0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μέσα από τα θέματα που θα κουβεντιάζουν για τα έργα τέχνης θα μάθουν να μιλάνε.Θα ακούν τον τρόπο που θα μιλάει ο καθηγητής τους,θα προσπαθούν να μιλήσουν κι αυτά.Αλήθεια,πόσο συμμετέχουν οι μαθητές στο σχολείο πλέον?Εγώ θυμάμαι συμμαθήτριες μου στη β λυκείου που δεν άνοιξαν το στόμα μια φορά να πουν "τι λέει ο ποιητής" και μετά έγιναν φιλόλογοι!Άμα τους βάλεις μετά το σχολείο 2 ώρες μαθηματικά και 2 ώρες έκθεση,θα πάνε κουρκουτιασμένα στο σπίτι στις 6 το απόγευμα το νωρίτερο,υπάρχουν και τα παιδιά που ζουν στα χωριά,μην τα ξεχνάμε.Το διάβασμα για την επόμενη μέρα τι ώρα θα το ξεκινήσουν?και πως?
καλησπεραεγω αυτο που βλεπω ειναι πωσ βλεπουμε το δεντρο και χανουμε το δασοσ ..........μην υποτιμασ το εργο που κανουν οι δασκαλοι (δεν ειμαι δασκαλοσ δημοτικης ) και να σου πω και κατι?δεν ειναι αμορφωτοι.........και δεν μπορουμε να τουσ βαλουμε ολουσ στο ιδιο καζανι να βρασουν!!!!! εχω δει και καθηγητεσ μαργαρηταρια ασε!!!!!δεν αποδεχεσε τουσ δασκαλουσ δεν αποδεχεσε τα καλλιτεχνικα μαθηματα ε αυριο δεν θα αποδεχτεισ και το μαθητη σου !!!!!!ετσι παει....... συγνωμη κιολασ!!!(μιλαω για αυτο το μοντελου του εκπαιδευτικου δεν αναφερομαι προσωπικα σε κανεναν)ολα τα μαθηματα ειναι απαραιτητα δεν λεει κανενισ κατι διαφορετικο αλλα πιο ειναι το κριτιριο ΤΕΛΙΚΑ? ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΩ!!!!!!ΕΜ ΔΕ ΠΑΕΙ ΕΤΣΙ!!!! Και συγνωμη αν ενοχλει η παιδαγωγικη καταρτιση αλλα ειναι αληθεια εχουμε κοτσαρει διπλα σε καποιεσ σχολεσ την λεξη καθηγ.σχολη και λεμε ειμαστε παιδαγωγοι!!!!!! δηλαδη 800 μαθηματικοι-φιλολογοι-ζωγραφοι κ.α που αποφοιτουν ολοι εινα ικανοι να διδαξουν στα σχολεια ε οχι δεν ειναι ολοι ικανοι πωσ να το κανουμε τωρα.....!!!! με 2 μαθηματα μονο ασε με τωρα!!!! και χωρισ ελεγχο...ο στοχος ειναι τα παιδια και ολα τα μαθηματα να μπουν ,αν δεν αξιζει ο εκπαιδευτικος τιποτα δεν θα μαθει!!!!!!τα καλλιτεχνικα μαθηματα πρεπει να ειναι πρακτικης φυσεωσ. Η προσωπικη μου αποψηειναι να ειναι παιχνιδι, να εχουν δρασηκαι επειδη ολοι καναμε μουσικη στο σχολειο οταν πηγεναμε και πραγματι ηταν ενα βαρετο μαθημα γιατι το διδασκαν βαρετοι καθηγητεσ(οχι μονο την μουσικη) γιατι μπορει να μην ειχαμε μουσικα οργανα αλλα αν ο καθηγητησ εφερνε εστω και πηρουνια κουταλι και μπουκαλια θα μπορουσε να φτιαξει μια αυτοσχεδια ορχηστρα και να παιζαμε ρυθμικα παιχνιδια (και τι νοτεσ και τισ αξιεσ που μαθαιναμε με αγγαρεια να τισ χρησιμοποιουσαμε πρακτικα και τοτε σου λεω εγω αν αποκτουσε το μαθημα ενδιαφερον................. και μεσεα απο το μαθημα τησ μουσικησ μαθαινεισ να συνεργαζεσε και να δημιουργεισ αΗ μουσικη εχει μεγαλη σχεση με τα μαθηματικα ας πουμε δινεισ αλλη διασταση........χρειαζετε η δεν χρειαζετε φαντασια ο καθηγητησ ??αλλο παραδειγμα απο το θεατρο ,τα λεκτικα παιχνιδια, το εργαστηριο γραφης- ο αυτοσχεδιασμος- η κινηση δεν βοηθουν το μαθητη ?? δεν συμπληρωνει την δουλεια του φιλολογου ?? δεν δινει σαρκα και οστα σε ενα ποιημα σε θεατρικο εργο ? ειναι λιγο αυτο ?? θεατρικη παιδεια δεν ειναι παπαγαλιζω ενα ρολο ειναι ολοκληρη παιδευτικη διαδικασια μην σου πω για την ζωγραφικη.........και ξερεισ και κατι δεν προκειτε να μπω στην διαδικασια να σφαχτω να μπει αυτο το μαθημα και να ακυρωσω αλλο μαθημα δεν με αφορα αυτο ...........ολα ειναι σιμαντικα αλλα οταν ακουω να λενε τι εχουν προσφερουν τα καλλιτεχνικα μαθηματα ? τρελενομαι!!!!!! δεν νομιζω πωσ λεω κατι παραλογο.......
