*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 958598 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1820 στις: Ιούνιος 06, 2013, 10:52:46 πμ »
Το θέμα είναι τα επιχειρήματα. Να είναι ποικίλα, λογικά, να τεκμηριώνονται/ αποδεικνύονται κ.α. Μπορεί να το καταφέρει σε 3 ή 4 παραγράφους ή παραπάνω ή  και καθόλου. Δεν υπάρχει μαγική συνταγή για τον αριθμό των παραγράφων.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:59:25 »

Αποσυνδεδεμένος pasxalisΠΕ02

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1821 στις: Ιούνιος 06, 2013, 12:29:18 μμ »
Στην παραγωγή λόγου,σε επιπεδο πανελληνίων, με δύο ζητούμενα πόσες παραγράφους θεωρείτε ότι είναι καλό να γραφονται στο καθε ζητουμενο για να είναι πιο ολοκληρωμένη η δομη και η ανάπτυξη;3 στο κάθε ζητούμενο;
Τρία επιχειρήματα σε τρεις χωριστές παραγράφους για το πρώτο ζητούμενο και το αντίστοιχο για το δεύτερο. Μ' αυτό το σκεπτικό βαθμολογούμε και στις Πανελλήνιες.

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1822 στις: Ιούνιος 06, 2013, 12:40:30 μμ »
Με δεδομένο ότι η κάθε παράγραφος είναι 80-100 λέξεις, δεν θα ξεφύγει κατά πολύ από το όριο των λέξεων;

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1823 στις: Ιούνιος 06, 2013, 01:05:02 μμ »
Τρία επιχειρήματα σε τρεις χωριστές παραγράφους για το πρώτο ζητούμενο και το αντίστοιχο για το δεύτερο. Μ' αυτό το σκεπτικό βαθμολογούμε και στις Πανελλήνιες.

Και τι συμβαίνει αν έχουμε 4 επιχειρήματα σε 3 παραγράφους;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:59:25 »

Αποσυνδεδεμένος pasxalisΠΕ02

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1824 στις: Ιούνιος 06, 2013, 01:09:16 μμ »
Με δεδομένο ότι η κάθε παράγραφος είναι 80-100 λέξεις, δεν θα ξεφύγει κατά πολύ από το όριο των λέξεων;
Τα άρθρα δεν τα μετράμε στον αριθμό των λέξεων. Οι καθαρές λέξεις μας ενδιαφέρουν. Και φυσικά αν μια έκθεση βγει 650 ή 700 λέξεις, δεν αποτελεί κριτήριο αρνητικής βαθμολόγησης.

Αποσυνδεδεμένος pasxalisΠΕ02

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1825 στις: Ιούνιος 06, 2013, 01:14:00 μμ »
Τρία επιχειρήματα σε τρεις χωριστές παραγράφους για το πρώτο ζητούμενο και το αντίστοιχο για το δεύτερο. Μ' αυτό το σκεπτικό βαθμολογούμε και στις Πανελλήνιες.

Και τι συμβαίνει αν έχουμε 4 επιχειρήματα σε 3 παραγράφους;
Αν έχουμε 4 επιχειρήματα σε 3 παραγράφους, π.χ σε μία παράγραφο 2, αυτό είναι αρνητικό. Διότι δείχνει αδυναμία του μαθητή να υποστηρίξει το αρχικό επιχείρημα που έθεσε στη θεματική και προκειμένου να μη δημιουργήσει μία παράγραφο μικρή, προσθέτει ένα επιπλέον επιχείρημα στην ίδια. Αν υποθέσουμε όμως πως είναι πολύ σχετικά μεταξύ τους τα δύο επιχειρήματα που μπαίνουν στην ίδια παράγραφο και στο περιεχόμενο να μη χάσει μόρια, λογικά θα χάσει από τη δομή.

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1826 στις: Ιούνιος 06, 2013, 01:42:47 μμ »
Εγώ ζητάω απο τα παιδιά 2 παραγράφους για το πρώτο ζητούμενο, μεταβατική παράγραφο και άλλες δύο για το δεύτερο ζητούμενο. Έτσι βγαίνει ακριβώς μέσα στο όριο. Τώρα αν  βάλει τρία και τρία ξεφεύγει από το όριο λέξεων..όπου σε κάποια βαθμολογικά κέντρα από όσο ξέρω βαθμολογούν και αρνητικά..

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1827 στις: Ιούνιος 06, 2013, 01:47:51 μμ »
Αν έχουμε 4 επιχειρήματα σε 3 παραγράφους, π.χ σε μία παράγραφο 2, αυτό είναι αρνητικό. Διότι δείχνει αδυναμία του μαθητή να υποστηρίξει το αρχικό επιχείρημα που έθεσε στη θεματική και προκειμένου να μη δημιουργήσει μία παράγραφο μικρή, προσθέτει ένα επιπλέον επιχείρημα στην ίδια. Αν υποθέσουμε όμως πως είναι πολύ σχετικά μεταξύ τους τα δύο επιχειρήματα που μπαίνουν στην ίδια παράγραφο και στο περιεχόμενο να μη χάσει μόρια, λογικά θα χάσει από τη δομή.

