*

Αποστολέας Θέμα: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα  (Αναγνώστηκε 302232 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Eva Iwannakh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #266 στις: Δεκέμβριος 21, 2012, 04:04:04 μμ »
Απο την εμπειρια μου και μονο μπορω να σου μιλησω. Ειμαι φιλολογος αλλα εχω βοηθησει και εγω ενα παιδι σε αγγγλικα, εχοντας επαρκεια, οχι ομως κανονικα μαθηματα απλως μια εξτρα βοηθεια γιατι δεν καθοταν να διαβασει. Το παιδι το εχω κανονικα στα φιλολογικα μαθηματα ομως, οποτε εχω μια ολοκληρωμενη αποψη για το τι μαθητης ειναι γενικα. Αυτο που εχω καταλαβει οχι μονο απο μενα αλλα και απο αλλους συναδελφουσ που ακουω εμπειριες τους ειναι οτι αλλο ειναι τα αρχαια , χημεια μαθηματικα και αλλο οι ξενες γλωσσες. μερικα παιδια απλως τις βαριουνται μεχρι αηδιας ενω στο σχολειο στα "κανονικα" μαθηματα ειναι παρα πολυ καλα. Επισης καποια βαριουνται πολυ τη μια γλωσσα π.χ. αγγλικα αλλα λατρευουν και πηγαινουν πολυ καλα σε καποια αλλη π.χ. γερμανικα. Ξερω τετοιο παιδι. Οποτε το οτι ακουσες την εμπειρια μιας μαθηματικου για τις επιδοσεις του παιδιου, κατα την προσωπικη μου αποψη μην τη λαβεις σοβαρα υποψη, σχετικα με το δικο σου μαθημα παντα. Το παιδι απλως βαριεται τα αγγλικα, δεν μπορω να πιστεψω οτι δεν τα καταλαβαινει, οκ ειναι γενικα βατα ως γλωσσα, οποτε δεν ασχοληθηκε απο την αρχη. Ισως και να ειχε στα πρωτα χρονια και καθηγητη που δεν ασχολιοταν αρκεταα με τους μαθητες του, οποτε και αυτο τα παρατησε ποιος ξερει?. Γνωμη μου ειναι να ενημερωσεις αναλυτικα την μητερα τι θα επρεπε να γνωριζει για να δωσει εξετασεις και τι γνωριζει μεχρι τωρα (π.χ επρεπε να γνωριζει 5 χρονους και γνωριζει 2 κτλπ) επισης καλο θα ηταν να του δινεις να γραψει κανενα διαγωνισμα και οταν το διορθωσεις δειξτο στη μητερα να καταλαβει πσο πολυ πισω ειναι και οτι πρεπει να αλλαξει και το ιδιο συμπεριφορα αλλα και οι ωρες διδασκαλιας. Αλλιως προτεινε της να συνεχισεσετε ως εχει και απλως να καταλαβει οτι θα καθυστερησει αρκετα για να ετοιμαστει για τις εξετασεις. επισης αν σε παιρνει οικονομικα και βεβαι αυτη συνεχισει να αλλαζει τα μαθηματα κατα τη βολη της, ασε το μαθημα. αλλιως οταν σε παιρνει να λες οτι δεν μπορεις την ταδε ωρα και θα το συνεχισετε απο εκει που τα φησατε στο επομενο κανονικο σας μαθημα. Μηπως και βαλει μυαλο. Και πανω απο ολα πρροσπαθησε να κανεις το μαθημα οσο πιο ευχαριστο γινεται για το παιδι. Στο μελλον θα βρεις πολλα παιδια που θα ειναι λιγο πολυ ετσι. οποτε ειναι μια καλη ευκαιρια να προετοιμαστεις.  :D

