0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα σε όλους! Δεν ξέρω κατά πόσο είναι αληθές αυτό το δημοσίευμα αλλά τελικά μάλλον δεν είναι αυτό το ζητούμενο! Ψάξτε το κυκλοφορεί σε όλα τα εκπαιδευτικά site. Διαβάστε τα σχόλια συναδέλφων και το πόσο απέχουν μεταξύ τους! Πραγματικά αν και φιλόλογος αλλά ασχολούμενη περισσότερο με την εκπαίδευση ενηλίκων αλλά με παιδί που θα δώσει πανελλήνιες του χρόνου, ειλικρινά ντρέπομαι για λογαριασμό μας!!! Είναι τόσο εκ διαμέτρου αντίθετες οι απόψεις που πραγματικά απορώ πώς μας παίρνουν ακόμα στα σοβαρά. Κάθε χρόνο ο σύνδεσμος Φιλολόγων της περιοχής μου διοργανώνει ημερίδες για τη μάθημα της έκθεσης και καταθέτουν τις απόψεις τους πολλοί βαθμολογητές. Φεύγω πάντα απογοητευμένη, γιατί κάθε φορά δεν μπαίνει ούτε ένα λιθαράκι προς μια γενικά αποδεχτή θέαση των πραγμάτων. Υ.Γ Αν έχει κάποια σημασία δεν ανήκω στη μια εκ των δυο(και όχι μόνο) σχολών που επικροτούν το ύφος και γενικότερα τη γραφή της συγκεκριμένης που δεν παραπέμπει σε 18χρονη μαθήτρια, αναζητώ το απλό και προσιτό ,την επιχειρηματολογία που θα εκπέμπει φρεσκάδα και μοναδικότητα και θα σου αφήνει την αίσθηση ότι γράφτηκε από τον συγκεκριμένο υποψήφιο και μόνο και όχι από μια ομάδα συγγραφέων.....Αλλά μάλλον δεν έχει καμιά σημασία https://www.esos.gr/arthra/51625/ypopsifia-perimene-arista-stin-ekthesi-kai-vathmologithike-me-10-anoikti-epistoli?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
Καλησπέρα,θα ήθελα να ρωτήσω πώς κατανέμονται οι μονάδες στην έκθεση σε παιδί που εξετάζεται προφορικά λόγω δυσλεξίας. Φαντάζομαι ότι το παραδοσιακό περιεχόμενο 20, έκφραση 12 και δομή 8 δεν ισχύει, αφού πχ δεν μπορείς να αξιολογήσεις καθόλου την ορθογραφία και υπάρχει μεγαλύτερη προφορικότητα και ασυνταξίες. Ή κάνω λάθος; Ψάχνω και δεν μπορώ να βρω κάτι επίσημο.Ευχαριστώ
Margr, επειδή πρόπερσι ήμουνα βαθμολογήτρια σε προφορικώς εξεταζόμενους, σου λέω έναν πρακτικό τρόπο με τον οποίο κατανέμονται οι μονάδες στην έκθεση. 20 για το πρώτο ζητούμενο και 20 για το δεύτερο. Αυτό ακολουθούσαν οι συνάδελφοι στο εξεταστικό κέντρο και πράγματι οι βαθμολογίες μας με τον δεύτερο βαθμολογητή ήταν πολύ "κοντινές", ας το πούμε έτσι. Φυσικά, δημιουργεί πολύ καλή εντύπωση το να διαβάζει το γραπτό του ο μαθητής με κάποια άνεση. Π.χ. μια μαθήτρια δεν είχε προλάβει να γράψει τα ζητούμενα και ζητούσε να απαντήσει εκείνη την στιγμή. Φυσικά της δώσαμε χρόνο, αλλά ουσιαστική απάντηση δεν πήραμε ποτέ. Μου έχει τύχει επίσης (όταν εξέταζα προφορικά στην
erietta, οι μαθητές/τριες γράφουν αρχικά στην ίδια αίθουσα και μετά εξετάζονται προφορικά; Αν ναι, υπάρχει χρονικό όριο για το πόσο θα μείνουν στην αίθουσα; Ευχαριστώ!