*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 958743 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Κaterina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 207
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2170 στις: Μάιος 18, 2015, 03:53:29 μμ »
Για μένα αίτιο-αποτέλεσμα και διαίρεση θα ήταν οι καταλληλότερες απαντήσεις. Δυσκολεύομαι να αντιληφθώ ως παραδείγματα τα όσα ακολουθούν το "δηλαδή". Αλλά νομίζω ότι θα έπρεπε να θεωρήσουν σωστή οποιαδήποτε απάντηση από αυτές με την ανάλογη αιτιολόγηση.
"Πάρε την λέξι μου. / Δώσε μου το χέρι σου". Α.Εμπειρίκος

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:55:19 »

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2171 στις: Μάιος 18, 2015, 04:04:45 μμ »
Εγώ πάλι θα έλεγα αίτιο-αποτέλεσμα και παραδείγματα. Η διαίρεση για μένα δεν αποτελεί σωστή επιλογή. Δεν υπάρχει ξεκάθαρη κατηγοριοποίηση

Αποσυνδεδεμένος gng

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2172 στις: Μάιος 18, 2015, 04:30:44 μμ »
Στην εξέταση των φυσικώς αδυνάτων η οδηγία των συντονιστών ήταν ρητή  : θεωρούμε ως σωστό μόνο το αίτιο - αποτέλεσμα και τη διαίρεση (τα θέλουμε και τα 2). Ύπήρξαν πολλές αντιδράσεις από τους συναδέλφους, χωρίς αποτέλεσμα. Τα περισσότερα παιδιά απαντούσαν “παραδείγματα”  και έπαιρναν  0 στο υποερώτημα αυτό.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2173 στις: Μάιος 18, 2015, 04:38:05 μμ »
πώς αιτιολογεί κανείς την απάντηση " με παράδειγμα";
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 18, 2015, 04:41:52 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:55:19 »

Αποσυνδεδεμένος gng

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2174 στις: Μάιος 18, 2015, 04:54:54 μμ »
“δηλαδή την ιστορία τους, τα χαρακτηριστικά τους, την κατάστασή τους και τις δυνατότητες χρήσης ή απλής ανάδειξής τους” = παραδείγματα που διασαφηνίζουν τα  “δεδομένα”. Ταπεινή μου γνώμη : καλώς δεν το δεχόμαστε ως σωστό!

Αποσυνδεδεμένος marcella

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 512
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Cogito ergo sum...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2175 στις: Μάιος 18, 2015, 06:17:50 μμ »
Εγώ πάλι νομίζω ότι σκόπιμα ζητήθηκαν τρόποι ανάπτυξης στη συγκεκριμένη πράγραφο, που μόνο τυπική παράγραφο δεν τη λέει κανείς. Έτσι, για να έχουμε να ασχολούμαστε....Τι δηλαδή? Τα μαθηματικά είναι καλύτερα?

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2176 στις: Μάιος 18, 2015, 06:42:16 μμ »
Να κάνω μια ερώτηση: Ο μαθητής μου περιχαρής μου είπε πως έγραψε τρεις σελίδες έκθεση :-\ Γενικά, είναι πολύ καλός στην ανάπτυξη και όλα όσα μου είπε ήταν πολύ εύστοχα. Θεωρείτε πως θα του κόψουν πολύ;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2177 στις: Μάιος 18, 2015, 07:03:39 μμ »
“δηλαδή την ιστορία τους, τα χαρακτηριστικά τους, την κατάστασή τους και τις δυνατότητες χρήσης ή απλής ανάδειξής τους” = παραδείγματα που διασαφηνίζουν τα  “δεδομένα”. Ταπεινή μου γνώμη : καλώς δεν το δεχόμαστε ως σωστό!

++++++

Εγώ πάλι νομίζω ότι σκόπιμα ζητήθηκαν τρόποι ανάπτυξης στη συγκεκριμένη πράγραφο, που μόνο τυπική παράγραφο δεν τη λέει κανείς. Έτσι, για να έχουμε να ασχολούμαστε....Τι δηλαδή? Τα μαθηματικά είναι καλύτερα?


