*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 957519 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1596 στις: Νοέμβριος 14, 2012, 09:39:45 μμ »
Ναι, ρε συ, αφού είχα τμήματα και από τις 3 τάξεις στο φροντιστήριο. Εννοείται ότι δεν προλάβαινα και τις καθυστερούσα λίγο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:17:00 »

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1597 στις: Νοέμβριος 14, 2012, 10:13:02 μμ »
Συνάδελφοι, η δική μου εμπειρία δείχνει ότι δεν υπάρχει τίποτε αποτελεσματικότερο από την διόρθωση στην τάξη. Συμφωνώ απόλυτα με τη μέθοδο που είπε ο συνάδελφος παραπάνω: προφανώς και επισημαίνουμε/διαπιστώνουμε/διορθώνουμε το ατομικό προφίλ λαθών του κάθε μαθητή, αλλά το τι έπρεπε να γραφεί, πώς έπρεπε να γραφεί, ποιες ήταν οι ιδέες-κλειδιά για την περίληψη, καθώς και οι γλωσσικές ασκήσεις, πρέπει να διορθώνονται στην τάξη οπωσδήποτε. Έχω δοκιμάσει τα πάντα, πραγματική βελτίωση είδα μόνο τότε στους μαθητές μου.

ΥΓ άσε που έχουν και μια τάση να αγνοούν τις διορθώσεις στο γραπτό -ειδικά όταν έχει πολύ...κόκκινο, ρίχνουν μια ματιά και το αφήνουν στην άκρη. Στην τελική, σημασία δίνουν μόνο στα γενικά σχόλια που γράφουμε από κάτω και στην διόρθωση στην τάξη.
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1598 στις: Νοέμβριος 14, 2012, 10:15:05 μμ »
Όσο για το πόσο διαρκεί η διόρθωση, τα γραπτά των Πανελληνίων με έχουν βοηθήσει να βρω έναν σχετικά σταθερό ρυθμό: 25 λεπτά με μισή ώρα ανά πλήρες κριτήριο, με προσεκτική διόρθωση, σχόλια και μοριοδότηση. Σπάνια να ξεπεράσω τη μιση ώρα ανά γραπτό. Κάνω περίπου 12 ώρες για 25 γραπτά δηλαδή.

Αφού όμως τελειώσω τη διόρθωση ενός τμήματος, μπορεί να μου πάρει άλλη μισή έως και μία ώρα για να συμμαζέψω, καταγράψω κλπ όλα αυτά που θέλω να επισημάνω κατά την διόρθωση στην τάξη, καθώς και τα πιο κοινά λάθη που συνάντησα στα περισσότερα γραπτά.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 14, 2012, 10:16:53 μμ από daffyduck »
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1599 στις: Νοέμβριος 14, 2012, 10:20:23 μμ »
daffyduck, να σε ρωτήσω κάτι μια και έχεις μεγαλύτερη πείρα και διορθώνεις και Πανελλαδικές. Στο φροντιστήριο διορθώναμε με ό,τι χρώμα να 'ναι και μάλιστα, αποφεύγαμε το κόκκινο για ευνόητους λόγους. Προτιμούσαμε ροζ, μωβ, πράσινο, γαλάζιο κλπ. Στο σχολείο δεν έχω τολμήσει να το κάνω και χρησιμοποιώ αυτό το αηδιαστικό κόκκινο. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε άλλο χρώμα; Δε μιλάω για τα τελικά διαγωνίσματα, αλλά για εκθέσεις και απλά διαγωνίσματα και τεστ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:17:00 »

Αποσυνδεδεμένος firiki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 309
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1600 στις: Νοέμβριος 14, 2012, 10:21:39 μμ »
Όσο για το πόσο διαρκεί η διόρθωση, τα γραπτά των Πανελληνίων με έχουν βοηθήσει να βρω έναν σχετικά σταθερό ρυθμό: 25 λεπτά με μισή ώρα ανά πλήρες κριτήριο, με προσεκτική διόρθωση, σχόλια και μοριοδότηση. Σπάνια να ξεπεράσω τη μιση ώρα ανά γραπτό. Κάνω περίπου 12 ώρες για 25 γραπτά δηλαδή.

