0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Νιωθω ασχημα που η επιηκεια που εδειξα για τους συγγραφεις σχολικων βιβλιων οδηγησε σε διαμαχη μεταξυ των μελων... δεν ηταν αυτος ο σκοπος μου.
Νιωθω ασχημα που η επιηκεια που εδειξα για τους συγγραφεις σχολικων βιβλιων οδηγησε σε διαμαχη μεταξυ των μελων... δεν ηταν αυτος ο σκοπος μου. Χρησιμα ολα αυτα που γραψατε. Θα ειχε ενδιαφερον να ειχαμε και την αποψη ενος μαθητη... υπαρχει μηπως καποιος συναδελφος εδω στο φορουμ που θα μπορουσε να καταγραψει τον τροπο που λαμβανουν το βιβλιο οι ιδιοι οι μαθητες; νομιζω το μελος mavoglou ειχε πει πιο πανω οτι μια τετοια προσεγγιση θα του φαινοταν πιο φιλικη, αν ηταν μαθητης... μηπως θα μπορουσε καποιος δασκαλος η δασκαλα να καταθεσει την αποψη του;
..Κι εγώ θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη κάποιου δασκάλου, όχι μόνο για το συγκεκριμένο βιβλίο αλλά γενικά για περιπτώσεις που έχει εντοπίσει λάθη μέσα σε βιβλία και πώς το αντιμετωπίζει.
Κριτικές παραστάσεις στο βιβλίο ιστορίας της έκτης δημοτικού http://www.alfavita.gr/fakeloi/fakel20070505a.php