*

Αποστολέας Θέμα: Προβλήματα στις σχέσεις με τα παιδιά..  (Αναγνώστηκε 46556 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3630
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα στις σχέσεις με τα παιδιά..
« Απάντηση #42 στις: Δεκέμβριος 21, 2011, 10:20:06 πμ »
αφού αργείτε και εσείς να μπείτε στην τάξη καμία φορά, γιατί να μην αργώ και εγώ;
αφού μπαίνετε στην τάξη καμιά φορά με τον καφέ, γιατί να μην μπω και εγώ;
αφού καπνίζετε στους χωρους του  σχολείου, θα καπνισω και εγώ...




Πού συμβαίνουν αυτά;
Όσα χρόνια ήμουν μαθήτρια ποτέ καθηγητής δεν έφερε στην τάξη καφέ ή φαγητό, ποτέ δεν είδα καθηγητή να καπνίζει σε χώρο άλλο από το γραφείο, ποτέ καθηγητής δεν άργησε να μπει στην τάξη....

Επίσης, η μητέρα μου ήταν 33 χρόνια καθηγήτρια. Ποτέ δεν έκανε κάτι από αυτά!

Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προβλήματα στις σχέσεις με τα παιδιά..
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:23:35 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα στις σχέσεις με τα παιδιά..
« Απάντηση #43 στις: Δεκέμβριος 21, 2011, 10:57:21 πμ »
Αυτό που λες killbill ισχύει. Πλέον οι μαθητές θεωρούν ότι έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους καθηγητές τους. Αυτές οι καταστάσεις που αναφέρεις όμως, δεν είναι δικαιώματα του καθηγητή. Είναι απαγορευμένο ΚΑΙ στους καθηγητές να τρώνε και να πίνουν στην τάξη, να αργούν να προσέλθουν ή να καπνίζουν στο σχολείο. Άρα, άμα την έχεις κάνει την "κουτσουκέλα", είναι λίγο δύσκολο να επιβάλεις την σωστή συμπεριφορά στους μαθητές.
Εμένα προσωπικά δεν με πειράζουν αυτά γιατί δεν τα κάνω, οπότε δεν έρχομαι και σε δύσκολη θέση (αν καμιά φορά αργήσω όμως, γιατί ανθρώπινο είναι, και δεν το κάνω για να χάσω μάθημα όπως οι μαθητές, τότε θα τους πω ότι έχω προϊστάμενο για να με ελέγξει, και ότι εγώ είμαι ο προϊστάμενος των μαθητών). Αυτό που με πειράζει είναι η αμφισβήτηση του δικαιώματός μου ως καθηγητής να οργανώνω την τάξη μου και το μάθημά μου όπως νομίζω καλύτερα. Πχ "άλλαξε θέση παιδί μου" "όχι. γιατί;", "σήμερα θα κάνουμε αυτό" "όχι. γιατί να μην κάνουμε το άλλο;" και πάει λέγοντας.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα στις σχέσεις με τα παιδιά..
« Απάντηση #44 στις: Δεκέμβριος 21, 2011, 06:40:25 μμ »
Λογικό είναι κάποια φορά ένας καθηγητής να αργήσει ναμπει στην τάξη. και δεν θα πάρω την περίπτωση των λουφαδόρων που κτυπάει το κουδούνι και μπάινουν μέσα στην τάξη μετά από 15 λεπτά και λένε ένα σωρό δικαιολογίες των παιδιών.
Αλλά ας πουμε εμένα μου έχει τύχει να αργήσω γιατί είχαμε έναν μινι σύλλογο στο γραφείο, ή είχε έρθει κάποιος γονεας και δεν μπορούσα να του πω να περιμένει 1 ώρα, ή μπορεί να έκανα κάτι επείγον στο γραφείο του διευθυντή και τέτοια τα οποία είναι δικαιολογημένα. Ε, τα παιδιά αν δουν ότι άργησα (χωρίς να ξέρουν το γιατί) αμέσως θα επιτεθούν και θα το δουν ότι να αυτός αργεί, γιατί μας φωνάζει εμάς μετα αν αργουμε.
ΔΕΝ θα το δουν από την άλλη πλευρά ότι δηλαδή καθηγητής είναι έχει δικαίωμα αν θέλει να αργήσει ή ότι κάτι μπορεί να είχε. Αμέσως δηλαδή το πάνε στην κόντρα!

