*

Αποστολέας Θέμα: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα  (Αναγνώστηκε 312217 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #518 στις: Ιούλιος 27, 2013, 07:40:02 μμ »
Μια χαρά! Τυχερός ήταν! Αν ο άλλος όμως είναι λαϊκατζής και σου χρωστάει 700€ τι να κάνεις???? Να πάρεις 700€ σε ντομάτες???  ;D ;D ;D
Το καλύτερο είναι να μην αφήσεις το χρέος να φτάσει σε τόσο μεγάλο ποσό. Πληρωμή το αργότερο κάθε μήνα, αλλιώς σταματάς τα μαθήματα.

Πάντως μπορείς ένα μέρος του ποσού να το πάρεις σε λαχανικά, γιατί όχι; Από το ολότελα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:07:33 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #519 στις: Ιούλιος 27, 2013, 11:39:16 μμ »
 .....καλή κι η Παναγιώταινα!!  ;D ;D ;D ;D
  

Αποσυνδεδεμένος Matina7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 580
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #520 στις: Ιούλιος 30, 2013, 01:19:13 πμ »
Πληρωμή ανά εβδομάδα ή έστω ανά δεκαπενθήμερο. Στο τέλος του μήνα οι περισσότεροι γονείς απλώς δεν έχουν για να καλύψουν όλο το ποσό που οφείλουν στον καθηγητή. Τόσο απλά. Κάποιοι, ακόμη κι αν έχουν, δεν το δίνουν για να καταλήξει σε γούστα. Κόβει ο Έλληνας το τσιγάρο, το ποτό, τον καφέ και την έξοδο. Να μην ξεχάσω και το αυτοκίνητο και το λιωμένο από την πολύωρη χρήση κινητό. Κι αν δεν είναι συνεπείς από τον πρώτο μήνα, άντε και το δεύτερο, δρόμο... Καλύτερα σπιτάκι μας ή να δουλεύουμε κάπου αλλού, έστω και με 5 ευρώ την ώρα, παρά να μας δουλεύουν στο τσάμπα.

Αποσυνδεδεμένος George999

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #521 στις: Ιούλιος 30, 2013, 02:21:27 πμ »
Πληρωμή ανά εβδομάδα ή έστω ανά δεκαπενθήμερο. Στο τέλος του μήνα οι περισσότεροι γονείς απλώς δεν έχουν για να καλύψουν όλο το ποσό που οφείλουν στον καθηγητή. Τόσο απλά. Κάποιοι, ακόμη κι αν έχουν, δεν το δίνουν για να καταλήξει σε γούστα. Κόβει ο Έλληνας το τσιγάρο, το ποτό, τον καφέ και την έξοδο. Να μην ξεχάσω και το αυτοκίνητο και το λιωμένο από την πολύωρη χρήση κινητό. Κι αν δεν είναι συνεπείς από τον πρώτο μήνα, άντε και το δεύτερο, δρόμο... Καλύτερα σπιτάκι μας ή να δουλεύουμε κάπου αλλού, έστω και με 5 ευρώ την ώρα, παρά να μας δουλεύουν στο τσάμπα.

allow me to cut in.. εγώ πάντα λέω τιμή από το τηλέφωνο, και ότι επιθυμώ να πληρώνομαι στην λήξη του μαθήματος. Αν ο μαθητής μου πει για δοκιμαστικό, θα δούμε κτλ το αφήνω (δεν αξίζει τον κόπο και το κόστος ευκαιρίας μεγάλο). Πάντα πληρωμή στο τέλος του μαθήματος ειδικά σε καινούργιους μαθητές (το πρώτο μάθημα μπορεί να είναι και τελευταίο) ΥΓ σε επιλεγμένα άτομα πχ είχα μαθήτρια με γονείς αστυνομικούς ε.α. ε, εκεί μου τα έδωσαν όλα μέχρι λεπτό, έστω μετά από 2 μήνες, δεν με πείραξε ήξερα πως δεν θα τα έχανα..ΥΓ 2 μήνες τσάμπα!? hell no..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:07:33 »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #522 στις: Ιούλιος 30, 2013, 08:35:29 πμ »
Απλά θα πρέπει να κάνεις από την αρχή τις εξηγήσεις για να μη βρεθείς να σου χρωστάνε πολλά χρήματα!!

Αποσυνδεδεμένος eng_teacher

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #523 στις: Σεπτέμβριος 11, 2013, 12:08:41 μμ »
Είναι ένα ιδιαίτερο με 2 αγόρια (σε τάξη) που πρώτη φορά κάναμε μάθημα αγγλικών χτες. Το μάθημα κύλησε σχετικά ομαλά, όμως τα παιδιά χασκογελάγανε και μιλούσανε συ-νέ-χεια! Δεν το έκαναν πρώτη φορά σε μένα, είναι χαρακτηριστικό τους και από προηγούμενες χρονιές ότι χαχανίζουν, διακόπτουν και το ρίχνουν στο καλαμπούρι συνέχεια.

