*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 758133 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Άρια 25

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3080 στις: Ιούλιος 14, 2020, 03:28:27 μμ »
Ο βαθμολογητης κάνει λόγο για αστοχες απαντήσεις από την ΚΕΕ, τις οποίες η ίδια αναιρεσε μετά από μια εβδομάδα αφότου ξεκίνησε η βαθμολόγηση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:38:36 »

Αποσυνδεδεμένος Άρια 25

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4164
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3082 στις: Ιούλιος 14, 2020, 03:50:58 μμ »
Σχολείο και ιδιαίτερο. Ξέραμε ότι ήταν αρκετά καλός.
Άρα, το 15,4 είναι αρκετά καλό, όπως γνωρίζατε ότι θα απέδιδε κι ο γιος σας.
Οι αναβαθμολογήσεις με τέτοιο θέμα ήταν αναμενόμενες...
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Άρια 25

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3083 στις: Ιούλιος 14, 2020, 04:04:42 μμ »
Πράγματι, το 15.4 είναι καλό. Ωστόσο, υπήρξαν πολλοί φέτος με βαθμολογία π.χ 20, 20, 19.8 και έκθεση... 11-13, με συνέπεια να χάσουν άδικα, όπως φαίνεται, τις σχολές πρώτης προτίμησης τους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:38:36 »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1801
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3084 στις: Ιούλιος 14, 2020, 04:44:33 μμ »
Το περίεργο είναι ότι φέτος, με πολύ μικρότερη ύλη, δεν γράφτηκαν ψηλότερες βαθμολογίες, ακόμα και σε μαθήματα των οποίων τα θέματα ήταν εύκολα. Είναι πολύ περίεργο αυτό που συνέβη με την ιστορία, στην οποία είχαμε υπερβολικά εύκολα και σύντομα θέματα -εξαιρετικά εύκολα και στη διόρθωση- με το 1/3 της ύλης εκτός και το 50% είναι κάτω από τη βάση, το δεύτερο χειρότερο μάθημα φέτος μετά τα μαθηματικά.

Σε καμία περίπτωση δε μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι τα φετινά θέματα στη Γλώσσα/Λογοτεχνία ήταν επιτυχημένα. Θεωρώ όμως ότι η αποτυχία οφείλεται και σε άλλους παράγοντες, κυριότερος από τους οποίους είναι η καραντίνα και οι συνέπειές της.

Οι μαθητές φέτος δεν ήταν τόσο προετοιμασμένοι όσο άλλες χρονιές, ούτε γνωστικά ούτε ψυχολογικά. Λίγοι ήταν αυτοί που κατάφεραν να κρατήσουν τους ρυθμούς τους. Πραγματικά, με μείωση του 1/3 της ύλης σε όλα τα μαθήματα και 2 μήνες χωρίς μάθημα, θα περίμενε κανείς ότι θα είχαμε πολύ υψηλότερες βαθμολογίες. Συνέβη όμως ακριβώς το αντίθετο. Τα έχουμε βάλει με τη γλώσσα λόγω αλλαγής τρόπου εξέτασης, αλλά στα περισσότερα μαθήματα έχουμε χειρότερες βαθμολογίες από άλλες χρονιές -με πολύ μικρότερη ύλη! Πρέπει όμως κάποια στιγμή να την κάνουμε σοβαρά αυτή τη συζήτηση και να δούμε το θέμα πιο σφαιρικά.

Αποσυνδεδεμένος Άρια 25

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3085 στις: Ιούλιος 14, 2020, 05:35:39 μμ »
Η καραντίνα οδήγησε σε βαθμούς ή του ύψους ή του βάθους (σε κάποια μαθήματα αυξήθηκαν οι αριστουχοι). Απορίας,  λοιπόν, άξιον είναι πώς μαθητές με υψηλή βαθμολογία έγραψαν τόσο χαμηλους, αν και πάνω από τη βάση, βαθμούς στη γλώσσα. Αποδίδεται στην ασαφεια των θεμάτων, στην αστοχια των απαντήσεων της ΚΕΕ ή στην αδυναμία των καθηγητών να εξοικειωσουν τους μαθητές με τον νέο τρόπο εξέτασης;  Προσωπικά είμαι υπέρ της συνεξετασης. Αναφέρομαι μόνο στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας λόγω του topic και επειδή με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο μάθημα.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1801
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3086 στις: Ιούλιος 14, 2020, 06:18:12 μμ »
Η καραντίνα οδήγησε σε βαθμούς ή του ύψους ή του βάθους (σε κάποια μαθήματα αυξήθηκαν οι αριστουχοι). Απορίας,  λοιπόν, άξιον είναι πώς μαθητές με υψηλή βαθμολογία έγραψαν τόσο χαμηλους, αν και πάνω από τη βάση, βαθμούς στη γλώσσα. Αποδίδεται στην ασαφεια των θεμάτων, στην αστοχια των απαντήσεων της ΚΕΕ ή στην αδυναμία των καθηγητών να εξοικειωσουν τους μαθητές με τον νέο τρόπο εξέτασης;  Προσωπικά είμαι υπέρ της συνεξετασης. Αναφέρομαι μόνο στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας λόγω του topic και επειδή με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο μάθημα.