Όταν ήμουν μαθητής είχα καθηγητή θεολόγο που κάπνιζε μέσα στην τάξη την ώρα του μαθήματος. Δεν διαμαρτυρόταν κανείς. Καθηγητής είναι λέγαμε!! σίγουρα είναι απαράδεκτο αυτό, απλά το ανέφερα για να δείξω το πως αλλάζει η αντίληψη των παιδιών για τους καθηγητές:

ας πουμε την δεκαετία 60, αν ο καθηγητής σε έβλεπε ότι πήγες σινεμά, την άλλη μέρα είχες αποβολή!

σήμερα οι καθηγητές είμαστε υπο πολύ στενότερο έλεγχο τόσο από τους μαθητές αλλά και από τους γονείς.
Χαρακτηριστική εξάλλου είναι η παρακάτω εικόνα:



Η φράση "να ακους τους καθηγητές σου" δεν νομίζω ότι λέγεται πλέον στα σπίτια...

Εγώ αν έλεγα στους γονείς μου ότι ο δάσκαλος στο σχολείο μου εδωσε χαστούκι, τότε μου έδιναν και αυτοί άλλο ένα γιατί σου λέει κάτι θα έκανες.
Τώρα αν το κάνεις αυτό, θα έρθει ο γονιός στο σχολείο την άλλη μέρα και θα φας εσυ το ξύλο!

Όταν λοιπόν τα παιδιά έχουν αυτή την υποστήριξη και βλέπουν έτσι τα πράγματα, πως να μην δημιουργούνται προβλήματα στις σχέσεις με τους καθηγητές;

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα στις σχέσεις με τα παιδιά..
« Απάντηση #45 στις: Δεκέμβριος 22, 2011, 03:02:27 μμ »
έχω την απορία, από που και ως που εμείς οι καθηγητές έχουμε δικαίωμα να συνεδριάζουμε και να αποφασίζουμε για ποινές μαθητών που έπεσαν σε μια αξιόποινη πράξη?
Είμαστε ψυχολόγοι; είμαστε ειδικοί; πως παίρνουμε μια απόφαση τότε;

Και αν μετά από 5 μέρες αποβολή το παιδί πάει και αυτοκτονήσει ή προβεί σε κάτι χειρότερο τι θα γίνει; και αν αποκαλυφθεί ότι είχε ιστορικό κλπ κλπ και ότι δεν έπρεπε να ενεργήσουμε έτσι;

Κάνουμε σύλλογο:
άλλος λέει καμία μέρα αποβολή, απλά επίπληξη γιατί το παιδί μπορεί να αντιδράσει χειρότερα.
άλλος λέει 1 μέρα αποβολή
άλλος λέει 2 μέρες αποβολή
άλλος προτείνει 5 μέρες
και άλλος προτείνει αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.

Και τελικά ψηφίζουμε! ωραία απόφαση !!
τι είμαστε δικαστές;
ή είμαστε ειδικοί που ξέρουμε ότι θα συνετιστεί ομαθητής με 1 ή 2 ή 5 ή και καμία μέρα αποβολή;