Διακόπτανε εμένα, ο ένας τον άλλον, μιλούσανε μερικές φορές παράλληλα με το listening που τους έβαζα να ακούσουν και όλα αυτά χαχανίζοντας (giggling). Γελάνε χωρίς να υπάρχει κάτι το αστείο, μέχρι και στις ασκήσεις γραμματικής.

Τι θα κάνατε εσείς; Θα τα χωρίσω σίγουρα, να κάθονται σε διαφορετικά θρανία, και θα κάνω το μάθημα σε πιο γρήγορους ρυθμούς για να είναι "too busy to joke around" αν και δε νομίζω να τα πτωήσει.. άλλη συμβουλή;  ???

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #524 στις: Σεπτέμβριος 11, 2013, 12:48:01 μμ »
Το να ενημερώσεις τους γονείς το έχεις σκεφτεί;

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #525 στις: Σεπτέμβριος 11, 2013, 01:02:29 μμ »
Η αγριάδα συνήθως πιάνει σε αυτές τις περιπτώσεις, αλλά πρέπει και να το έχεις (να σου βγαίνει).

Too busy to joke around είναι καλή τακτική για τάξεις. Δεν ξέρω αν θα δουλέψει σε διατομικό μάθημα που και οι δύο μαθητές έχουν το νου τους μόνιμα αλλού. Σίγουρα δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις.

Και εννοείται να ενημερώσεις ΑΜΕΣΑ τους γονείς, όχι σε δύο βδομάδες...

Αποσυνδεδεμένος eng_teacher

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #526 στις: Σεπτέμβριος 11, 2013, 01:19:21 μμ »
Δε νομίζω πως μπορώ να ενημερώσω τους γονείς, αυτό θα είναι απόφαση του φροντιστηρίου, και ας πούμε ότι τους ενημερώνω.. οι γονείς τα έχουν λιγο "χαϊδεμένα" τα παιδιά και μάλλον θα πάρουν το μέρος τους ρίχνοντας την ευθύνη στον καθηγητή.

Το σκέφτομαι από χτες.. και άλλη μία ιδέα που μου ήρθε είναι να βρω τρόπο να αυξήσω τον ανταγωνισμό μεταξύ τους, π.χ. να τους πω από την επόμενη φορά πως για κάθε μάθημα ανάλογα με τη διαγωγή τους στην τάξη και την πρόοδο που παρουσιάζουν στα αγγλικά θα βάζω σε ένα χαρτί μία χαρούμενη/ανέκφραστη/στεναχωρημένη/κτλ φατσούλα (διάφορες εκφράσεις). Ο μαθητής με τις περισσότερες χαρούμενες φατσούλες θα θεωρηθεί ο μαθητής του μήνα και θα φαίνεται σε μία αφίσα/χαρτόνι στην τάξη μέχρι τον επόμενο μήνα.

Σε κάθε μάθημα σκέφτηκα να έχω σε μία άκρη του πίνακα 2 φατσούλες για κάθε μαθητή.. η μία θα είναι για την διαγωγή και η άλλη για την συμμετοχή και πρόοδό τους. Και όταν είναι ανήσυχα και δεν ακούνε κτλ η χαρούμενη φατσούλα θα γίνεται ανέκφραστη.. αν συνεχίσουν, θα τη σβήνω και θα κάνω μια πιο λυπημένη κτλ (δλδ να πάρουν το μήνυμα ότι δε συμπεριφερονται κατάλληλα και πως δεν είμαι ευχαριστημένη, και επίσης πως αυτά καταγράφονται στο τέλος του μαθήματος) μπας και διορθωθούν κατά τη διάρκεια.

Δεν ξέρω αν θα πιάσει.. θα τα δοκιμάσω όλα από αύριο!

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #527 στις: Σεπτέμβριος 11, 2013, 02:57:48 μμ »
Με το φροντιστήριο το έχεις συζητήσει;

Αποσυνδεδεμένος Tasoula Fazzoula

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω τα παιδιά,τα ζώα,τα ταξίδια,τη μουσική!
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #528 στις: Σεπτέμβριος 14, 2013, 02:17:33 πμ »
Δε νομίζω πως μπορώ να ενημερώσω τους γονείς, αυτό θα είναι απόφαση του φροντιστηρίου, και ας πούμε ότι τους ενημερώνω.. οι γονείς τα έχουν λιγο "χαϊδεμένα" τα παιδιά και μάλλον θα πάρουν το μέρος τους ρίχνοντας την ευθύνη στον καθηγητή.

