0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μετά από συζήτηση με κάποιους μόνιμους συναδέλφους, μερικοί εκ των οποίων συμμετέχουν και σε Δ.Σ. ΕΛΜΕ έμαθα ότι η σκέψη από πλευράς υπουργείου για τα ολοήμερα στη δευτεροβάθμια γίνεται με βάση επιχορηγήσεις από ΕΠΕΑΕΚ- ευρωπαϊκά προγράμματα και σε πειραματικό στάδιο. Το αναφέρω αυτό για να μη χαιρόμαστε παραπάνω από όσο πρέπει. Όχι με διάθεση να απογοητεύσω κανέναν, αλλά γιατί η πληροφόρηση βοηθά στο πώς εξαρχής πρέπει να διεκδικούμε κάτι. Θυμίζω ότι έτσι είχε ξεκινήσε η ΠΔΣ και αυτή ήταν η δικαιολογία του Υπουργείου (και από τις 2 κυβερνήσεις) στο γιατί παίρνει ωρομίσθιους και μάλιστα χωρίς κριτήρια και εκτός του ενιαίου πίνακα.Επίσης, στη συνάντηση της ΟΛΜΕ με την υφυπουργό και την υπουργό κατατέθηκαν και οι αποφάσεις του 14ου συνεδρίου. Εκτός των άλλων υπήρχε και η απόφαση για την άμεση κατάργηση της ωρομισθίας και τη λειτουργία αντισταθμιστικών προγραμμάτων με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Δε θέλω να πω ποιοι, αλλά υπήρξε παράταξη που έκανε θέμα για τη λέξη άμεσα, λέγοντας ότι δεν ψηφίστηκε ποτέ...ήμουν στο συνέδριο και σαφώς και είχε ψηφιστεί και ευτυχώς κάποιοι από του ς μόνιμους συναδέλφους το στήριξαν και το στηρίζουν. Αυτό το τελευταίο το παραθέτω γιατί με τα δημοσιεύματα έχω την αίσθηση ότι απλά φτιάχνεται κλίμα.
επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης με κριτήριο τα βιογραφικά και την επιστημονική παρουσία τους είναι οι βασικοί άξονες γύρω από τους οποίους κινείται η φιλοσοφία του νέου συστήματος.
Μετά από συζήτηση με κάποιους μόνιμους συναδέλφους, μερικοί εκ των οποίων συμμετέχουν και σε Δ.Σ. ΕΛΜΕ έμαθα ότι η σκέψη από πλευράς υπουργείου για τα ολοήμερα στη δευτεροβάθμια γίνεται με βάση επιχορηγήσεις από ΕΠΕΑΕΚ- ευρωπαϊκά προγράμματα και σε πειραματικό στάδιο.
Παράθεση από: CHRISOYLA στις Νοεμβρίου 10, 2009, 12:43:21 pmΜετά από συζήτηση με κάποιους μόνιμους συναδέλφους, μερικοί εκ των οποίων συμμετέχουν και σε Δ.Σ. ΕΛΜΕ έμαθα ότι η σκέψη από πλευράς υπουργείου για τα ολοήμερα στη δευτεροβάθμια γίνεται με βάση επιχορηγήσεις από ΕΠΕΑΕΚ- ευρωπαϊκά προγράμματα και σε πειραματικό στάδιο. αακριβως..και εγω αυτο ειχα αναφερει προ ημερων και μαλιστα αυτα τα κονδυλια εχουν -δυστυχως- και ημερομηνια ληξης...το μετα ειναι το δυσκολο....
και γιατι με τα δημοτικα συνεχιστηκε? και σε αυτα ευρωπαικα κονδυλια δεν ηταν?
Παράθεση από: rorygr στις Νοεμβρίου 10, 2009, 01:01:28 pmΠαράθεση από: CHRISOYLA στις Νοεμβρίου 10, 2009, 12:43:21 pmΜετά από συζήτηση με κάποιους μόνιμους συναδέλφους, μερικοί εκ των οποίων συμμετέχουν και σε Δ.Σ. ΕΛΜΕ έμαθα ότι η σκέψη από πλευράς υπουργείου για τα ολοήμερα στη δευτεροβάθμια γίνεται με βάση επιχορηγήσεις από ΕΠΕΑΕΚ- ευρωπαϊκά προγράμματα και σε πειραματικό στάδιο. αακριβως..και εγω αυτο ειχα αναφερει προ ημερων και μαλιστα αυτα τα κονδυλια εχουν -δυστυχως- και ημερομηνια ληξης...το μετα ειναι το δυσκολο....@grooog : κατι τετοιο εννοουσα.
Παράθεση από: arlene στις Νοεμβρίου 10, 2009, 01:06:23 pmκαι γιατι με τα δημοτικα συνεχιστηκε? και σε αυτα ευρωπαικα κονδυλια δεν ηταν?με τα δημοτικα συνεχιστηκε γιατι ειναι προαιρετικο το ολοημερο που σημαινει οτι τα σχολεια ειναι πολυ λιγα σε ολη την ελλαδα αναλογικα με το συνολο .και το θεμα ειναι τι ακριβως γινεται στα δημοτικα ..δεν διαβαζεις κατα καιρους για την πληρη αποσυνθεση του ολοημερου για το πως το αντιμετωπιζουν οι γονεις κτλ; υπολειτουργει ο θεσμος .τωρα μιλαμε (το υπουργειο δηλαδη)για υποχρεωτικο ολοημερο σε ολες τις βαθμιδες ..νομιζω η διαφορα ειναι χαωδης σε αριθμο σχολειων..επισης το υπουργειο μιλαει για μονιμους διορισμους ενω τωρα την βγαζει με συναδελφους των 300 ευρων..επισης χαωδης η διαφορα στα οικονομικα δεδομενα που απαιτουνται..τελος τωρα το ολοημερο λυκειο πχ θα εχει να αντιμετωπισει παιδια που θα δινουν περιφερειακες εξετασεις και στις τρεις ταξεις του λυκειου.κατι που σημαινΕι ικανοποιητικη στελεχωση απο την αρχη τηςε χρονιας (οχι οπως τωρα στην ΠΔΣ) μονιμους διορισμους κτλ.αρα απαιτειται μια διαρκης μακροχρονια στηριξη του θεσμου ποικιλοτροπως