Η θεματική μου περίοδος αν είναι σωστά διατυπωμένη και αναφέρεται σε δύο συναφή επιχειρήματα που ακολούθως αποδεικνύονται πλήρως γιατί θα έχει αρνητική βαθμολογία στη δομή της;;;;

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1828 στις: Ιούνιος 06, 2013, 01:53:20 μμ »
Αν έχουμε 4 επιχειρήματα σε 3 παραγράφους, π.χ σε μία παράγραφο 2, αυτό είναι αρνητικό. Διότι δείχνει αδυναμία του μαθητή να υποστηρίξει το αρχικό επιχείρημα που έθεσε στη θεματική και προκειμένου να μη δημιουργήσει μία παράγραφο μικρή, προσθέτει ένα επιπλέον επιχείρημα στην ίδια. Αν υποθέσουμε όμως πως είναι πολύ σχετικά μεταξύ τους τα δύο επιχειρήματα που μπαίνουν στην ίδια παράγραφο και στο περιεχόμενο να μη χάσει μόρια, λογικά θα χάσει από τη δομή.

Η θεματική μου περίοδος αν είναι σωστά διατυπωμένη και αναφέρεται σε δύο συναφή επιχειρήματα που ακολούθως αποδεικνύονται πλήρως γιατί θα έχει αρνητική βαθμολογία στη δομή της;;;;

Αυτό ακριβώς...αν η θεματική περίοδος συμπεριλαμβάνει και τα 2 επιχειρήματα που θα ακολουθήσουν,είναι δηλαδή πιο γενική,γίατί να υπάρχει πρόβλημα;;;Μπορεί π.χ. ο μαθητής να γράψει 2 παραγράφους για ένα ζητούμενο,αλλά να αναφέρει 4 επιχειρήματα-2 στη μία παράφραφο και 2 στην άλλη.Γιατί κάτι τέτοιο να θεωρηθεί λάθος;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1829 στις: Ιούνιος 06, 2013, 02:59:58 μμ »
H λογική αλληλουχία, η πορεια του συλλογισμού, η ορθοτητα των προκειμενων κλπ  ειναι τα πλεον σημαντικά.
Αντε να σου φτιάξω 2, 3 παραγραφους να χεις ...και λοιπόν? 
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1830 στις: Ιούνιος 06, 2013, 03:05:40 μμ »
H λογική αλληλουχία, η πορεια του συλλογισμού, η ορθοτητα των προκειμενων κλπ  ειναι τα πλεον σημαντικά.
Αντε να σου φτιάξω 2, 3 παραγραφους να χεις ...και λοιπόν?

Κυρίως τον αριθμό παραγράφων τον συνδεω με το περιεχόμενο...αν δηλαδη 2 παραγραφοι με 2 επιχειρηματα-ενα στην καθεμία-θεωρείται ότι καλύπτουν καποιο ζητούμενο ή αν θεωρούν το ζήτημα (απο αποψη περιεχομένου)ανεπαρκές...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1831 στις: Ιούνιος 06, 2013, 03:10:12 μμ »
σωστα! Αλλά μη στεκεσαι μόνο σε αυτό. Να σου γραψουν 2 παραγραφους (μία για καθε επιχειρημα) και? αν το περιεχομενο είναι "φτωχό" δεν λεει κατι... οι βαθμοι (αλλα και η ουσία) κερδιζονται πρωτιστα απο το περιεχομενο.
Αν μαθει καποιος να αναλυει καπως /στοιχειωδως σωστα, τοτε θα κανει την παραγραφο που πρεπει...
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1832 στις: Ιούνιος 06, 2013, 03:29:16 μμ »
Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι  ένα ζητούμενο μπορεί να αναπτυχθει επαρκώς(τηρώντας τις προυποθέσεις που προανεφερες) ακόμα και σε 2 παραγράφους,με 2 δηλάδη επιχειρήματα;Kαι ακόμη,σε μια παράγραφο με επαρκή θεματική περίοδο,τα δυό επιχειρήματα ανεπτυγμένα επαρκώς δεν ειναι λάθος κατα τη γνώμη σου;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1833 στις: Ιούνιος 06, 2013, 03:41:01 μμ »
Λογικα παει θεματική και παραγραφος. Συμφωνώ με :

 
Η θεματική μου περίοδος αν είναι σωστά διατυπωμένη και αναφέρεται σε δύο συναφή επιχειρήματα που ακολούθως αποδεικνύονται πλήρως γιατί θα έχει αρνητική βαθμολογία στη δομή της;;;;
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159804
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 434
Σύνολο: 442

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.