*

Αποστολέας Θέμα: Ενιαίο Μισθολόγιο  (Αναγνώστηκε 1003209 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3836 στις: Ιανουαρίου 11, 2012, 10:55:27 pm »

Εδώ φάσκεις και αντιφάσκεις. Από τη μια αναζητάς την αξιοκρατία και από την άλλη ισοπεδώνεις.
Πώς είσαι τόσο σίγουρος ότι ο κάτοχος μεταπτυχιακού ή διδακτορικού, ειδικά αν έχει αποκτήσει τον τίτλο επαξίως, αποδίδει το ίδιο με κάποιον που είναι απλός πτυχιούχος; Και πώς είσαι τόσο σίγουρος ότι ένας ανειδίκευτος αποδίδει το ίδιο με έναν πτυχιούχο;

δεν διάβασες καλά αυτά που έγραψα.
Είπα ΑΝ αποδίδουν το ίδιο ΤΟΤΕ να αμοίβονται το ίδιο.
Φυσικά και αν δεν αποδίδουν το ίδιο, αυτός που αποδίδει περισσότερο πρέπει και να αμοίβεται ανάλογα. Αυτό άλλωστε αποτελεί και πάγια τακτική του ιδιωτικού τομέα, και φυσικά είναι μια στρέβλωση του δημόσιου τομέα που κάποτε πρέπει να σταματήσει. Γεμίσαμε πια στο δημόσιο με διδακτορικούς και πτυχιούχους, που κάνουν δουλειά λαντζέρη, και αμοίβονται σαν επιστήμονες και διδάκτορες. Φτάνει πια, το δημόσιο είναι για να παράγει δουλειά και να εξυπηρετεί τους πολίτες, όχι το καταφύγιο κάθε παρα-μορφωμένου που θέλει να αράξει. Πρέπει επιτέλους να ισχύσει ο αυτονότητος κανόνας που ισχύει παντού στον ιδιωτικό τομέα. ίδια δουλειά κάνεις, ίδια λεφτά θα παίρνεις.

Ε τότε να τα κλείσουμε τα ιδρύματα, αφού το μόνο που προσφέρουν είναι ένα χόμπι, για να περνάει η ώρα μερικών εχόντων και κατεχόντων…
Φυσικά και δεν πρέπει να κλείσουμε τα ιδρύματα. Όμως δεν πρέπει να διαστρεβλώνουμε και το νόημα των σπουδών. Οι σπουδές δίνουν απλά τα απαραίτητα εφόδια για να μπορείς να αποδίδεις καλύτερα από έναν ασπούδακτο. Αν όμως στην πράξη δεν τα καταφέρνεις να αποδίδεις παραπάνω, τότε εννοείται ότι δεν πρέπει να αμείβεσαι και παραπάνω. Και αν η φύση της δουλειάς σου δεν απαιτεί εξειδικευμένες σπουδές, τότε ενοείται ότι οι σπουδές αυτές δεν πρέπει να λαμβάνονται υπόψη. Για να θέσω ένα παράδειγμα στον τομέα μας,: Γιατί ένας εκπαιδευτικός φυσικός που έχει διδακτορικό στην κβαντομηχανική και διδάσκει σε γυμνάσιο θα πρέπει να πληρώνεται περισσότερο από έναν απλό εκπαιδευτικό φυσικό, την στιγμή που η κβαντομηχανική δεν διδάσκεται στα γυμνάσια;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 11, 2012, 11:55:56 pm από baarli »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:04:20 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3837 στις: Ιανουαρίου 11, 2012, 11:08:35 pm »
...
 Πρέπει επιτέλους να ισχύσει ο αυτονότητος κανόνας που ισχύει παντού στον ιδιωτικό τομέα. ίδια δουλειά κάνεις, ίδια λεφτά θα παίρνεις.

Έτσι ακριβώς. Το λέει και ο ΣΕ
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3838 στις: Ιανουαρίου 11, 2012, 11:13:41 pm »
...
 Πρέπει επιτέλους να ισχύσει ο αυτονότητος κανόνας που ισχύει παντού στον ιδιωτικό τομέα. ίδια δουλειά κάνεις, ίδια λεφτά θα παίρνεις.

