0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα λόγιαΑπόσπασμα από τα πρακτικά της
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=33872Εδώ οι νέες προτάσεις της Αννούλας και Σια για το Τεχνολογικό Λύκειο. Γιατί δεν μας λέει και πόσα σχολεία θα κλείσει; Πού θα πάνε οι καθηγητές των ΕΠΑΣ, οεο;
Παράθεση από: erietta στις Μαΐου 26, 2011, 04:35:59 pmhttp://www.alfavita.gr/artro.php?id=33872Εδώ οι νέες προτάσεις της Αννούλας και Σια για το Τεχνολογικό Λύκειο. Γιατί δεν μας λέει και πόσα σχολεία θα κλείσει; Πού θα πάνε οι καθηγητές των ΕΠΑΣ, οεο;... αν δεις τις εκτιμήσεις ΠΥΣΔΕ για τις τεχνικές ειδικότητες υπάρχουν τρελές υπεραριθμιες ... την ίδια στιγμή που οι περισσότεροι δεν συμπληρώνουν ωράριο το ελληνικό κράτος προσλαμβάνει ωρομίσθιους για τα ΙΕΚ ...Η Αννούλα ενσωματώνει τα ΙΕΚ και τις ΕΠΑΣ στο Τεχνολογικό Λυκειο ... με τα λειτουργεί με τους μόνιμους καθηγητές που ήδη έχει και κάθονται επειδή δεν συμπληρώνουν ωράριο. Ταυτόχρονα δίνει οργανικές και ξεμπλοκάρει τις μεταθέσεις των τεχνικών ειδικοτήτων που έχουν βαλτώσει εδώ και χρόνια.
Οι μαθητές που τέλειωσαν το Γυμνάσιο αλλά δεν "είναι για γράμματα" εξακολουθούν να μην έχουν επιλογή να μάθουν απλά "τέχνη" (υδραυλικοί, κομμώτριες, κηπουροί κ.λπ.) γιατί πρέπει πρώτα να περάσουν την Α΄Λυκείου (ΕΠΑΛ ή Τεχνολογικού). Τα παιδιά αυτά δεν είναι σε θέση να παρακολουθήσουν μαθήματα υποστήριξης (και μάλιστα υποχρεωτικά) εξαιτίας των σοβαρών μαθησιακών και άλλων ελλείψεων που αντιμετωπίζουν. Θα εμποδίζεται έτσι και η δυνατότητα να συμπληρώσουν κενά όσοι και μπορούν και θέλουν. Οι μαθητές των σημερινών ΕΠΑΣ θα έπρεπε να εγγράφονται στην Α' τάξη μιας μορφής Τεχνικής σχολής απλά για εκμάθηση τέχνης, χωρίς να περάσουν από την Α΄Λυκείου.
Δεν είναι δυνατόν όμως κάποιος να παίρνει απολυτήριο Λυκείου και να μην έχει καμία ακαδημαϊκή γνώση, πχ στοιχειωδώς αξιοπρεπή γνώση της ελληνικής γλώσσας, παρά μόνο τεχνικές δεξιότητες. Επομένως δεν καταλαβαίνω το "δεν είναι για γράμματα".