*

Ψηφοφορία

Θα έπρεπε τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες να βρίσκονται σε ΝΕΟ τμήμα Ε.Αγωγής;

Ναι
23 (40.4%)
Οχι
17 (29.8%)
Να δημιουργηθούν τμήματα ανάλογα της απόδοσης
11 (19.3%)
Κάτι άλλο
6 (10.5%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 56

Αποστολέας Θέμα: Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών  (Αναγνώστηκε 29683 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Συμφωνώ με τον Μάρκο. Το σχολείο είναι η μικρογραφία της κοινωνίας. Πρέπει να βελτιωθούν πολλά στην παιδεία, τα βιβλία να είναι κατανοητά, να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη, να υπάρχει πρόσθετη διδακτική στήριξη-οργανωμένη και πολλά άλλα. Όλα αυτά όμως χρειάζονται χρήματα.. :(
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sharon

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
θυμίζω ότι ο χωρισμός των μαθητών σε τμήματα ανάλογα με το επίπεδό των μαθητών είχε εφαρμοστεί πριν κάτι χρονάκια στα αγγλικά και απέτυχε παταγωδώς..
η δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων δεν έχει κανένα παιδαγωγικό έρεισμα ..είναι καθαρά χρησιμοθηρικό.. να προχωρήσουν οι καλύτεροι και να μην τους στέκονται εμπόδιο οι αδύνατοι μαθητές..
εξάλλου, μέσα σε μια ανομοιογενή τάξη μπορεί να υπάρξει  και το  κίνητρο για μεγαλύτερη προσπάθεια..''να φτάσω τον άλλο''  τελος πάντων!!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
αμ, ετσι εξηγειται! λεω και γω? τοσα παιδαγωγικα διαβασαμε για τον ασεπ, τιποτα δεν μας εμεινε?!! και μιλαμε για μη ανομοιογενεις ταξεις....

ειναι για να διοριστουν οι της ειδικης αγωγης!!! γαιυτο εχει μεγαλο ποσοστο στη ψηφοφορια.
sharon, ουτε χρησιμοθηρικο ειναι τελικα.  θεμα βολεματος δικο μας ειναι.....
σου λεει,ενας πονηρα σκεπτομενος, τωρα που κανω το σεμιναριο ειδικης αγωγης, πως ετσι? να μη διοριστω?! αρα : ειδικες ταξεις.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Παράλληλη στήριξη ολέ! Και ο ειδικής διορίζεται και το παιδί υποστηρίζεται και το τμήμα προχωράει και ο εκπαιδευτικός της τάξης επιτέλους έχει βοήθεια.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
να ρωτησω κατι βρε παιδια: στη κοινωνια που ζουμε, εχουμε ολοι τον ιδιο δεικτη νοημοσυνης και ευφυιας?
μηπως να χωριστουμε και μεις σε "ομαδες"?

σοβαρα μιλαμε τωρα? η σχολικη ταξη δεν ειναι μια μικρογρογραφια της κοινωνιας μας με

 καλους,κακους,ελληνες,ξενους,αγορια,κοριτσια,ωριμα,ανωριμα,επιδεκτικα μαθησεως,ανεπιδεκτα μαθησεως,,αστερια,λιγο μεγαλυτερους,λιγο μικροτερους,κακομαθημενους,καλομαθημενους,τεμπελήδες,εργατικους,πλουσιους,φτωχους ,ειλικρινεις,ψευτες,σοβαρους,πλακατζιδες,με προβληματα ψυχολογικα,χωρις προβληματα ψυχολογικα,με ανεση στην επικοινωνια, χωρις ανεση στην επικοινωνια,ευστροφους,αργοστροφους,καλα ντυμενους,φτωχα ντυμενους,εσωστρεφεις,εξωστρεφεις κλπ κλπ

μηπως να τους ομαδοποιησουμε κατα κατηγορια? θα διοριστουμε ολοι τοτε να΄σται σιγουροι αφου οι ταξεις θα υπερδιπλασιαστουν!

"για Λακεδαιμονιους θα μιλαμε τωρα?"

με καλυψες τελειως! ειναι ακριβως οπως τα λες...