Το παιδι δ αγαπα τα αγγλικα γιατι δ τα διαβασε ποτε οποτε λογικο ειναι να εχουν μαζευτει πολλα κενα και πλεον να μην βγαζει ακρη...εχω πολυ καλες σχεσεις μαζι του μιας και αν και αδιαφορος ειναι ευγενεστατος....η μαθηματικος εχει μια αλλη εικονα γιατι ουσιαστικα κανει το διαβασμα της επομενης ημερας, οποτε δ εχει δυσκολια...εγω εχω να καλυψω κενα, και να τον βοηθησω να παει λιγο πιο περα μιας και θα δωσει εξετασεις...και ενω προσπαθω πολυ γενικα οικογενειακως ειναι στον κοσμο τους...η μανα τον θελει αριστουχο...εκεινος παω στοιχημα οτι αν δ εκανε ιδιαιτερα στα μαθηματα του σχολειου, θα εμενε στην ιδια ταξη....μιλαμε αδιαφορια.... απο χθες εχω σκασει....εχω να αναστηλωσω το ¨οικοδομημα" και εχω να αντιμετωπισω κ τις τρελες του καθενος....ελεος! ...το ζητημα ειναι οτι δ θελω να το αφησω το ιδιαιτερο...αλλα αν δεν με αφηνουν ησυχη...θα τα παρατησω...! ευχαριστω!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος DINA@

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #267 στις: Ιανουάριος 15, 2013, 01:24:40 πμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι,
χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία και δουλειά.

Από τότε που πιάσανε τα κρύα έχω ένα πρόβλημα σε ένα μάθημα που κάνω και θα ήθελα να ρωτήσω αν το αντιμετωπίζεται και εσείς. Το θέμα της θέρμανσης. :-\
Το μάθημα είναι μεσημέρι όταν οι γονείς είναι στην δουλειά και τα παιδιά μόνα στο σπίτι. Υπάρχουν μέρες που πηγαίνω σπίτι , παγώνουν τα χέρια μου και για ώρες μετά δεν μπορώ να τα ζεστάνω. Σε καμιά περίπτωση δεν ζω σε άλλο κόσμο ούτε περιμένω να πάω σπίτι τους με το κοντομάνικο και αν τραβήξω πιο πολύ την σκέψη μου δεν με νοιάζει τόσο πολύ για μένα που πάω εκεί για 7 ώρες την βδομάδα όσο για αυτά τα παιδιά.
Πόσες φορές κάνουμε μάθημα και φυσάνε τα χέρια τους για να ζεσταθούν ή φοράνε το σκουφί της φόρμας τους, αλλά από την άλλη (μάλλον επειδή αισθάνονται άσχημα που δεν μπορούν να τα ανάψουν) λένε "Εμείς δεν κρυώνουμε" ή "Εμένα η μαμά μου με έχει σκληραγωγήσει στο κρύο". Όλα αυτά δεν θα τα ανάφερα αν έβλεπα πως είχε πρόβλημα η οικογένεια αλλά εξεγείρομαι όταν βλέπω το ipad και την nova στο σπίτι και όταν ξέρω πως ο πατέρας έχει iphone.
Εκεί όμως που τρελάθηκα πιο πολύ ήταν τις προάλλες που η μικρή άναψε το air condition και για κακή της τύχη ήρθε ο πατέρας στο σπίτι. Με το που άκουσε την πόρτα το έσβησε κατευθείαν και ευτυχώς δεν είχαμε κανένα περίεργο σκηνικό.Με είδε και εμένα με το παλτό και φυσικά σιγά μην τον ένοιαζε εδώ δεν τον νοιάζει για τα παιδιά του. Όταν λοιπόν ο πατέρας έφευγε γυρίζει στο παιδί και λέει "6:30 άναψε τα σώματα. " :-\ Είναι η ώρα που γυρίζουν σπίτι οι γονείς.. Έλεος πια...  Έφυγα από το σπίτι μέσα στα νεύρα..

Ξανατονίζω πως δεν με νοιάζει για μένα όσο για τα παιδιά και πως δεν χρειάζεται να έχουν ένα σπίτι καμίνι αλλά να είναι ανθρώπινο και να μπορούν τα παιδιά να υπάρξουν μέσα σε αυτό. Προχθές το παιδί έτρεμε και της λέω κρυώνεις και μου λέει όχι απλά σκέφτομαι... :o   

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #268 στις: Ιανουάριος 15, 2013, 05:58:20 μμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι,
χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία και δουλειά.

