*

Αποστολέας Θέμα: Μαθηματικά γενικής παιδείας 2009  (Αναγνώστηκε 4178 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Μαθηματικά γενικής παιδείας 2009
« στις: Μάιος 18, 2009, 12:04:29 μμ »
Συνάδελφοι ΠΕ3 καλημέρα !
Πριν λίγο έλυσα τα θέματα και μου φάνηκαν πιο εύκολα από άλλες χρονιές .
Φτάνει αρκετά εύκολα στο άριστα ακόμα και ένας καλούτσικος μαθητής ή μου φαίνεται ?
Αλλά και η βάση είναι πολύ εύκολη και για τους μέτριους ακόμα ή νομίζω ?
Την Τετάρτη βέβαια ακολουθεί το μέγα μάθημα των μαθηματικών κατεύθυνσης και εκεί νομίζω ότι το άριστα θα είναι πάρα πολύ δύσκολο όπως κάθε χρόνο.
 


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά γενικής παιδείας 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:32:17 »

Αποσυνδεδεμένος k.d.pe03

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 660
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά γενικής παιδείας 2009
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 18, 2009, 12:23:49 μμ »
καλημέρα!
τι και αν ήταν εύκολα τα σημερινά!όπως είπες και εσύ,την τετάρτη θα γίνει το <έλα να δεις>.
βέβαια εγώ πάντα ήμουν αντίθετη στα εύκολα θέματα στα μαθηματικά γενικής ,γιατί είναι το μάθημα που τους βάζει στα οικονομικά πανεπιστήμια, με αποτέλεσμα πολλοί από αυτούς που μπαίνουν να μην ξέρουν που πάνε τα 5 και εμείς να βασιζόμαστε πάνω τους ως λογιστές!να μην μιλήσω για αυτούς που αποφασίζουν μετά απο το πτυχίο να συνεχίσουν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
εκεί γίνεται πανικός και αυτοι είναι οι άνθρωποι που κάνουν έλεγχο στις ΑΕ!

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά γενικής παιδείας 2009
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 18, 2009, 12:30:48 μμ »
Εύκολα τα θεωρώ μια και υπήρχε πιστεύω και βοήθεια οταν τους έδινε και την απάντηση.Οπότε μπορούσαν να διαπιστώσουν αν είχαν κάνει λάθος
 Μόνο το 4Β ήθελε προσοχή και σωστή κρίση

Οι πράξεις με λογαρίθμους δεν είναι και τα πολυαγαπημένα θέματα των μαθητών ειδικά της Θεωριτικής.Ωστόσο ομως νομίζω οτι μπορει να μπερδευτούν και στην διάταξη των τιμών της συνάρτησης.



Αποσυνδεδεμένος Lyapunov

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά γενικής παιδείας 2009
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 18, 2009, 12:39:16 μμ »
Εγώ πιστεύω ότι όλοι μπήκαν στον πειρασμό να αντικαταστήσουν στο 4Βα τις τιμές... Ας ελπίσουμε ότι οι περισσότεροι ξέφυγαν νωρίς και χρησιμοποίησαν το α. ερώτημα...!!

Συναδελφικά,

Σωτήρης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά γενικής παιδείας 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:32:17 »

Αποσυνδεδεμένος msa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 346
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά γενικής παιδείας 2009
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 18, 2009, 01:43:08 μμ »
Κι εγώ πιστεύω ότι τα θέματα ήταν πολύ πολύ εύκολα, με μόνη εξαίρεση το 4Β που ίσως να καθυστέρησε κάποιους... Για να δούμε την Τετάρτη τι θα γίνει

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά γενικής παιδείας 2009
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 18, 2009, 02:08:05 μμ »
Ανώδυνο ( ; ) λάθος στα θέματα Μαθηματικών και στοιχείων Στατιστικής

Ενώ τα θέματα των Μαθηματικών ήταν απλά με κλιμακούμενη δυσκολία η οποία κορυφωνόταν με δύσκολα αλλά βατά ερωτήματα, η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων έβαλε την υπογραφή της ανευθυνότητας στο πρώτο – πρώτο ερώτημα. Συγκεκριμένα το ζήτημα θεωρίας 1Α) διατυπώνεται όπως ακριβώς στο σχολικό βιβλίο:

<<Να αποδείξετε ότι για οποιαδήποτε ασυμβίβαστα μεταξύ τους ενδεχόμενα Α και Β ισχύει ότι:
P(AUB)=P(A)+P(B)>>

 Όμως, όπως σωστά επισημαίνει το σχολικό βιβλίο, στην αμέσως προηγούμενη από το ερώτημα παράγραφο, «Οι κανόνες αυτοί θα αποδειχτούν στην περίπτωση που τα απλά ενδεχόμενα είναι ισοπίθανα». Κάτι τέτοιο δε διευκρινίζεται στο θέμα με τον τρόπο που τέθηκε.