Γιατί να έχουμε αυτήν την αρμοδιότητα και ευθύνη;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προβλήματα στις σχέσεις με τα παιδιά..
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:23:35 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα στις σχέσεις με τα παιδιά..
« Απάντηση #46 στις: Δεκέμβριος 22, 2011, 03:34:11 μμ »
γιατί το σχολείο είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας . Στο σχολείο ( πρέπει να ) υπάρχουν κανόνες και να γίνονται σεβαστοί απο τα μέλη. Και όσοι δεν κανουν σεβαστούς τους κανόνες αυτούς ειναι υπόλογοι και υπάρχουν και οι αναλογες τιμωρίες. Οι κανόνες του παιχνιδιού είναι γνωστοί εκ των προτέρων στους μαθητές. Και οι καθηγητές μοιράζονται τη μισή τους ζωή με τους μαθητές τους. Αλοίμονο αν δεν ξέρουν πρόσωπα και πράγματα. Δε μιλάμε ότι καλείται ο σύλλογος να χορηγήσει φαρμακευτική αγωγή στον μαθητή που η συμπεριφορά του παρεμποδίζει τη μαθησιακή διαδικασία. Μιλάμε για το ότι στο πλαίσιο του δράση/αντίδραση, πομπός/δέκτης, συμπεριφορική μάθηση κτλ κτλ όταν κάνεις το α αυτό έχει ως αποτέλεσμα το α'   απλά και ξεκάθαρα.... Είπαμε να αγαπάμε τα παιδιά αλλά καμιά φορά η αγάπη πρέπει να είναι σκληρή και αδέκαστη. 
( στην τελική,  προσωπική μου άποψη είναι απο τη στιγμή που οι μαθητοπατέρες πήραν τη σκυτάλη και έπεσε σύρμα στη μαθητιώσα νεολαία ότι μπορεί να κάνει ό,τι της κατέβει χωρίς να παθαίνει τίποτα, έχουμε τώρα το ασυμάζευτο.... Αν τους μαζέψουμε και πάλι - όλοι μαζί και συντονισμένα - να δεις πώς μαζεύονται τα μπόσικα και δεν θα χρειάζεται να πάρει τέτοιες αποφάσεις ο σύλλογος.
και για να μην παρεξηγηθώ δε λέω να παρουμε ένα βούρδουλα και να δέρνουμε αδιακρίτως ( αν και θα ήταν και γ...ω τις ψυχοθεραπείες αυτό.... ;D ;D ;D  )  αλλά όταν υπάρχει μία παρανομια να τιμωρείται αυθωρί και παραχρήμα ώστε να δρα ανασταλτικά ώσπου να γίνει συνείδηση.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα στις σχέσεις με τα παιδιά..
« Απάντηση #47 στις: Δεκέμβριος 22, 2011, 06:30:16 μμ »
Και σε αυτή την κοινωνία, δικαστές και εισαγγελείς είμαστε οι καθηγητές;

Ναι οι καθηγητές να έχουμε τον ρόλο του να υπενθυμίζουμε τους κανόνες αυτής της κοινωνίας και να προσπαθούμε  να κάνουμε τα παιδιά να τους υπακουν.
Μιλάω για το θέμα της ποινής που είναι πολύ σοβαρό. Την ποινή για σοβαρά παραπτώματα που γίνονται κατα πλειοψηφία από παιδιά με ψυχολογικά προβλήματα.

Για παράδειγμα στην εκπαιδευτική νομοθεσία υπάρχει η περίφημη "Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος".
Απόφαση που είναι στην αρμοδιότητα συλλόγου. Και που ξέρει ο σύλλογος ότι μια τέτοια αλλαγή ενδείκνειται ως η σωστότερη; μας το μάθανε στο πανεπιστήμιο;
Εγώ το "Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος" το μεταφράζω σε "να πετάξουμε το μπαλάκι αλλού να το ξεφορτωθούμε"

Και αν μια τέτοια απόφαση είναι καταστροφική για τον μαθητή; Ξέρετε τι συνέπειες έχει για έναν μαθητή κάτι τέτοιο; ότι και να έκανε ο μαθητής, ξαφνικά τον κόβεις από τις παρέες του, τους φίλους του, και κάποιους καθηγητές που συμπαθούσε;
Θα φτιάξουν τα πράγματα δηλαδή με την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος;

Απόδειξη του ότι ένας σύλλογος δεν είναι αρμόδιος για τέτοια θέματα,  είναι ότι όταν έρχεται η ώρα της ποινής ακούς πάνω από 100 διαφορετικές απόψεις, και τελείως αντίθετες μεταξύ τους, όλοι μας προσπαθούμε να το παίξουμε ψυχολόγοι και παιδοψυχολόγοι και ειδικοι.

Τα παιδιά είναι η πιο ευαίσθητη ηλικία. Εδώ υπάρχουν περιστατικά μαθητών που αποπειράθηκαν να βλάψουν τον ευατό τους (και δυστυχώς καμιά φορά τα κατάφεραν) επειδή πήραν χαμηλό βαθμό....

