*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 1076427 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eran

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 362
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3234 στις: Μαΐου 31, 2024, 06:53:14 pm »
Όχι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:33:29 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3637
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3235 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2024, 08:09:26 pm »
Καλησπέρα! Ανέλαβα Γλώσσα Γ΄ Λυκείου. Ξέρετε πού θα βρω συγκεντρωμένες τις οδηγίες και υλικό για το μάθημα;

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 376
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3236 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2024, 12:46:11 am »
Αν θες να σε βοηθήσω στείλε μου πμ
Καλησπέρα! Ανέλαβα Γλώσσα Γ΄ Λυκείου. Ξέρετε πού θα βρω συγκεντρωμένες τις οδηγίες και υλικό για το μάθημα;

Αποσυνδεδεμένος super3kef

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3237 στις: Ιανουαρίου 12, 2025, 01:37:26 pm »
Καλημέρα, συνάδελφοι. Ποια νομίζετε ότι είναι η νοηματική σχέση ( συνεκτικότητα ) [/img][/img] μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης παραγράφου;


Η εφηβική ηλικία είναι μια περίοδος με γρήγορους ρυθμούς ανάπτυξης, βασισμένους στις αλλαγές του σώματος, του νου και των συναισθημάτων. Εδώ παρατηρείται αναζήτηση της ταυτότητας και διεκδίκηση της αυτονομίας, ενώ ταυτόχρονα υπάρχει ανάγκη για αποδοχή από τους συνομηλίκους, αναγνώριση και ιδεαλισμός.

Όσον αφορά τον κοινωνικό τομέα, οι συνομήλικοι διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή του εφήβου, καθώς αποτελούν το κλειδί για την κοινωνική του ένταξη. Μέσα από την ομάδα των συνομηλίκων, ο έφηβος αποκτά αυτοεκτίμηση, κοινωνικές δεξιότητες και μαθαίνει να επιλύει προβλήματα, όπως επίσης και να προσαρμόζεται στις κοινωνικές απαιτήσεις.
Να ζεις , να αγαπάς και να μαθαίνεις...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:33:29 »

Αποσυνδεδεμένος super3kef

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3238 στις: Ιανουαρίου 12, 2025, 01:42:57 pm »
Στην πρώτη παράγραφο ξέχασα και την τελευταία πρόταση : << Αλλαγές παρατηρούνται σε όλους τους τομείς βιοσωματικό, νοητικό τομέα , συναισθηματικό και κοινωνικό >>.
Να ζεις , να αγαπάς και να μαθαίνεις...

Αποσυνδεδεμένος anjee

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3239 στις: Μαρτίου 24, 2025, 08:01:09 pm »
Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι που μου έχει κολλήσει, είναι λίγο χαζό αλλά πραγματικά προσπαθώ πολύ ώρα να βρω απάντηση στο ίντερνετ και δεν έχω βγάλει άκρη. Μπορεί κάποιος/α να μου πει ποια είναι η σωστή απάντηση;

1) Σαλάτα καπονατα: ξιφίας,  πορτοκάλι, φινοκιο κλπ

2) Σαλάτα καπονατα: ξιφία, πορτοκάλι, φινοκιο κλπ

Δηλαδή μετά την άνω και κάτω τελεία θέλει ονομαστική ή αιτιατική;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα που γράφω εδώ κάτι άσχετο με το μάθημά σας.




Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6029
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3240 στις: Μαρτίου 24, 2025, 08:41:51 pm »
Μετά την άνω και κάτω τελεία βάζεις τους όρους στην ίδια πτώση με αυτόν που εξηγούν.
Εδώ είναι σε ονομαστική, άρα τα ουσιαστικά που δηλώνουν τα συστατικά στοιχεία της σαλάτας θα μπουν σε ονομαστική.
Σαλάτα καπονατα: ξιφίας,  πορτοκάλι, φινοκιο κλπ

Αν η πρόταση ήταν διαφορετική, θα έμπαιναν σε άλλη πτώση. πχ Θα αγοράσω τα υπόλοιπα υλικά της σαλάτας: ξιφία,  πορτοκάλι, φινόκιο.



« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 24, 2025, 08:47:28 pm από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος anjee

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3241 στις: Μαρτίου 24, 2025, 09:57:23 pm »
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.  :)

Αποσυνδεδεμένος efi1789

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 154
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3242 στις: Μαΐου 28, 2025, 12:17:04 am »
Να κάνουμε κάποιες προβλέψεις όπως κάθε χρόνο;@Markos δώσε τα φώτα σου όπως κάθε χρόνο!!!

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3637
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3243 στις: Μαΐου 29, 2025, 04:43:44 pm »
Σίγουρα όχι τεχνητή νοημοσύνη! Αν βάλουν αυτό το θέμα, θα διαφημίσουν συγκεκριμένο συγγραφέα ο οποίος έκανε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 29, 2025, 09:54:45 pm από erietta »

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 375
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3244 στις: Μαΐου 30, 2025, 10:01:27 am »
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του esos  το θέμα που έπεσε στην έκθεση είναι είναι το σχολείο και το πώς αυτό προάγει τη δημιουργικότητα των παιδιών    και τι  κάνετε εσείς, ως προς αυτό  στην προσωπική σας ζωή

Αποσυνδεδεμένος Alan Turing

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 760
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3245 στις: Μαΐου 30, 2025, 10:09:30 am »
Αξιοποιώντας δημιουργικά το περιεχόμενό τους, σε ένα άρθρο 350-400 λέξεων που θα αναρτήσετε στο προσωπικό σας ιστολόγιο, να αναφέρετε:
α) τους λόγους για τους οποίους το σύγχρονο σχολείο οφείλει να καλλιεργεί τη δημιουργικότητα των μαθητών/ μαθητριών και
β) τους τρόπους με τους οποίους εσείς επιλέγετε στην προσωπική σας ζωή να εκφράσετε τη δημιουργικότητά σας. 

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2025/panelladikes_2025_iounios/them_nea_ellinika_gel_250530.pdf
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 30, 2025, 10:12:44 am από Alan Turing »

Αποσυνδεδεμένος efi1789

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 154
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3246 στις: Μαΐου 30, 2025, 01:16:26 pm »
Ο μακροπερίοδος λόγος σα γλωσσική επιλογή για το επιστημονικό κείμενο πιστεύετε θα μπορούσε να θεωρηθεί σωστή επιλογή;Η ΚΕΕ δεν το αναφέρει …

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3637
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #3247 στις: Μαΐου 30, 2025, 03:20:54 pm »
Αναφέρεται σε βοηθήματα η υποτακτική σύνδεση ή και ο μακροπερίοδος λόγος ως γλωσσικό χαρακτηριστικό του επιστημονικού κειμένου. Το αν θα το πάρουν σωστό οι βαθμολογητές, δεν το ξέρω, το ελπίζω.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32919
  • Τελευταία: Silia499
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185332
  • Σύνολο θεμάτων: 19494
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 662
Σύνολο: 685

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.