Ελπίζω ότι το λάθος αυτό δε θα έχει συνέπειες, αφού οι υποψήφιοι βλέπουν μια συγκεκριμένη διατύπωση οικεία σ’ αυτούς από τη θεωρία. Όμως δεν παύει να είναι μαθηματικό λάθος, γιατί με τη δεδομένη εκφώνηση η απόδειξη του βιβλίου δεν είναι σωστή. Τέλος, αν κατά τη διόρθωση παρατηρηθεί σε ένα γενικά καλό γραπτό να μην έχει απαντηθεί το συγκεκριμένο ερώτημα, θα τεθεί σημαντικό ζήτημα αντικειμενικότητας.

Στέλιος Μαρίνης – Μαθηματικός
oldmath@otenet.gr

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank18_5_9_1014.php
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 18, 2009, 02:09:49 μμ από bikini »
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά γενικής παιδείας 2009
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 18, 2009, 03:31:42 μμ »
Στην ίδια παράγραφο το σχολικό βιβλίο αναφέρει:αποδεικνύεται όμως οτι ισχύουν και στην περίπτωση που τα απλά ενδεχόμενα δεν είναι
ισοπίθανα

Αρα ισχύει για οποιαδήποτε ισοπίθανα ή μη ισοπίθανα ενδεχόμενα
Διαφοροποιείται η απόδειξη όμως.Οι μαθητές αυτό το γνωρίζουν, αλλά η συγκεκριμένη εκφώνηση τους παραπέμπει στην απόδειξη του σχ. βιβλίου

[quote autlink=topic=11953.msg164100#msg164100 date=1242644885]

Ελπίζω ότι το λάθος αυτό δε θα έχει συνέπειες, αφού οι υποψήφιοι βλέπουν μια συγκεκριμένη διατύπωση οικεία σ’ αυτούς από τη θεωρία.
[/quote]
Αυτό πιστεύω και εγω
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 18, 2009, 04:19:09 μμ από vikoulaki »

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Μαθηματικά γενικής παιδείας 2009
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 18, 2009, 06:28:16 μμ »
Τελικά τα Μαθηματικά ΓΠ ήταν πολύ βατά.

Όποιος ήξερε τι έπρεπε να κάνει κτύπαγε 20.

Δεν υπήρχαν παγίδες.

Λέτε να είναι στο ίδιο στιλ και τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης την Τετάρτη;



Αποσυνδεδεμένος agh

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά γενικής παιδείας 2009
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 18, 2009, 06:37:35 μμ »

Λέτε να είναι στο ίδιο στιλ και τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης την Τετάρτη;



Το αποκλείω....
Άλλωστε τα μαθ.γεν.παιδείας πάντα βατά είναι,
όπως κ της κατεύθυνσης ζόρικα....

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά γενικής παιδείας 2009
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 18, 2009, 06:45:40 μμ »

Λέτε να είναι στο ίδιο στιλ και τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης την Τετάρτη;



Το αποκλείω....
Άλλωστε τα μαθ.γεν.παιδείας πάντα βατά είναι,
όπως κ της κατεύθυνσης ζόρικα....

Συμφωνώ, ως προς το ζόρικο.

Για το στιλ αναρωτιέμαι, δηλαδή χωρίς παγίδες και χωρίς ουρανοκτέβατες ιδέες για να ξεκινήσεις τη λύση κάποιου ερωτήματος.

Ίδωμεν




Αποσυνδεδεμένος agh

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά γενικής παιδείας 2009
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 18, 2009, 06:49:55 μμ »

Λέτε να είναι στο ίδιο στιλ και τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης την Τετάρτη;



Το αποκλείω....
Άλλωστε τα μαθ.γεν.παιδείας πάντα βατά είναι,
όπως κ της κατεύθυνσης ζόρικα....

Συμφωνώ, ως προς το ζόρικο.

Για το στιλ αναρωτιέμαι, δηλαδή χωρίς παγίδες και χωρίς ουρανοκτέβατες ιδέες για να ξεκινήσεις τη λύση κάποιου ερωτήματος.