Φανταστείτε  τι μπορεί να γίνει όταν το δικαστήριο της πεντάρας που λέγεται σύλλογος καθηγητών παίρνει αποφάσεις για .... "το καλό του μαθητή", που ουσιαστικά είναι το πως θα τον ξεφορτωθούμε και να τον φορτώσουμε αλλού.

Άνοιξα αυτή τη συζήτηση γιατί είχαμε πρόσφατα σύλλογο που ήταν λες και βρισκοσουν στην λαική όπου ο καθένας έκανε προσφορές στις τιμές:
να πάρει 1 μέρα.
να πάρει 5 μέρες.
να μην πάρει καμία να συζητήσουμε με το παιδί.
να φύγει από όλα τα σχολεία κανένα να μην τον ξαναδεχτεί.

και τελικά ρε συνάδελφοι να.... ρίχνουμε κλήρο ?
έλεος δηλαδή.

Τώρα στο τι πρέπει να γίνει: κάθε δήμος οφείλει να έχει ψυχολόγο ή μια ομάδα ειδικών που θα τρέχει όλη μέρα από σχολείο σε σχολείο όχι μόνο όταν συμβαίνουν τέτοια περιστατικά, αλλά και για να συζητάνε με τα παιδιά ώστε να προλαβάνονται καταστάσεις.

Εγώ σπούδασα το αντικείμενό μου. Ναι, εκτός από το γνωστικό μου αντικείμενο θα διδάξω και ήθος και σωστή συμπεριφορά, αλλά έως εκεί. Υπάρχει ένα όριο στο μέχρι που φτάνουν οι δικές μου δυνάμεις να παρεμβαίνω και να παίρνω αποφάσεις σημαντικές για η ζωή ενός μαθητή.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 22, 2011, 06:33:01 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα στις σχέσεις με τα παιδιά..
« Απάντηση #48 στις: Δεκέμβριος 22, 2011, 06:50:34 μμ »

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ!
Υπάρχουν επιμορφώσεις και σχετική βιβλιογραφία. Δια βίου μάθηση...  8)
Φυσικά και θα ήταν ιδανικό να είχαμε στα σχολεία ειδικούς ψυχολόγους που θα μπορούσαν να γνωματεύσουν και να διευκολύνουν γονείς, εκπαιδευτικούς και κυρίως τα παιδιά.
Με τα δεδομένα που που έχει το σχολείο σήμερα ο σύλλογος διδασκόντων είναι το καταλληλότερο όργανο για να λάβει αποφάσεις σχετικά με την παραβατική συμπεριφορά μαθητών και κυρίως με την συμπεριφορά μαθητών που δυσκολεύουν πολύ την διεξαγωγή του μαθήματος. Η αλλάγή σχολικού περιβάλλοντος μπορεί να λειτουργήσει και θετικά για τον μαθητή που απομακρύνεται από τους "χειροκροτητές του". 

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα στις σχέσεις με τα παιδιά..
« Απάντηση #49 στις: Δεκέμβριος 22, 2011, 07:04:59 μμ »
Υπάρχουν επιμορφώσεις και σχετική βιβλιογραφία. Δια βίου μάθηση...  8)

Ε πές το ντε!!
Τότε να καταργήσουμε τους ψυχολόγους, αφού με το διάβασμα κάποιων βιβλίων μπορούμε να γίνουμε και εμείς!

Εγώ στις ψηφοφορίες ψηφίζω λευκό και ζητάω να γραφτεί στα πρακτικά ότι δήλωσα ότι δεν αναλαμβάνω την ευθύνη και ότι δεν είναι αρμοδιότητά μου. Να είμαι καλυμένος για να μην τρέχω και δεν φτάνω μετά.

Σας αφήνω πάω να στρωθώ στο διάβασμα!

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα στις σχέσεις με τα παιδιά..
« Απάντηση #50 στις: Δεκέμβριος 22, 2011, 09:29:37 μμ »
Δεν είναι ακριβώς έτσι που τα λες βρε killbill..
η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος είναι περίπου η έσχατη ποινή ( το τέλος είναι απαγόρευση εγγραφής στα σχολεία της χώρας) αλλά αυτό σημαίνει ότι έχεις πρώτα εφαρμόσει όλες τις προηγούμενες πιο ήπιες μορφές. Αν κατ' ευθείαν πας και επιβάλλεις αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος τότε αν μη τι άλλο είσαι έκνομος ως σύλλογος.

