*

Αποστολέας Θέμα: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα  (Αναγνώστηκε 312152 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DINA@

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #238 στις: Νοέμβριος 21, 2012, 02:33:25 πμ »
Έχω ένα προβληματάκι με 2 ιδιαίτερα που κάνω σε αδέρφια... Το κορίτσι Γ'Γυμνασίου έχει στο σχολείο μία φιλόλογο που όταν κάτι δεν το λένε σωστά τους βάζει τιμωρία όπως αν πουν κάπου απλά αντί απλώς. Όποιος το λέει τον  βάζει να το γράψει στο τετράδιο κάποιες φορές. Έχει γίνει λοιπόν εμμονή στο κοριτσάκι το έχει περάσει και στον αδερφό του και με έχουν εκνευρίσει απερίγραπτα. Εγώ το παραδέχομαι πως δεν το λέω όπως θα έπρεπε (λέω ας πούμε: "απλά σε αυτή την άσκηση" και όχι "απλώς σε αυτή την άσκηση") αλλά ακούω και διαβάζω πολύ κόσμο(καθηγητές, δημοσιογράφους, σε τίτλους βιβλίων) που το χρησιμοποιεί έτσι. Αυτό που γίνετε λοιπόν στο μάθημα είναι τα παιδιά να μην προσέχουν και μόλις λέω "απλά" να με διορθώνουν. Επίσης μου λένε πως στο σχολείο κάθονται και μετρούν πόσες φορές το λέει σωστά ή όχι ο κάθε καθηγητής. Με αποσυντονίζουν εντελώς... Τους είπα με ευγενικό αλλά και αυστηρό τρόπο να το βγάλουν από το μυαλό τους και να προσέξουν στο μάθημα αλλά τίποτα. Μάλλον θα πάρω πιο δραστικά μέτρα αλλά έχει μπει και εμένα στο μυαλό μου και κάθε φορά που είναι να πάω για μάθημα πάω με μισή καρδιά και δεν μου αρέσει αυτό...  :(

 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #239 στις: Νοέμβριος 21, 2012, 09:47:14 πμ »
DINA μου, εσυ απλως θα κανεις το μαθημα. Μην απαντας στη διόρθωση των παιδιων, αγνοεις τη συμπεριφορα τους αυτη και με βαση τη μεθοδο του συμπεριφορισμου του Skinner θα εχεις απόσβεση της ανεπιθυμητης συμπεριφορας. Θελει χρόνο.

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #240 στις: Νοέμβριος 21, 2012, 11:36:22 πμ »
Έχω ένα προβληματάκι με 2 ιδιαίτερα που κάνω σε αδέρφια... Το κορίτσι Γ'Γυμνασίου έχει στο σχολείο μία φιλόλογο που όταν κάτι δεν το λένε σωστά τους βάζει τιμωρία όπως αν πουν κάπου απλά αντί απλώς. Όποιος το λέει τον  βάζει να το γράψει στο τετράδιο κάποιες φορές. Έχει γίνει λοιπόν εμμονή στο κοριτσάκι το έχει περάσει και στον αδερφό του και με έχουν εκνευρίσει απερίγραπτα. Εγώ το παραδέχομαι πως δεν το λέω όπως θα έπρεπε (λέω ας πούμε: "απλά σε αυτή την άσκηση" και όχι "απλώς σε αυτή την άσκηση") αλλά ακούω και διαβάζω πολύ κόσμο(καθηγητές, δημοσιογράφους, σε τίτλους βιβλίων) που το χρησιμοποιεί έτσι. Αυτό που γίνετε λοιπόν στο μάθημα είναι τα παιδιά να μην προσέχουν και μόλις λέω "απλά" να με διορθώνουν. Επίσης μου λένε πως στο σχολείο κάθονται και μετρούν πόσες φορές το λέει σωστά ή όχι ο κάθε καθηγητής. Με αποσυντονίζουν εντελώς... Τους είπα με ευγενικό αλλά και αυστηρό τρόπο να το βγάλουν από το μυαλό τους και να προσέξουν στο μάθημα αλλά τίποτα. Μάλλον θα πάρω πιο δραστικά μέτρα αλλά έχει μπει και εμένα στο μυαλό μου και κάθε φορά που είναι να πάω για μάθημα πάω με μισή καρδιά και δεν μου αρέσει αυτό...  :(