Αποσυνδεδεμένος vicsk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
  Πρώτον: υπάρχουν άριστοι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, όπως και πολύ καλοί και μέτριοι και κακοί. Άρα το θέμα, επί της ουσίας, δεν είναι ο διαχωρισμός με κριτήριο τις μαθησιακές δυσκολίες, αλλά με βάση την απόδοση. Αν, όμως, οι μαθητές χωριστούν σε τμήματα ανάλογα με την απόδοση (μάλλον την επίδοση), ώστε να προχωρούν πιο γρήγορα οι καλοί και να κάνουν ό,τι μπορούν οι υπόλοιποι, αποκλείεται η κινητικότητα μεταξύ αυτών των τμημάτων, αφού αυτομάτως αίρεται η όποια πιθανότητα υπάρχει να γίνει ένας μέτριος μαθητής καλός και ένας κακός μέτριος. Και να υπάρξει, δηλαδή, βελτίωση, δε θα είναι πλέον δυνατό να αλλάξει ο μαθητής τμήμα, αφού το "ανώτερο" τμήμα (λόγω του διαχωρισμού) θα είναι πολύ πιο μπροστά. Ουσιαστικά, λοιπόν, "καταδικάζεται" ο μαθητής από μικρή ηλικία να ανήκει σε μια κατηγορία από την οποία πολύ δύσκολα μπορεί να ξεφύγει.
  Δεύτερον: δε σας έχουν τύχει ευφυείς μαθητές, χωρίς μαθησιακές δυσκολίες, που να έχουν πολύ κακή απόδοση; Αυτούς σε ποιο τμήμα θα τους βάλουμε; Στο ανώτερο; Μα τότε το κριτήριο δεν είναι η επίδοση, αλλά η ευφυία. Στο κατώτερο; Τότε είναι που δεν υπάρχει πιθανότητα να αναδείξουν τις ικανότητές τους.
  Τρίτον: το σχολείο δεν έχει (ή τουλάχιστον δε θα έπρεπε να έχει) ως μόνο στόχο τη μάθηση. Και δεν ξέρω, τελικά, τι είναι σημαντικότερο: ένας άριστος μαθητής, για παράδειγμα, με απαράδεκτη συμπεριφορά ή ένας μέτριος ή κακός μαθητής, που είναι, όμως, ευγενής, δοτικός, συνεργάσιμος κ.λπ.. Η μεικτή τάξη δεν παρέχει δυνατότητες να γίνουν καλύτεροι μόνο οι κακοί μαθητές, αλλά και οι άριστοι.
  Με λίγα λόγια, ο διαχωρισμός είναι και πρακτικά ανέφικτος και εσφαλμένη επιλογή, ειδικά όταν ως κοινή αξίωση προβάλλονται οι ίσες ευκαιρίες...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
μα τι συζηταμε τωρα?!!

εχει δοκιμαστει αυτο το συστημα και εχει αποτυχει παταγωδως!
 καλα δεν διαβασατε παιδαγωγικα πριν δωσετε για ασεπ? μαλλον οχι! γιαυτο σας φανηκαν δυσκολες και πονηρες οι ερωτησεις ενω ηταν γελειοδεστατες! (χιουμορ κανω)
 εμ,ολα εχουν την εξηγηση τους εκτος απο τις ορθες απαντησεις στα θεματα που εδωσε ο ασεπ,οι οποιες δεν εξηγουνται με τιποτα!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος vicsk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ

 εμ,ολα εχουν την εξηγηση τους εκτος απο τις ορθες απαντησεις στα θεματα που εδωσε ο ασεπ,οι οποιες δεν εξηγουνται με τιποτα!


 :D :D :D :D :D

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Συμφωνώ με rozy4 και vicsk. (είσαι καινούρια στο φορουμ; -καλώς ήρθες!)
Αν μειώνονταν τα μαθήματα και οι ώρες γίνονταν 55λεπτες (βλέπε Φιλανδία), οι περισσότεροι μαθητές θα ανταπεξέρχονταν μια χαρά πιστεύω στα μαθήματα.
Εϊμαι φιλολογος αλλά στο σχολείο ήμουν πολύ καλή και στα μαθηματικά. πώς; με φροντιστήριο! στο σχολείο δεν καταλάβαινα τίποτα. και πώς να καταλάβω όταν σ' ένα μάθημα 35λεπτο κάναμε πχ την αριθμητική πρόοδο και την επόμενη μέρα αμέσως προχωρούσαμε στη γεωμετρική! Το ίδιο συμβαίνει και σε όλα τα μαθήματα. Οπότε πώς να μην υπάρχουν κενά και προβλήματα στην επίδοση κι από μαθητές που δεν έχουν κανένα πρόβλημα με τη νοημοσύνη τους;
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος vicsk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Συμφωνώ με rozy4 και vicsk. (είσαι καινούρια στο φορουμ; -καλώς ήρθες!)

