*

Αποστολέας Θέμα: Αξιοκρατία και μεταθέσεις  (Αναγνώστηκε 26841 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: 510 ατομα πηραν μεταθεση
« Απάντηση #28 στις: Απρίλιος 09, 2009, 08:52:31 πμ »
Επίσης, η Τσικαλουδάκη της Αγγλικής με 107,8 μόρια γιατί ζήτησε μετάθεση για τη Γ' Χίου;;;
Για να μαζέψει και άλλα;;;

Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 510 ατομα πηραν μεταθεση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:50:06 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: 510 ατομα πηραν μεταθεση
« Απάντηση #29 στις: Απρίλιος 09, 2009, 10:09:13 πμ »
Δεν εκανα λαθος απλα εχω αυτες τις αποριες σχετικα με τις μεταθεσεις. Πως γινεται καπου που υπαρχουν υπεραριθμοι να ερχονται με μεταθεση ακομα περισσοτεροι;
ναι αλλά δεν αναφέρεις ούτε σε ποια περιφέρεια ούτε ποιας ειδικότητας. εγώ ειλικρινά δεν έχω καταλάβει ακόμα τι συζητάτε  ??? . Αλλά εντάξει, αφού δεν υπάρχει λάθος..

Αποσυνδεδεμένος smea31

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πιστεύετε ότι γίνονται αξιοκρατικά οι μεταθέσεις;
« Απάντηση #30 στις: Απρίλιος 09, 2009, 10:36:57 πμ »
Καλησπέρα σας,

Η ερώτηση είναι σαφέσταση! Προσωπικά δεν με πείθουν. Η όλη διαδικασία των μεταθέσεων, οι διαροές από τον Α', Β' Αιρετό με εκνευρίζουν και με υποβιβάζουν σε εκπ/κό 2ης κατηγορίας. Επίσης πως βγαίνουν τα κενά μιας περιοχής εφόσον σε μερικές ειδικότητες υπάρχει υπεραριθμία; Μήπως κάποιος πειράζει τις βάσεις μιας περιοχής για να βολευτούν μερικοί; Τέλος η όλη προχειρότητα η φετινή ειδικά, έχοντας υπόψη ότι όλα γίνανε ηλεκτρονικά είναι περίεργη. Και αν όλα αυτά δεν ισχύουν και είναι παράλογα, πότε επιτέλους θα ανοίξουν θέσεις στη Β. Ελλάδα για μερικές ειδικότητες;

Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: 510 ατομα πηραν μεταθεση
« Απάντηση #31 στις: Απρίλιος 09, 2009, 11:49:20 πμ »
Συζηταμε για να μαθαινουμε ......  τα  κουφα και να εχουμε το νου μας

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιοκρατία και μεταθέσεις
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:50:06 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατία και μεταθέσεις
« Απάντηση #32 στις: Απρίλιος 09, 2009, 12:05:39 μμ »
Πολλά διαφορετικά θέματα συγχωνεύτηκαν σε ένα κοινό και ο τίτλος άλλαξε, γιατί αφορούσαν το ίδιο θέμα συζήτησης.

Αποσυνδεδεμένος jonas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατία και μεταθέσεις
« Απάντηση #33 στις: Απρίλιος 09, 2009, 01:19:44 μμ »

 Πάντως είναι τρομερό. Αν κάνει κανείς μια διασταύρωση των ονομάτων που ήταν πέρυσι στην Κ.Υ. του ΥΠΕΠΘ και αυτών που πήραν φέτος μετάθεση στον Άη Στράτη θα βρει 3 από τους 5. Το ίδιο και στις Οινούσες , τα Ψαρά τους Λειψούς, Σαμοθράκη κλπ.

Πιστεύω πως το καλύτερο θα ήταν όταν βγουν οι νέες απόσπασεις την ΚΥ. να γίνει μια διασταύρωση των στοιχείων και να ξεφωνίσουμε στο internet όλους εκείνους που πήραν μετάθεση σε παραμεθώριο και ταυτόχρονα απόσπαση σε γραφείο.
Μόνο έτσι καταλαβαίνουν, με ξεφώνημα, να βγάλουμε τα ονόματά τους φόρα παρτίδα, το οποίο δεν νομίζω ότι είναι επιλήψιμο

Αποσυνδεδεμένος bkanenas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατία και μεταθέσεις
« Απάντηση #34 στις: Απρίλιος 09, 2009, 02:35:54 μμ »
"να γίνει μια διασταύρωση των στοιχείων και να ξεφωνίσουμε στο internet όλους εκείνους που πήραν μετάθεση σε παραμεθώριο και ταυτόχρονα απόσπαση σε γραφείο"

Συμφωνω και επαυξάνω αλλα γιατι να περιμένουμε? Να αρχίσουμε από τώρα και να ανατρέξουμε στις περσινες και προπέρσινες αποσπάσεις ώστε να αναδείξουμε και τις επαναλαμβανόμενες περιπτώσεις.