Αφού όμως τελειώσω τη διόρθωση ενός τμήματος, μπορεί να μου πάρει άλλη μισή έως και μία ώρα για να συμμαζέψω, καταγράψω κλπ όλα αυτά που θέλω να επισημάνω κατά την διόρθωση στην τάξη, καθώς και τα πιο κοινά λάθη που συνάντησα στα περισσότερα γραπτά.
25 λεπτα ενα πληρες κριτηριο?πες μας το μυστικο..
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1601 στις: Νοέμβριος 14, 2012, 10:35:15 μμ »
To μυστικό firiki είναι καμιά 300-350αριά γραπτά Πανελληνίων το χρόνο για αρκετά χρόνια... :-)
(στα οποία φυσικά δεν γράφουμε σχόλια, αλλά εξασκείσαι να εντοπίζεις αμέσως τις αδυναμίες του γραπτού και να μοριοδοτείς γρήγορα και προσεκτικά. Από εκεί και πέρα μένει η συγγραφή των σχολίων, την οποία, όπως περιέγραψα, την κάνω σχετικά συνοπτικά, αφού η αναλυτική διόρθωση γίνεται στην τάξη. Παλιότερα που κι εγώ σχεδόν ξανάγραφα τα κριτήρια έκανα μια ώρα για το καθένα, και δεν ωφελούσε κιόλας!....)

καρχαριούλα, δεν θεωρώ το κόκκινο αηδιαστικό, ίσα ίσα. Είναι το χρώμα της διόρθωσης, τέλος! :-)
Ξεκαθαρίζω εξαρχής ότι η διόρθωση πρέπει να γίνεται με διαφορετικό χρώμα από το μπλε ή μαύρο που χρησιμοποιούν οι μαθητές και ότι αυτό το χρώμα πρέπει να είναι έντονο για να ξεχωρίζει η διόρθωση, άρα το κόκκινο είναι η καλύτερη λύση. Για τυχόν ψυχολογικά προβλήματα τους στέλνω στον...ψυχίατρο :-)

Άκου εκεί μωβ και...ροζ για τη διόρθωση, τςτςτςτ....ω καιροί, ω ήθη... ;D ;D :P
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1602 στις: Νοέμβριος 14, 2012, 10:42:04 μμ »
Ναι ρε συ.  ;D Αφού ξέρεις τώρα, ορισμένα γραπτά είναι... αιματοβαμμένα. Οπότε με το μωβάκι, ο μαθητής δεν παθαίνει σοκ, σώζεται λίγο η κατάσταση. Άρα, στο σχολείο ορθώς δεν το χρησιμοποιώ ε; :-\

Πω πω πω... τι συντηρητικοί άνθρωποι είστε εσείς οι γέροι. ;D Δεν κοιτάτε λίγο να μάθετε από μας τους νέους. :P

Ααα, ο μπαμπάς μου σε έτρωγε στη διόρθωση. Τα 600 στην Έκθεση τα είχε για πλάκα. ::)

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1603 στις: Νοέμβριος 14, 2012, 10:46:29 μμ »
καλά δεν το συζητώ ρε συ οι παλιοί κάνανε 600-800 (ολογράφως  εξακόσια έως οκτακόσια) γραπτά ο καθένας κάθε χρόνο!!!!! ΕΛΕΟΣ! Ήταν λιγότερα τα βαθμολογικά, λιγότεροι οι βαθμολογητές....εγώ στα 300 αρχίζω να αλυχτάω, τα τελευταία 50 γίνονται εκ του περισσού και μετά αρχίζω τις απειλές ότι θα βάζω ό,τι βαθμό μουῤθει και θα τα στείλω όλα στον αναβαθμολογητή  ;D ;D :P
 