Έτσι ακριβώς. Το λέει και ο ΣΕ

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3839 στις: Ιανουαρίου 11, 2012, 11:46:07 pm »
Παιδιά, είδα το άρθρο 34 και δε βγάζω άκρη! Κάποιος που διορίζεται λέει κι έχει μεταπτυχιακό, πάει στο Ε. Αυτό τί διαφορά έχει με πριν δηλαδή; Εμείς που είμαστε ήδη διορισμένοι κερδίζουμε 2 χρόνια και οι νεοδιόριστοι 4? Δεν κατάλαβα να άλλαξε κάτι. Πάλι αδικία υπάρχει. Επίσης δεν έβγαλα άκρη από το νόμο σχετικά με τον πλεονάζοντα χρόνο. Η ευνοική ρύθμιση ισχέι ΜΟΝΟ γι αυτούς που έχασαν το βαθμο για ένα μήνα? Μας δουλεύουν μπροστά στα μάτια μας ρε παιδιά??  >:(
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:04:20 »

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3840 στις: Ιανουαρίου 11, 2012, 11:47:01 pm »
ισχύει εννοούσα
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3841 στις: Ιανουαρίου 11, 2012, 11:48:32 pm »
Πάντως και στον ιδιωτικό τομέα προβλέπεται από τη νομοθεσία επίδομα πτυχίου, μεταπτυχιακού κλπ.
Και με ποιον τρόπο θα αξιολογήσουμε αν δύο εκπαιδευτικοί αποδίδουν ακριβώς το ίδιο, για να αποφανθούμε αν ο κάτοχος μεταπτυχιακού αξίζει το επίδομα; Και στην τελική, σιγά το μισθολογικό όφελος που παρέχει πλέον ένα μεταπτυχιακό για να συζητάμε τόσο εκτενώς αν καταβάλλεται δικαίως ή αδίκως.

Παράθεση
Φτάνει πια, το δημόσιο είναι για να παράγει δουλειά και να εξυπηρετεί τους πολίτες, όχι το καταφύγιο κάθε παρα-μορφωμένου που θέλει να αράξει.

Αυτό πάλι, πώς το εννοείς; Δηλαδή οι συνάδελφοι με αυξημένα τυπικά προσόντα στην πραγματικότητα δεν αποδίδουν το ίδιο με τους υπόλοιπους (όπως ισχυρίζεσαι παραπάνω), απεναντίας... αράζουν; 

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5938
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3842 στις: Ιανουαρίου 11, 2012, 11:53:34 pm »

δεν διάβασες καλά αυτά που έγραψα.
Είπα ΑΝ αποδίδουν το ίδιο ΤΟΤΕ να αμοίβονται το ίδιο.
Φυσικά και αν δεν αποδίδουν το ίδιο, αυτός που αποδίδει περισσότερο πρέπει και να αμοίβεται ανάλογα. Αυτό άλλωστε αποτελεί και πάγια τακτική του ιδιωτικού τομέα, και φυσικά είναι μια στρέβλωση του δημόσιου τομέα που κάποτε πρέπει να σταματήσει. Γεμίσαμε πια στο δημόσιο με διδακτορικούς και πτυχιούχους, που κάνουν δουλειά λαντζέρη, και αμοίβονται σαν επιστήμονες και διδάκτορες. Φτάνει πια, το δημόσιο είναι για να παράγει δουλειά και να εξυπηρετεί τους πολίτες, όχι το καταφύγιο κάθε παρα-μορφωμένου που θέλει να αράξει. Πρέπει επιτέλους να ισχύσει ο αυτονότητος κανόνας που ισχύει παντού στον ιδιωτικό τομέα. ίδια δουλειά κάνεις, ίδια λεφτά θα παίρνεις.

Mακάρι το δημόσιο να είχε γεμίσει από πτυχιούχους οποιουδήποτε επιπέδου.
Από αποφοίτους Λυκείου και Δημοτικού γέμισε, που μπήκαν σωρηδόν και χωρίς καμία αξιοκρατική διαδικασία.