Και μην νομίζουν κάποιοι που υπηρετουν σε θεσεις με 6 και 9 μορια οτι αργότερα  μεν αλλα θα πάνε στις περιοχές τους. Να δω όταν πχ θα πάνε οι βυσματούχοι πληροφορικής στα αστικά κέντρα και θα κλείσουν οι θέσεις (λόγω νεότητας των πληρ.) τι θα κάνουν. Ας αγοράσουν απο τώρα κανα χωραφάκι για να μείνουν εκεί που είναι μια ζώη και να χαίρονται τις εξάδες των -πολλών- μορίων που νομίζουν ότι παίρνουν.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατία και μεταθέσεις
« Απάντηση #35 στις: Απρίλιος 09, 2009, 02:49:02 μμ »
το θέμα είναι ότι δεν παρανομούν. κινδυνεύεις λοιπόν να χαρακτηριστείς συκοφάντης εκτός αν έχεις στοιχεία που αποδεικνύουν παράνομες ενέργειες, οπότε σε αυτή την περίπτωση οφείλεις να κινηθείς νομικά.

Αποσυνδεδεμένος Μιχάλης Αλεξάκης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • Μιχάλης Αλεξάκης, ΠΕ1204
Απ: Αξιοκρατία και μεταθέσεις
« Απάντηση #36 στις: Απρίλιος 09, 2009, 02:53:02 μμ »
Φίλοι συνάδελφοι

Αναξιοκρατία και στις μεταθέσεις, λοιπόν. Αλλού περιοχές τύπου Αη-Στράτη, «τρύπιες» που δεν γεμίζουν ποτέ, απλά δίνουν μόρια στους αποσπασμένους «για ανάγκες», αλλού περιοχές «σφραγισμένες», τύπου Β’ Λασιθίου, που και φέτος το φθινόπωρο τα «άτακτα μηχανολογάκια» θα ανησυχούν τον περίγυρο «διότι έχουν κενό». Οι εφημερίδες θα γράφουν για τις ελλείψεις σε προσωπικό, κάποιοι θα διαμαρτύρονται, οι γονείς θα στρέφονται προς το γενικό λύκειο: «εκεί ξεκίνησαν τα μαθήματα»…
Μπροστά σ’ αυτήν την κατάσταση, εκνευριζόμαστε δίκαια κι ο καθένας μας αντιδρά διαφορετικά. Διαφωνώ με την πρόταση του συναδέλφου ‘jonas’ για «ξεφώνισμα», σε όλα τα άλλα όμως  ταυτίζομαι. Ειδικά με την φράση του «αυτοί είναι οι εκπαιδευτικοί που θα μεταδώσουν στα παιδιά μας αξίες», που νομίζω, τα λέει όλα. Ένας εκπαιδευτικός δεν φτάνει να είναι νόμιμος. Χρειάζεται να είναι και άνθρωπος. Όσο για το «ξεφώνισμα», ας λείπει, δεν είμαστε αρένα.
Νομίζω πως το «κλειδί» της όλης ιστορίας μας το δίνει ο συνάδελφος ‘Patreas’. Το ονομάζει «Πίνακες οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού». Εκεί είναι το θέμα, εκεί είμαστε όλοι. Όμως πού βρίσκονται αυτοί οι πίνακες; Ποιος τους διαχειρίζεται στα κρυφά και στα σκοτεινά χωρίς να ενημερώνει έγκαιρα και ανοιχτά εμένα, εσάς, τους κατοίκους του Αη-Στράτη και της Ιεράπετρας;
Συνάδελφοι, αυτοί οι πίνακες ανήκουν πρώτα σε εκείνον που τους πληρώνει (φορολογούμενοι), μετά στους γονείς των μαθητών μας, μετά σε εμάς και τέλος, πολύ – πολύ μετά, στους σημερινούς διαχειριστές τους, που τους χρησιμοποιούν για παζάρια εξουσίας.
 Απαιτώ να γνωρίζω –δεν λέω να φτιάχνω εγώ, απλά να γνωρίζω- αυτούς τους πίνακες. Προτείνω για πολλοστή φορά την πρότασή μου για την «λίστα»  (http://users.sch.gr/michalisalexakis/protaseis/protasi.htm), που αν καταλαβαίνω καλά, είναι το ίδιο περίπου πράγμα και ονομάζεται διαφάνεια.