Λογικό είναι να αυξηθούν οι αριστούχοι όταν μειώνεται η ύλη κατά 1/3. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι ακόμα περισσότεροι, ειδικά σε μαθήματα με εύκολα θέματα.

Δεν απορώ καθόλου γιατί μαθητές με υψηλή βαθμολογία έγραψαν χαμηλούς βαθμούς στη Γλώσσα/Λογοτεχνία. Δεν είναι πρωτοφανές, εγώ τουλάχιστον το έχω συναντήσει αρκετές φορές, ήδη από τις εποχές των δεσμών. :P

Για μένα, η φετινή αποτυχία στη Γλώσσα/Λογοτεχνία είναι ένας συνδυασμός παραγόντων. Σίγουρα, οι καθηγητές -κυρίως στα φροντιστήρια, αλλά και στα σχολεία- απέτυχαν να προετοιμάσουν επαρκώς τους μαθητές/τριες (προφανώς όχι όλοι, μην παρεξηγηθώ κιόλας). Φαινόταν όμως από τις οδηγίες που έρχονταν τμηματικά καθ'όλη τη διάρκεια της χρονιάς -και εδώ έχει ευθύνη το υπουργείο, γιατί άργησαν πάρα πολύ να τις στείλουν- ότι η παραδοσιακή προετοιμασία "μάθε απέξω το σχεδιάγραμμα, παιδάκι μου, και γράψε ό,τι θυμηθείς εκείνη την ώρα" δεν θα κάλυπτε την παραγωγή λόγου, μάλλον ζημιά θα έκανε, όπως και έγινε. Οι ψυλλιασμένοι το είχαν ήδη δει αυτό από τα θέματα των ΕΠΑΛ, τα οποία κινούνται εδώ και 2 χρόνια σε αυτή την λογική. Δυστυχώς όμως, πολλά παιδιά πήγαν με τον τυφλοσούρτη του σχεδιαγράμματος -τι προσφέρει το βιβλίο-, γεγονός που τους οδήγησε εκτός θέματος και εκτός επικοινωνιακού πλαισίου. Δεν θέλω να συζητήσω το ότι δεν υπήρξε καμία σοβαρή προετοιμασία κατά τη διάρκεια της χρονιάς για το πώς πρέπει να γίνει η διόρθωση. Πέταξαν τους βαθμολογητές στα βαθιά χωρίς σοβαρές οδηγίες, οπότε είναι αναμενόμενο να υπάρξουν τόσες αναβαθμολογήσεις.

Δεύτερη σημαντική παράμετρος για μένα είναι ότι τα παιδιά, λόγω της καραντίνας, δεν είχαν εμπειρία στις δια ζώσης προσομοιώσεις εξετάσεων. Ό,τι και να κάναμε διαδικτυακά, σχολεία και φροντιστήρια, δεν μπορούσε με τίποτα να αντικαταστήσει τη χρονομετρημένη 3ωρη προσομοίωση με επιτηρητή πάνω από το κεφάλι τους. Είχα μαθητές που όταν γυρίσαμε στο σχολείο το Μάιο έπρεπε να ξαναδούμε από την αρχή πόσες μονάδες παίρνει κάθε άσκηση στην ιστορία, γιατί ό,τι και να τους είχα στείλει 2 μήνες καραντίνα, το κοιτούσαν επιφανειακά και τι να πρωτοκάνεις μέσω κάμερας; Ένας αριθμός μαθητών, πήγε λοιπόν, απροπόνητος στις εξετάσεις. 

