*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 958554 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 530
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1932 στις: Νοέμβριος 12, 2013, 06:12:44 μμ »
Αρκεί το ένα από τα δύο, τουλάχιστον εγώ αυτό διδάσκω στα παιδιά και με αυτό το κριτήριο διορθώνω τις ασκήσεις.

Κι εγώ αυτό τα διδάσκω, ωστόσο ο καθηγητής τους τούς ζητάει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ και τα δύο! Όταν απαντήσουν ότι πρόκειται για επίκληση στη λογική (με μοναδικό μέσο πειθούς τεκμήρια), διαγράφει την απάντηση!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:42:52 »

Αποσυνδεδεμένος constansn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1933 στις: Νοέμβριος 12, 2013, 06:58:39 μμ »
Αν στο απόσπασμα που τους δίνεται υπάρχει και επιχείρημα και τεκμήρια θα πρέπει φυσικά να τα αναφέρον και τα δυο, ωστόσο δεν υποχρεωτικό να υπάρχουν και τα δύο για να χαρακτηριστεί ο τρόπος πειθούς ως επίκληση στη λογική.

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1934 στις: Νοέμβριος 13, 2013, 05:33:27 μμ »
Θέμα Έκθεσης από καθηγήτρια στο σχολείο σχετικά με τον εθελοντισμό: "Σε άρθρο για τη σχολική σας εφημερίδα να αναφερθείτε στα κίνητρα που ωθούν στον εθελοντισμό και να απαντήσετε στο ερώτημα για το αν ο εθελοντισμός μπορεί να αντιμετωπίσει την ανθρώπινη δυστυχία". Ποια η γνώμη σας για το 2ο ζητούμενο?

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1935 στις: Νοέμβριος 14, 2013, 01:06:06 μμ »
Ο εθελοντισμός παρέχει τη δυνατότητα επίλυσης σημαντικών κοινωνικών, οικονομικών, οικολογικών και πολιτισμικών προβλημάτων (αίτια ανθρώπινης δυστυχίας), με συνέπεια να οικοδομούνται κοινότητες υγιείς και δίκαιες, που σέβονται την αξιοπρέπεια όλων των ανθρώπων.  Ο εθελοντισμός έχει ευρεγετικά αποτελέσματα και στην κοινωνία και στον εθελοντή αλλά και στην ανθρωπότητα γενικότερα.
 Όσον αφορά την κοινωνία η οικειοθελής προσφορά υπηρεσιών αποτελεί φαινόμενο που ενισχυει τον δημοκρατικό χαρακτήρα ενός κράτους, δεδομένου ότι οι πολίτες είναι σε θέση να οργανώνονται συγκροτώντας μη κυβερνητικούς πόλους εξουσίας. Έτσι, τονώνεται η λαϊκή συμμετοχή στα κοινά και οι πολίτες αντιμετωπίζουν τα προβλήματα της κοινότητας στην οποία ζουν.
Η εθελοντική παροχή υπηρεσιών βοηθά στην ψυχολογική ανάταση των πολιτών που στρέφονται σε αυτήν για να βοηθήσουν συνανθρώπους τους. (εκεί μπορείς αν αναφέρεις συγκεκριμένους τρόπους όπου αντιμετωπίζουν τη δυστυχία των συνανθρώπων τους: συσσίτια, παροχή ρούχων ή στέγης, φάρμακα, διδασκαλία σε παιδιά από άπορες οικογένειες κτλ. Είναι ΠΟΛΛΑ αυτά που μπορούν να βοηθήσουν τους άλλους!).
Μπορεί ίσως να βάλει ο μαθητής και μερικές ενστάσεις όσον αφορά τον εθελοντισμό..σε μια μικρή παράγραφο πριν τον επίλογο: για οικονομικα-πολιτικά συμφέροντα, για τον αποπροσανατολισμό και εκμετάλλευση από τις ΜΚΟ κα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:42:52 »

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1936 στις: Νοέμβριος 15, 2013, 03:32:19 μμ »
Κάπως έτσι το αναπτύξαμε κ μεις το θέμα με τη μαθήτρία μου αλλά η καθηγήτρια στο σχολείο δεν ήθελε αυτό. Ήθελε να γράψουν στο κυρίως θέμα για το 2ο ζητούμενο,  ότι ο εθελοντισμός δε μπορεί να βοηθήσει από μόνος του κ ότι χρειάζεται η αρωγή της ανθρωπιστικής παιδείας και του κράτους. Και της το πήρε λάθος, με την έννοια ότι βγήκε εκτός θέματος. Σε περίπτωση που έγραφε αυτά στις Πανελλήνιες τι θα γινόταν δηλαδή?

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1937 στις: Νοέμβριος 15, 2013, 03:51:53 μμ »
(...)  ότι ο εθελοντισμός δε μπορεί να βοηθήσει από μόνος του κ ότι χρειάζεται η αρωγή της ανθρωπιστικής παιδείας και του κράτους.

  Μα ο "εθελοντισμος προυποθέτει την ανθρωπιστική παιδεια, άρα και ευαισθησία,
Δεν καταλαβαινω γιατι η "καθηγητρια" το πήρε λάθος(?) :o

*  πες της να μαθει καλα τον ορισμο "εθελοντισμος".Επισης να μαθει καλα τα επιχειρήματα με τις προτασεις συλλογιστικής πορειας.