Από τότε που πιάσανε τα κρύα έχω ένα πρόβλημα σε ένα μάθημα που κάνω και θα ήθελα να ρωτήσω αν το αντιμετωπίζεται και εσείς. Το θέμα της θέρμανσης. :-\
Το μάθημα είναι μεσημέρι όταν οι γονείς είναι στην δουλειά και τα παιδιά μόνα στο σπίτι. Υπάρχουν μέρες που πηγαίνω σπίτι , παγώνουν τα χέρια μου και για ώρες μετά δεν μπορώ να τα ζεστάνω. Σε καμιά περίπτωση δεν ζω σε άλλο κόσμο ούτε περιμένω να πάω σπίτι τους με το κοντομάνικο και αν τραβήξω πιο πολύ την σκέψη μου δεν με νοιάζει τόσο πολύ για μένα που πάω εκεί για 7 ώρες την βδομάδα όσο για αυτά τα παιδιά.
Πόσες φορές κάνουμε μάθημα και φυσάνε τα χέρια τους για να ζεσταθούν ή φοράνε το σκουφί της φόρμας τους, αλλά από την άλλη (μάλλον επειδή αισθάνονται άσχημα που δεν μπορούν να τα ανάψουν) λένε "Εμείς δεν κρυώνουμε" ή "Εμένα η μαμά μου με έχει σκληραγωγήσει στο κρύο". Όλα αυτά δεν θα τα ανάφερα αν έβλεπα πως είχε πρόβλημα η οικογένεια αλλά εξεγείρομαι όταν βλέπω το ipad και την nova στο σπίτι και όταν ξέρω πως ο πατέρας έχει iphone.
Εκεί όμως που τρελάθηκα πιο πολύ ήταν τις προάλλες που η μικρή άναψε το air condition και για κακή της τύχη ήρθε ο πατέρας στο σπίτι. Με το που άκουσε την πόρτα το έσβησε κατευθείαν και ευτυχώς δεν είχαμε κανένα περίεργο σκηνικό.Με είδε και εμένα με το παλτό και φυσικά σιγά μην τον ένοιαζε εδώ δεν τον νοιάζει για τα παιδιά του. Όταν λοιπόν ο πατέρας έφευγε γυρίζει στο παιδί και λέει "6:30 άναψε τα σώματα. " :-\ Είναι η ώρα που γυρίζουν σπίτι οι γονείς.. Έλεος πια...  Έφυγα από το σπίτι μέσα στα νεύρα..

Ξανατονίζω πως δεν με νοιάζει για μένα όσο για τα παιδιά και πως δεν χρειάζεται να έχουν ένα σπίτι καμίνι αλλά να είναι ανθρώπινο και να μπορούν τα παιδιά να υπάρξουν μέσα σε αυτό. Προχθές το παιδί έτρεμε και της λέω κρυώνεις και μου λέει όχι απλά σκέφτομαι... :o

Μην σου κάνει τόσο εντύπωση. Εγώ βλέπω παντού γύρω μου περιπτώσεις όπου ο Έλληνας κοιτάει πρώτα πως θα πάρει το ipad/iphone/iκάτι και το ακριβό αμάξι με τα πολλά άλογα, ύστερα κάνει καρμιριές σε βασικά πράγματα όπως είναι η θέρμανση, το φαγητό, η υγεία και τα φροντιστήρια των παιδιών του και μετά κλαίγεται για την κρίση κλπ. Ε, δεν μας φταίει η κρίση σε όλα...

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #269 στις: Ιανουάριος 18, 2013, 02:36:16 πμ »
Μην σου κάνει τόσο εντύπωση. Εγώ βλέπω παντού γύρω μου περιπτώσεις όπου ο Έλληνας κοιτάει πρώτα πως θα πάρει το ipad/iphone/iκάτι και το ακριβό αμάξι με τα πολλά άλογα, ύστερα κάνει καρμιριές σε βασικά πράγματα όπως είναι η θέρμανση, το φαγητό, η υγεία και τα φροντιστήρια των παιδιών του και μετά κλαίγεται για την κρίση κλπ. Ε, δεν μας φταίει η κρίση σε όλα...
Συμφωνώ απόλυτα σε όσα γράφετε.. ουφ..και τί έχουμε να δούμε ακόμα δεν ξέρω..
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 20, 2013, 04:20:00 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος eng_teacher

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #270 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 11:54:18 πμ »
Γεια σας,

Με όλους τους μαθητές μου έχω μέχρι στιγμής πολύ καλή επικοινωνία και άριστες σχέσεις. Υπάρχει μία σχέση αμοιβαίου σεβασμού και εκτίμησης, τα παιδιά δείχνουν να απολαμβάνουν το μάθημα όσο και εγώ, δείχνουν ενδιαφέρον και έρχονται πάντα διαβασμένα, με αποτέλεσμα να παρουσιάζουν μεγάλη πρόοδο σε μικρό χρονικό διάστημα, πράγμα που έχουν παρατηρήσει και οι γονείς τους.

