*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη  (Αναγνώστηκε 10909 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος areth

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #28 στις: Απρίλιος 04, 2009, 03:13:35 μμ »


Συμφωνώ, Ρίτα, με το ότι είναι απαραίτητοι οι ορισμοί και οι θεωρίες για να έχουμε μία επιστημονική βάση πάνω στην οποία στηρίζουμε τις εκπαιδευτικές μας πράξεις. Ως υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί είναι απαραίτητο να αναρωτιόμαστε διαρκώς, γιατί, πώς και με τί θα πετύχουμε τους στόχους που θέτουμε κάθε φορά. Το αρνητικό για μένα είναι ότι ο κάθε θεωρητικός χρησιμοποιεί διαφορετικές εκφράσεις και ελαφρώς αλλοιωμένες ερμηνείες, ίσως με σκοπό να προχωρήσει την εκάστοτε θεωρία ένα βήμα παραπέρα. Αυτό έχει σαν συνέπεια ο απλός θνητός, δηλ. εγώ, πάνω που νομίζει ότι κατάλαβε..να ξεκινά πάλι απο την αρχή! (αυτή την ενιαία συγκεντρωτική, την κυνηγούσα σε κάθε βιβλίο που διάβαζα μπας και την καταλάβω και κάθε φορά μπερδευόμουν χειρότερα...)
Οσον αφορά τη διαθεματικότητα, συμφωνώ μαζί σου titi6984, για το διαχωρισμό που κάνεις και γενικότερα για τον τρόπο που την περιγράφεις. Για μένα η δυσκολία βρίσκεται στο ότι σε κάθε βήμα σχεδιασμού με βάση τη συγκεκριμένη μεθοδολογία πρέπει να έχουμε υπόψιν τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των παιδιών. Διαφορετικά η μορφωτική της αξία είναι μηδαμινή.   Αυτό είναι και το στοιχείο που διαφοροποιεί, κατα τη γνώμη μου πάντα, τη συγκεκριμένη μέθοδο και την κάνει φοβερά ανθρωπιστική, καθώς σέβεται τη διαφορετικότητα και εξαλείφει κάθε είδους εξαναγκασμού...κάτι που θα υποστούν, αναγκαστικά τα άμοιρα παιδάκια στις επόμενες βαθμίδες εκπαίδευσης. Και όταν λέω "εξαναγκασμού" εννοώ το να ασχοληθούν με μαθήματα που τα αφήνουν εντελώς αδιάφορα (προφανώς γιατί η/ο νηπιαγωγός δεν κατάφερε να τους προκαλέσει το ενδιαφέρον για μάθηση)...
Δεν ξέρω αν βγάζουν νόημα όλα αυτά, και συγχωρέστε μου τα όποια εκφραστικά ή ορθογραφικά λάθη...είμαι κι εγώ παιδί τη διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και τα Ελληνικά τα έμαθα σε μεγαλύτερη ηλικία.. ;)
"It is scientifically proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesn't know this... and she flies."

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:04:25 »

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #29 στις: Απρίλιος 04, 2009, 04:37:50 μμ »
areth είσαι αστέρι! Μου άρεσε πολύ και η υπογραφή σου.
Πραγματικά οι θεωρίες πολλές φορές υπάρχουν είτε για να μας μπερδεύουν είτε για να μας κάνουν να νιώθουμε ενοχές όταν η απόσταση ανάμεσα σε αυτό που θα έπρεπε και σε αυτό που είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί είναι τεράαααααααστια, όπως πολύ συχνά συμβαίνει στο δημόσιο νηπιαγωγείο. Σημασία έχει να κάνουμε συνειδητές επιλογές (ακόμη και αν έρχονται σε αντίθεση με τη θεωρία) για να μπορούμε να ελέγχουμε καλύτερα και τα αποτελέσματα.  ;)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος areth