*** Εκτος κι αν δεν καταλαβα σωστά τί εννοεις  ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 15, 2013, 03:56:39 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1938 στις: Νοέμβριος 15, 2013, 06:02:25 μμ »
Κάπως έτσι το αναπτύξαμε κ μεις το θέμα με τη μαθήτρία μου αλλά η καθηγήτρια στο σχολείο δεν ήθελε αυτό. Ήθελε να γράψουν στο κυρίως θέμα για το 2ο ζητούμενο,  ότι ο εθελοντισμός δε μπορεί να βοηθήσει από μόνος του κ ότι χρειάζεται η αρωγή της ανθρωπιστικής παιδείας και του κράτους. Και της το πήρε λάθος, με την έννοια ότι βγήκε εκτός θέματος. Σε περίπτωση που έγραφε αυτά στις Πανελλήνιες τι θα γινόταν δηλαδή?

Κοίταξε, θεωρώ άκυρο να της πάρει αυτή την απάντηση λάθος με τη δικαιολογία ότι βγήκε εκτός θέματος. Αυτό δεν υφίσταται γιατί είναι εντός θέματος! Τώρα, αν το επιχείρημα του παιδιού δεν ήταν καλά διατυπωμένο ή η συλλογιστική πορεία που λέει και ο Μάρκος είχε άλματα είναι άλλου τύπου λάθος.
Φυσικά, συμπληρωματικά θα μπορούσε να πει και για την ανθρωπιστική παιδεία και το κράτος αλλά ο εθελοντισμός από μόνος του αντιμετωπίζει την ανθρώπινη δυστυχία, με την έννοια ότι απαλύνει τον πόνο του άλλου από πολλές πλευρές. Για παράδειγμα η Κιβωτός, που λειτουργεί εθελοντικά δεν έχει ανακουφίσει κόσμο και κοσμάκη; Δεν έχει βοηθήσει τόσα παιδιά και οικογένειες;
Τέλοσπάντων, για να μη μακρυγορώ, θα μπορούσε η καθηγήτρια κατά τη γνώμη μου να τις βάλει ++ και να τις προσθέσει τα στοιχεία που ανέφερες. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι εκτός θέματος.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1939 στις: Νοέμβριος 15, 2013, 08:02:34 μμ »
Για την καθηγητρια έλεγα να μαθει καλα τους συλλογισμους και τις εννοιες, όχι για την μαθητρια.
(για ξαναδιαβάστε τί τους είπε, τα χει καπως ψιλο-μπερδεμένα η φιλολογος.Aς τα ξεκαθαρίσει πρωτα μεσα της η ιδια η φιλολογος και μετα τους βαζει τις ερωτησεις)
Συμφωνω με monogramma.Ειναι μεσα στο θέμα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1940 στις: Νοέμβριος 18, 2013, 02:46:48 πμ »
" o χρόνος συμβίωσης στο σπίτι περιορίζεται και πολλοί αναζητούν την ξεκούραση και την ψυχαγωγία εξω απο την οικογενειακή εστία"
Μπορείτε να βοηθήσετε με την αλλαγή της σύνταξης ειδικά στο μαυρισμένο τμήμα της περιόδου; Ευχαριστώ!!!

Αποσυνδεδεμένος Dama87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1941 στις: Νοέμβριος 18, 2013, 02:44:41 μμ »
το σπίτι περιορίζει το χρόνο συμβίωσης...........

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 530
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1942 στις: Νοέμβριος 18, 2013, 03:18:06 μμ »
" o χρόνος συμβίωσης στο σπίτι περιορίζεται και πολλοί αναζητούν την ξεκούραση και την ψυχαγωγία εξω απο την οικογενειακή εστία"
Μπορείτε να βοηθήσετε με την αλλαγή της σύνταξης ειδικά στο μαυρισμένο τμήμα της περιόδου; Ευχαριστώ!!!

"Ο χρόνος συμβίωσης στο σπίτι περιορίζεται" : το υποκείμενο της ενεργητικής σύνταξης είτε θα το αντλήσεις από όσα αναφέρονται στην παράγραφο ΠΡΙΝ από τη συγκεκριμένη περίοδο είτε θα το εννοήσεις (π.χ.: Ο σύγχρονος τρόπος ζωής περιορίζει το χρόνο συμβίωσης στο σπίτι).

Αποσυνδεδεμένος Minoan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 424
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1943 στις: Νοέμβριος 19, 2013, 04:39:43 μμ »
το σπίτι περιορίζει το χρόνο συμβίωσης...........

Dama87 πραγματικά πιστεύω ότι έγραψες το παραπάνω για να μας διασκεδάσεις....Δεν θέλω ούτε για αστείο να πιστεύω ότι το έγραψες στα σοβαρα ή αν το έγραψες στα σοβαρά, πες μας τουλάχιστον ότι είσαι ακόμη μαθητής/τρια γυμνασίου

Αποσυνδεδεμένος Dama87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1944 στις: Νοέμβριος 19, 2013, 05:47:18 μμ »
ουπς!πραγματικα ήταν μια πολύ βιαστική προσέγγιση χωρίς καν να σκεφτώ πως πρόκειται για εμπρόθετο.Επιπόλαιη,βιαστική,ανεπίτρεπτη..σ ευχαριστω πάντως για την επισήμανση..

Αποσυνδεδεμένος Minoan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 424
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1945 στις: Νοέμβριος 20, 2013, 04:02:28 μμ »
ουπς!πραγματικα ήταν μια πολύ βιαστική προσέγγιση χωρίς καν να σκεφτώ πως πρόκειται για εμπρόθετο.Επιπόλαιη,βιαστική,ανεπίτρεπτη..σ ευχαριστω πάντως για την επισήμανση..

:P :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159801
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 458
Σύνολο: 466

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.