0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: nandiap στις Σεπτέμβριος 18, 2011, 05:26:43 μμΜέσα στο καλοκαίρι μου σύστησε μία μαμά γνωστό της για να κάνω μάθημα αγγλικών στον ίδιο κ το γιο του. Θεώρησα ότι ως συστημένο μάθημα ήταν μια καλή περίπτωση, δεδομένου των επιπέδων κ των χρημάτων. Το περίεργο εντοπίστηκε από την αρχή, με τον πατέρα να τηλεφωνεί κάτι ώρες βραδυνές, όπου δε σηκωνα τηλ κ στη συνάντησή μας είδα κ από κοντά περί τίνος πρόκειται... Με πέρασε από ανάκριση για τον τρόπο διδασκαλίας, τις απαιτήσεις που έχει για τον ίδιο κ το παιδί του από μένα ως καθηγήτρια κ στο τέλος άρχισε τα παζάρια των τιμών ( εκείνος ήθελε για lower κ το παιδί για b senior ή επανάληψη a senior, ανάλογα το επίπεδο που θα έκρινα δεδομένου ότι δε θυμόταν τίποτα,όπως ισχυριζόταν ). Αφού συμφώνησε στις τιμές που του είπα, ήθελε να μου καθορίσει κ τις ώρες κ να τις κλείσουμε. Τέτοιο άγχος πρώτη φορά μου μετέδιδε άποιος στη δουλειά μου ! Του είπα να μιλήσουμε αρχές Σεπτέμβρη για το πρόγραμμα κλπ κ επέμενε να μου τηλεφωνεί μέσα στις διακοπές ! Αφού γύρισα πριν λίγες μέρες, φρόντισα να τον στείλω με πλάγιο τρόπο, γιατί φανταζόμουν το άγχος που θα είχα αν τον αναλάμβανα ( να είμαι άψογη στο μάθημα, συνεπής κ στις ώρες που ήθελε κ να μου τηλεφωνεί για οτιδήποτε ανά πάσα ώρα κ στιγμή... ). Αφού απαλλάχτηκα, βρήκα νέα μαθήματα με συνεννοήσιμους ανθρωπους κ επίσης η μητέρα που μου τον είχε συστήσει, όταν με ρωτησε κ της είπα το σκηνικό, μου είπε ότι καλύτερα που δεν έμπλεξα μαζί του, γιατί είναι ιδιότροπος κ θα μου έβγαζε το λάδι ! ...Συμπερασματικά, καλό είναι να αποφέυγουμε τα περίεργα...περιστατικά, ακόμα κ αν έρχονται από ασφαλείς συστάσεις ! το επαγγελμα του ? των ενοπλων δυναμεων?
Μέσα στο καλοκαίρι μου σύστησε μία μαμά γνωστό της για να κάνω μάθημα αγγλικών στον ίδιο κ το γιο του. Θεώρησα ότι ως συστημένο μάθημα ήταν μια καλή περίπτωση, δεδομένου των επιπέδων κ των χρημάτων. Το περίεργο εντοπίστηκε από την αρχή, με τον πατέρα να τηλεφωνεί κάτι ώρες βραδυνές, όπου δε σηκωνα τηλ κ στη συνάντησή μας είδα κ από κοντά περί τίνος πρόκειται... Με πέρασε από ανάκριση για τον τρόπο διδασκαλίας, τις απαιτήσεις που έχει για τον ίδιο κ το παιδί του από μένα ως καθηγήτρια κ στο τέλος άρχισε τα παζάρια των τιμών ( εκείνος ήθελε για lower κ το παιδί για b senior ή επανάληψη a senior, ανάλογα το επίπεδο που θα έκρινα δεδομένου ότι δε θυμόταν τίποτα,όπως ισχυριζόταν ). Αφού συμφώνησε στις τιμές που του είπα, ήθελε να μου καθορίσει κ τις ώρες κ να τις κλείσουμε. Τέτοιο άγχος πρώτη