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #30 στις: Απρίλιος 05, 2009, 08:19:09 μμ »
Σ'ευχαριστώ Ριτάκι  :-[! Καμιά φορά οι λέξεις ζωνανεύουν στη σκέψη μας και μας δίνουν έμπνευση... Ισως αν αντιμετωπίσουμε με τον ίδιο τρόπο τις θεωρίες, τους ορισμούς και τους υποορισμούς και δεν χαθούμε στις λεπτομέρειες παρα μόνο κρατήσουμε την ουσία, σε συνδυασμό με μπόλικη κριτική σκέψη, θα μπορούσαμε να κάνουμε θαύματα στην πράξη... Εξάλλου και οι θεωρίες απο την εμπειρία και την πράξη δεν έχουν βγεί? (τρελή αμπελοφιλοσοφία για Κυριακή απόγευμα, ε? νιώθω μεθυσμένη και μόνο που τα σκέφτομαι όλα αυτά  ;D)
Εχεις δίκιο για τις ενοχές...ο εκπαιδευτικός που νιώθει ενοχές είναι αυτός που επαγρυπνά και δεν αφήνει τίποτα στην τύχη.... ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2009, 08:22:53 μμ από areth »
"It is scientifically proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesn't know this... and she flies."

Αποσυνδεδεμένος marianV

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 160
  • Φύλο: Γυναίκα
  • *******Κάθε μέρα μια καινούρια μέρα********
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #31 στις: Απρίλιος 09, 2009, 12:12:12 μμ »
   θα συμφωνήσω και με την Ρίτα και με την areth.

Αν μιλάμε για διαθεματικότητα όπως αναφέρεται στο αναλυτικό, τότε μάλλον θα πρέπει να διευκρινήσουμε οτι ουσιαστικά μιλάμε για διεπιστημονικότητα και όχι για διαθεματικότητα (Την διαφορά την ανέφερε πολύ έυστοχα η dionisac

Απο την άλλη Διαθεματικότητα εφαρμόζαμε σχεδόν πάντα οι Νηπιαγωγοί και ας μην μας το είχε ορίσει έτσι κάποιος. Διαθεματικότητα δεν είναι δηλαδή που με Θέμα το Φθινόπωρο ξεπηδούν απο μέσα θέματα όπως ο Τρύγος, Το κρασί, τα Αμπέλια και ένα σωρό άλλα θέματα;;;
Τόσα  χρόνια τον Σεπτέμβριο σχεδόν όλοι ασχολούνται με αυτά τα θέματα που όλα έχουν την ίδια αφετηρία: Τον Σεπτέμβριο και το Φθινόπωρο!

Τώρα αν το κάθε θέμα (πχ τρύγο, κρασί κτλ.) το δουλεύουμε μαζί με τα παιδιά με διάφορες επιστημονικές προσεγγίσεις (πείραμα, λόγο, εικαστικά, μουσική κα.) αυτό ειναι διεπιστημονική προσέγγιση των επιμέρους θεμάτων

Αρα: Η διαθεματικότητα και η Διεπιστημονικότητα αφορά μια ανακάλυψη του υπουργείου σχετικά με όλα όσα ήδη κάνουμε εδώ και χρόνια εμείς. Κατα την γνώμη μου είναι πολύ καλό αλλα αφορά τις επόμενες βαθμίδες. Για αυτές είναι πρωτόγνωρο όχι για εμάς!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:04:25 »

Αποσυνδεδεμένος dionisiac

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #32 στις: Απρίλιος 09, 2009, 01:14:07 μμ »
   θα συμφωνήσω και με την Ρίτα και με την areth.

