0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
...αυτό που χρειαζόμαστε στο Δημοτικό είναι να προσλαμβάνουμε και να πλάθουμε καλούς δασκάλους.Ούτε μαθηματικούς , ούτε φιλολόγους , ούτε τίποτα άλλο !. Οκαλός δάσκαλος εν μέρει γεννιέται και κατά ένα άλλο μεγάλο μέρος γίνεται.Αν τα βιβλία γίνουν πιο απλά και διδακτικά(κάτι που γίνεται σε μία νύχτα!) , αν οι δάσκαλοι ξεκινούν να διδάσκουν από μικρότερες τάξεις - όχι υποχρεωτικά από την Α΄ -και μάλιστα για ένα χρόνο ή εξάμηνο δεν μπουν σε τάξη , αλλά παρακολουθούν το μάθημα πιο έμπειρων δασκάλων , αν επιμορφώνονται σε τακτικά διαστήματα , αν έχουν καλά καταρτισμένους και πολλούς σχολικούς συμβούλους(πχ ένα σχολικό σύμβουλο ανά 10 σχολεία) , αν έχουν καλύτερη αμοιβή και κάποια άλλα πράγματα, τότε το δημοτικό θα μπορεί να προσφέρει πολύ περισσότερα και θα επιτελεί στο ακέραιο το ρόλο του. Για το αν το Δημοτικό θα είναι 6 ή 5 ή 4 χρόνια, αυτό ας το αποφασίσουν άλλοι . Αλλά τη διδασκαλία σε αυτό το σχολείο που θα το λένε ΔΗΜΟΤΙΚΟ, όσα χρόνια και να είναι , πρέπει να την κάνουν ΔΑΣΚΑΛΟΙ ! Ο δάσκαλος είναι -για αυτό που διδάσκει- επαρκής επιστήμονας, παιδαγωγός και άνθρωπος. Δεν χρειάζεται καμία άλλη εξειδίκευση. Αρκεί να αποφοιτά από ένα καλό Πανεπιστήμιο , να αγαπάει τα παιδιά και τη δουλειά του , να γνωρίζει την αξία αυτού που κάνει και προσφέρει, να είναι υπεύθυνος και να περιβάλλεται από την κοινωνία που ζει με φροντίδα και αναγνώριση. Τα άλλα ζητήματα είναι δευτερεύοντα και λύνονται πολύ εύκολα.