φορά μου μετέδιδε άποιος στη δουλειά μου ! Του είπα να μιλήσουμε αρχές Σεπτέμβρη για το πρόγραμμα κλπ κ επέμενε να μου τηλεφωνεί μέσα στις διακοπές ! Αφού γύρισα πριν λίγες μέρες, φρόντισα να τον στείλω με πλάγιο τρόπο, γιατί φανταζόμουν το άγχος που θα είχα αν τον αναλάμβανα ( να είμαι άψογη στο μάθημα, συνεπής κ στις ώρες που ήθελε κ να μου τηλεφωνεί για οτιδήποτε ανά πάσα ώρα κ στιγμή... ). Αφού απαλλάχτηκα, βρήκα νέα μαθήματα με συνεννοήσιμους ανθρωπους κ επίσης η μητέρα που μου τον είχε συστήσει, όταν με ρωτησε κ της είπα το σκηνικό, μου είπε ότι καλύτερα που δεν έμπλεξα μαζί του, γιατί είναι ιδιότροπος κ θα μου έβγαζε το λάδι ! ...Συμπερασματικά, καλό είναι να αποφέυγουμε τα περίεργα...περιστατικά, ακόμα κ αν έρχονται από ασφαλείς συστάσεις !
Παράθεση από: evi06 στις Σεπτέμβριος 18, 2011, 06:09:30 μμΠαράθεση από: nandiap στις Σεπτέμβριος 18, 2011, 05:26:43 μμΜέσα στο καλοκαίρι μου σύστησε μία μαμά γνωστό της για να κάνω μάθημα αγγλικών στον ίδιο κ το γιο του. Θεώρησα ότι ως συστημένο μάθημα ήταν μια καλή περίπτωση, δεδομένου των επιπέδων κ των χρημάτων. Το περίεργο εντοπίστηκε από την αρχή, με τον πατέρα να τηλεφωνεί κάτι ώρες βραδυνές, όπου δε σηκωνα τηλ κ στη συνάντησή μας είδα κ από κοντά περί τίνος πρόκειται... Με πέρασε από ανάκριση για τον τρόπο διδασκαλίας, τις απαιτήσεις που έχει για τον ίδιο κ το παιδί του από μένα ως καθηγήτρια κ στο τέλος άρχισε τα παζάρια των τιμών ( εκείνος ήθελε για lower κ το παιδί για b senior ή επανάληψη a senior, ανάλογα το επίπεδο που θα έκρινα δεδομένου ότι δε θυμόταν τίποτα,όπως ισχυριζόταν ). Αφού συμφώνησε στις τιμές που του είπα, ήθελε να μου καθορίσει κ τις ώρες κ να τις κλείσουμε. Τέτοιο άγχος πρώτη φορά μου μετέδιδε άποιος στη δουλειά μου ! Του είπα να μιλήσουμε αρχές Σεπτέμβρη για το πρόγραμμα κλπ κ επέμενε να μου τηλεφωνεί μέσα στις διακοπές ! Αφού γύρισα πριν λίγες μέρες, φρόντισα να τον στείλω με πλάγιο τρόπο, γιατί φανταζόμουν το άγχος που θα είχα αν τον αναλάμβανα ( να είμαι άψογη στο μάθημα, συνεπής κ στις ώρες που ήθελε κ να μου τηλεφωνεί για οτιδήποτε ανά πάσα ώρα κ στιγμή... ). Αφού απαλλάχτηκα, βρήκα νέα μαθήματα με συνεννοήσιμους ανθρωπους κ επίσης η μητέρα που μου τον είχε συστήσει, όταν με ρωτησε κ της είπα το σκηνικό, μου είπε ότι καλύτερα που δεν έμπλεξα μαζί του, γιατί είναι ιδιότροπος κ θα μου έβγαζε το λάδι ! ...Συμπερασματικά, καλό είναι να αποφέυγουμε τα περίεργα...περιστατικά, ακόμα κ αν έρχονται από ασφαλείς συστάσεις ! το επαγγελμα του ? των ενοπλων δυναμεων? που το κατάλαβες ;!;!