Όσο για το σοκ που παθαίνουν οι μαθητές με τα λάθη τους θα έλεγα κάτι τώρα αλλά δεν το επιτρέπει η γαλλική ανατροφή μου  ;D ;) :-X
Να τα γράφουνε ξέρουνε, μετά τα πιάνει ο τρόμος...τι να πούμε κι εμείς που πρέπει να τα διορθώσουμε;;;;

Καλά μωβ στην διόρθωση -ΜΑ ΜΩΒ ΣΤΗΝ ΔΙΟΡΘΩΣΗ;;; 8)
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1604 στις: Νοέμβριος 14, 2012, 10:51:21 μμ »
Όπως τα λες! ;D ;D

... Και πού να δεις κάτι καφέ με άρωμα σοκολάτα και κάτι ροζάκια με άρωμα φράουλα που χρησιμοποιούσα! 8)

Αποσυνδεδεμένος GIDA

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1605 στις: Νοέμβριος 14, 2012, 11:04:16 μμ »
να ρωτησω κάτι
 Η επίκλησηση στην αυθεντία είναι τρόπος πειθους ή εντάσσεται στην είκληση στο ήθος ως υποκατηγορία του;

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1606 στις: Νοέμβριος 14, 2012, 11:11:12 μμ »
Είναι τρόπος πειθούς.

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1607 στις: Νοέμβριος 14, 2012, 11:17:32 μμ »
Να σου πω την αλήθεια εγώ πέρυσι ή πρόπερσι, δεν θυμάμαι, είχα την εξής φαεινή ιδέα:
διόρθωνα με κόκκινο τα γλωσσικά και εκφραστικά λάθη, με πράσινο τη δομή και με μαύρο το περιεχόμενο. Έτσι λέει θα είχε ο μαθητής καλύτερη εποπτεία των λαθών του.

Αποτέλεσμα: κάτι παρδαλά γραπτά όπου δεν έβγαινε άκρη, συνεχή διλήμματα (αυτό τώρα τι λάθος είναι; δομή ή περιεχόμενο; και τι κάνω με τα μεικτά;) και ατελείωτες ώρες καθυστέρησης σε κάθε γραπτό πιάσε κόκκινο -άσε κόκκινο/πιάσε πράσινο -άσε πράσινο πιάσε μαύρο, όχι σόρρυ, κόκκινο.....κλπ.
Προσπάθησα και να διορθώνω ανά τομέα (τρεις αναγνώσεις και κάθε φορά διόρθωνα έναν τομέα μόνο) αλλά ούτε κι αυτό λειτούργησε καλά γιατί δεν μπορούσα να παραβλέπω τα λάθη των άλλων τομέων οπότε πάμε πάλι, πιάσε στυλό, άσε στυλό.... >:( >:( ;D

Ή στραβός ήταν ο γυαλός ή εγώ στραβά αρμένισα, πάντως σύντομα οι ωραίες αυτές ιδέες μου βγήκαν όπως μου είχαν μπει...ξαφνικά!
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος GIDA

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1608 στις: Νοέμβριος 14, 2012, 11:19:50 μμ »
http://ekthesh.blogspot.gr/, http://users.sch.gr/symfo/sholio/ekthesi/c_likiu/zz.periehomena.htm#theo
Tα παραπάνω link, τα οποία και ακολουθούν τη δομή του σχολικού βιβλίου, σελ 9, θεωρούν την επίκληση στην αυθεντία ως υποσύνολο της επίκληης στο ήθος

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1609 στις: Νοέμβριος 14, 2012, 11:38:55 μμ »
Νομίζω ότι ως υποκατηγορία θεωρούμε την επίθεση στο ήθος του αντιπάλου και όχι την αυθεντία. Η αυθεντία είναι αυτοτελής τρόπος πειθούς.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 340
Σύνολο: 346

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.