0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
αγαπητε σε καμία περίπτωση τ αρχαία ελληνικα δε λειτουργούν εις βάρος της νέας ελληνικης είναι αλληλένδετες έννοιες παρά τις δυτικές παρεισφρύσεις τις τουρκικές και άλλες επιρροές η ελληνικη ειναι μια και αδιαίρετη ,διδάσκω σε ινστιτούτο αρχαίων ελληνικων για παιδια -εφηβους-ενηλικες και μέσα απο μυθους και θεατρικο παιχνιδι μαθαίνουμε να μιλάμε σωστα ελληνικα !!!μαθαινουμε ετυμολογια τις κλίσεις των ουσιαστικών τη μαγεία της συνθεσης και σε καμια περιπτωση τα παιδάκια δεν κουραζονται παίζοντας με τραγουδακια για τον τονισμο δεν ειπαμε να κανουν συνταξη και πλάγιο λόγο αλλά δεν ειναι κακό να μαθαίνουν σιγα σιγα τη λογικη της γλωσσας μας
Έλεος! Φτάνει πια το παραμύθι με τα αρχαία!Εδώ ζητάμε να καταργηθούν άμεσα από το γυμνάσιοκαι συζητάμε για το δημοτικό;Η διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας προκαλεί κυρίως προβλήματα. Μεταξύ άλλων, αναπαράγει το μύθο της ενιαίας γλώσσας και δίνει την εντύπωση πως η νέα ελληνική δεν είναι ούτε ανεξάρτητη γλώσσα ούτε επαρκής. Επίσης, υπονομεύει την κριτική, δημιουργική προσέγγιση του αρχαίου ελληνικού κόσμου, αφού ταυτίζει την αρχαιογλωσσία με την αρχαιογνωσία, προβάλλοντας μάλιστα την πρώτη ως προϋπόθεση της δεύτερης. Έτσι εστιάζεται η προσοχή στη γλώσσα και όχι στον κόσμο που τη γέννησε. Επιπλέον, είναι μία από τις αιτίες που προκαλούν στους μαθητές σύγχυση και συμπλέγματα γλωσσικής ανεπάρκειας ενοχοποιώντας τη γλωσσική τους δυναμική. Το γλωσσικό αισθητήριο της μητρικής καλλιεργείται συστηματικότερα με τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας.Επίσης δαπανούμε χρόνο για τις γραμματικές μορφές και συντακτικές δομές της αρχαίας γλώσσας, δεν προσεγγίζουμε ουσιαστικά το περιεχόμενο, ταλανίζουμε τα παιδιά κυνηγώντας στόχους άστοχους, δημιουργούμε σύγχυση γραμματικών μορφών και συντακτικών δομών της αρχαίας και της σημερινής γλώσσας και τελικά δε διδάσκουμε στα παιδιά τη Νεοελληνική μορφή της γλώσσας μας.Τέλος, η παράλληλη διδασκαλία της αρχαίας και της νέας γλώσσας στο γυμνάσιο αποπροσανατολίζει το φυσικό αίσθημα των μαθητών: η γλώσσα τους φορτώνεται όχι μόνο λεξιλογικά, αλλά και γραμματικά και συντακτικά δάνεια από τα αρχαία - ελληνικούρες, που εννιά φορές στις δέκα είναι λάθη. Θαρρείς και ξαναγυρίζουν από την πίσω πόρτα οι επιδράσεις της καθαρεύουσας στη γλώσσα μας, τόσο που να αναρωτιέται κανείς αν αυτή ήταν η κρυφή επιθυμία όσων προπαγάνδισαν, προώθησαν και πέτυχαν την επαναφορά της γλωσσικής διδασκαλίας των αρχαίων στο γυμνάσιο.Αφήστε τα παιδιά να παίξουν.
Σιγά τα πολλά αρχαία που κάναμε στο Γυμνάσιο