Ακριβως τετοιες συμπεριφορες εχω φετος εχω απο δυο παιδια του Γυμνασιου. Το ενα στη μιση ωρα κουραζεται, αρχιζει να χασμουριεται, να δυσανασχετει, να μου γυρναει πλατη, να μην ακουει αυτα που λεω και γενικως μου βγαζει το λαδι. Εχω κουραστει παρα πολυ και η μαμα του βεβαιως το δικαιολογει. Το αλλο οταν πηγαινω , βαριεται να κανει μαθημα, ποτε ειναι ξαπλωμενο στο καναπε και φωναζει δε θελω να κανω μαθημα κ τετοια, ποτε εχει νευρα κτλ. Στη αρχη εκανα υπομονη αλλα βλεπω οτι ειλικρινα δεν αντεχω αλλο και σκεφτομαι πολυ σοβαρα να τα σταματησω και τα δυο. Αλλα δε ξερω πως!
Καλησπέρα σε όλους και καλό χειμώνα!Αυτό που μου συνέβη με μια μαθήτρια( και με τη μαμά της) αυτές τις μέρες, είναι από τα χειρότερα περιστατικά που έχω βιώσει με τα ιδιαίτερα. Το παιδάκι το είχα πέρυσι από το Γενάρη μέχρι το τέλος της χρονιάς μαθηματικά Α Γυμνασίου. Δεν ήταν καθόλου εύκολο το μάθημα λόγω της αρνητικής στάσης του παιδιού απέναντι στο μάθημα. Κάναμε 1 ώρα την εβδομάδα μάθημα και όχι 1,5 που είχαμε συμφωνήσει αρχικά, γιατί το παιδί σηκωνόταν όρθιο και ούρλιαζε <<τα μισώ τα μαθηματικά, τα μισώ!>>. Μετά από πολλή συζήτηση με το ίδιο το παιδί και τη μαμά του περί αρνητικής στάσης του παιδιού αυτό βελτίωσε κάπως τη συμπεριφορά του αλλά εξακολουθούσε να μη λύνει ασκήσεις και να μην προσπαθεί. Η μαμά του το δικαιολογούσε ότι εχει πολυ λιγο χρόνο λόγω των 3 μουσικών οργάνων που μαθαίνει και των 2 ξένων γλωσσών και ότι φταίει η καθηγήτρια του σχολείου που δεν παίρνει καλούς βαθμούς στα μαθηματικά γιατί τους βάζει δύσκολα στα διαγωνίσματα.Για τη φετινή χρονιά, με πήρε τηλέφωνο η μαμά του την Πέμπτη και μου είπε να κάνουμε μάθημα και φέτος γιατί οι καθηγητές στο σχολείο δεν είναι καλοί και δεν τα καταλαβαίνει (πάντα φταίνε οι καθηγητές κατά έναν περίεργο τρόπο....)μία ώρα μαθηματικά και μισή ωρίτσα φυσική γιατί δυσκολεύεται και στη φυσική. Εγώ της είπα να συναντηθούμε τη Δευτέρα να τα συζητήσουμε από κοντά και όχι από το τηλέφωνο (...μα μισή ώρα φυσική???τι είναι αυτά??? Προσπάθησα να φανώ ψύχραιμη και δεν της είπα τίποτα στο τηλέφωνο). Έτσι λοιπόν κλείσαμε μάθημα και συζήτηση Δευτέρα. Και τι έγινε χθες? Με πήρε τηλέφωνο πρωί πρωί η μαμά του να μου πει ότι μία ξαδερφούλα τους τελείωσε τώρα Μαθηματικός και θα την προτιμήσουν την καημένη να βγάλει το χαρτζιλίκι του το παιδί! Αν δεν τα πάει καλά με αυτήν τότε μου λέει θα φωνάξουμε εσένα!!!!! Αυτό που δενκαταλαβαίνω είναι ότι δεν ήξερε για την ξαδερφούλα την Πέμπτη που με πήρε τηλέφωνο??/ Τέλος πάντων, είναι ένα μάθημα που ουσιαστικά δεν ήθελα να πάρω γιατί πέρυσι με κούρασε αφάνταστα με πολλαπλές ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής και απαράδεκτης συμπεριφοράς αλλά δεν μπορώ να καταλάβαω και τηη φετινή της συμπεριφορά.Όσον αφορά την τιμή δε νομίζω να ήμουν και ακριβή....15ευρώ την ώρα.