Μιχάλης Αλεξάκης
Μηχανολόγος ΠΕ1204
Εσπερινό ΕΠΑΛ Χανίων
Μιχάλης Αλεξάκης

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατία και μεταθέσεις
« Απάντηση #37 στις: Απρίλιος 09, 2009, 02:55:14 μμ »
το θέμα είναι ότι δεν παρανομούν. κινδυνεύεις λοιπόν να χαρακτηριστείς συκοφάντης εκτός αν έχεις στοιχεία που αποδεικνύουν παράνομες ενέργειες, οπότε σε αυτή την περίπτωση οφείλεις να κινηθείς νομικά.

Είναι ακριβώς έτσι όπως το λές.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος bkanenas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατία και μεταθέσεις
« Απάντηση #38 στις: Απρίλιος 09, 2009, 03:07:17 μμ »
το θέμα είναι ότι δεν παρανομούν. κινδυνεύεις λοιπόν να χαρακτηριστείς συκοφάντης εκτός αν έχεις στοιχεία που αποδεικνύουν παράνομες ενέργειες, οπότε σε αυτή την περίπτωση οφείλεις να κινηθείς νομικά.


Οχι. Εμείς δεν θα συκοφαντίσουμε κανένα. Απλά θα βγάλουμε μια ενημερωτική ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ λίστα με αυτές τις περιπτώσεις. Ας μην φοβόμαστε. Σε 2 σχολεία βλέπω 10-15 περιπτώσεις που λείπουν χρόνια. Κάποιοι απο αυτούς κάτω απο 30,ελευθεροι αποσπασμένοι σε υπηρεσίες και παίρνουν τα μόρια. Αυτο το πράγμα πρέπει να τους αναγκάσουμε να το σταματήσουν. Όποιος έχει πραγματικό λόγο ΔΕΝ τον νοιάζουν τα μόρια και μετα από δύο χρόνια το πολύ γυρνάει στην οργανική του να κάνει το καθήκον του για το οποίο πληρώνεται. Δεν μπορούμε να περιμένουμε φώς από τα συνδικαλιστικά μας όργανα σε θεματα αξιοκρατίας (βλέπε αίτημα για κατάργηση της βάσης του 10) 

Αποσυνδεδεμένος bkanenas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατία και μεταθέσεις
« Απάντηση #39 στις: Απρίλιος 09, 2009, 03:21:34 μμ »
Φίλοι συνάδελφοι

Ένας εκπαιδευτικός δεν φτάνει να είναι νόμιμος. Χρειάζεται να είναι και άνθρωπος. Όσο για το «ξεφώνισμα», ας λείπει, δεν είμαστε αρένα.
Νομίζω πως το «κλειδί» της όλης ιστορίας μας το δίνει ο συνάδελφος ‘Patreas’. Το ονομάζει «Πίνακες οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού». Εκεί είναι το θέμα, εκεί είμαστε όλοι. Όμως πού βρίσκονται αυτοί οι πίνακες; Ποιος τους διαχειρίζεται στα κρυφά και στα σκοτεινά χωρίς να ενημερώνει έγκαιρα και ανοιχτά εμένα, εσάς, τους κατοίκους του Αη-Στράτη και της Ιεράπετρας;
Συνάδελφοι, αυτοί οι πίνακες ανήκουν πρώτα σε εκείνον που τους πληρώνει (φορολογούμενοι), μετά στους γονείς των μαθητών μας, μετά σε εμάς και τέλος, πολύ – πολύ μετά, στους σημερινούς διαχειριστές τους, που τους χρησιμοποιούν για παζάρια εξουσίας.
 Απαιτώ να γνωρίζω –δεν λέω να φτιάχνω εγώ, απλά να γνωρίζω- αυτούς τους πίνακες. Προτείνω για πολλοστή φορά την πρότασή μου για την «λίστα»  (http://users.sch.gr/michalisalexakis/protaseis/protasi.htm), που αν καταλαβαίνω καλά, είναι το ίδιο περίπου πράγμα και ονομάζεται διαφάνεια.


