0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
θα συμφωνήσω και με την Ρίτα και με την areth.Αν μιλάμε για διαθεματικότητα όπως αναφέρεται στο αναλυτικό, τότε μάλλον θα πρέπει να διευκρινήσουμε οτι ουσιαστικά μιλάμε για διεπιστημονικότητα και όχι για διαθεματικότητα (Την διαφορά την ανέφερε πολύ έυστοχα η dionisacΑπο την άλλη Διαθεματικότητα εφαρμόζαμε σχεδόν πάντα οι Νηπιαγωγοί και ας μην μας το είχε ορίσει έτσι κάποιος. Διαθεματικότητα δεν είναι δηλαδή που με Θέμα το Φθινόπωρο ξεπηδούν απο μέσα θέματα όπως ο Τρύγος, Το κρασί, τα Αμπέλια και ένα σωρό άλλα θέματα;;; Τόσα χρόνια τον Σεπτέμβριο σχεδόν όλοι ασχολούνται με αυτά τα θέματα που όλα έχουν την ίδια αφετηρία: Τον Σεπτέμβριο και το Φθινόπωρο! Τώρα αν το κάθε θέμα (πχ τρύγο, κρασί κτλ.) το δουλεύουμε μαζί με τα παιδιά με διάφορες επιστημονικές προσεγγίσεις (πείραμα, λόγο, εικαστικά, μουσική κα.) αυτό ειναι διεπιστημονική προσέγγιση των επιμέρους θεμάτωνΑρα: Η διαθεματικότητα και η Διεπιστημονικότητα αφορά μια ανακάλυψη του υπουργείου σχετικά με όλα όσα ήδη κάνουμε εδώ και χρόνια εμείς. Κατα την γνώμη μου είναι πολύ καλό αλλα αφορά τις επόμενες βαθμίδες. Για αυτές είναι πρωτόγνωρο όχι για εμάς!
κοίτα για το τι είναι διαθεματική δραστηριότητα είμαι σίγουρη κ όπως ανέφερα στην πράξη είναι κάτι ουσιαστικά πολύπλοκο. μου κάνει εντύπωση που η σύμβουλος είπε όχι γτ με αυτή τη λογική εμάς γτ μας το ζητήσανε στον ασεπ;;;;;;;όντως είναι πολύπλοκο αλλά έχει ένα επιστημονικό ενδιαφέρον, εγώ θα ήθελα να το δοκιμάσω να δω αν τραβάνε τα μικρά ή όχι.τι λες κ εσύ διονυσία;
Συμφωνώ, σίγουρα είναι καλύτερο να ολοκληρωθεί η αρχική δραστηριότητα και σε καμία περίπτωση δεν τα διακόπτεις αν κυλάει ομαλά η δραστηριότητα.. Αν όμως έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους, δεν είναι προτιμότερο να προχωρήσω σ'αυτό που τους τράβηξε περισσότερο και στο τέλος να αξιολογήσω το τι πήγε στραβά στην πρώτη και πως θα μπορούσα να την αναδιαμορφώσω?