PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Έκθεση Γ' Λυκείου
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
141
142
143
144
145
...
232
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου (Αναγνώστηκε 1046223 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΜΕΝΙ@
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 121
Φύλο:
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1988 στις:
Μαΐου 28, 2014, 09:23:13 am »
Tweet
Παράθεση από: deus στις Μαΐου 28, 2014, 09:15:16 am
το θέμα είναι σχετικό με την ανθρωπιά.
Ευχαριστώ!!!
Καταγράφηκε
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο....κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει!!!
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 20:58:50 »
inw
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2305
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1989 στις:
Μαΐου 28, 2014, 09:35:16 am »
Παράθεση από: deus στις Μαΐου 28, 2014, 09:15:16 am
το θέμα είναι σχετικό με την ανθρωπιά.
Μπορείς σε παρακαλώ να μας πεις κάτι περισσότερο;
Καταγράφηκε
http://filologoi02.webnode.gr/
(Σύλλογος Φιλολόγων)
nikonana
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 409
Φύλο:
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1990 στις:
Αυγούστου 13, 2014, 12:11:16 am »
Συναντησα σε ασκήσεις την ερώτηση : να αξιολογήσετε τα τεκμήρια που υπάρχουν στο κείμενο.
Τι ακριβώς ζητείται να απαντηθεί;;;;
Καταγράφηκε
eli_
Νέο μέλος
Μηνύματα: 28
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1991 στις:
Αυγούστου 17, 2014, 08:12:30 pm »
Καλησπέρα nikonana,
σχετική άσκηση υπάρχει και στο σχολικό βιβλίο στη σελ. 20. Θα σε βοηθήσει το παράδειγμα που παρατίθεται εκεί. Σε μια τέτοια άσκηση θα πρέπει να εξεταστεί αν τα στοιχεία είναι έγκυρα ή ανεξέλεγκτα και ανεπεξέργαστα. Τα τεκμήρια που χρησιμοποιεί ο πομπός πρέπει να ελέγχονται για την αξιοπιστία τους. Αναφέρω συμπληρωματικά για ένα από τα είδη των τεκμηρίων, τα στατιστικά στοιχεία.
Π.χ. Τα στατιστικά στοιχεία που προκύπτουν από μια έρευνα μπορεί να αποτελέσουν αναξιόπιστα στοιχεία στην περίπτωση που η έρευνα αυτή δεν έχει επιστημονικό κύρος ή το δείγμα της είναι πολύ μικρό. Επομένως, σε αυτήν την περίπτωση τα τεκμήρια δεν είναι ορθά, γιατί δε στηρίζονται σε εξακριβωμένα κι επεξεργασμένα στοιχεία.
Ελπίζω να σε βοήθησα!Περιμένουμε τις απόψεις και άλλων συναδέλφων.
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 20:58:50 »
nikonana
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 409
Φύλο:
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1992 στις:
Αυγούστου 19, 2014, 01:53:50 pm »
Με ποιον/ποιους τροπους αναπτυσσεται αυτη η παραγραφος κατά τη γνώμη σας;
Μετά την εθνική επιτυχία τής ένταξής μας στην ομάδα των ισχυρών της Ενωμένης Ευρώπης αρχίζει για τη χώρα μας ένας έντονος αγώνας σε τρία επίπεδα: στο οικονομικό, να συμβαδίσουμε στα αμέσως επόμενα έτη με τις άλλες ισχυρές χώρες (άνοδος τού βιοτικού επιπέδου)• στο κοινωνικό, να εξασφαλίσουμε υψηλή στάθμη παιδείας, υπηρεσιών υγείας και κοινωνικής πρόνοιας για όλους• στο διοικητικό, να λειτουργήσει σωστά και αποτελεσματικά το κράτος, η δημόσια διοίκηση και η τοπική αυτοδιοίκηση. Ωστόσο, υπάρχει κι ένα άλλο επίπεδο, καθοριστικό για το μέλλον και τη φυσιογνωμία τής χώρας μας και τη βαθύτερη υπόστασή μας ως έθνους σε μάκρος χρόνου. Είναι το επίπεδο τής πολιτισμικής ταυτότητας, μιας έννοιας που δεν είναι κούφια λόγια ή συνθήματα αλλά ένα βασικό σύστημα αξιών, αντιλήψεων και χαρακτηριστικών γνωρισμάτων διαχρονικά, συνειδησιακά και βιωματικά προσδιορισμένων, τα οποία συνθέτουν και τη φυσιογνωμία κάθε έθνους, την ιδιοπροσωπία κάθε λαού.Σ' αυτό το επίπεδο σε σχέση και με τον ρόλο τού Πανεπιστημίου αναφέρονται οι σκέψεις που ακολουθούν.