Έχω πρόβλημα όμως μόνο με δύο μαθητές μου που είναι αδέρφια, ένα αγόρι 10 ετών και ένα κορίτσι 12 ετών. Είναι μέτριοι έως κακοί μαθητές, παντελώς αδιάφοροι για το μάθημα του σχολείου, τη μάθηση/γνώση, τους βαθμούς, κτλ.. το μόνο που τα νοιάζει είναι να μην τους κάνει κήρυγμα η μητέρα τους η οποία δε φαίνεται να μπορεί να τους επιβληθεί και είναι πολύ ελαστική μαζί τους. Εμένα με αντιμετωπίζουν ακριβώς όπως το σχολείο, και συνεχώς μου έρχονται αδιάβαστα. Η μητέρα τους το γνωρίζει τις περισσότερες φορές αυτό, αλλά δε νομίζω να κάνει κάτι για να αλλάξει η κατάσταση. Το μεγαλύτερό μου πρόβλημα είναι ότι λένε ψέματα.. συνεχώς και αδιακρίτως.. ψέματα σε εμένα για να αποφύγουν το διάβασμα και τις ασκήσεις, ψέματα στη μητέρα τους (δεν ξέρω αν το έχει συνειδητοποιήσει η ίδια), ψέματα για εμένα μπροστά στη μητέρα τους (μάλλον με σκοπό να φανώ εγώ η υπαίτια για τις επιδόσεις τους στο σχολείο), κτλ. Το δεύτερο μεγαλύτερό μου πρόβλημα είναι το ότι δε διαβάζουν καθόλου και συμπεριφέρονται λες και έχω ένα μαγικό χαπάκι γνώσης που θα τους το δίνω σε κάθε μάθημα και σε μία ώρα θα γνωρίζουν όλα όσα θα έπρεπε να γνωρίζουν χωρίς κόπο, χωρίς να ανοίξουν καν το βιβλίο μόνα τους στο σπίτι μετά το τέλος του μαθήματος, χωρίς την παραμικρή προσπάθεια. Αποτέλεσμα; Δεν παρουσιάζουν καμία πρόοδο και όσο περνάει ο καιρός τόσο μεγαλώνουν και τα κενά τους.

Τι με συμβουλεύετε να κάνω; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε συμβουλή!

Αποσυνδεδεμένος EmmaB

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 831
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 'Ο,τι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #271 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 04:08:40 μμ »
Δηλ. Αντιγόνη μου, τα παιδιά έρχονται αδιάβαστα, η μητέρα το ξέρει και δε τους λέει τίποτα;  :o
Γιατί τέτοια αδιαφορία από τη μεριά της;
On ne voit bien qu’avec le cœur. L’essentiel est invisible pour les yeux.

Le petit prince

Αποσυνδεδεμένος pbenat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #272 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 05:28:16 μμ »
Καλησπέρα κι από εμένα!
Αντιγόνη, πιστεύω ότι θα πρέπει να θέσεις τόσο τη μητέρα όσο και τα παιδιά προ των ευθυνών τους. Είναι δική της ευθύνη να ελέγχει το διάβασμα των παιδιών της! Αν είναι εκείνη αδιάφορη, αδιάφορα θα είναι και τα παιδιά. Για παράδειγμα, εξήγησέ της ότι σέβεσαι το λειτούργημά σου, αλλά και εκείνη που σε πληρώνει και θέλεις να συμμετάσχει ενεργά στον έλεγχο της προόδου των παιδιών. Άρχισε να την ενημερώνεις σε κάθε μάθημα για το τι έκαναν και δεν έκαναν σε σχέση με το homework που τους είχες βάλει. Οπότε θα πάψουν οι δικαιολογίες και τα ψέμματα. Αν θέλεις, κράτα κι ένα τετράδιο επικοινωνίας για την ύλη που έχουν να διαβάσουν κάθε φορά και να της το γνωστοποιείς! Φυσικά και δεν έχεις το μαγικό χαπάκι! Χωρίς διάβασμα δεν υπάρχει πρόδος. Ξεκαθάρισε ότι δεν πηγαίνεις να πάρεις τον αέρα σου, ούτε να χάνεις το χρόνο σου (κι εκείνη τα χρήματα της), οπότε θα πρέπει να παρακολουθεί τα παιδιά της πιο στενά και να μην περιορίζεται στα κηρύγματα.  ;)

