0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
μα, εχουν δικιο τα παιδια! Τα λογοτεχνικα ετσι κι αλλιως δεν βοηθανε, Ειναι μυθος για να πουλανε. Επειδη και γω σε αυτη την κατηγορια ειμαι, των μαθητων που δεν διαβαζουν λογοτεχνια (παρα ελαχιστα και αυτα να ειναι ιστορικα και με πραγματικες ιστοριες) εχω καλυτερη προταση. Να διαβαζουν "δοκιμια" (Παπανουτσου, Παναγιωτοπουλου, Κορνηλιου Καστοριαδη, κλπ) Αυτα εχουν πιο συγκροτημενο λογο και σκεψη και καλο και πλουσιο λεξιλογιο. Επειτα δεν χρειαζεται να διαβαζεις πολλες σελιδες.Τα παιδια ειναι τεμπεληδες, οπως και γω. Συνηθως ειναι χωρισμενα σε μικρα κειμενα-αρθρα.Υπαρχουν βιβλια που βοηθουν πανω σε αυτο που ρωτας erietta."Συμβολη στη διδασκαλια της Εκθεσης" ενα 5τομο (νομιζω) εργο με ανθολογια των καλυτερων κειμενων-αρθρων χωρισμενα κατα ενοτητες-θεματα.
@MarkosΛες ότι δεν παπαγάλισες τίποτα, πριν να γράψεις. Το φαντάζομαι ότι δεν το επιδίωξες, αλλά μην είσαι τόσο σίγουρος ότι τελικά δεν έγραφες κάποια πράγματα που είχες διαβάσει και τα είχες υιοθετήσει χωρίς να έχεις εκείνη τη στιγμή τη δυνατότητα να τα κρίνεις.
@MarkosΞέρω ανθρώπους που έχουν τελειώσει ακόμα και το πανεπιστήμιο και έκτοτε δεν έχουν ξανανοίξει βιβλίο, διότι, λέει, το πτυχίο το πήραν...
Δε σου κρυβω πως στο παρελθον αναθεωρησα καποιες αποψεις μου χαρη σε σενα και στα παιδια εδω.