0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν εκανα λαθος απλα εχω αυτες τις αποριες σχετικα με τις μεταθεσεις. Πως γινεται καπου που υπαρχουν υπεραριθμοι να ερχονται με μεταθεση ακομα περισσοτεροι;
το θέμα είναι ότι δεν παρανομούν. κινδυνεύεις λοιπόν να χαρακτηριστείς συκοφάντης εκτός αν έχεις στοιχεία που αποδεικνύουν παράνομες ενέργειες, οπότε σε αυτή την περίπτωση οφείλεις να κινηθείς νομικά.
Φίλοι συνάδελφοι…Ένας εκπαιδευτικός δεν φτάνει να είναι νόμιμος. Χρειάζεται να είναι και άνθρωπος. Όσο για το «ξεφώνισμα», ας λείπει, δεν είμαστε αρένα.Νομίζω πως το «κλειδί» της όλης ιστορίας μας το δίνει ο συνάδελφος ‘Patreas’. Το ονομάζει «Πίνακες οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού». Εκεί είναι το θέμα, εκεί είμαστε όλοι. Όμως πού βρίσκονται αυτοί οι πίνακες; Ποιος τους διαχειρίζεται στα κρυφά και στα σκοτεινά χωρίς να ενημερώνει έγκαιρα και ανοιχτά εμένα, εσάς, τους κατοίκους του Αη-Στράτη και της Ιεράπετρας;Συνάδελφοι, αυτοί οι πίνακες ανήκουν πρώτα σε εκείνον που τους πληρώνει (φορολογούμενοι), μετά στους γονείς των μαθητών μας, μετά σε εμάς και τέλος, πολύ – πολύ μετά, στους σημερινούς διαχειριστές τους, που τους χρησιμοποιούν για παζάρια εξουσίας. Απαιτώ να γνωρίζω –δεν λέω να φτιάχνω εγώ, απλά να γνωρίζω- αυτούς τους πίνακες. Προτείνω για πολλοστή φορά την πρότασή μου για την «λίστα» (http://users.sch.gr/michalisalexakis/protaseis/protasi.htm), που αν καταλαβαίνω καλά, είναι το ίδιο περίπου πράγμα και ονομάζεται διαφάνεια.Μιχάλης ΑλεξάκηςΜηχανολόγος ΠΕ1204Εσπερινό ΕΠΑΛ Χανίων
Απαιτώ να γνωρίζω –δεν λέω να φτιάχνω εγώ, απλά να γνωρίζω- αυτούς τους πίνακες. Προτείνω για πολλοστή φορά την πρότασή μου για την «λίστα» (http://users.sch.gr/michalisalexakis/protaseis/protasi.htm), που αν καταλαβαίνω καλά, είναι το ίδιο περίπου πράγμα και ονομάζεται διαφάνεια.