Τώρα θα ήθελα να θέσω κι εγώ το ερώτημά μου διότι χρειάζομαι τα φώτα σας σχετικά με τη δική μου υπόθεση.
Έχω αναλάβει από τον Οκτώβριο μια μαθήτρια Α' Γυμνασίου σε επίπεδο Β1 (D Class), η οποία είναι σχετικά καλή στη γραμματική, έχει βελτιωθεί στο speaking, στο listening το παλεύουμε, αλλά στο writing...μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά. Προφανώς με την προηγούμενη συνάδελφο που την είχε 2-3 χρόνια δεν είχαν δουλέψει καθόλου συστηματικά πάνω σε αυτη τη δεξιότητα και, απ'ό,τι μου έχει πει το παιδί, της έβαζε κάποιο θέμα έκθεσης κι εκείνη επειδή δεν είχε ιδέα, έγραφε ό,τι της κατέβαινε στα ελληνικά στο google translate και της παρέδιδε... το αποτέλεσμα. Φυσικά η συνάδελφος είχε ενημερώσει γενικά και αόριστα τη μητέρα ότι το κορίτσι δεν τα πήγαινε καλά στο writing...τελεία. Εύγε! Και μετά ανέλαβα εγώ να βγάλω το φίδι από την τρύπα...  :'( Το παιδί δεν θα έλεγα ότι έχει έλλειψη ιδεών, αφενός (παρ'όλα τα writing plans που κάνουμε) <<σκορπίζει>> τις ιδέες της παντού χωρίς αρχή, μέση και τέλος (τσάμπα το writing plan), κι έχει τρομερό πρόβλημα στη σύνταξη. Ενημέρωσα τη μητέρα ότι χρειαζόμαστε 1 επιπλέον ώρα την εβδομάδα για να γράφουμε μαζί την έκθεση στην αρχή και μετά να εκμεταλλευτούμε αυτή την ώρα για περισσότερη εξάσκηση. Δυστυχώς μπορούμε να συπληρώσουμε μόνο 30'. Να σημειώσω εδώ ότι η οικογένεια έχει οικονομικό πρόβλημα και δεν μπορεί να κάνει πολλές ώρες την εβδομάδα (κάνουμε 2,5 και μπορούμε να το αυξήσουμε στις 3). Βεβαίως, βεβαίως η μητέρα είχε την απαίτηση το Β2 να το έπαιρνε του χρόνου το Μάιο<<για να ξεμπερδεύει>>. Ναι, κάτσε να μάθει να γράφει!!!
Κάποιος, κάποια συμβουλή στην απελπισμένη;;;;;   

     

Αποσυνδεδεμένος EmmaB

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 831
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 'Ο,τι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #273 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 05:47:42 μμ »
Είναι καλή η ιδέα σου να γράφετε μαζί την έκθεση. Και γω το ίδιο έκανα σε ανάλογη περίπτωση. Μετά από 10 εκθέσεις αν το παιδί είναι συνεργάσιμο και διαβάζει, αρχίζει να μπαίνει στο νόημα. Όσον αφορά τους γονείς, υπάρχουν αρκετοί που έχουν αποφασίσει μόνοι τους πότε θα δώσει εξετάσεις το παιδί τους χωρίς να ρωτήσουν τον καθηγητή τη γνώμη του. Λες και μεις θέλουμε το κακό τους.
On ne voit bien qu’avec le cœur. L’essentiel est invisible pour les yeux.