όταν λοιπόν βλέπεις ένα παιδί με παραβατική ή αποκλίνουσα συμπεριφορά δεν το παίρνεις να του κοπανήσεις το κεφάλι στον τοίχο. εννοείται ότι το ψάχνεις το ζήτημα ως σύλλογος - ρωτάς, καλείς τους γονείς, πηγαίνεις για επιτόπια έρευνα, έρχεσαι σε επαφή με κοινωνικές υπηρεσίες, καλείς τον σχολικο ψυχολόγο ο οποίος είναι υπαρκτό πρόσωπο σε όλες τις περιφερειακές ενότητες αλλά οι περισσότεροι το αγνοούν αυτό....

Το γεγονός όμως ότι κάποιοι - ιδιαίτερα οι δ/ντές των σχολείων - δεν το ψάχνουν παραπάνω ή αδιαφορούν δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν λύσεις ή οτι ο σύλλογος δε φέρει ευθύνη.  Αλλά αυτό δε σημαίνει κιόλας ότι πρέπει ο σύλλογος κάθε φορά να νίπτει τας χείρας του ή να σημειώνει κάθε φορά στα πρακτικά τη διαφωνία του.

Η ποινή εξάλλου είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την παιδαγωγική διαδικασία ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που είναι και ο έπαινος. Είναι στα χέρια του καλού εκπ/κού να χρησιμοποιήσει και τα δύο ώστε να βελτιωθεί ποιοτικά ο μαθητής.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα στις σχέσεις με τα παιδιά..
« Απάντηση #51 στις: Δεκέμβριος 22, 2011, 10:28:27 μμ »
κι αν το παιδί πάει κι αυτοκτονήσει επειδή του έβαλες κάτω από τη βάση;

άρα, ούτε βαθμούς να βάζουμε;;;;

Κατά τα άλλα τα είπε όλα η (πάλι :-) η bitch για τη διαδικασία και τον τρόπο που πρέπει να γίνεται....Συνήθως στις ακραίες περιπτώσεις ο Σύλλογος είναι ενημερωμένος.

Και -κατά τη γνώμη μου πάντα - δεν είναι και πολύ καλή λύση αυτό με τη μονίμως λευκή ψήφο (που καταγράφεται κιόλας). Γενικά το "εγώ να μην έχω την ευθύνη κι ό,τι θέλει ας γίνει" δεν είναι η ιδανική λύση για οποιοδήποτε σχολικό πρόβλημα...
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα στις σχέσεις με τα παιδιά..
« Απάντηση #52 στις: Δεκέμβριος 22, 2011, 11:18:12 μμ »
Παρερμηνεύεις τα όσα είπα!

1. το παράδειγμα των βαθμών το ανέφερα για να δείξω το πόσο ευαίσθητα είναι τα παιδιά κι άρα ποσο απρόβλεπτη μπορεί να είναι η συμπεριφορά τους όταν τους επιβάλλεις μια ποινή όπως η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
Δεν το είπα, για να καταργήσουμε τους βαθμούς

2. Την λευκή ψήφο δεν την είπα για να βγάλω την ουρά μου απέξω και να πω αφήστε με ήσυχο έχω άλλα προβλήματα να ασχοληθώ. Το είπα γιατί δεν θέλω να συμμετάσχω σε μια ψηφοφορία για ένα θέμα όπου δεν είμαι ειδικός, δεν μου έχει γίνει καμία επιμόρφωση και δεν θα ήθελα να πάρω μια λανθασμένη απόφαση.