 
Επίσης Ντίνα μου το "απλώς" ισχύει ως επίρρημα κυρίως στην καθαρεύουσα...ας της πει κάποιος της κυρίας και επίσης στα παιδιά πως στη δημοτική τα επιρρήματα πλέον καταλήγουν σε -α. Λέμε "καλά" και εννοούμε "καλώς", λέμε "εύκολα" και εννοούμε το παλιό "ευκόλως", λέμε "ανεξάρτητα" και εννοούμε το παλιό 'ανεξαρτήτως"....απλά κάποια σε -ως όπως το "απλώς" έχουν επιβιώσει ως σήμερα και μερικοί κολλημένοι αρχαιολάγνες υποστηρίζουν πως είναι το μόνο σωστό...Δηλαδή  κάνει και κακό από πάνω αυτή η κυρία στα παιδιά...όσο για τη στάση σου, αν θες ψάξε αυτό που σου λέω καλύτερα...στήριξέ το και θέσε το θέμα και στους γονείς εμπεριστατωμένα για να βγεις κι απ'την δύσκολη θέση. Γιατί το να γυρίσεις να πεις ευθέως στα παιδιά ότι η κυρία σας κάνει λάθος εδώ...συνήθως δεν λειτουργεί θετικά! 
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #241 στις: Νοέμβριος 21, 2012, 11:43:55 πμ »
Γιατί το να γυρίσεις να πεις ευθέως στα παιδιά ότι η κυρία σας κάνει λάθος εδώ...συνήθως δεν λειτουργεί θετικά!
Και ακόμη και το "ευθέως" που έγραψα κι εγώ η ίδια το έχω δει γραμμένο και "ευθεία" σε θέση επιρρήματος....άρα πριν διορθώσουμε τους άλλους ας φροντίσουμε να ξέρουμε τι λέμε...Και τι μέθοδοι του 1950 είναι αυτοί...;
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος julie_v

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 505
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έγινα δασκάλα για τα λεφτά και τη δόξα!
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #242 στις: Νοέμβριος 21, 2012, 11:47:01 πμ »
Το απλώς & το απλά διακρίνονται σημασιολογικά στη νέα ελληνική.

Το απλά σημαίνει "με απλό τρόπο" ("Μίλα απλά να σε καταλαβαίνουν όλοι").
Το απλώς σημαίνει "μόνο" ("Χρειάζεται απλώς ένα πιστοποιητικό από τη νομαρχία").
πηγή: λεξικό Μπαμπινιώτη

Από κει & πέρα, καλό θα ήταν να τους εξηγήσεις τη διαφορά & να τους αγνοείς, όπως είπε ο Μάρκος.
Άρχισα να μετράω πρόβατα για να κοιμηθώ...
Τι να δω; Λείπανε δυο. Αστυνομία, ανακρίσεις, χαμός...
Τέσσερις το πρωί κοιμήθηκα...
Eίναι να μη σου τύχει...!!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #243 στις: Νοέμβριος 21, 2012, 12:44:25 μμ »
....με βαση τη μεθοδο του συμπεριφορισμου του Skinner θα εχεις απόσβεση της ανεπιθυμητης συμπεριφορας.

H μεθοδος αυτη μπορει να εφαρμοστει στην αλλαγη συμπεριφορας της πεθερας σας.  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 21, 2012, 04:42:19 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #244 στις: Νοέμβριος 21, 2012, 04:40:18 μμ »

εγώ πάλι θα έλεγα συνέχεια σε κάθε πρόταση μου το "απλά" για να προκαλέσω overloading (υπερφόρτωση) στο σύστημα καταγραφής τους και να το οδηγήσω σε κατάρρευση.

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #245 στις: Νοέμβριος 21, 2012, 06:55:23 μμ »

εγώ πάλι θα έλεγα συνέχεια σε κάθε πρόταση μου το "απλά" για να προκαλέσω overloading (υπερφόρτωση) στο σύστημα καταγραφής τους και να το οδηγήσω σε κατάρρευση.

 ;) ;) ;) σωστός!