Καταγράφηκε
kirki_
Νέο μέλος
Μηνύματα: 6
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1993 στις:
Αυγούστου 24, 2014, 05:51:48 pm »
Καλησπέρα Τρία επίπεδα....διαίρεση θα έλεγα.
Καταγράφηκε
nikonana
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 409
Φύλο:
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1994 στις:
Αυγούστου 24, 2014, 07:01:08 pm »
Με προβληματιζει μηπως απο το ωστοσο κ μετα αλλαζει ο τροπος...
Επισης το πηλικο της διαιρεσης ποιο ειναι;;;μονο τα τρια επιπεδα που αναφερει στην αρχη η συμπεριλβανεται και το τεταρτο;;;;
Καταγράφηκε
mariagal90
Νέο μέλος
Μηνύματα: 10
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1995 στις:
Αυγούστου 26, 2014, 01:19:18 am »
Γεια σε όλους! Λοιπον παιδιά χρειάζομαι μια βοήθεια.. είναι δεύτερη χρονιά που θα κάνω έκθεση γ λυκείου και θα ήθελα να μου προτείνετε κάποιο καλό βοήθημα! Πέρσι είχα δουλέψει με ενά της Πετροπούλου Εκδόσεις Ζήτη αλλά να πω την αλήθεια τα κείμενα που υπήρχαν στα κριτήρια μο!υ φαινόταν κάπως δύσκολα για τα παιδιά. Θέλω το βοήθημα να περιέχει Θεωρία του εξεταζόμενου θέματος και έπειτα κριτήρια αξιολόγησης πάνω στο θέμα! Επίσης αν γνωρίζετε κάποιο βιβλίο με λεξιλογικές ασκήσεις. Ευχαριστώ!
Καταγράφηκε
eli_
Νέο μέλος
Μηνύματα: 28
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1996 στις:
Αυγούστου 27, 2014, 06:48:18 pm »
Καλησπέρα συνάδελφοι και καλή σχολική χρονιά σε όλους,
mariagal90 προσωπικά χρησιμοποιώ διάφορα βοηθήματα και υλικό από το διαδίκτυο. Μια καλή πρόταση είναι το βιβλίο του Μητσέλου από Ελληνοεκδοτική. Έχει θεωρία, σχεδιάγραμματα και κριτήρια πάνω στους θεματικούς κύκλους. Για Λεξιλογικές ασκήσεις υπάρχει από εκδόσεις Ζήτη, αλλά έχει δυσκολούτσικες ασκήσεις. Έχει κυκλοφορήσει και από τα Φροντιστήρια Μπαχαράκη ένα βοήθημα με λεξιλογικές ασκήσεις και μου φάνηκε πιο βατό, όταν το ξεφύλλισα.