3. το να έχεις διαβάσει κάποια βιβλία δεν συγκρίνεται με τίποτα με έναν παιδοψυχολόγο που η δουλειά του είναι αποκλειστικά η διαχείριση τέτοιων θεμάτων, και όπου έχει μεγάλη εμπειρία και ξέρει σε κάθε περίπτωση τι εφαρμόζεται και πότε αυτό έχει αποτέλεσμα.
Εγώ να προτείνω κάτι επειδή το διάβασα στον Σαββάλα?  ;D  ;D

4. Η αναρμοδιότητα των καθηγητών να παίζουν τον ρόλο του ψυχολόγου αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ο καθένας λέει το κοντό του και το μακρύ του στο τι πρέπει να γίνει σε μια κατάσταση κρίσης, και κάνουμε σύλλογο μέχρι τις 4 το απόγευμα και απόφαση δεν έχουμε πάρει. Και όταν παίρνουμε απόφαση δεν ξέρουμε αν είναι και η σωστή.
Ενώ υπάρχουν οι κατάλληλοι σύμβουλοι & ψυχολόγοι που μπορούν να δώσουν λύση σωστή, τεκμηριωμένη που να στηρίζεται σε έρευνες που έχουν γίνει από ψυχολόγους σε όλον τον κόσμο, και σε πρακτικές που έχουν εφαρμοστεί και έχουν παρατηρηθεί η αποτελεσματικότητά τους. Εμείς τι σκατά ξέρουμε από αυτά;

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα στις σχέσεις με τα παιδιά..
« Απάντηση #53 στις: Δεκέμβριος 23, 2011, 12:04:36 μμ »
killbill οι παιδοψυχολόγοι είναι απαραίτητο να υπάρχουν, αλλά μπορούν μόνο επικουρικά να λειτουργήσουν στην λήψη της απόφασης. Δηλαδή να δώσουν την γνώμη τους. Κι αυτό γιατί την πραγματική συμπεριφορά του παιδιού στο σχολείο την ξέρουν οι καθηγητές και κανείς άλλος. Επίσης, οι καθηγητές, καλώς ή κακώς, είναι και οι φορείς εξουσίας στο σχολείο, άρα αυτοί που αποφασίζουν και τις ποινές. Είναι καλό βέβαια, να ζητάνε (και να βρίσκουν) όσο περισσότερη βοήθεια μπορούνε πριν καταλήξουν.

ΥΓ: όσο αφορά την διχογνωμία, θα διαφωνήσω. Δεν είναι αυτό απόδειξη "μη καταλληλότητας". Και 20 γιατρούς να βάλεις σε ένα δωμάτιο, πάνω από έναν ασθενή, πάλι την ίδια διχογνωμία θα έχεις.

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα στις σχέσεις με τα παιδιά..
« Απάντηση #54 στις: Δεκέμβριος 23, 2011, 03:26:44 μμ »
killbill οι παιδοψυχολόγοι είναι απαραίτητο να υπάρχουν, αλλά μπορούν μόνο επικουρικά να λειτουργήσουν στην λήψη της απόφασης. Δηλαδή να δώσουν την γνώμη τους. Κι αυτό γιατί την πραγματική συμπεριφορά του παιδιού στο σχολείο την ξέρουν οι καθηγητές και κανείς άλλος. Επίσης, οι καθηγητές, καλώς ή κακώς, είναι και οι φορείς εξουσίας στο σχολείο, άρα αυτοί που αποφασίζουν και τις ποινές. Είναι καλό βέβαια, να ζητάνε (και να βρίσκουν) όσο περισσότερη βοήθεια μπορούνε πριν καταλήξουν.

ΥΓ: όσο αφορά την διχογνωμία, θα διαφωνήσω. Δεν είναι αυτό απόδειξη "μη καταλληλότητας". Και 20 γιατρούς να βάλεις σε ένα δωμάτιο, πάνω από έναν ασθενή, πάλι την ίδια διχογνωμία θα έχεις.

++++++++++++++++

ασε που, φίλε Killbill, αν σε αγχώνει πως θα πάρεις αποφάσεις ή θα συμμετάσχεις σε κάτι που αναπόφευκτα είναι μέρος της σχολικής ζωής, επειδη δεν έχεις καμία...επιμόρφωση, τότε παραιτήσου ΑΜΕΣΩΣ!!!!  Και εξηγούμαι αμέσως:

Διόρθωσέ με εάν κάνω λάθος αλλά δεν έχεις -όπως και κανείς μας -ουσιαστική παιδαγωγική επιμόρφωση για το πως γίνεται το σωστο μάθημα κλπ. Και μη μου πει κανείς για τα 2 Παιδαγωγικά με τις 4 επισκέψεις στο Πειραματικό που κάναμε στο Πανεπιστήμιο ή τις ημερίδες των σχολικών συμβούλων....