Αν μιλάμε για διαθεματικότητα όπως αναφέρεται στο αναλυτικό, τότε μάλλον θα πρέπει να διευκρινήσουμε οτι ουσιαστικά μιλάμε για διεπιστημονικότητα και όχι για διαθεματικότητα (Την διαφορά την ανέφερε πολύ έυστοχα η dionisac

Απο την άλλη Διαθεματικότητα εφαρμόζαμε σχεδόν πάντα οι Νηπιαγωγοί και ας μην μας το είχε ορίσει έτσι κάποιος. Διαθεματικότητα δεν είναι δηλαδή που με Θέμα το Φθινόπωρο ξεπηδούν απο μέσα θέματα όπως ο Τρύγος, Το κρασί, τα Αμπέλια και ένα σωρό άλλα θέματα;;;
Τόσα  χρόνια τον Σεπτέμβριο σχεδόν όλοι ασχολούνται με αυτά τα θέματα που όλα έχουν την ίδια αφετηρία: Τον Σεπτέμβριο και το Φθινόπωρο!

Τώρα αν το κάθε θέμα (πχ τρύγο, κρασί κτλ.) το δουλεύουμε μαζί με τα παιδιά με διάφορες επιστημονικές προσεγγίσεις (πείραμα, λόγο, εικαστικά, μουσική κα.) αυτό ειναι διεπιστημονική προσέγγιση των επιμέρους θεμάτων

Αρα: Η διαθεματικότητα και η Διεπιστημονικότητα αφορά μια ανακάλυψη του υπουργείου σχετικά με όλα όσα ήδη κάνουμε εδώ και χρόνια εμείς. Κατα την γνώμη μου είναι πολύ καλό αλλα αφορά τις επόμενες βαθμίδες. Για αυτές είναι πρωτόγνωρο όχι για εμάς!

++++++++++
καπως ετσι το χω και εγω  στο μυαλομου!!!!
Ακομα εδω  θα 'θελα να προσθεσω,(σχετικα με την διαθεματικη δραστ. που αναφερει ο/η titi 6984) οτι πριν καιρο...δυστυχως δεν θυμαμαι  που ακριβως στο forum :-\μια συναδελφος ειχε αναφερει οτι σε ενημερωση απο την συμβουλο ,οταν την ρωτησε αν μπορει την ωρα που κανει μια δρ μαθηματικων να ενσωματωσει και στοχους απο εικαστικα π.χ.  διακριση χρωματων, που προεκυψαν στην πορεια ...Η απαντηση ηταν ΟΧΙ ..γιατι ετσι
ξεφευγουμε απο τους αρχικους μας στοχους....και  μπορει ευκολα να βρεθουμε σε λαθος μονοπατια....  ::) ::)και οτι καθε φορα καλο θα ΄ναι να΄χουμε ξεκαθαρους στοχους και'' λιγους'' δηλ.οχι ξεκιναω να δουλεψω το 2 και αφου μου βγηκε και η διακριση χρωματων θα το ενσωματωσω κι αυτο,και αφου στην πορεια αναφερθηκαμε π.χ. στα δυο χερια που εχουμε ,ας κανουμε μια αναφορα και στην ατομικη υγιεινη δηλ.να πλενουμε τα χερακια μετα την τουαλετα.......
Ετσι νομιζω μαλλον εχουμε ψιλομπερδεψει τα παιδια, και δεν εχουμε καταφερει και πολλα πραγματα.....
Κατα τα αλλα titi 6984 και marianV συμφωνω ......
 

Αποσυνδεδεμένος titi6984

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #33 στις: Απρίλιος 09, 2009, 02:05:57 μμ »
κοίτα για το τι είναι διαθεματική δραστηριότητα είμαι σίγουρη κ όπως ανέφερα στην πράξη είναι κάτι ουσιαστικά πολύπλοκο. μου κάνει εντύπωση που η σύμβουλος είπε όχι γτ με αυτή τη λογική εμάς γτ μας το ζητήσανε στον ασεπ;;;;;;;όντως είναι πολύπλοκο αλλά έχει ένα επιστημονικό ενδιαφέρον, εγώ θα ήθελα να το δοκιμάσω να δω αν τραβάνε τα  μικρά ή όχι.τι λες κ εσύ διονυσία;