Παράθεση από: γιωτακι στις Σεπτέμβριος 18, 2011, 07:09:53 μμΑκριβως τετοιες συμπεριφορες εχω φετος εχω απο δυο παιδια του Γυμνασιου. Το ενα στη μιση ωρα κουραζεται, αρχιζει να χασμουριεται, να δυσανασχετει, να μου γυρναει πλατη, να μην ακουει αυτα που λεω και γενικως μου βγαζει το λαδι. Εχω κουραστει παρα πολυ και η μαμα του βεβαιως το δικαιολογει. Το αλλο οταν πηγαινω , βαριεται να κανει μαθημα, ποτε ειναι ξαπλωμενο στο καναπε και φωναζει δε θελω να κανω μαθημα κ τετοια, ποτε εχει νευρα κτλ. Στη αρχη εκανα υπομονη αλλα βλεπω οτι ειλικρινα δεν αντεχω αλλο και σκεφτομαι πολυ σοβαρα να τα σταματησω και τα δυο. Αλλα δε ξερω πως!απλά με ένα τηλέφωνο !!! διορίστηκα πες !!!!! άμα θέλουν ψυχαναλυτή να τους συστήσεις κανέναν άμα θέλουν καθηγητή ε τότε να έχουν ανάλογη συμπεριφορά !!!
Καλημέρα σας, είμαι ελαφρώς απορημένη απο χθες που πήγα στο καθημερινό μάθημα με ένα παιδί πρώτης Δημοτικού. Είχαμε καθημερινή μελέτη 1 ώρας.Το θέμα είναι ότι ένα μήνα μετά, πήγε η μητέρα στο σχολείο και η δασκάλα της είπε ότι ο μικρός δε γράφει τα γράμματα με τη σωστή φορά, τα βγάζει εκτός πλαισίου και μέσα στη τάξη είναι απρόσεκτος και παίζει συνέχεια.Είπαν επίσης ότι καλύτερα θα του κάνουν οι ίδιοι μάθημα για να είναι πιο φρόνιμος.Έμεινα κάγκελο. Απογοητεύτηκα γιατί πετύχαμε αρκετά πράγματα. Και η αλήθεια είναι ότι και τα γράμματα τα έγραφε σωστά και περισσότερα πράγματα από το σχολείο ήξερε.Πείτε μου κι εσείς.Στο σπίτι τα έγραφε όλα σωστά και όταν έγραφε δε τον κοιτούσα συνέχεια για να μην εξαρτηθεί, ετοίμαζα καμία άσκηση στο τετράδιο. Καθόταν μια χαρά δεν είχα πρόβλημα.Σωστή φορά, μέσα στα πλαίσια. Για την πειθαρχία του στο σχολείο δε νομίζω πως ευθύνομαι εγώ.Τσατίστηκα και με τη δασκάλα στο σχολείο, γιατί δε ξέρω τι ακριβώς κάνει αλλά εγώ ξέρω τι έκανα στο παιδί και τι ξέρει. Ουσιαστικά έτσι ακυρώθηκα εγώ...