Le petit prince

Αποσυνδεδεμένος pbenat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #274 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 09:30:54 μμ »
Emma μου, σ`ευχαριστώ πολύ για την απάντηση (μου `δωσες πραγματικά κουράγιο)! Κι εγώ έτσι της απάντησα. Σε δύο μήνες περίπου, της είπα, θα ξέρουμε το τι και το πως. Εγώ δεν πρόκειται ν`αφήσω παιδί να πάει να φάει τα μούτρα του, επειδή εσύ έχεις αποφασίσει μέσα σου ότι το Proficiency θα το `χει πάρει στην Α` Λυκείου επειδή έτσι σε είχε κάνει να πιστεύεις η προηγούμενη συνάδελφος (με ανεπαρκή προετοιμασία!!!). Δεν λέω ότι το παιδί δεν διαβάζει, αλλά δεν είναι από τα παιδιά που θα κάνουν το κάτι παραπάνω διότι πχ. το βόλλευ με το οποίο ασχολείται ημιεπαγγελματικά το έχει πιο πάνω από τα αγγλικά. Θα κάνει τόσο...όσο. Κι εγώ φροντίζω να της βάζω τόσο...όσο και λίγο παραπάνω. Για παράδειγμα, επειδή διαπίστωσα νωρίς το πρόβλημα (και ξέροντας ότι η οικογένεια έχει οικονομικό πρόβλημα), προσπάθησα να τη βοηθήσω δίνοντάς της επιπλέον ασκήσεις writing, την είχα ξεκινήσει από sentence level, αλλά σε κάποια πράγματα πρέπει να είσαι από πάνω από το κεφάλι του παιδιού. Παρόλο που της έχω δείξει να κάνει πλάνο πριν γράψει, δεν το κάνει ποτέ μόνη της, όχι επειδή βαριέται (δεν το πιστεύω αυτό) αλλά διότι δεν έχει την απαιτούμενη <<αυτοπεποίθηση>>. Οπότε, το `χω πάρει προσωπικά! Και πάλι... ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος George999

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #275 στις: Ιανουάριος 31, 2013, 09:18:23 μμ »
Συνέβη και αυτό, πρώτο μάθημα για IELTS πάει καλά 1,5 ώρα. Όταν τελειώνει η ώρα πάει ο μαθητής να φύγει.
Του λέω "Ξέρετε είναι και η αμοιβή μου.." μου λέει δεν πληρώθηκε ακόμη ο πατέρας του (!), λέτε να μου τα φάει? έλεος
με αυτήν την κατάσταση (τυρόπιτα και πορτοκαλάδα πάντως αγόρασε καθώς το κουτάκι της μου το παράτησε στο τραπέζι μου!!).
Παλιά είχα πάθει το άλλο με Αλβανό μαθητή όταν του ζήτησα την αμοιβή μου, μου πετάει ένα "θα τα βρούμε" (και μετά σου λένε
μην είσαι ρατσιστής)

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #276 στις: Ιανουάριος 31, 2013, 09:48:06 μμ »
Συνέβη και αυτό, πρώτο μάθημα για IELTS πάει καλά 1,5 ώρα. Όταν τελειώνει η ώρα πάει ο μαθητής να φύγει.
Του λέω "Ξέρετε είναι και η αμοιβή μου.." μου λέει δεν πληρώθηκε ακόμη ο πατέρας του (!), λέτε να μου τα φάει? έλεος
με αυτήν την κατάσταση (τυρόπιτα και πορτοκαλάδα πάντως αγόρασε καθώς το κουτάκι της μου το παράτησε στο τραπέζι μου!!).
Παλιά είχα πάθει το άλλο με Αλβανό μαθητή όταν του ζήτησα την αμοιβή μου, μου πετάει ένα "θα τα βρούμε" (και μετά σου λένε
μην είσαι ρατσιστής)

Γνώμη μου είναι ότι τα της αμοιβής τα συζητάς και τα κανονίζεις πριν κάνεις το μάθημα. Όσο για το επιχείρημά σου για τον Αλβανό μαθητή και το αν πρέπει να είναι κανείς ρατσιστής καλύτερα να μην το σχολιάσω  :-X

Αποσυνδεδεμένος George999

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #277 στις: Ιανουάριος 31, 2013, 09:59:53 μμ »
Συνέβη και αυτό, πρώτο μάθημα για IELTS πάει καλά 1,5 ώρα. Όταν τελειώνει η ώρα πάει ο μαθητής να φύγει.
Του λέω "Ξέρετε είναι και η αμοιβή μου.." μου λέει δεν πληρώθηκε ακόμη ο πατέρας του (!), λέτε να μου τα φάει? έλεος
με αυτήν την κατάσταση (τυρόπιτα και πορτοκαλάδα πάντως αγόρασε καθώς το κουτάκι της μου το παράτησε στο τραπέζι μου!!).
Παλιά είχα πάθει το άλλο με Αλβανό μαθητή όταν του ζήτησα την αμοιβή μου, μου πετάει ένα "θα τα βρούμε" (και μετά σου λένε
μην είσαι ρατσιστής)