Ως προς την απόδοση των κάθε λογής υπαλλήλων, δεν έχω κανένα πρόβλημα να συνδεθεί με το μισθό τους.
Αυτό όμως πρέπει να ισχύει για όλους, ανεξαρτήτως πτυχίων. Δεν κάνει το πτυχίο κάποιον τεμπέλη ή μη, αλλά η νοοτροπία που έχει στο κεφάλι. Ανικανότητα δε, υπάρχει μεταξύ ατόμων της ίδιας μορφωτικής βαθμίδας, είτε είναι ανώτερη είτε κατώτερη. Μένει να δούμε πότε θα αξιολογηθούν όλοι και με ποια μέτρα και σταθμά.

Προς το παρόν, αυτό που βιώνουν όλοι δεν είναι μια αξιοκρατική μισθοδοσία, αλλά μια αναξιοκρατική οριζόντια μείωση των μισθών. :-X


ΥΓ. Κάνε κάτι με την ορθογραφία του "αμείβω", γιατί το επαναλαμβάνεις και κάπως χτυπάει. ::)

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 11, 2012, 11:56:30 pm από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5938
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3843 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 12:01:01 am »
Για να θέσω ένα παράδειγμα στον τομέα μας,: Γιατί ένας εκπαιδευτικός φυσικός που έχει διδακτορικό στην κβαντομηχανική και διδάσκει σε γυμνάσιο θα πρέπει να πληρώνεται περισσότερο από έναν απλό εκπαιδευτικό φυσικό, την στιγμή που η κβαντομηχανική δεν διδάσκεται στα γυμνάσια;

Γιατί για να φτάσει να κάνει διδακτορικό στην κβαντομηχανική, έχει εμβαθύνει και έχει διευρύνει τις γνώσεις του στη φυσική γενικότερα κι αυτό του δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίζει τα φυσικά φαινόμενα με άλλο μάτι και με άλλες γνώσεις.
Μάλλον, όμως είναι αρμοδιότεροι οι φυσικοί, για να σου απαντήσουν στο θέμα αυτό. ::)
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3844 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 12:04:18 am »
Και με ποιον τρόπο θα αξιολογήσουμε αν δύο εκπαιδευτικοί αποδίδουν ακριβώς το ίδιο, για να αποφανθούμε αν ο κάτοχος μεταπτυχιακού αξίζει το επίδομα;

Δεν ξέρω το τρόπο να αξιολογήσουμε, μπορούμε όμως να το πάρουμε και αντίστροφα, χωρίς να κάνουμε κάν αξιολόγηση.

δηλαδή:
Γιατί ένας εκπαιδευτικός φυσικός που έχει διδακτορικό στην κβαντομηχανική και διδάσκει σε γυμνάσιο θα πρέπει να πληρώνεται περισσότερο από έναν απλό εκπαιδευτικό φυσικό, την στιγμή που η κβαντομηχανική δεν διδάσκεται στα γυμνάσια;

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3845 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 12:05:54 am »
Για να θέσω ένα παράδειγμα στον τομέα μας,: Γιατί ένας εκπαιδευτικός φυσικός που έχει διδακτορικό στην κβαντομηχανική και διδάσκει σε γυμνάσιο θα πρέπει να πληρώνεται περισσότερο από έναν απλό εκπαιδευτικό φυσικό, την στιγμή που η κβαντομηχανική δεν διδάσκεται στα γυμνάσια;

Γιατί για να φτάσει να κάνει διδακτορικό στην κβαντομηχανική, έχει εμβαθύνει και έχει διευρύνει τις γνώσεις του στη φυσική γενικότερα κι αυτό του δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίζει τα φυσικά φαινόμενα με άλλο μάτι και με άλλες γνώσεις.
Μάλλον, όμως είναι αρμοδιότεροι οι φυσικοί, για να σου απαντήσουν στο θέμα αυτό. ::)

Μιλάμε για το γυμνάσιο συνάδελφε, αλλά αν θέλεις να τραβήξουμε ακόμα περισσότερο το παράδειγμα, πάμε και στο δημοτικό.