Παράθεση από: mariadrd στις Οκτώβριος 14, 2011, 12:32:18 μμΚαλημέρα σας, είμαι ελαφρώς απορημένη απο χθες που πήγα στο καθημερινό μάθημα με ένα παιδί πρώτης Δημοτικού. Είχαμε καθημερινή μελέτη 1 ώρας.Το θέμα είναι ότι ένα μήνα μετά, πήγε η μητέρα στο σχολείο και η δασκάλα της είπε ότι ο μικρός δε γράφει τα γράμματα με τη σωστή φορά, τα βγάζει εκτός πλαισίου και μέσα στη τάξη είναι απρόσεκτος και παίζει συνέχεια.Είπαν επίσης ότι καλύτερα θα του κάνουν οι ίδιοι μάθημα για να είναι πιο φρόνιμος.Έμεινα κάγκελο. Απογοητεύτηκα γιατί πετύχαμε αρκετά πράγματα. Και η αλήθεια είναι ότι και τα γράμματα τα έγραφε σωστά και περισσότερα πράγματα από το σχολείο ήξερε.Πείτε μου κι εσείς.Στο σπίτι τα έγραφε όλα σωστά και όταν έγραφε δε τον κοιτούσα συνέχεια για να μην εξαρτηθεί, ετοίμαζα καμία άσκηση στο τετράδιο. Καθόταν μια χαρά δεν είχα πρόβλημα.Σωστή φορά, μέσα στα πλαίσια. Για την πειθαρχία του στο σχολείο δε νομίζω πως ευθύνομαι εγώ.Τσατίστηκα και με τη δασκάλα στο σχολείο, γιατί δε ξέρω τι ακριβώς κάνει αλλά εγώ ξέρω τι έκανα στο παιδί και τι ξέρει. Ουσιαστικά έτσι ακυρώθηκα εγώ... δηλαδη σου ειπαν να μην ξανακανετε μαθημα?
Παράθεση από: firiki στις Οκτώβριος 14, 2011, 01:08:49 μμΠαράθεση από: mariadrd στις Οκτώβριος 14, 2011, 12:32:18 μμΚαλημέρα σας, είμαι ελαφρώς απορημένη απο χθες που πήγα στο καθημερινό μάθημα με ένα παιδί πρώτης Δημοτικού. Είχαμε καθημερινή μελέτη 1 ώρας.Το θέμα είναι ότι ένα μήνα μετά, πήγε η μητέρα στο σχολείο και η δασκάλα της είπε ότι ο μικρός δε γράφει τα γράμματα με τη σωστή φορά, τα βγάζει εκτός πλαισίου και μέσα στη τάξη είναι απρόσεκτος και παίζει συνέχεια.Είπαν επίσης ότι καλύτερα θα του κάνουν οι ίδιοι μάθημα για να είναι πιο φρόνιμος.Έμεινα κάγκελο. Απογοητεύτηκα γιατί πετύχαμε αρκετά πράγματα. Και η αλήθεια είναι ότι και τα γράμματα τα έγραφε σωστά και περισσότερα πράγματα από το σχολείο ήξερε.Πείτε μου κι εσείς.Στο σπίτι τα έγραφε όλα σωστά και όταν έγραφε δε τον κοιτούσα συνέχεια για να μην εξαρτηθεί, ετοίμαζα καμία άσκηση στο τετράδιο. Καθόταν μια χαρά δεν είχα πρόβλημα.Σωστή φορά, μέσα στα πλαίσια. Για την πειθαρχία του στο σχολείο δε νομίζω πως ευθύνομαι εγώ.Τσατίστηκα και με τη δασκάλα στο σχολείο, γιατί δε ξέρω τι ακριβώς κάνει αλλά εγώ ξέρω τι έκανα στο παιδί και τι ξέρει. Ουσιαστικά έτσι ακυρώθηκα εγώ... δηλαδη σου ειπαν να μην ξανακανετε μαθημα?οι μανες ειναι λαχειο...............και οι περισσοτερες πιστευουν τα καλυτερα για τον μικρο τους αισταιν...................μην σκας..............οταν πετυχαινει ο μαθητης ειναι ευθυνη του μαθητη,οταν αποτυχαινει ο μαθητης ειναι ευθυνη του δασκαλου.................Συμβουλη, πριν κανεις σε καποιον μαθημα γνωρισε πρωτα την μανα και μετα αποφασισε