Ουσιαστικά κανείς από τις ειδικότητες της Δ.Ε. δεν έχει διδαχθεί ΣΟΒΑΡΑ πως να κάνει σωστό μάθημα. Βιβλιογραφία έχουμε διαβάσει όλοι και τελικά του κεφαλιού μας κάνουμε και δοκιμάζουμε λύσεις μέχρι να βρούμε αν και τι και πως δουλεύει. Εμπειρικά, με διαίσθηση και με κάποιο προσωπικό διάβασμα. Με άλλα λόγια , ερασιτεχνικά.

Άρα δυνάμει είμαστε όλοι επικίνδυνοι για την ψυχολογία των παιδιών!!!! Άρα....ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ!

(με τα λεφτά που παίρνουμε πλέον έχει έτσι κι αλλίως αρχίσει να μου γυαλιζει η δουλειά του λαντζέρη στο Όσλο.....)
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα στις σχέσεις με τα παιδιά..
« Απάντηση #55 στις: Δεκέμβριος 23, 2011, 06:47:40 μμ »
σου απαντάω φίλε daffyDuck με απόλυτη ειλικρίνια:

Πολύ σωστά δεν μας έγινε στο πανεστήμιο καμία παιδαγωγική επιμόρφωση για σωστό μάθημα κλπ. Δυστυχώς.
Ο καθένας μας πιστεύω, όπως και εγώ, αυτό το έμαθε στην πορεία με την πάροδο των χρόνων και μέσα από την καθημερινή εμπειρία της τάξης.

Μην μου πεις και εσύ ότι το 1η φορά που δίδαξες το  μάθημά σου το έκανες τό ίδιο καλά όπως το κάνεις τώρα.
Εγώ ακόμα και τώρα κάθε χρόνο αλλάζω κάτι στον τρόπο και στο περιεχόμενο της διδασκαλίας μου. Κάνω τον απολογισμό μου στο τέλος της χρονιάς και λέω "αυτό δεν το είπα καλά. Τα παιδιά δεν το κατάλαβαν όπως το είπα. Καλύτερα να το πω έτσι του χρόνου...."

Ομολογώ ότι:
1. σίγουρα δεν δίδασκα στα πρώτα βήματά μου το ίδιο όπως διδάσκω τώρα. Σίγουρα ένας με 15 χρόνια πείρας θα το δίδασκε καλύτερα.
Όμως δεν είπα κάτι λάθος στα παιδιά

2. Πειραματίστηκα πάνω στα παιδιά για να μπορέσω εγώ να γίνω καλύτερος εκπαιδευτικός. παρατηρούσα αν με τον τρόπο που το είπα γινόμουν κατανοητός και αν όχι φρόντιζα να βρω άλλον τρόπο.
Όμως ποτέ δεν είπα κάτι λάθος στα παιδιά.


Για τους λόγους αυτούς ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΩ ποτέ από το να γίνομαι καλύτερος!!

Καταλαβαίνεις την διαφορά τώρα; Στο να κληθώ να αποφασίσω αν είναι σωστό για τον μαθητή να αλλάξει σχολικό περιβάλλον, ίσως να είναι τραγικό λάθος
Και εδώ δεν χωράνε πειραματισμοί όπως καταλαβαίνεις.
Συγκρίνεις επομένως ανόμοια πράγματα και ανόμοιες καταστάσεις:

Στο γνωστικό αντικείμενό μου θα πω "μωρέ πέρυσι που τους το εξήγησα έτσι μάλλον μπερδεύτηκαν. Φέτος θα το πω αλλιώς πιστεύω καλύτερα"

Ε, ρε φίλε δεν μπορώ να πω ποτε "μωρέ πέρυσι που εισηγήθηκα αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος ο μαθητής αυτοκτόνησε, άστο για φέτος να μην το  ψηφίσω". !!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158564
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 505
Σύνολο: 525

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.14 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.