολογίσει; Τώρα όσον αφορά το παράδειγμα που αναφέρεις, αν αυτή που δεν αγαπούσε την φιλοσοφία, πέρασε με 13 και βαριέται να διαβάσει, έχει βρει δουλειά και έχει μαθητές. Τότε τολμώ να πω, πως δεν έχετε ανεργία, αλλά τρομερή έλλειψη! Πλάκα μου κάνετε; Εμένα πάντως δεν θα μου πάρει την δουλειά μαθηματικός που δεν ξέρει πρόσθεση. Με πιάνεις; Ούτε θα μου πάρει την θέση αυτή που ήταν καλύτερη από εμένα στην έκθεση και στην χημεία. Δεν με απασχολεί ο συγκεκριμένος άνθρωπος μιας και δεν θα με αφήσει άνεργο. Δεν τον ανταγωνίζομαι, απλά είμαι μπροστά. Τέλος. Σας θυμίζω το θέμα της εισαγωγής  και εξαγωγής φοιτητών που μάλλον δεν προσέξατε και έχω γράψει 5 φορές. Σας παρακαλώ να επανέλθετε λοιπόν στην πραγματικότητα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 22, 2009, 11:37:49 μμ από w1red »
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Δεν ανησυχω μηπως καποιος μου παρει τη δουλεια, μια χαρα δουλευω εδω και πολλα χρονια και χαιρομαι ολοι να δουλευουν ( αλλωστε με τον ενα ή τον αλλο τροπο κανεις δε χανεται), δεν καταλαβαινω ομως  τη λογικη να "καψεις" καποιες ειδικοτητες τη στιγμη που υπαρχει αναγκη πτυχιουχων σε αλλους μη κορεσμενους τομεις. Λυπαμαι αλλα δεν καταλαβαινω τη λογικη  : επειδη δεν εχω αναπτυξιακο προγραμμα για μια επαρχιακη πολη ας ανοιξω μια φιλοσοφικη!

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Δεν καις κανέναν καλό. Και σε εμάς μπήκαν και άλλα Πανεπιστήμια στον διαγωνισμό. Με το καλό λέω εγώ και ας ανοίξουν και άλλες σχολές. Δεν έχω πρόβλημα. Καλύτερα να ανοίξουν μια σχολή ακόμη στην επαρχία, παρά να φεύγουν 100 άτομα στο εξωτερικό για τις ίδιες (και αμφιβόλου ποιότητας πολλές φορές) σπουδές. 1000 φορές καλύτερα. Διαφωνείς;
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Δεν καις κανέναν καλό. Και σε εμάς μπήκαν και άλλα Πανεπιστήμια στον διαγωνισμό. Με το καλό λέω εγώ και ας ανοίξουν και άλλες σχολές. Δεν έχω πρόβλημα. Καλύτερα να ανοίξουν μια σχολή ακόμη στην επαρχία, παρά να φεύγουν 100 άτομα στο εξωτερικό για τις ίδιες (και αμφιβόλου ποιότητας πολλές φορές) σπουδές. 1000 φορές καλύτερα. Διαφωνείς;
Αν δεν κανω λαθος ειστε 9 σχολες μαθηματικων ( μαζι με του εμπ), ειμαστε σιγουρα 21 σχολες - μπορει και παραπανω  -  ο,τι και να μου πεις δε μου φαινεται λογικο να δινουμε εξετασεις 18.000 ανθρωποι για 480 θεσεις.  Εως οτου κανουμε ελευθερη την προσβαση στα πανεπιστημια για να σπουδαζουν ολοι, ας μην ανοιγουμε δυσαναλογα τις θεσεις σε εναν μονο κλαδο. Την ιδια στιγμη δε μου φαινεται λογικο να χρησιμοποιουμε 10.000 ωρομισθιους κι αλλους τοσους αναπληρωτες αντι να διορισουμε καθηγητες. (Υ.Γ. οι φιλολογοι εξαιρουμαστε ως ειδικοτητα απο τους αλλους διαγωνισμους του δημοσιου π.χ. τραπεζες)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 23, 2009, 12:13:37 πμ από zizoulis »

Αποσυνδεδεμένος συννεφούλα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Γυναίκα
  • φωτο: σύννεφα στο Βόσπορο
    • Προφίλ
Συναντησα μια μαθητρια μου, φοιτητρια φιλολογιας τωρα,  που παινευοταν σε μαθητες γ λυκειου φετινους, οτι περασε χωρις να χρειαστει να διαβασει κι οτι δε χρειαζεται ιδιαιτερο διαβασμα και κακως αγχωνονται. Ηταν μια κακη μαθητρια, που σε αλλες εποχες δε θα περνουσε ουτε σε ΤΕΙ, με ελλειψη στοιχειωδους γνωσης σε ολους τους τομεις , που εγραψε ενα 13 σκαρτο και περασε σε μια φιλοσοφικη, αλλα ακομα και τωρα δεν ξεπερασε το κυριο μειονεκτημα της για μια τετοια σχολη οτι δεν τις αρεσε και δεν της αρεσει να διαβαζει. Ωραια, πραγματοποιησε το ονειρο το δικο της ή των γονιων για σπουδες. Ε και? Ειναι λογος αυτος για να μην υπαρχει στοιχειωδης σχεδιασμος ή προγραμματισμος?
φελλόλογος!!!

υ.γ. ζιζουλις, συμφωνώ με ό,τι έγραψες ως τώρα.
Αυτή πραγματοποίησε το όνειρό της ή των δικών της. Τα δικά μας τα παιδάκια ποιος θα τα σώσει από την κυρία αυτή; Διότι κάποια στιγμή θα διδάξει κάπου.
Μια φίλη μου, επίσης φιλόλογος, έστειλε το παιδί της σε φροντιστήριο. Η φιλόλογος του φροντιστηρίου έδωσε στα αρχαία λανθασμένες οδηγίες για τους κανόνες τονισμού. Η φίλη μου ως γνώστρια αντιλήφθηκε το λάθος. Το παιδί επέμενε ότι αφού μας τα είπε έτσι η κυρία στο φροντιστήριο, έτσι είναι. Η φίλη μου αναγκάστηκε να πάει μια βόλτα απ' το φροντιστήριο. Η κοπέλα έβαλε τα κλάμματα και δικαιολογήθηκε λέγοντας δεν είμαι της φιλοσοφικής, είμαι άλλου τμήματος. Ναι καλή μου, να μη χάσεις τη δουλειά σου , αλλά αφού αναλαμβάνεις να διδάξεις αρχαία άνοιξε και κανένα βιβλίο. Για τα στοιχειώδη μιλάμε. Αφού λοιπόν και της παραπάνω κοπέλας δεν τις αρεσε και δεν της αρεσει να διαβαζει, αλί στα παιδάκια που θα πέσουν στα χέρια της. Συμπέρασμα, γιατί να μπαίνουν με 13 στη φιλοσοφική;
H ομορφιά θα σώσει τον κόσμο, Φ.Ντοστογιέφσκι

"Καθένας μας κρύβει μέσα του μιαν αναπάντεχη άνοιξη" Α.Κ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161198
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 785
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 25
Επισκέπτες: 725
Σύνολο: 750

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.