Αποσυνδεδεμένος DINA@

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #246 στις: Νοέμβριος 21, 2012, 10:28:40 μμ »
Αγαπημένη μου Λώρα όλα αυτά που γράφεις τα διάβασα και εγώ όταν το έψαξα στο internet και προς στιγμήν ανακουφίστηκα αλλά στην συνέχεια διάβασα και αυτό που γράφει η julie_v και μπερδεύτηκα. Για αυτό είπα να το αναφέρω και εδώ για να μου δώσετε τα φώτα σας!!Αν το λέω λάθος να το διορθώσω αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει από την μια μέρα στην άλλη..Ή μήπως να αρχίσω να γράφω και εγώ τιμωρίες.. ;D ;D(Έλεος σε λίγο θα βγάλουν και τις βίτσες)

Μarko διαβάζω και μελετώ χρόνια αυτά που γράφεις οπότε θα διαβάσω σίγουρα για την μέθοδο που αναφέρεις και για τους δυο λόγους!  :P

Kinegiros πολύ καλή η ιδέα σου! Ήδη σήμερα δεν ασχολήθηκα καθόλου με το θέμα και ευχαριστήθηκα το μάθημα!!

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!!

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #247 στις: Νοέμβριος 22, 2012, 10:32:52 πμ »
Επίσης Ντίνα μου το "απλώς" ισχύει ως επίρρημα κυρίως στην καθαρεύουσα...ας της πει κάποιος της κυρίας και επίσης στα παιδιά πως στη δημοτική τα επιρρήματα πλέον καταλήγουν σε -α. Λέμε "καλά" και εννοούμε "καλώς", λέμε "εύκολα" και εννοούμε το παλιό "ευκόλως", λέμε "ανεξάρτητα" και εννοούμε το παλιό 'ανεξαρτήτως"....απλά κάποια σε -ως όπως το "απλώς" έχουν επιβιώσει ως σήμερα και μερικοί κολλημένοι αρχαιολάγνες υποστηρίζουν πως είναι το μόνο σωστό...Δηλαδή  κάνει και κακό από πάνω αυτή η κυρία στα παιδιά...όσο για τη στάση σου, αν θες ψάξε αυτό που σου λέω καλύτερα...στήριξέ το και θέσε το θέμα και στους γονείς εμπεριστατωμένα για να βγεις κι απ'την δύσκολη θέση. Γιατί το να γυρίσεις να πεις ευθέως στα παιδιά ότι η κυρία σας κάνει λάθος εδώ...συνήθως δεν λειτουργεί θετικά! 

ΛΩΡΑ, ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα, και χαρακτηρίζουμε κολλημένους αρχαιολάγνες όποιους υποστηρίζουν το... σωστό.  ;) Και η καθηγήτριά τους δεν κάνει λάθος ως προς τον τύπο, αλλά ως προς τον τρόπο που αντιδρά. Και αυτό που λες με τα επιρρήματα δεν ισχύει απόλυτα, διότι σε αρκετές περιπτώσεις α) αλλάζει το νόημα πχ ακριβώς - ακριβά, ιδιαίτερα - ιδιαιτέρως β) αλλάζει η σύνταξη πχ το ανεξάρτητα -ανεξαρτήτως που ανέφερες. Συνεπώς, ας μην βιαζόμαστε στις κρίσεις μας, διότι συχνά εκτιθέμεθα. ;)

DINA@, προσπάθησε να το διορθώσεις έτσι κι αλλιώς, διότι όντως είναι λανθασμένη η χρήση του, αλλά χωρίς φαμφάρες και τυμπανοκρουσίες. Όπως το λες, μην ασχολείσαι με το θέμα και μην του δίνεις σημασία μεγαλύτερη από αυτή που έχει.

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #248 στις: Δεκέμβριος 01, 2012, 11:44:42 πμ »
Καλημέρα σε όλους...

Συνέβη ένα περιστατικό μέσα στη βδομάδα που με στεναχώρησε πάρα πολύ. Κάνω μάθημα σε ένα ξαδερφάκι μου στην έκθεση. Το παιδί είναι Γ Λυκείου. Δυστυχώς, είναι πολύ "βαρύ" παιδί, με πάρα πολλά προβλήματα. Εκτός από αυτό, δεν διαβάζει και αρκετά. Κάνει δηλαδή μία προσπάθεια, αλλά σε καμία περίπτωση όσο χρειάζεται για το επίπεδο που βρίσκεται.

Κάθε φορά που βγαίνω από το δωμάτιό του τελειώνοντας το μάθημα, θεωρώ χρέος μου να ενημερώσω τη μητέρα του για το πώς πήγαμε. Προχθές έκατσα και της μίλησα και της είπα πως αν δυνεχίσει έτσι, δεν θα καταφέρει να γράψει πάνω από 11-12 στο μάθημα στις Πανελλήνιες και ότι εν γένει δεν είμαι ευχαριστημένη.