Ο καθένας στον τομέα του μπορεί να βρει παραδείγματα στα οποία οι παραπάνω εξειδικευμένες γνώσεις δεν βοηθάνε, όταν έχουν να κάνουν με διδασκαλία σε παιδιά. Εκτός και αν θέλουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 12, 2012, 12:08:30 am από baarli »

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3846 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 12:11:31 am »
Για να θέσω ένα παράδειγμα στον τομέα μας,: Γιατί ένας εκπαιδευτικός φυσικός που έχει διδακτορικό στην κβαντομηχανική και διδάσκει σε γυμνάσιο θα πρέπει να πληρώνεται περισσότερο από έναν απλό εκπαιδευτικό φυσικό, την στιγμή που η κβαντομηχανική δεν διδάσκεται στα γυμνάσια;

Γιατί για να φτάσει να κάνει διδακτορικό στην κβαντομηχανική, έχει εμβαθύνει και έχει διευρύνει τις γνώσεις του στη φυσική γενικότερα κι αυτό του δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίζει τα φυσικά φαινόμενα με άλλο μάτι και με άλλες γνώσεις.
Μάλλον, όμως είναι αρμοδιότεροι οι φυσικοί, για να σου απαντήσουν στο θέμα αυτό. ::)

Μιλάμε για το γυμνάσιο συνάδελφε, αλλά αν θέλεις να τραβήξουμε ακόμα περισσότερο το παράδειγμα, πάμε και στο δημοτικό.

Για τις απαιτήσεις του γυμνασίου αρκούν γνωστικά και οι γνώσεις του Λυκείου. Άρα, σύμφωνα με την άποψη σου, θα έπρεπε να πληρώνεται σαν ΔΕ. Για τους εκπαιδευτικούς που κάνουν γραμματειακή υποστήριξη δεν το συζητώ. ΥΕ αρκεί...  ;D ;D
Η apri ήταν σαφής στην αιτιολόγηση...

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5938
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3847 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 12:17:16 am »
Να σου το πω διαφορετικά, baarli:

......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος katerina_s

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3848 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 12:18:02 am »
Συγγνώμη που χαλάω τη συζήτηση, αλλά μόλις διάβασα κάτι που δεν μου άρεσε καθόλου και θέλω τη γνώμη σας.
Δεν ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί, έχω καιρό να παρακολουθήσω τις συζητήσεις σε αυτό το νήμα. Παραθέτω από:

http://gr.news.yahoo.com/%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF-195033359.html δημοσιεύτηκε πριν λίγη ώρα αν δεν κάνω λάθος και λέει στο τέλος τα εξής:

Παράθεση
Καταργούνται οι κενές οργανικές θέσεις
Καταργούνται όλες οι κενές οργανικές θέσεις των δημοσίων υπαλλήλων, των υπαλλήλων στους ΟΤΑ και εκείνων που εργάζονται στα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου όπως προβλέπεται από το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Οι θέσεις που εξαιρούνται είναι:
α) για τις οποίες έχει εκδοθεί κατά το χρόνο έναρξης ισχύος του παρόντος νόμου έγκριση πρόσληψης προσωπικού σύμφωνα με το άρθρο 2 της ΠΥΣ 33/2006 (Α`280),
β) για την πλήρωση των οποίων έχει εκδοθεί πράξη προκήρυξης μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος νόμου,
γ) του νοσηλευτικού προσωπικού και του παραϊατρικού προσωπικού των δημοσίων νοσηλευτικών ιδρυμάτων,
δ) του κλάδου των ιατρών του Ε.Σ.Υ., των φορέων κοινωνικής πρόνοιας και του Ε.Κ.Α.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #3849 στις: Ιανουαρίου 12, 2012, 12:24:11 am »
Σε ένα πράγμα έχεις δίκιο baarli.
Στη χώρα της ευνοιοκρατίας και του νεποτισμού υπάρχει όντως ένα  ποσοστό φελλών που με αγορασμένες ή τζούφιες "περγαμηνές" καμώνονται πως είναι κάποιοι. το ποσοστό αυτό είναι είναι ίσως το μεγαλύτερο εδώ συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη "προβληματική" χώρα στον κόσμο. Δεν πρέπει όμως αυτοί οι φελλοί να αμαυρώνουν την φιλότιμη προσπάθεια πολλών στην επιστήμη τους που με αξία και κόπο απέκτησαν κάποιους τίτλους.
Στην κοινωνία του σχολείου φαίνονται καθαρά ποιοι πραγματικά αξίζουν και ποιοι όχι... Τα λίγα ευρώ παραπάνω δεν είναι το μείζον θέμα...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182729
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 699
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 648
Σύνολο: 659

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.