Eπίσης, συμφωνώ.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Κaterina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 207
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2178 στις: Μάιος 18, 2015, 07:11:03 μμ »
Στην εξέταση των φυσικώς αδυνάτων η οδηγία των συντονιστών ήταν ρητή  : θεωρούμε ως σωστό μόνο το αίτιο - αποτέλεσμα και τη διαίρεση (τα θέλουμε και τα 2). Ύπήρξαν πολλές αντιδράσεις από τους συναδέλφους, χωρίς αποτέλεσμα. Τα περισσότερα παιδιά απαντούσαν “παραδείγματα”  και έπαιρναν  0 στο υποερώτημα αυτό.

Δηλαδή δεν έδιναν ούτε 2/4 μόρια αν είχαν δώσει ως σωστή απάντηση το αίτιο-αποτέλεσμα;
"Πάρε την λέξι μου. / Δώσε μου το χέρι σου". Α.Εμπειρίκος

Αποσυνδεδεμένος efi1789

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2179 στις: Μάιος 18, 2015, 07:23:47 μμ »
Μέχρι 660 δεν αφαιρούν.Από  660-700 -3 μόρια και από 700 και πάνω -5 μόρια.(όλα αυτά από παλαιότερες απαντήσεις της κ.ε.ε που έχω)

Αποσυνδεδεμένος efi1789

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2180 στις: Μάιος 18, 2015, 07:35:40 μμ »
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως η κεε δίνει διαίρεση και αίτιο αποτέλεσμα αλλά  η πεφ παραδείγματα και διαίρεση;;;;
Άλλα βλέπουν οι μεν και άλλα οι δε;;;
ΚΟΙΝΌΣ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗΣ :ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΣΑΦΗ >:( :(

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2181 στις: Μάιος 18, 2015, 07:40:24 μμ »
Μέχρι 660 δεν αφαιρούν.Από  660-700 -3 μόρια και από 700 και πάνω -5 μόρια.(όλα αυτά από παλαιότερες απαντήσεις της κ.ε.ε που έχω)


Ωχ! Κριμα γιατι ειναι καλος...Ευχαριστώ πολύ.

Αποσυνδεδεμένος efi1789

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2182 στις: Μάιος 18, 2015, 07:51:25 μμ »
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως η κεε δίνει διαίρεση και αίτιο αποτέλεσμα αλλά  η πεφ παραδείγματα και διαίρεση;;;;
Άλλα βλέπουν οι μεν και άλλα οι δε;;;
ΚΟΙΝΌΣ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗΣ :ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΣΑΦΗ >:( :(

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2183 στις: Μάιος 18, 2015, 07:59:32 μμ »
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως η κεε δίνει διαίρεση και αίτιο αποτέλεσμα αλλά  η πεφ παραδείγματα και διαίρεση;;;;
Άλλα βλέπουν οι μεν και άλλα οι δε;;;
ΚΟΙΝΌΣ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗΣ :ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΣΑΦΗ >:( :(

Τα θέματα ήταν σαφή.

Η κατηγοριοποίηση των τρόπων ανάπτυξης είναι ασαφής. Από εκεί ξεκινά το πρόβλημα. Η διαίρεση και τα παραδείγματα δεν θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να υπάρχουν ως ξεχωριστές κατηγορίες, γιατί τα διαχωριστικά τους όρια είναι δυσδιάκριτα σε κάποιες περιπτώσεις. Ας υπήρχε η κατηγορία "επεξήγηση" ή κάτι παρόμοιο, που να καλύπτει και τα δυο. Τι σχολαστικισμός είναι αυτός...

Πάντως, η αλήθεια είναι ότι τουλάχιστον στο "αίτιο-αποτέλεσμα" έπρεπε να συμφωνούν, γιατί είναι οφθαλμοφανές.
Αλλά πότε συμφώνησαν φιλόλογοι μεταξύ τους, για να συμφωνήσουν τώρα... :P


......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 362
Σύνολο: 365

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.