Καταγράφηκε
kiki14
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 281
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1997 στις:
Σεπτεμβρίου 17, 2014, 09:45:06 am »
Γεια σας συναδελφοι!Θα ήθελα τη γνώμη σας για το εξής θεμα:στην επίκληση στο συναισθημα στο σχολικο βιβλιο αναφερει μονο τα 4 μέσα περιγραφή,αφήγηση,χιούμορ και ειρωνεια.Ωστοσο στα περισσοτερα βοηθήματα που κυκλοφορούν αναφέρονται επιπλέον και διάφορα άλλα ,όπως ρητορικές ερωτησεις,συγκινησιακά φορτισμένος λόγος κ.α. Θεωρείτε ότι σε άσκηση πανελληνίων θα γινόταν αποδεκτά αυτά τα άλλα(που δεν αναφέρονται στο σχολικό βιβλίο);Και πώς θα πρεπε να τα χαρακτηρίσει ο μαθητής,"μέσα" και αυτά;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Καταγράφηκε
graciela
Νέο μέλος
Μηνύματα: 20
Φύλο:
"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1998 στις:
Σεπτεμβρίου 19, 2014, 12:52:03 pm »
Τα μέσα πειθούς που ανάγονται στην επίκληση στο συναίσθημα είναι:
1. Περιγραφή
2. Αφήγηση
3. Χιούμορ
4. Ειρωνεία (που μπορεί να καταδεικνύεται και από τη χρήση εισαγωγικών)
5. Συγκινησιακή γλώσσα με: α) Λέξεις ή φράσεις συναισθηματικά φορτισμένες (π.χ. Τα παιδιά στην Αφρική
λιμοκτονούν
), β) Σχήματα λόγου, ιδιαίτερα μεταφορές (και παρομοιώσεις, υπερβολές κ.ά.), γ) (Ρητορικά) ερωτήματα, δ) Σημεία στίξης (θαυμαστικό ή αποσιωπητικά)
Όλα αυτά μπορεί να μην αναφέρονται ξεκάθαρα στο σημείο εκείνο του βιβλίου όπου γίνεται λόγος για την επίκληση στο συναίσθημα, αλλά "διηθούνται" από τις ασκήσεις του σχολικού και γενικά από όλα τα βιβλία του Λυκείου για την Έκφραση-Έκθεση.
«
Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 19, 2014, 12:57:08 pm από graciela
»
Καταγράφηκε
kiki14
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 281
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1999 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2014, 08:45:24 pm »
Σευχαριστώ πολύ για την απάντηση!Θα ήθελα τη γνώμη σας και σε ένα ακόμη ζήτημα:στην αξιολόγηση ενός επιχειρήματος-συλλογισμου κανουμε λόγο για εγκυροτητα-αληθεια-ορθότητα μόνο στην περίπτωση των παραγωγικών συλλογισμών ή και σε αυτή των επαγωγικών;Μήπως η αξιολόγηση των επαγωγικών γίνεται αποκλειστικα με την αναγνώριση του ειδους(πχ με αναλογία) και το συμπερασμα για τέλεια ή ατελή επαγωγή;
Ισως τελικά η διατύπωση της εκφωνησης στις πανελλήνιες θα μας καθοδηγήσει;Αν δηλ.λέει "να αξιολογηθεί το επιχείρημα ως προς την ορθότητά του",εννοει να πούμε αν ειναι έγκυρο,αληθές και ορθό και αν λέει "να γίνει αξιολόγηση του συλλογισμου" θα ειναι σίγουρα επαγωγικός,οπότε θα αναφέρουμε το είδος του(πχ με γενίκευση) και αν ειναι τελεια επαγωγη;
Καταγράφηκε
nikonana
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 409
Φύλο:
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #2000 στις:
Σεπτεμβρίου 28, 2014, 09:30:47 pm »
Παιδια καλησπερα. Θα ηθελα την αποψη σας σχετικα με τη δομη των αρθρων. Σε ολα τα θεωρητικα στοιχεια που εχω διαβασει για το επικοινωνιακο πλαισιο και το αρθρο αναφερεται πως στον προλογο ειναι απαραιτητο να υπαρχει μια αφορμηση απο την επικαιροτητα. Στην πραξη, δεν εχω δει πουθενα σε προτεινομενες λυσεις ακομη και των πανελλαδικων εξετασεων κατι τετοιο.
Τελικα τι ισχυει; Δηλαδη στις εξετασεις αν το παιδι δεν συμπεριλαβει καποια αφορμηση θα του αφαιρεθουν μορια;;;
Καταγράφηκε
kiki14
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 281
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #2001 στις:
Οκτωβρίου 02, 2014, 02:48:55 pm »
Οι αναφορικές προτάσεις είναι εκτός υλής στις πανελληνιες ;
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
141
142
143
144
145
...
232
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Έκθεση Γ' Λυκείου