*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 1046278 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2632 στις: Ιουνίου 06, 2017, 01:34:12 pm »
Σε πολλές (δυστυχώς) ασκήσεις παίζουμε με τις λέξεις και υπάρχουν διχογνωμίες π.χ. στους συλλογισμούς: συλλογιστική πορεία- συλλογισμός! Παίζοντας, λοιπόν, με τις λέξεις της εκφώνησης θα έλεγα εφόσον ζητούν να αναπτύξουμε μια περιόδο μπορούμε να την βάλουμε ως θεματική! Αν ζητείται σχολιασμός τότε δεν χρειάζεται να μπει! Τώρα που ζητείται να αναπτύξετε το νόημα θεωρώ ότι πάλι δεν χρειάζεται να μπει ως θεματική, χωρίς όμως να έπαιρνα λάθος εγώ το αντίθετο (αφού δεν θέλει απλά σχολιασμό).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:26:16 »

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23,
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2633 στις: Ιουνίου 06, 2017, 01:39:44 pm »
Ας όψεται, πραγματικά μερικές ασκήσεις είναι αμφιλεγόμενες, ιδιαίτερα οι συλλογισμοί. Ευχαριστώ. Ας ελπίσουμε και αύριο να είναι εξίσου βατά τα θέματα. :)
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος sofoulitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 185
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2634 στις: Ιουνίου 06, 2017, 04:55:24 pm »
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2017/EXETASEIS-2017/them_glo_epal_c_hmer_170606.pdf


καλό

Το κείμενο αυτό υπάρχει και στο βιβλίο "Θεματικοί Κύκλοι" του σχολείου, αλλά δεν γνωρίζω αν διανέμεται και στους μαθητές των ΕΠΑΛ.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2635 στις: Ιουνίου 06, 2017, 07:13:28 pm »

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:26:16 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2636 στις: Ιουνίου 06, 2017, 07:16:30 pm »
Και για να γίνω πιο σαφής, εγώ κατάλαβα ότι θέλει ο εξεταστής, τελοσπάντων, να περιγράψει ο μαθητής ζητήματα γύρω από τα οποία συγκρούονται γονείς και παιδιά (φίλοι, επάγγελμα, εμφάνιση κτλ.), όχι τα αίτια της σύγκρουσης. Αυτά πρέπει να αναφερθούν σε μεταβατικη παράγραφο ή τελοσπάντων εμμέσως. Εσείς τι καταλάβατε, αλήθεια; 

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2637 στις: Ιουνίου 06, 2017, 07:32:23 pm »
LK εννοείται τα θέματα σύγκρουσης! Τα αίτια θα μπορούσαν να αποτελούν υποστηρικτικό υλικό! Κι αυτή ήταν η παγίδα! Ευτυχώς τα παιδιά σκέφτονται πιο απλά και δεν έπεσαν στην παγίδα..τουλάχιστον από αυτά που άκουσα εγώ!

Αποσυνδεδεμένος Ο άνθρωπος του κάβου

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2638 στις: Ιουνίου 06, 2017, 08:08:01 pm »
Πάντως, ο δικός μου μαθητής αναφέρθηκε σε αίτια σύγκρουσης.... Έχει βγει εκτός θέματος;

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2639 στις: Ιουνίου 06, 2017, 08:11:08 pm »
LK εννοείται τα θέματα σύγκρουσης! Τα αίτια θα μπορούσαν να αποτελούν υποστηρικτικό υλικό! Κι αυτή ήταν η παγίδα! Ευτυχώς τα παιδιά σκέφτονται πιο απλά και δεν έπεσαν στην παγίδα..τουλάχιστον από αυτά που άκουσα εγώ!
Δηλαδή, τα δύο μεγάλα φροντιστήρια που έχουν βγάλει απαντήσεις  είναι εκτός θέματος;  ::) Από την άλλη πλευρά, όσο και να το κοιτάζω το θέμα εγώ δε νομίζω ότι αναφέρεται στα αίτια του φαινομένου.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2640 στις: Ιουνίου 06, 2017, 08:14:06 pm »
Για να μην σε τρομάξω όχι δεν είναι λάθος αρκεί να έγραψε κάποιο θέμα σύγκρουσης π.χ. πίεση για καλή σχολική επίδοση και να το αιτιολόγησε (υποστηρικτικό υλικό) π.χ γιατί υπάρχει το στερεότυπο ότι θα επιτύχεις/βρεις δουλειά μόνο αν περάσεις στο πανεπιστήμιο, απωθημένα γονιών κ.λπ. Κατά την δική μου πάντα προσωπική άποψη!

Αποσυνδεδεμένος Ο άνθρωπος του κάβου

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2641 στις: Ιουνίου 06, 2017, 08:14:44 pm »
Μόλις είδα τις απαντήσεις που δόθηκαν από τον ΟΕΦΕ. Δεν αναφέρεται σε αίτια, αλλά σε πράγματα για τα οποία γονείς και παιδιά έρχονται σε αντιπαράθεση.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2642 στις: Ιουνίου 06, 2017, 08:19:50 pm »
Πάντως, ο δικός μου μαθητής αναφέρθηκε σε αίτια σύγκρουσης.... Έχει βγει εκτός θέματος;
Κοίτα, ταπεινή μου γνώμη είναι ότι στο α΄ζητούμενο έπρεπε ο μαθητής να αναφερθεί σε ζητήματα σύγκρουσης και σε μια μεταβατική παράγραφο, μεταξύ α΄ και β΄ ερωτήματος να αναφερθεί στα βασικά αίτια που οδηγούν στη σύγκρουση.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2643 στις: Ιουνίου 06, 2017, 08:20:15 pm »
συμφωνώ και γω πως τα αιτια δεν ζητούνται.
Νομίζω πως στο β ερώτημα μπορει εμμεσα να αναφερθουν τα αιτια που θα οδηγουν και στους τρόπους υπέρβασης των εντάσεων.

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2644 στις: Ιουνίου 06, 2017, 08:23:45 pm »
Άντε, να δούμε και τα αυριανά. Ελπίζω να μη βάλουν πάλι Παπανούτσο στο γενικό λύκειο.  :PΞέρετε την παράφραση της γνωστής φράσης του Αϊνστάιν; 

Δύο πράγματα είναι απέραντα: το σύμπαν και ο Παπανούτσος στις πανελλαδικές. Και για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος... ;D

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος Ο άνθρωπος του κάβου

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2645 στις: Ιουνίου 06, 2017, 08:28:40 pm »
Μάλιστα... Επομένως, το άγχος και η αγωνία επιτείνεται ακόμη περισσότερο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182539
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 649
Σύνολο: 665

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.