Μιχάλης Αλεξάκης
Μηχανολόγος ΠΕ1204
Εσπερινό ΕΠΑΛ Χανίων

Μερικά σχόλια αγαπητέ Μιχάλη
Ένας εκπαιδευτικός πρέπει καταρχήν να είναι νόμιμος και εξίσου οφείλει να είναι και άνθρωπος. Για το δικό μας καλό αλλά κυρίως των παιδιών η κατάσταση πρέπει να αλλάξει. Η λύση της λίστας που προτείνεις είναι σωστή αλλά δεν έχουμε δύναμη να την επιβάλουμε. Αντίθετα τη λίστα που προτείνουμε εμείς έχουμε τη δυνατότητα να την ετοιμάσουμε σε μια - δυο μέρες και νομίζω οτι μπορεί να πιέσει κάποιες καταστάσεις. Αν υπάρξει ενδιαφέρον προτίθεμαι να βάλω το θέμα αρχικά σε ψηφοφορία.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατία και μεταθέσεις
« Απάντηση #40 στις: Απρίλιος 09, 2009, 03:22:23 μμ »
μπορείς να αναδημοσιεύσεις τους πίνακες μεταθέσεων και αποσπάσεων και να αφήσεις τον καθένα να βγάλει τα συμπεράσματά του. αλλά νομίζω ότι ήδη ξέρουμε τι συμβαίνει οπότε καταντάει αντιπαράθεση άνομη επί προσωπικού. ας κοιτάξουμε να αλλάξει  ο τρόπος μοριοδότησης όσων παίρνουν απόσπαση σε γραφεία/διευθύνσεις/ΚΥ κλπ. η δική μου γνώμη είναι ότι θα πρέπει να παίρνουν συγκεκριμένο αριθμό μορίων ανεξάρτητα από τα μόρια της οργανικής τους θέσης ή της περιοχής στην οποία αποσπούνται.

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατία και μεταθέσεις
« Απάντηση #41 στις: Απρίλιος 09, 2009, 04:02:42 μμ »
Απαιτώ να γνωρίζω –δεν λέω να φτιάχνω εγώ, απλά να γνωρίζω- αυτούς τους πίνακες. Προτείνω για πολλοστή φορά την πρότασή μου για την «λίστα»  (http://users.sch.gr/michalisalexakis/protaseis/protasi.htm), που αν καταλαβαίνω καλά, είναι το ίδιο περίπου πράγμα και ονομάζεται διαφάνεια.

Συμφωνώ με το συνάδελφο Μιχάλη Αλεξάκη. Και επίσης με τις προτάσεις που κάνει στην παραπάνω ιστοσελίδα. Νομίζω πως πρέπει να κάνουμε κάποια στιγμή μια καλή αρχή για την άρση και πάταξη της αδιαφάνειας να αναξιοκρατίας στη διαχείριση προσωπικού που κάνει το Υπεπθ και το ΚΥΣΔΕ. Το θέμα προφανώς και δεν έχει να κάνει μόνο με τις μεταθέσεις, αλλά και με τις αποσπάσεις, τις τοποθετήσεις, και τους διορισμούς νέων συναδέλφων. Δηλητηριάζει τις συναδελφικές μας σχέσεις, και βάλλει την ομαλή λειτουργία του σχολείου. Το όλο σύστημα μπάζει από παντού και φαντάζομαι πως είναι τρωτό και από νομικής άποψης. Κάποιος συνάδελφος με ειδικότητα στα νομικά θα μπορούσε να μας διαφωτίσει σε αυτό. Ζητώ και γω λοιπόν να κάνουμε μια αρχή, με λογικές προτάσεις, και να διεκδικήσουμε την εφαρμογή τους. Αντί να κλαιγόμαστε για την όποια αναξιοκρατία διαπιστώνουμε, προτείνω να διεκδικήσουμε την άρση της. Αν μη τι άλλο, το οφείλουμε στον εαυτό μας, στην αξιοπρέπειά μας, στη νέα γενιά την οποία διδάσκουμε. Αν εμείς που είμαστε εκπαιδευτικοί δεν προσπαθήσουμε να βάλουμε ένα φραγμό στην ακατάσχετη ρουσφετολογία που επικρατεί στο χώρο μας, ποιος θα το κάνει;


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159787
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 584
Σύνολο: 587

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.