0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γιά "καλά" θέματα εκθέσεων - όλα πιθανά να μπούν, γιατι συχνα "πέφτουν" απο εκει με μικρες διαφοροποιήσεις- μπορεί κανείς να βρει στο παλιό σχολικό της Γ Λυκειου για την έκθεση (οχι τους θεματικους κύκλους)
τι πιθανολογειτε για φέτος συνάδελφοι??? Και σχετικά με το Σ/Λ αντί ανάπτυξης παραγράφου τι γνώμη έχετε?
Για φέτος προσωπικά πιστεύω πως ίσως κινηθούν στην Έκθεση στο πλαίσιο του ανθρωπισμού, της ξενοφοβίας. Αλλά και πάλι τα θεματα της έκθεσης είναι πολύ απρόβλεπτα. Μία ερώτηση. Κάνω ιδιαίτερα σε παιδιά Γ' Λυκείου. Θέλω να τους δώσω τα θέματα του ΟΕΦΕ της
ποσο παλιο ΜΑΡΚΟς ,δωσε κι αλλα στοιχεια....[οναμασια ,συγγραφεας]
Καλησπέρα σας... Όσον αφορά τη θεωρία και γενικότερα τα είδη των ασκήσεων, εκτός από τα παρακάτω είναι κάτι άλλο;Συλλογισμοί, αξιολόγηση επιχειρήματος, τρόποι πειθούς, μέσα πειθούς, μορφές πειθούς, ενεργητική - παθητική σύνταξη, αναφορική-ποιητική λειτουργία της γλώσσας, σημεία στίξης, τρόποι ανάπτυξης παραγράφου,δομή παραγράφου, διαρθρωτικές λέξεις, συνώνυμα-αντώνυμα, γραμματειακά είδη, ρηματικά πρόσωπα, ρηματικοί χρόνοι, ρηματικές εγκλίσεις, ύφος κειμένου, ανάπτυξη παραγράφου...
Σε μια ερώτηση για τα χαρακτηριστικά του γραμματειακού είδους είναι προτιμότερο ο μαθητής να απαντήσει μονολεκτικά πχ. 1...,2...,3.... ή σε ενιαίο κείμενο; στον τρόπο ανάπτυξης παραγράφου ( εκτός από ορισμό/ διαίρεση) πρέπει να γράψουν κάτι περισσότερο από τον τρόπο ανάπτυξης;
Νομίζω είμαστε οκ.