0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μου ζητήθηκε χθες να κάνω μάθημα σε ένα παιδάκι που θα πάει το Σεπτέμβρη Γ Γυμνασίου. Ο πιτσιρικάς είναι πολύ αδύναμος, φέτος μπορεί να έχει μείνει στα Αρχαία. Επιπλέον, φέτος του συνέβη κάτι τραγικό, έχασε τον πατέρα του, και γενικότερα έχει "παρατήσει" το σχολείο και το διάβασμα. Η κυρία που με συνέστησε στη μητέρα του του κάνει Γερμανικά και μου είπε πως είναι εξαιρετικά "δύσκολο" παιδί και πως έχει ξεπαστρέψει 2 φιλολόγους φέτος. Το ξέρω ότι όλα είναι πολύ αποθαρρυντικά, αλλά το έχω δει λίγο συναισθηματικά το θέμα, και σκέφτομαι να το προσπαθήσω. Ποιά είναι η γνώμη σας? Έχει κανένας παρόμοια εμπειρεία για το πώς θα μπορούσα να προσεγγίσω ένα τόσο "ιδιαίτερο" παιδί?
Δηλαδή, περίεργος μαθητής παλεύεται, περίεργος γονιός... με τίποτε!
Θα ήθελα να συνεχίσω το θέμα ρωτώντας τους συναδέλφους που ασχολούνται με τα ιδιαίτερα κυρίως , πότε και για ποιους λόγους διακόπτουνένα ιδιαίτερο. Ειμαι στα πρόθυρα να διακόψω ένα και θα ήθελα να γνωρίζω και τους δικούς σας λόγους.
Παράθεση από: Stiliani στις Ιανουάριος 07, 2010, 08:28:18 μμΘα ήθελα να συνεχίσω το θέμα ρωτώντας τους συναδέλφους που ασχολούνται με τα ιδιαίτερα κυρίως , πότε και για ποιους λόγους διακόπτουνένα ιδιαίτερο. Ειμαι στα πρόθυρα να διακόψω ένα και θα ήθελα να γνωρίζω και τους δικούς σας λόγους. όποιοι και εαν είναι οι λόγοι μου φαίνεται ότι αντι-επαγγελματικό να διακόπτεις ιδιαίτερο στα μέσα της χρονιάς.
Μπορείς, αν θέλεις, να την προειδοποιήσεις για τελευταία φορά και αν δε διορθωθεί η κατάσταση, να της πεις ότι της δίνεις ένα μεταβατικό διάστημα, πχ 2 εβδομάδες, να ψάξει να βρει άλλο καθηγητή. Οπότε 2 τινα θα συμβούν, ή που θα διορθωθεί, ή που θα βρει άλλο καθηγητή και θα ησυχάσεις, χωρίς μάλιστα να έχεις τύψεις για αντιεπαγγελματική συμπεριφορά.