0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλημέρα σε όλους,Με ρωτάνε μαθητές (με δυσλεξία) και γονείς σχετικά με την προφορική εξέταση στις Πανελλήνιες. Άλλα τους λένε στο σχολείο και άλλα στο φροντιστήριο σχετικά με την διαδικασία και τον τρόπο εξέτασης. Υπάρχει κάποιος που να έχει τέτοια εμπειρία να με διαφωτίσει, ώστε να τους ενημερώσω; Παραθέτω ένα παράδειγμα σύγχυσης:Στο σχολείο τους είπαν ότι θα τους αφήσουν 1 ώρα να γράψουν ό,τι θέλουν και μετά τους φωνάζουν μέσα, άλλοι λένε ότι πρέπει να εξαντλήσουν το 3ωρο και μετά να εξεταστούν.. Η βοήθειά σας είναι πολύτιμη, συνάδελφοιΚαλή δύναμη
καλησπέρα! Ήθελα να ρωτήσω.. "το υπουργείο υγείας προειδοποιεί: το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία " είναι επίκληση στο συναίσθημα ή στην αυθεντία;όσο για το παιδί με δυσλεξία όταν πήγαινα σχολείο είχαμε ενα παιδι με δυσλεξία και αν θυμάμαι καλά τον αφηναν περίπου 1-1.30 ώρα να σκεφτεί , μετα τον ρωτούσαν αν είναι ετοιμος και τον έπαιρναν.. με κάθε επιφυλαξη η απάντηση...
Eleftherios: Ναι, μπορεί ο μαθητής να κάτσει παραπάνω εφόσον το επιθυμεί. Μου έχει τύχει να φύγω από το εξεταστικό κέντρο στις 2 γιατί καθυστέρησαν οι υποψήφιοι στην προετοιμασία!!!Όταν παρουσιαστούν στην επιτροπή οφείλουν εκείνοι να μας πουν τις απαντήσεις στα διάφορα ερωτήματα. Τους διευκρινίζουμε ότι μπορούν να ακολουθήσουν όποια σειρά θέλουν και ...τους ακούμε. Μας λένε πχ "θα ξεκινήσω με την περίληψη" και διαβάζουν από το τετράδιο την περίληψη που έχουν γράψει ή μας την λένε. Εμείς ακούμε, κρατάμε τις σημειώσεις μας και βαθμολογούμε αναλόγως. Δεν υπάρχει ιδιαίτερος διάλογος εκτός εάν δούμε ότι ο μαθητής κολλάει κάπου διαδικαστικά ή θέλει να τον ξεαγχώσουμε λίγο κλπ.Γενικά θέλει προσοχή η προφορική εξέταση γιατί -μας το τονίζουν κάθε χρόνο αυτό - για λόγους ίσης μεταχείρισης δεν πρέπει οι προφορικά εξεταζόμενοι υποψήφιοι να έχουν κάποια παραπάνω βοήθεια. Εξετάζονται προφορικά, δεν διορθώνουμε ορθογραφικά λάθη αλλά εκεί σταματούν οι διευκολύνσεις. Οι υπόλοιπες απαιτήσεις είναι ίδιες, δηλ. αξιολογούμε/συνεκτιμούμε και την έκφραση και τη δομή όπως και στους υπόλοιπους υποψηφίους. Όπου χρειάζεται αιτιολόγηση στα γραπτά, χρειάζεται και στα προφορικά, δεν αλλάζει κάτι! Οπότε μη φανταστείς ότι εξηγούμε λέξεις ας πούμε ή αναδιατυπώνουμε ερωτήσεις ή δίνουμε κάποια άλλη βοήθεια! (τουλάχιστον δεν πρέπει, ούτε έχει τύχει στις επιτροπές που έχω βρεθεί ή γνωρίζω εγώ).