*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 958839 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος efi1789

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2184 στις: Μάιος 18, 2015, 08:07:19 μμ »
ΈΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ...ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΑΦΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΑΦΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ .

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:15:13 »

Αποσυνδεδεμένος ThaliaTh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2185 στις: Μάιος 19, 2015, 12:21:33 πμ »
Στο θέμα με το γραμματικό πρόσωπο, μαθήτρια μου απάντησε πως κυριαρχεί το γ' ενικό,που δίνει επίσημο και απρόσωπο ύφος..θεωρείται σωστή απάντηση;επίσης ξέχασε να βάλει αποφώνηση στην έκθεση..κόβονται πολλά μόρια γι'αυτό;

Αποσυνδεδεμένος efi1789

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2186 στις: Μάιος 19, 2015, 12:39:25 πμ »
ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ;ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΑΦΑΙΡΟΥΝ 1μ ΓΙΑ ΤΙΤΛΟ 1μ ΓΙΑ ΑΠΟΦΩΝΗΣΗ(ο αρθρογράφος )και 2μ ΓΙΑ ΑΦΟΡΜΗΣΗ.ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙ 1μ

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2187 στις: Μάιος 19, 2015, 12:45:56 πμ »
Στο θέμα με το γραμματικό πρόσωπο, μαθήτρια μου απάντησε πως κυριαρχεί το γ' ενικό,που δίνει επίσημο και απρόσωπο ύφος..θεωρείται σωστή απάντηση;επίσης ξέχασε να βάλει αποφώνηση στην έκθεση..κόβονται πολλά μόρια γι'αυτό;
Και γ ενικό και γ πληθυντικό. Άρα αντικειμενικότητα, σοβαρό ύφος, επίσημο, προσπάθεια ενημέρωσης.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:15:13 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2188 στις: Μάιος 19, 2015, 07:34:01 πμ »
 
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως η κεε δίνει διαίρεση και αίτιο αποτέλεσμα αλλά  η πεφ παραδείγματα και διαίρεση;;;;
Άλλα βλέπουν οι μεν και άλλα οι δε;;;
ΚΟΙΝΌΣ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗΣ :ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΣΑΦΗ >:( :(
Τί να πει κανείς!  ???
  

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2189 στις: Μάιος 19, 2015, 09:16:18 πμ »
Ένας μαθητής μου στη συνδετική λέξη εξάλλου, έβαλε εναλλακτική το επομένως. Δηλώνει βέβαια σχέση συμπεράσματος, αλλά όταν το ξαναείδα πιθανόν να δηλώνει και συμπέρασμα το εξάλλου στο συγκεκριμένο απόσπασμα. Ποια η γνώμη σας;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2190 στις: Μάιος 19, 2015, 09:27:37 πμ »
Νομίζω πως δεν είναι σωστή η επιλογή της λέξης "επομένως"
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2191 στις: Μάιος 19, 2015, 09:38:36 πμ »
Επίσης κάτι άλλο. η ΠΕΦ εξέλαβε ως σωστές απαντήσεις το παράδειγμα και το αίτιο αποτέλεσμα. Ενώ η ΚΕΕ τη διαίρεση και το αίτιο αποτέλεσμα. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2192 στις: Μάιος 19, 2015, 09:44:46 πμ »
ισχύει της ΚΕΕ
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2193 στις: Μάιος 19, 2015, 09:49:22 πμ »
Σε ευχαριστώ Μάρκο. Ξέρω ότι δεν είναι εδώ το κατάλληλο τόπικ, αλλά θα ήθελα μια πρόβλεψη για τη λογοτεχνία. Ποιο κείμενο εκτιμάς ότι θα τεθεί;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2194 στις: Μάιος 19, 2015, 10:23:14 πμ »
Δυστυχως δεν έχω ιδέα απο Λογοτεχνία.
Μπορεις όμως να δεις ή και να ρωτήσεις εδω: http://www.pde.gr/index.php?topic=4550.1162
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2195 στις: Μάιος 19, 2015, 11:04:08 πμ »
Στου Κεμάλ το σπίτι.Ακούγεται.

Αποσυνδεδεμένος quidam omnia sciens...

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Φύλο: Άντρας
  • Legendo animvs et mens firme conjvngvntvr
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2196 στις: Μάιος 19, 2015, 11:19:52 πμ »
http://xenesglosses.eu/2015/05/i-p-e-f-gia-ta-themata-neoellinikis-glos/

Oι απαντήσεις της Π.Ε.Φ. για τα θέματα. Στους τρόπους ανάπτυξης της παραγράφου δίνουν παραδείγματα και διαίρεση.

Προσωπικά, θεωρώ πως η ιδιότυπη φύση της "παραγράφου" λειτουργεί παραπλανητικά, οδηγώντας μας να ψάχνουμε για τρόπους ανάπτυξης στο μικροεπίπεδο και να χάνουμε τη σχέση ανάμεσα σε ευρύτερα τμήματα του κειμένου, όπως επεσήμαναν και συνάδελφοι προηγουμένως. Θεωρητικά οι τρόποι ανάπτυξης παραγράφου δεν ταυτίζονται με τη συνοχή και τη συνεκτικότητα στο μικροεπίπεδο. Αναρωτιέμαι τι θα εκλάβουν ως "σωστό" στα βαθμολογικά κέντρα.

Παιδιά! Αυτό είναι ΕΙΔΗΣΗ!!!

Έδωσε η ΠΕΦ διαφορετική απάντηση από την ΚΕΕ....; :) :)
Μέχρι φέτος απλά αντέγραφε τις λανθασμένες απαντήσεις της ΚΕΕ (αναφέρομαι σε αρχαία και Λατινικά)...
Φέτος αποφάσισε να δώσει τις... δικές της (!) λανθασμένες απαντήσεις
(προσωπικά με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο η απάντηση της ΚΕΕ, παραδόξως για όποιον με γνωρίζει :) :) , αν και δεν εγκρίνω ούτε στο ελαχιστο την επιλογή της συγκεκριμένης παραγράφου για διερεύνηση δομής)
Φιλικά,
Σωτήρης.

Lvpvs est homo homini, non homo, qvom qvalis sit non novit. (T. Maccivs Plavtvs. Asinaria, 495)

Αποσυνδεδεμένος quidam omnia sciens...

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Φύλο: Άντρας
  • Legendo animvs et mens firme conjvngvntvr
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2197 στις: Μάιος 19, 2015, 11:25:04 πμ »
  Τί να πει κανείς!  ???

Τα θέματα ήταν σαφέστατα! Οι απαντήσεις είναι προβληματικές... :)

(Όπως το: η εγχείριση εστέφθη με απόλυτη επιτυχία· ο ασθενής απεβίωσε)
Φιλικά,
Σωτήρης.

Lvpvs est homo homini, non homo, qvom qvalis sit non novit. (T. Maccivs Plavtvs. Asinaria, 495)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 245
Σύνολο: 246

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.