Αποσυνδεδεμένος areth

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #34 στις: Απρίλιος 09, 2009, 03:00:07 μμ »
Καλησπέρα,
εγώ προσωπικά διαφωνώ με την άποψη της συμβούλου και θεωρώ ότι δεν έδωσε καν κάποιο σαφές επιχείρημα. Τι σημαίνει λάθος μονοπάτια? Αν σε μια δραστηριότητα μαθηματικών, (χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο παράδειγμα της dionisiac) προκύψει απο τα παιδιά ενδιαφέρον για τη διάκριση των χρωμάτων, πιστεύω πως ο/η νηπιαγωγός πρέπει να ανταποκριθεί άμεσα και να διαμορφώσει μια σχετική δραστηριότητα και  ίσως τελικά η γνώση που θα αποκομίσουν τα παιδιά αλλά και η γενικότερη συμμετοχή τους να είναι πολύ πιο ενθουσιώδης και έτσι το αποτέλεσμα να είναι πιο ουσιαστικό. Εξάλλου, υπάρχει αρκετός χρόνος ώστε να ξαναγυρίσει αργότερα σε κάποια πιο κατάλληλη στιγμή στους στόχους που είχε θέσει αρχικά. Αυτή την άποψη δεν διατυμπανίζει και ο οδηγός? Ιδιαίτερα για τα μαθηματικά, η κατάλληλη προσέγγισή τους υποτίθεται πως είναι μέσα απο την επίλυση προβλημάτων και όταν αυτά προκύπτουν αβίαστα, σαν αναγκαιότητα, είναι μεγαλύτερη και η συμμετοχή των παιδιών. Οπότε, ο/η νηπιαγωγός έχει αρκετά περιθώρια ελευθερίας και ευελιξίας ώστε να αναπροσαρμόζει τους στόχους του με βάση το τι εισπράτει απο τα παιδιά.  :)
"It is scientifically proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesn't know this... and she flies."

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #35 στις: Απρίλιος 09, 2009, 03:07:36 μμ »
Θα ολοκληρώσεις αυτό που κάνεις και μετά θα προχωρήσεις στη νέα δραστηριότητα υπενθυμίζοντας στα παιδιά την αφορμή της. Γιατί διαφορετικά ούτε την τρέχουσα δραστηριότητα μπορείς να ξιολογήσεις, ούτε τα παιδιά μπορούν να έχουν ειρμό, ούτε και να μάθουν να ολοκληρώνουν τη δουλειά τους που είναι πολύ σημαντικό.

 Μ' αρέσετε πολύ κορίτσια! Και κυρίως μου αρέσει πολύ που είστε διατεθειμμένες να το ψάξετε το πράγμα και να δοκιμάσετε πράγματα στην τάξη. Μπράβο σας.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος areth

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #36 στις: Απρίλιος 09, 2009, 03:19:39 μμ »
Συμφωνώ, σίγουρα είναι καλύτερο να ολοκληρωθεί η αρχική δραστηριότητα και σε καμία περίπτωση δεν τα διακόπτεις αν κυλάει ομαλά η δραστηριότητα.. Αν όμως έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους, δεν είναι προτιμότερο να προχωρήσω σ'αυτό που τους τράβηξε περισσότερο και στο τέλος να αξιολογήσω το τι πήγε στραβά στην πρώτη και πως θα μπορούσα να την αναδιαμορφώσω? 
"It is scientifically proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesn't know this... and she flies."

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #37 στις: Απρίλιος 09, 2009, 05:54:34 μμ »
Φυσικά. Την κλείνει όμως την άλλη δραστηριότητα δεν προχωράς και στις δυο ταυτόχρονα, εκτός κι αν έχουν μάθει να παίζουν σε ομάδες (Γενάρης μέσες άκρες δηλαδή με τα μέχρι τώρα καμάρια μου) και εσύ είσαι σε θέση να επιτηρείς δυο τραπέζια ταυτόχρονα. ;)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος dionisiac