Η μητέρα, προς μεγάλη μου έκπληξη μου απάντησε "Και γιατί πρέπει να τα ακούω εγώ αυτά, έχω κι άλλα προβλήματα, κάθε φορά που έρχεσαι για μάθημα σφίγγομαι, δίνω 1000 ευρώ το μήνα σε ιδιαιτεράδες..." κλπ, κλπ...

Ομολογώ πως η απάντησή της με προσέβαλε. Ένοιωσα σαν να μου έλεγε ότι χαίρομαι να της λέω πως ο μικρός δεν πάει καλά. Στεναχωρέθηκα πάρα πολύ, της το έδειξα, της είπα "καληνύχτα" κι έφυγα.

Το ένα που σκέφτομαι να κάνω είναι να της κάνω μια συζήτηση στο επόμενο μάθημα και να της εξηγήσω πως ΚΙ ΕΓΩ έχω κι άλλα προβλήματα και το γεγονός ότι κάνω την απάθεια του παιδιού της πρόβλημά μου, θα έπρεπε να την ευχαριστεί.

Το δεύτερο είναι να μην κάνω τίποτα και να συμπεριφέρομαι εντελώς παγγελματικά. Πάω, κάνω το μάθημα, φεύγω. Θέλει να διαβάσει, καλώς. Δε θέλει, πάλι καλώς. Και αν με ρωτήσει τίποτα για την πρόοδό του, να την παραπέμψω στο παιδί.

Τί λέτε?

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #249 στις: Δεκέμβριος 01, 2012, 01:21:46 μμ »
Καλημέρα,

είχα παρόμοιο πρόβλημα με ένα μου μαθητή πέρυσι. Δεν ήταν συγγενής μου βέβαια και βρισκόταν σε μιρότερη τάξη του Λυκείου. Η μητέρα του ήταν δασκάλα. Όποτε και αν πήγαινα για μάθημα το παιδί δεν είχε γράψει τις εκθέσεις του, δεν είχε κάνει τις ασκήσεις στα αρχαία και γενικά ήταν ένα δύσκολο παιδί για μάθημα. Ακόμα και στις συζητήσεις μας στην έκθεση όποιο θέμα και αν είχαμε δε μπορούσαμε να κάνουμε κουβέντα: "Αναλφαβητισμός": να ψοφήσουν οι αναλφάβητοι, βρωμίζουν την κοινωνία μας. Οι ηλικιωμένοι το ίδιο, οι ανάπηροι το ίδιο, οι μετανάστες το ίδιο, οι άνθρωποι ξένων χωρών εκτός Β. Ευρώπης κ Αμερικής το ίδιο.

Είχα κάνει μερικές κουβέντες με τη μητέρα του αλλά έβλεπα ότι τη δυσαρεστούσε πολύ το γεγονός ότι της έλεγα πως δεν καταβάλλει προσπάθειες, έρχεται μόνιμα αδιάβαστος κτλ. Πάντα πριν ξεκινήσω να της πω τα αρνητικά, της έλεγα κάποια θετικά για να μην την γειώσω εντελώς. Της έλεγα πως είναι έξυπνος (και όντως ήταν), ότι έχει πολλές δυνατότητες κτλ, αλλά ότι το διάβασμά του δεν ήταν αρκετό. Δεν περίμενα να γράψει πάνω από 14-15 και της το είχα ξεκαθαρίσει. Έβλεπα όμως όπως σου είπα ότι δεν την άρεσε καθόλου αυτό και ή δε μου απαντούσε σε αυτά που της έλεγα, ή προσπαθούσε να μην είναι εκεί για να μη χρειαστεί να της μιλήσω. Αφού λοιπόν φτάσαμε στα μέσα της χρονιάς και έβλεπα ότι γίνομαι ενοχλητική δεν της ξαναείπα τίποτα. Αν με ρωτούσε, της έλεγα ότι χρειάζεται πολύ παραπάνω διάβασμα και ότι δεν είναι αρκετό ότι κάνει. Δεν ένιωθα ότι την κοροϊδεύω. Της είχα πει τόσες φορές ότι δε θα γράψει αν συνεχίσει έτσι. Τελικά δεν έγραψε κιόλας και φέτος δε συνεχίσαμε μαζί. Δε στεναχωρήθηκα. Το περίμενα. Αλλά σκέφτηκα "κοίτα να δεις κάτι άτομα που έχουν και παιδιά". Δεν το πήρα προσωπικά. Και σου προτείνω να μην το πάρεις ούτε εσύ προσωπικά. Μερικοί γονείς απλώς αρνούνται να δουν κάποια πράγματα και ίσως επειδή ακούν πολλά δυσάρεστα δε θέλουν να ακούσουν και άλλα. Συνέχισε να πηγαίνεις αλλά μην της ξανακάνεις κουβέντα. Άλλωστε της τα έχεις πει. Πιστεύω πως άμα τελειώνεις το μάθημα δεν είναι ανάγκη να της δίνεις αναφορά πώς πηγε. Ξέρει πολύ καλά πώς πάει. Αν ποτέ σε ρωτήσει της λες. Μη νιώθεις πως την κοροϊδεύεις αν δεν της λες πως δεν τα πάει καλά, εσύ έχεις ξεκαθαρίσει την κατάσταση.