Γνώμη μου είναι ότι τα της αμοιβής τα συζητάς και τα κανονίζεις πριν κάνεις το μάθημα. Όσο για το επιχείρημά σου για τον Αλβανό μαθητή και το αν πρέπει να είναι κανείς ρατσιστής καλύτερα να μην το σχολιάσω  :-X

Ναι, τον είχα ενημερώσει για την τιμή ανά ώρα (18 η 1,5 δηλαδή), φταίω που δεν του είπα ρητά πως πρέπει να πληρώσει στο τέλος της ώρας. Για τον Αλβανό μαθητή γιατί να μην το σχολιάσεις? του ζητάω την αμοιβή μου και πετάει ένα θα τα βρούμε (!?), και φεύγει, 1 είχα από εκεί και έκανε τον Κινέζο (αντίθετα όλοι σχεδόν οι Έλληνες και άλλες εθνικότητες πχ Πολωνοί) έχουν πάνω στο γραφείο έτοιμη την αμοιβή μου, θέλω να στο έκανε να δω τι θα έλεγες (ξέρω τι θα ακούσω μα εγώ τα κανονίζω από πριν). Ίσως το λάθος να είναι που δεν λέω "επιθυμώ να πληρώνομαι στο τέλος κάθε μαθήματος" (λες και όταν μπεις στο ταξί μπορείς να πληρώσεις με πιστωτική). Για να μην πω άλλες ιστορίες με μαθητές από εκείνη την χώρα, απαράδεκτοι τελείως.

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #278 στις: Ιανουάριος 31, 2013, 10:05:03 μμ »
Είναι τεράστια η γενίκευσή σου. Δε μπορείς να βάζεις όλους τους Έλληνες σε ένα τσουβάλι, ούτε όλους τους Πολωνους σε ένα τσουβάλι, ούτε όλους τους Αλβανούς σε ένα τσουβάλι. Δεν υπάρχει δικαιολογία για να είναι κάποιος ρατσιστής. Δεν υπάρχουν άνθρωποι κατώτερου Θεού. Θα περίμενα, τουλάχιστον από εκπαιδευτικούς να έχουν λυμένα τέτοια θέματα αν και από ότι βλέπω κάνω λάθος. Εν πάσει περιπτώσει, ας μη συνεχίσουμε τη συγκεκριμένη κουβέντα γιατί είναι off topic. Λάθος δικό μου ίσως που σχολίασα τα όσα έγραψες αλλά όταν διαβάζω κάτι τέτοια μου γυρίζει το μάτι

Αποσυνδεδεμένος George999

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #279 στις: Ιανουάριος 31, 2013, 10:14:13 μμ »
Είναι τεράστια η γενίκευσή σου. Δε μπορείς να βάζεις όλους τους Έλληνες σε ένα τσουβάλι, ούτε όλους τους Πολωνους σε ένα τσουβάλι, ούτε όλους τους Αλβανούς σε ένα τσουβάλι. Δεν υπάρχει δικαιολογία για να είναι κάποιος ρατσιστής. Δεν υπάρχουν άνθρωποι κατώτερου Θεού. Θα περίμενα, τουλάχιστον από εκπαιδευτικούς να έχουν λυμένα τέτοια θέματα αν και από ότι βλέπω κάνω λάθος. Εν πάσει περιπτώσει, ας μη συνεχίσουμε τη συγκεκριμένη κουβέντα γιατί είναι off topic. Λάθος δικό μου ίσως που σχολίασα τα όσα έγραψες αλλά όταν διαβάζω κάτι τέτοια μου γυρίζει το μάτι

άποψη μου λόγω παρελθούσας εμπειρίας τι να πώ, είναι δυνατόν ένας εκπαιδευτικός να διδάξει και να μην πληρωθεί? θα σας άρεσε?? ή αν το κάνανε σε οποιοδήποτε εδώ μέσα, να χάσει χρόνο, εισιτήρια, φωτοτυπίες και να ακούσει ένα "θα τα βρούμε"?
μπορεί να υπάρχουν και καλοί, πλέον κάνω επιλογή μαθητή που θα με πληρώσει, αν θέλετε να γελάνε εις βάρος μας λαμβάνοντας τις υπηρεσίες μας και φεύγοντας χωρίς να δώσουν μια δραχμή that is fine by me!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161372
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 400
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 417
Σύνολο: 420

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.