0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μια χαρά! Τυχερός ήταν! Αν ο άλλος όμως είναι λαϊκατζής και σου χρωστάει 700€ τι να κάνεις? Να πάρεις 700€ σε ντομάτες???
Πληρωμή ανά εβδομάδα ή έστω ανά δεκαπενθήμερο. Στο τέλος του μήνα οι περισσότεροι γονείς απλώς δεν έχουν για να καλύψουν όλο το ποσό που οφείλουν στον καθηγητή. Τόσο απλά. Κάποιοι, ακόμη κι αν έχουν, δεν το δίνουν για να καταλήξει σε γούστα. Κόβει ο Έλληνας το τσιγάρο, το ποτό, τον καφέ και την έξοδο. Να μην ξεχάσω και το αυτοκίνητο και το λιωμένο από την πολύωρη χρήση κινητό. Κι αν δεν είναι συνεπείς από τον πρώτο μήνα, άντε και το δεύτερο, δρόμο... Καλύτερα σπιτάκι μας ή να δουλεύουμε κάπου αλλού, έστω και με 5 ευρώ την ώρα, παρά να μας δουλεύουν στο τσάμπα.
Δε νομίζω πως μπορώ να ενημερώσω τους γονείς, αυτό θα είναι απόφαση του φροντιστηρίου, και ας πούμε ότι τους ενημερώνω.. οι γονείς τα έχουν λιγο "χαϊδεμένα" τα παιδιά και μάλλον θα πάρουν το μέρος τους ρίχνοντας την ευθύνη στον καθηγητή.Το σκέφτομαι από χτες.. και άλλη μία ιδέα που μου ήρθε είναι να βρω τρόπο να αυξήσω τον ανταγωνισμό μεταξύ τους, π.χ. να τους πω από την επόμενη φορά πως για κάθε μάθημα ανάλογα με τη διαγωγή τους στην τάξη και την πρόοδο που παρουσιάζουν στα αγγλικά θα βάζω σε ένα χαρτί μία χαρούμενη/ανέκφραστη/στεναχωρημένη/κτλ φατσούλα (διάφορες εκφράσεις). Ο μαθητής με τις περισσότερες χαρούμενες φατσούλες θα θεωρηθεί ο μαθητής του μήνα και θα φαίνεται σε μία αφίσα/χαρτόνι στην τάξη μέχρι τον επόμενο μήνα.Σε κάθε μάθημα σκέφτηκα να έχω σε μία άκρη του πίνακα 2 φατσούλες για κάθε μαθητή.. η μία θα είναι για την διαγωγή και η άλλη για την συμμετοχή και πρόοδό τους. Και όταν είναι ανήσυχα και δεν ακούνε κτλ η χαρούμενη φατσούλα θα γίνεται ανέκφραστη.. αν συνεχίσουν, θα τη σβήνω και θα κάνω μια πιο λυπημένη κτλ (δλδ να πάρουν το μήνυμα ότι δε συμπεριφερονται κατάλληλα και πως δεν είμαι ευχαριστημένη, και επίσης πως αυτά καταγράφονται στο τέλος του μαθήματος) μπας και διορθωθούν κατά τη διάρκεια.Δεν ξέρω αν θα πιάσει.. θα τα δοκιμάσω όλα από αύριο!Για τι ηλικιες μιλαμε;;Προσπαθησε να τα κανεις υπευθυνα,δηλαδη,εστω ο ενας να γινει ο βοηθος σου.Μπορεις να τον εχεις ακομα και διπλα σου,αν χρειαστει,καποιες φορες.Εγω,ως δασκαλα στο δημοτικο,το κανω συχνα και τους αρεσει.Το εκτιμουν.Οποτε και την παρατηρηση που θα κανω,τη σκεφτονται σοβαρα μετα.