Ίδωμεν




1,5 μέρα έμεινε...
Θα δείξει,συμφωνώ.
Ας ελπίσουμε να είναι φυσιολογικά θέματα.....

Αποσυνδεδεμένος bobo1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "La fille de l' artiste avec un bateau"
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά γενικής παιδείας 2009
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 18, 2009, 08:36:10 μμ »
Τελικά τα Μαθηματικά ΓΠ ήταν πολύ βατά.

Όποιος ήξερε τι έπρεπε να κάνει κτύπαγε 20.

Δεν υπήρχαν παγίδες.

Λέτε να είναι στο ίδιο στιλ και τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης την Τετάρτη;




Ομοιως και στη φυσικη γενικης.Τα θεματα ηταν τα ευκολοτερα απο τοτε που εξεταζεται το μαθημα(2000)
Λογικα πρεπει λιγο να δυσκολεψουν (κλιμακωμενα)  στα μαθηματα κατευθυνσης για να μην εχουμε συγκεντρωτισμο υψηλων βαθμολογιων
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 18, 2009, 08:47:06 μμ από bobo1 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά γενικής παιδείας 2009
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 19, 2009, 11:03:33 πμ »
Πάντως οι μαθητές του σχολειού μου (ΕΠΑ.Λ.) που δίνουν πανελλήνιες και που τους έβαλα χθες το απόγευμα να τα λύσουν (εκτός από τα ερωτήματα με πιθανότητες), μόνο στις πράξεις με λογαρίθμους δυσκολεύτηκαν και ξετρελάθηκαν από τη χαρά τους που τους έδινε και τα αποτελέσματα για να τσεκάρουν.

Συμπτωματικά την Κυριακή κάναμε μια άσκηση που έβγαζε διακύμανση 4,8 και μετά ζητούσε CV, ομοιογένεια, κλπ, ώστε να μάθουν να βρίσκουν προσεγγιστικά μια δύσκολη ρίζα. Και χθες, μέχρι και την ρίζα τους έδωσε!!!

(Και για να προλάβω τη ερώτηση, δεν κάνω επ'αμοιβή επιπλέον μαθήματα στους μαθητές μου, απλά είναι γαμώ τα παιδιά και γουστάρω να τους βοηθήσω όσο μπορώ).

Τώρα για αύριο, δεν βλέπω να πέφτει και μεγάλο τσεκούρι. Πάλι θα είναι θέματα δουλεμένα στην προπόνηση, εκτός ίσως από 1 ερώτημα και κανένα πονηρό Σ-Λ.

Μια ερώτηση : Τα θέματα τι ώρα περίπου δημοσιοποιούνται;
Πρώτα τα βγάζει το υπουργείο;
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά γενικής παιδείας 2009
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 19, 2009, 12:40:30 μμ »
Απλά θέματα για περισσότερους αριστούχους

Καμία ιδιαιτερότητα δεν παρουσίαζαν τα θέματα των Μαθηματικών και Στοιχείων Στατιστικής, τα οποία διακρίνονταν από σαφήνεια και απλότητα. «Είχαν όλα όσα επιβάλλεται να έχει ένα καλά διατυπωμένο μαθηματικό πρόβλημα. Ηταν κλιμακούμενης δυσκολίας και ο μαθητής, που είχε ένα σχετικά καλό υπόβαθρο από τις προηγούμενες τάξεις, μπορούσε και να αριστεύσει», σχολίασε ο μαθηματικός Παντελής Πιστοφίδης.

Καθηγητές αναμένουν αύξηση των αριστούχων εκτιμώντας, παράλληλα, πως μόνον οι αδιάφοροι μαθητές θα κινηθούν κάτω από τη βάση. Το ποσοστό αυτό (κάτω από 10) πιθανολογείται ότι θα είναι μικρότερο από 20%, ενώ οι τέσσερις στους δέκα υποψηφίους της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης ίσως ξεπεράσουν το 15άρι. Στην κλίμακα του «άριστα», δηλαδή μεταξύ 18-20, ενδέχεται να βρεθεί το 40%-50% των υποψηφίων της Θετικής Κατεύθυνσης, όπως προέβλεψε ο κ. Πιστοφίδης.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, «τα θέματα, χωρίς να έχουν ιδιαίτερες δυσκολίες, απαιτούσαν από τους μαθητές να γνωρίζουν το σύνολο της ύλης».

http://www.alfavita.gr/typos/t19_5_9_914.php
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 541
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 524
Σύνολο: 534

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.