Το σκέφτομαι από χτες.. και άλλη μία ιδέα που μου ήρθε είναι να βρω τρόπο να αυξήσω τον ανταγωνισμό μεταξύ τους, π.χ. να τους πω από την επόμενη φορά πως για κάθε μάθημα ανάλογα με τη διαγωγή τους στην τάξη και την πρόοδο που παρουσιάζουν στα αγγλικά θα βάζω σε ένα χαρτί μία χαρούμενη/ανέκφραστη/στεναχωρημένη/κτλ φατσούλα (διάφορες εκφράσεις). Ο μαθητής με τις περισσότερες χαρούμενες φατσούλες θα θεωρηθεί ο μαθητής του μήνα και θα φαίνεται σε μία αφίσα/χαρτόνι στην τάξη μέχρι τον επόμενο μήνα.

Σε κάθε μάθημα σκέφτηκα να έχω σε μία άκρη του πίνακα 2 φατσούλες για κάθε μαθητή.. η μία θα είναι για την διαγωγή και η άλλη για την συμμετοχή και πρόοδό τους. Και όταν είναι ανήσυχα και δεν ακούνε κτλ η χαρούμενη φατσούλα θα γίνεται ανέκφραστη.. αν συνεχίσουν, θα τη σβήνω και θα κάνω μια πιο λυπημένη κτλ (δλδ να πάρουν το μήνυμα ότι δε συμπεριφερονται κατάλληλα και πως δεν είμαι ευχαριστημένη, και επίσης πως αυτά καταγράφονται στο τέλος του μαθήματος) μπας και διορθωθούν κατά τη διάρκεια.

Δεν ξέρω αν θα πιάσει.. θα τα δοκιμάσω όλα από αύριο!



Για τι ηλικιες μιλαμε;;

Προσπαθησε να τα κανεις υπευθυνα,δηλαδη,εστω ο ενας να γινει ο βοηθος σου.Μπορεις να τον εχεις ακομα και διπλα σου,αν χρειαστει,καποιες φορες.

Εγω,ως δασκαλα στο δημοτικο,το κανω συχνα και τους αρεσει.
Το εκτιμουν.Οποτε και την παρατηρηση που θα κανω,τη σκεφτονται σοβαρα μετα.

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:13:02 πμ από Tasoula Fazzoula »
Ποτέ μην αφήνεις για αύριο αυτό που μπορείς να κάνεις σήμερα...Η ζωή είναι μικρή!

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #529 στις: Σεπτέμβριος 14, 2013, 10:26:26 πμ »
Το φροντιστήριο τι λέει γι' αυτό;

Αποσυνδεδεμένος eng_teacher

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #530 στις: Σεπτέμβριος 14, 2013, 02:50:05 μμ »
Tassoula Fazzoula, 11-12 ετών.

Θα προσπαθήσω να κάνω το μάθημα σε πιο γρήγορους ρυθμούς, κι επίσης όποιο παιδί δε σηκώνει χέρι/ διακόπτει/ χαχανίζει χωρίς λόγο και δεν αντιμετωπίζει σοβαρά τις ασκήσεις (ιδιαίτερα στις προφορικές που τείνουν να κάνουν καλαμπούρι) θα χάνει τη σειρά του και θα δίνω τον λόγο στον άλλο. Θέλουν να συμμετέχουν, οπότε θα τους ενοχλήσει αυτό και ίσως σοβαρευτούν περισσότερο. Αν δεν ακούνε και το τραβήξουν αρκετά το σκοινί μάλλον θα υψώσω τον τόνο της φωνής ή θα περνάνε έξω να σκεφτούν και να ηρεμήσουν. Τι να πω.. τι άλλο να κάνω.. Με βλέπουν και μικρή οπότε πρέπει να ξεκαθαρίσω λίγο τους κανόνες του 'παιχνιδιού'. Οποιαδήποτε άλλη συμβουλή είναι καλοδεχούμενη. Ευχαριστώ!


Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #531 στις: Σεπτέμβριος 14, 2013, 03:22:03 μμ »
Αυτο που δινουν ολο το χρονο τους για ολες τις υπολοιπες ασχολιες εκτος απο τη ξενη γλωσσα πως με εξοργιζει καθε Σπετεμβρη; Που δεν λενε οχι στις x ωρες στο ποδοσφαιρο, ωδειο, κολυμβητηριο κτλπ αλλα για τη ξενη γλωσσα δεν προλαβαινουν!  Και παντα θελουν να κοψουν ωρες απο εκει και οχι απο κατι αλλο. >:(

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 826
Σύνολο: 830

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.