Η ασάφεια των θεμάτων, για μένα, ήταν το λιγότερο. Υπήρξε παρόμοιο πρόβλημα και στα θέματα της Χημείας. Η αστοχία των απαντήσεων της ΚΕΕ στη Γλώσσα/Λογοτεχνία, από την άλλη, και το ότι ήρθαν επιπλέον οδηγίες αφού είχε αρχίσει η διόρθωση, νομίζω ότι έπαιξαν σημαντικό ρόλο στον αριθμό των αναβαθμολογήσεων. Παίζει δηλαδή κάποια γραπτά να διορθώθηκαν με τις πρώτες οδηγίες από τον κόκκινο και με άλλες οδηγίες από τον πράσινο.

Γενικά, οι φετινές πανελλήνιες ήταν ιδιαίτερες. Ίσως χρειάζεται και χρονική απόσταση για να δούμε κάποια πράγματα πιο σφαιρικά. Πάντως, ό,τι και να γίνει, οι βάσεις φαίνεται ότι θα πέσουν αρκετά, οπότε ίσως τελικά να μην κοστίσουν και πολύ κάποιοι χαμηλοί βαθμοί.

ΥΓ. Πρέπει επίσης να δούμε πόσο θα επηρεάσει η απουσία συντελεστών φέτος. Η Γλώσσα/Λογοτεχνία θα παίξει μεγαλύτερο ρόλο από άλλες χρονιές.

Αποσυνδεδεμένος Άρια 25

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3087 στις: Ιούλιος 14, 2020, 07:50:54 μμ »
Λογικό είναι να αυξηθούν οι αριστούχοι όταν μειώνεται η ύλη κατά 1/3. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι ακόμα περισσότεροι, ειδικά σε μαθήματα με εύκολα θέματα.

Δεν απορώ καθόλου γιατί μαθητές με υψηλή βαθμολογία έγραψαν χαμηλούς βαθμούς στη Γλώσσα/Λογοτεχνία. Δεν είναι πρωτοφανές, εγώ τουλάχιστον το έχω συναντήσει αρκετές φορές, ήδη από τις εποχές των δεσμών. :P

Για μένα, η φετινή αποτυχία στη Γλώσσα/Λογοτεχνία είναι ένας συνδυασμός παραγόντων. Σίγουρα, οι καθηγητές -κυρίως στα φροντιστήρια, αλλά και στα σχολεία- απέτυχαν να προετοιμάσουν επαρκώς τους μαθητές/τριες (προφανώς όχι όλοι, μην παρεξηγηθώ κιόλας). Φαινόταν όμως από τις οδηγίες που έρχονταν τμηματικά καθ'όλη τη διάρκεια της χρονιάς -και εδώ έχει ευθύνη το υπουργείο, γιατί άργησαν πάρα πολύ να τις στείλουν- ότι η παραδοσιακή προετοιμασία "μάθε απέξω το σχεδιάγραμμα, παιδάκι μου, και γράψε ό,τι θυμηθείς εκείνη την ώρα" δεν θα κάλυπτε την παραγωγή λόγου, μάλλον ζημιά θα έκανε, όπως και έγινε. Οι ψυλλιασμένοι το είχαν ήδη δει αυτό από τα θέματα των ΕΠΑΛ, τα οποία κινούνται εδώ και 2 χρόνια σε αυτή την λογική. Δυστυχώς όμως, πολλά παιδιά πήγαν με τον τυφλοσούρτη του σχεδιαγράμματος -τι προσφέρει το βιβλίο-, γεγονός που τους οδήγησε εκτός θέματος και εκτός επικοινωνιακού πλαισίου. Δεν θέλω να συζητήσω το ότι δεν υπήρξε καμία σοβαρή προετοιμασία κατά τη διάρκεια της χρονιάς για το πώς πρέπει να γίνει η διόρθωση. Πέταξαν τους βαθμολογητές στα βαθιά χωρίς σοβαρές οδηγίες, οπότε είναι αναμενόμενο να υπάρξουν τόσες αναβαθμολογήσεις.

Δεύτερη σημαντική παράμετρος για μένα είναι ότι τα παιδιά, λόγω της καραντίνας, δεν είχαν εμπειρία στις δια ζώσης προσομοιώσεις εξετάσεων. Ό,τι και να κάναμε διαδικτυακά, σχολεία και φροντιστήρια, δεν μπορούσε με τίποτα να αντικαταστήσει τη χρονομετρημένη 3ωρη προσομοίωση με επιτηρητή πάνω από το κεφάλι τους. Είχα μαθητές που όταν γυρίσαμε στο σχολείο το Μάιο έπρεπε να ξαναδούμε από την αρχή πόσες μονάδες παίρνει κάθε άσκηση στην ιστορία, γιατί ό,τι και να τους είχα στείλει 2 μήνες καραντίνα, το κοιτούσαν επιφανειακά και τι να πρωτοκάνεις μέσω κάμερας; Ένας αριθμός μαθητών, πήγε λοιπόν, απροπόνητος στις εξετάσεις. 