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #38 στις: Απρίλιος 09, 2009, 06:16:27 μμ »
κοίτα για το τι είναι διαθεματική δραστηριότητα είμαι σίγουρη κ όπως ανέφερα στην πράξη είναι κάτι ουσιαστικά πολύπλοκο. μου κάνει εντύπωση που η σύμβουλος είπε όχι γτ με αυτή τη λογική εμάς γτ μας το ζητήσανε στον ασεπ;;;;;;;όντως είναι πολύπλοκο αλλά έχει ένα επιστημονικό ενδιαφέρον, εγώ θα ήθελα να το δοκιμάσω να δω αν τραβάνε τα  μικρά ή όχι.τι λες κ εσύ διονυσία;
Για το πως οριοθετησες τους ορους διαθεματικοτητα και διαθεματικη δραστηριοτητα συμφωνω !!!!!!....
και βεβαια ειναι προκλητικο το να προσπαθησεις να το εφαρμοσεις καποια στιγμη στην ταξη σου....αναλογα παντα με τις δυνατοτητες ομαδας,αναγκες παιδιωνκλπ
ωστοσο πιστευω(συμφωνω με Ritalamp) οτι καλυτερα να ολοκληρωσεις την αρχικη δραστ και στην συνεχεια αξιοποιεις το ενδιαφερον τους για το νεο θεμα...
Συμφωνώ, σίγουρα είναι καλύτερο να ολοκληρωθεί η αρχική δραστηριότητα και σε καμία περίπτωση δεν τα διακόπτεις αν κυλάει ομαλά η δραστηριότητα.. Αν όμως έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους, δεν είναι προτιμότερο να προχωρήσω σ'αυτό που τους τράβηξε περισσότερο και στο τέλος να αξιολογήσω το τι πήγε στραβά στην πρώτη και πως θα μπορούσα να την αναδιαμορφώσω? 
areth αυτο νομιζω οτι θα το καναμε εαν δουλευαμε project.....σε μια θεματικη προσεγγισηπ.χ.  θελουμε να μιλησουμε για την unicef...αν καποιο παιδι ''σταθει'' στο λιονταρι που πιθανον να γνωριζει οτι ζει στην Αφρικη πιστευω οτι  δεν πρεπει να ''πηδησουμε''
στα ζωα της ζουγκλας .... :P ;D (ενταξει λιγο... τραβηγμενο )μονο και μονο επειδη καποιος αναφερθηκε....τωρα αν δουμε οτι δεν τραβαει το ολο θεμα... σαφως και γινομαστε πιο ευελικτοι..
Καμια αλλη γνωμη κανεις ??

Αποσυνδεδεμένος areth

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #39 στις: Απρίλιος 09, 2009, 11:38:37 μμ »
Ευχαριστώ Ριτάκι, κατάλαβα τι εννοείς   :)
Dionisiac θα ήθελα απλά να διευκρυνίσω ότι δεν εννοούσα πως αλλάζουμε θέμα μόνο και μόνο επειδή κάποιος αναφέρθηκε σε κάτι άλλο. Ας υποθέσουμε όμως πως το θέμα της unisef δεν τραβάει όπως λές και το παιδί που μοιράζεται τον ενθουσιασμό του για το λιοντάρι που είχε δει π.χ σ'ένα ντοκυμαντέρ και παρασύρει και τα άλλα παιδιά να εκφράσουν τα βιώματά τους που σχετίζονται με τα ζώα του δάσους (π.χ. επίσκεψη στο αττικό πάρκο), τότε ίσως έχει προκύψει ένα ωραιότατο project! Ολοκληρώνοντας λοιπόν τη θεματική σου προσέγγιση, μπορείς να προχωρήσεις σε δραστηριότητες ανίχνευσης για να βεβαιωθείς ότι τα παιδιά ενδιαφέρονται για το καινούργιο θέμα και να διαπιστώσεις πώς επιθυμούν να συνεχίσουν την ενασχόλησή τους με αυτό.
Αυτά, πάω να δω κανένα επεισόδιο απ'τη φρουτοπία.. ;D
"It is scientifically proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesn't know this... and she flies."

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 880
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 958
Σύνολο: 960

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.