Olgalia σ' ευχαριστώ. Καλώς σας βρήκα.
Α, και βρίσκω την πρότασή σου για μείωση των διδακτικών ωρών και αύξηση της διάρκειάς τους πολύ ενδιαφέρουσα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3630
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Αν ίσχυε ο χωρισμός τμημάτων με βάση την επίδοση, πολλοί συμμαθητές μου που τώρα είναι βοηθοί και λέκτορες σε πανεπιστήμια, δεν έπρεπε ούτε καν να μπουν στο πανεπιστήμιο, αφού οι βαθμοί τους στο σχολέιο ήταν χαμηλοί, αλλά φόρτσαραν στην τρίτη λυκείου και πέρασαν στο πανεπιστήμιο και διέπρεψαν πραγματικά.
Επίσης, θεωρώ ότι είναι πολύ ρατσιστικό ένα τέτοιο μέτρο, καθώς δημιουργεί μία ελίτ μαθητών που θα είναι και οι ευνοούμενοι των εκπαιδευτικ΄ν (δες αυτοεκπληρούμενη) και μια άλλη ομάδα μαθητών που θα είναι οι "κακοί", οι "χαζοί", οι "άχρηστοι"
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Έχουμε εξασφαλίσει ένα σωστό σύστημα αξιολόγησης, για να μπορέσουμε να ταξινομήσουμε τα παιδιά με βάση την επίδοση; Γιατί δεν νομίζω ότι οι βαθμοί λένε κάτι προς το παρόν. Εξάλλου, η αξιολόγηση υποτίθεται ότι έχει ως στόχο την βελτίωση των παιδιών, όχι την "ταμπελίτσα". Όσο για την κριτική σκέψη, νομίζω ότι τα ανομοιογενή τμήματα είναι πολύ καλύτερα, γιατί δίνουν την ευκαιρία στα παιδιά να έρθουν σε επαφή με άτομα τα οποία είναι διαφορετικά από αυτά, σε προτιμήσεις, γούστα, στύλ και κατά συνέπεια με πολλές και διαφορετικές απόψεις.

Νομίζω ότι οι μόνοι οι οποίοι ευνοούνται από τα ομοιογενή τμήματα είμαστε εμείς οι καθηγητάδες. Έτσι δεν θα χρειάζεται να σπάω το κεφάλι μου πώς στην ευχή σε μια ώρα θα καταφέρω να καλύψω τα κενά των "κακών" μαθητών, αλλά να μην αφήσω τους "καλούς" να βαρεθουν. Θα κάνει τη ζωή μου πιο εύκολη, αλήθεια είναι, αλλά το σχολείο υπάρχει για το καλό των παιδιών, όχι για το καλό το δικο μου.  ;D

Μικρά τμήματα, μεγαλύτερες ώρες, όπως ειπέ η olgalia και μείωση της ύλης στα απαραίτητα. Να μάθουμε τους μαθητές μας να μαθαίνουν και να τους κάνουμε να θέλουν να μάθουν, όχι να τους φορτώνουμε τα κεφάλια με ένα σωρό ασύνδετες λεπτομέρειες, τις οποίες σε ένα χρόνο το πολύ θα τις έχουν ξεχάσει.

Αποσυνδεδεμένος w1red

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • ..επειδή όλοι είμαστε θύματα, αλλά και θύτες...
    • Προφίλ
Μάλλον κανείς δεν διάβασε τα μηνύματα μου, ίσως επειδή ήταν μεγάλα. Μιας και δεν πήρα καμία απάντηση σ' αυτά, θα συνεχίσω να κάνω τον "δικηγόρο του διαβόλου", αν και η ψηφοφορία δείχνει πως οι περισσότεροι είναι υπέρ. Ρωτάω λοιπόν, μπόρεσε κάποιος από εσάς σε τμήμα 25 μαθητών να πετύχει τους στόχους αυτούς; Στην πράξη θα ήθελα να μάθω τι κάνετε, δεν δίνουμε ΑΣΕΠ αυτήν την στιγμή. Τις παιδαγωγικά ορθές απαντήσεις τις γνωρίζω.
ΑΣΕΠομαζέματα.. αδικοσκορπίσματα...

Αποσυνδεδεμένος vicsk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Ρωτάω λοιπόν, μπόρεσε κάποιος από εσάς σε τμήμα 25 μαθητών να πετύχει τους στόχους αυτούς; Στην πράξη θα ήθελα να μάθω τι κάνετε, δεν δίνουμε ΑΣΕΠ αυτήν την στιγμή. Τις παιδαγωγικά ορθές απαντήσεις τις γνωρίζω.

Νομίζω ότι συμφωνούμε όλοι πως απαιτούνται μικρότερα τμήματα!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 520
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 521
Σύνολο: 536

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.141 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.