ολα τα μαθηματα ειναι απαραιτητα δεν λεει κανενισ κατι διαφορετικο αλλα πιο ειναι το κριτιριο ΤΕΛΙΚΑ? ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΩ!!!!!!ΕΜ ΔΕ ΠΑΕΙ ΕΤΣΙ!!!! Και συγνωμη αν ενοχλει η παιδαγωγικη καταρτιση αλλα ειναι αληθεια εχουμε κοτσαρει διπλα σε καποιεσ σχολεσ την λεξη καθηγ.σχολη και λεμε ειμαστε παιδαγωγοι!!!!!! δηλαδη 800 μαθηματικοι-φιλολογοι-ζωγραφοι κ.α που αποφοιτουν ολοι εινα ικανοι να διδαξουν στα σχολεια ε οχι δεν ειναι ολοι ικανοι πωσ να το κανουμε τωρα.....!!!! με 2 μαθηματα μονο ασε με τωρα!!!! και χωρισ ελεγχο...ο στοχος ειναι τα παιδια και ολα τα μαθηματα να μπουν ,αν δεν αξιζει ο εκπαιδευτικος τιποτα δεν θα μαθει!!!!!!τα καλλιτεχνικα μαθηματα πρεπει να ειναι πρακτικης φυσεωσ. Η προσωπικη μου αποψηειναι να ειναι παιχνιδι, να εχουν δρασηκαι επειδη ολοι καναμε μουσικη στο σχολειο οταν πηγεναμε και πραγματι ηταν ενα βαρετο μαθημα γιατι το διδασκαν βαρετοι καθηγητεσ(οχι μονο την μουσικη) γιατι μπορει να μην ειχαμε μουσικα οργανα αλλα αν ο καθηγητησ εφερνε εστω και πηρουνια κουταλι και μπουκαλια θα μπορουσε να φτιαξει μια αυτοσχεδια ορχηστρα και να παιζαμε ρυθμικα παιχνιδια (και τι νοτεσ και τισ αξιεσ που μαθαιναμε με αγγαρεια να τισ χρησιμοποιουσαμε πρακτικα και τοτε σου λεω εγω αν αποκτουσε το μαθημα ενδιαφερον................. και μεσεα απο το μαθημα τησ μουσικησ μαθαινεισ να συνεργαζεσε και να δημιουργεισ αΗ μουσικη εχει μεγαλη σχεση με τα μαθηματικα ας πουμε δινεισ αλλη διασταση........χρειαζετε η δεν χρειαζετε φαντασια ο καθηγητησ ??αλλο παραδειγμα απο το θεατρο ,τα λεκτικα παιχνιδια, το εργαστηριο γραφης- ο αυτοσχεδιασμος- η κινηση δεν βοηθουν το μαθητη ?? δεν συμπληρωνει την δουλεια του φιλολογου ?? δεν δινει σαρκα και οστα σε ενα ποιημα σε θεατρικο εργο ? ειναι λιγο αυτο ?? θεατρικη παιδεια δεν ειναι παπαγαλιζω ενα ρολο ειναι ολοκληρη παιδευτικη διαδικασια μην σου πω για την ζωγραφικη.........και ξερεισ και κατι δεν προκειτε να μπω στην διαδικασια να σφαχτω να μπει αυτο το μαθημα και να ακυρωσω αλλο μαθημα δεν με αφορα αυτο ...........ολα ειναι σιμαντικα αλλα οταν ακουω να λενε τι εχουν προσφερουν τα καλλιτεχνικα μαθηματα ? τρελενομαι!!!!!! δεν νομιζω πωσ λεω κατι παραλογο.......
Εγώ το να εργαστείς σε αυτό που σπούδασες σε βάρος των μαθητών σου,ναι,το θεωρώ βόλεμα.Εσύ δεν υποστήριζες ότι πρέπει να μπουν φιλόλογοι στα δημοτικά ή κάνω λάθος?
Παράθεση από: Αγάπη στις Ιούλιος 02, 2009, 09:42:44 μμΕγώ το να εργαστείς σε αυτό που σπούδασες σε βάρος των μαθητών σου,ναι,το θεωρώ βόλεμα.Εσύ δεν υποστήριζες ότι πρέπει να μπουν φιλόλογοι στα δημοτικά ή κάνω λάθος?το να λαχταρας να εργαστεις στην εκπαιδευση οχι.
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΑΥΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