Ελπίζω να σε βοήθησα..
μη στεναχωριέσαι  ;)

Αποσυνδεδεμένος EmmaB

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 831
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 'Ο,τι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #250 στις: Δεκέμβριος 01, 2012, 08:16:19 μμ »
Έχει δίκιο η monogramma.Κάνε το μάθημα σου κανονικά κι αν σε ρωτήσει η μητέρα της λες πως χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια. Οι γονείς ξέρουν τις επιδόσεις των παιδιών τους.Απλώς κάποιοι επιλέγουν να τις παραβλέπουν και να φορτώνουν στον καθηγητή την ευθύνη. Μπορεί να ήταν  πολύ πιεσμένη τη συγκεκριμένη μέρα η μητέρα και να ξέσπασε-άδικα-σε σένα. Εσύ από καθαρό ενδιαφέρον της μίλησες. Εμένα που κάνω σχεδόν όλα τα μαθήματα σπίτι μου, υπάρχουν γονείς που δε μ'έχουν πάρει όλη τη χρονιά ένα τηλέφωνο να με ρωτήσουν για την πρόοδο των παιδιών τους. Οι περισσότεροι δυστυχώς εθελοτυφλούν. Πάντως προσπάθησε να μη στεναχωριέσαι.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 01, 2012, 08:22:16 μμ από EmmaB »
On ne voit bien qu’avec le cœur. L’essentiel est invisible pour les yeux.

Le petit prince

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #251 στις: Δεκέμβριος 03, 2012, 11:49:53 πμ »
Καλημέρα κι από μένα gringa. Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, πιστεύω ότι κάποια στιγμή συνεργαστήκαμε με "βαρείς" ανθρώπους.Μέχρι στιγμής δεν βρίσκω κάτι μεμπτό στη συμπεριφορά σου, που να δικαιολογεί τη στάση της μητέρας.Την έχεις ήδη ενημερώσει για την πρόοδου του γιου. Αφού πρόκειται και για συγγενείς δεν νομίζω ότι ωφελεί να αλλάξει τελείως η συμπεριφορά σου (στο τέλος θα χαλάσουν κι οι σχέσεις σας). Απλά μπορείς να κάνεις το μάθημα σου, κράτα αρχείο με φωτοτυπίες από τα γραπτά του μαθητή, αν γράφει. Αν δεν γράφει πάλι, μπορείς να σημειώνεις τι ασκήσεις είχε και ότι δεν τις έκανε.Προφανώς εσύ ενημέρωνες μέχρι τώρα για να ξέρουν οι γονείς τι γίνεται και να μην νομίζουν ότι τους κοροϊδεύεις. Η ενημέρωση καλό θα ήταν να αραιώσει.Εφόσον η ίδια η μητέρα δεν το αποζητά, μην μπαίνεις κι εσύ στον κόπο. Αν σου θίξει το ζήτημα της τα λές ως έχουν.Δεν θα τους παρακαλάμε κιόλας.Μπορείς επίσης να τους ενημερώνεις μια φορά το μήνα όταν σε πληρώνουν ή όταν γράφει διαγώνισμα (μια φορά το μήνα) και με αφορμή το βαθμό του διαγωνίσματος να της λες και το τι γίνεται όταν έχετε μάθημα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 892
Σύνολο: 893

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.