Η ασάφεια των θεμάτων, για μένα, ήταν το λιγότερο. Υπήρξε παρόμοιο πρόβλημα και στα θέματα της Χημείας. Η αστοχία των απαντήσεων της ΚΕΕ στη Γλώσσα/Λογοτεχνία, από την άλλη, και το ότι ήρθαν επιπλέον οδηγίες αφού είχε αρχίσει η διόρθωση, νομίζω ότι έπαιξαν σημαντικό ρόλο στον αριθμό των αναβαθμολογήσεων. Παίζει δηλαδή κάποια γραπτά να διορθώθηκαν με τις πρώτες οδηγίες από τον κόκκινο και με άλλες οδηγίες από τον πράσινο.

Γενικά, οι φετινές πανελλήνιες ήταν ιδιαίτερες. Ίσως χρειάζεται και χρονική απόσταση για να δούμε κάποια πράγματα πιο σφαιρικά. Πάντως, ό,τι και να γίνει, οι βάσεις φαίνεται ότι θα πέσουν αρκετά, οπότε ίσως τελικά να μην κοστίσουν και πολύ κάποιοι χαμηλοί βαθμοί.

ΥΓ. Πρέπει επίσης να δούμε πόσο θα επηρεάσει η απουσία συντελεστών φέτος. Η Γλώσσα/Λογοτεχνία θα παίξει μεγαλύτερο ρόλο από άλλες χρονιές.
Σε κάθε περίπτωση η αποστηθιση σχεδιαγραμματων ήταν ακαρπη, ποσω μάλλον φέτος. Σκέφτομαι, επιπλέον,  πως δεν φτάνει απλώς να μυησεις τον μαθητή στο νέο τρόπο επεξεργασίας των θεμάτων, αλλά και να "ξεριζωσεις" από μέσα του την παλιά λογική την οποία είχε συνηθίσει - ο φετινός τουλάχιστον υποψήφιος -  από την Α και Β λυκείου. Αυτό το τελευταίο αποδείχτηκε δύσκολο. Αντί να σκυψουμε στο κείμενο, για να καταλάβουμε τι δηλώνει ένα σχήμα λόγου, πετάμε ένα "ζωντάνια και παραστατικοτητα" και ξεμπερδευουμε. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 445
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3088 στις: Ιανουάριος 06, 2021, 02:43:22 μμ »
Καλησπέρα, και του χρόνου!
Ήθελα να ρωτήσω πώς μοιράζονται τα 30 μόρια του θέματος Δ (Παραγωγή λόγου) σε περιεχόμενο-δομή-έκφραση;

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3089 στις: Ιανουάριος 06, 2021, 03:46:34 μμ »
Καλησπέρα, και του χρόνου!
Ήθελα να ρωτήσω πώς μοιράζονται τα 30 μόρια του θέματος Δ (Παραγωγή λόγου) σε περιεχόμενο-δομή-έκφραση;
Και του χρόνου με υγεία!
1-12 μονάδες για το περιεχόμενο
1-10 μονάδες για τη δομή
1-8 μονάδες για την έκφραση

Αποσυνδεδεμένος kathrin_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 120
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3090 στις: Ιανουάριος 06, 2021, 06:10:57 μμ »
Kαλησπέρα σας και καλή χρονιά.
Μήπως έχετε να προτείνετε κάποιο βοήθημα με το νέο σύστημα διδασκαλίας;
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 739
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23 και σήμερα ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3091 στις: Ιανουάριος 06, 2021, 06:19:14 μμ »
Mητσέλος ελληνοεκδοτική.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 445
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3092 στις: Ιανουάριος 06, 2021, 09:52:34 μμ »
Και του χρόνου με υγεία!
1-12 μονάδες για το περιεχόμενο
1-10 μονάδες για τη δομή
1-8 μονάδες για την έκφραση

Ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 780
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3093 στις: Ιανουάριος 23, 2021, 08:53:00 μμ »
Και του χρόνου με υγεία!
1-12 μονάδες για το περιεχόμενο
1-10 μονάδες για τη δομή
1-8 μονάδες για την έκφραση

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 23, 2021, 08:58:03 μμ από tiel »

 

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30258
  • Τελευταία: elenitsa15
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1051899
  • Σύνολο θεμάτων: 17928
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 329
Σύνολο: 330

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.129 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.