*

Αποστολέας Θέμα: Βάση διορισμού ΑΣΕΠ  (Αναγνώστηκε 38354 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mariav

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 18, 2007, 04:36:19 μμ »
Γειά σας  :)

Αν θέλετε την γνώμη μου κακώς ανεβάζετε την ένταση γιατί ποτέ δεν θα ξέρουμε τι ακριβώς έπρεπε να γράψουμε αφού τα ΑΣΕΠ δεν βγάζει επίσημες απαντήσεις.
Όταν με το καλό βγουν τα αποτελέσματα αυτοί που θια πάρουν τους μεγάλους βαθμούς ας μας πουν και τι ακριβώς γράψανε.

Ευχαριστώ,
Μαρία

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βάση διορισμού
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:36:51 »

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 18, 2007, 10:49:23 μμ »
Mariav έχεις δίκιο.Αν σκεφτούμε οτι τα νεύρα μας είναι τσατάλια αφου κάθε μερα πηγαίνουμε και την επόμενη για τα αποτελέσματα ίσως λίγο το  παρατραβήξαμε.Και ενω πάντοτε έλεγα κα το τηρούσα να μην μπω στην διαδικασία αυτή και ποτέ δεν έλεγα τι έγραψα ούτε στον συζυγό μου( συνάδελφος) έκανα το λάθος να έρθω σε αντιπαράθεση με έναν συνάδελφο που ίσως να ήταν και μαθητής μου.Απλά θεωρώ αδιανόητο κάποιον που κρύβεται πίσω απο ένα ψευδώνυμο να βγαίνει τόσο προκλητικά και να αμφισβητεί και να κατηγορεί ανθρώπους που έχουμε καθήσει διπλάσια χρονια στα θρανία.Στο κάτω κάτω δεν μπορούμε να είμαστε όλοι Αϊνσταιν.Αλλά ακόμη και αυτόν άργησαν να καταλάβουν την αξία του.Είναι δυνατόν μια λάθος τοποθέτηση να είναι άξια απορίας τι κάνανε μερικοί στο Πανεπιστήμιο .
Τελικά μεγάλα καλάμια κυκλοφορούν, και ξέρω τι λέω.
Καλό Σαββατοκύριακο

Αποσυνδεδεμένος cretanman

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Άντρας
  • Μαθηματικός
    • Προφίλ
    • Προσωπική Ιστοσελίδα
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 19, 2007, 11:19:40 μμ »
έκανα το λάθος να έρθω σε αντιπαράθεση με έναν συνάδελφο που ίσως να
ήταν και μαθητής μου.

Είπες σε προηγούμενο post να σταματήσουμε για να μην αγχωθείς
περισσότερο και βγαίνεις σε αυτό το post για να "βαλεις τα πράγματα
στη θέση τους";
Δεύτερον, εαν έχω καταλάβει καλά (εύχομαι όχι για καλό δικό σου), δεν
έγραψες καθαρά στο γραπτό σου ότι οι αριθμοί είναι ίσοι. Γι'αυτο και
μόνο, δε θα ήθελα σε καμία περίπτωση να είμουν μαθητής σου. Μου ήταν
αρκετοί όλοι εκείνοι που μου έκαναν στο σχολείο (δυστυχώς) για να
καταλάβω τί πράγμα κυκλοφορεί στο συνάφι των (ξεροκέφαλων)
μαθηματικών. Και φυσικά δεν το λέω μόνο για σένα αλλά και για ΟΛΟΥΣ
εκείνους που έγραψαν φέτος κάτι αντίστοιχο. Και φέρε μου έναν να μου
δώσει επιχειρήματα ότι ήταν σωστός. Όλοι έχουν καταλάβει το λάθος τους
(εκτός από εσένα, ίσως) και δεν μιλάνε παραπάνω.

Παράθεση από: vikoulaki
Απλά θεωρώ αδιανόητο κάποιον που κρύβεται πίσω απο ένα ψευδώνυμο να
βγαίνει τόσο προκλητικά και να αμφισβητεί και να κατηγορεί ανθρώπους
που έχουμε καθήσει διπλάσια χρονια στα θρανία.

Επίτρεψε μου λοιπόν να συστηθώ: Αλέξανδρος Συγκελάκης
www.math.uoc.gr/~ags Μήπως τώρα εσύ είσαι εκτεθειμένη πίσω από τον Η/Υ
;

Διερωτώμαι: Μήπως δεν σου έφτασαν τα τόσα χρόνια στα θρανία? Μετά το
πανεπιστήμιο σε ποιά ακριβώς θρανία κάθησες? Μόνο ως καθηγήτρια
απέναντι στα παιδία? Γιατι αν είναι έτσι τότε πολύ φοβάμαι ότι δεν
μετράνε. Με το να κάνεις κάθε χρόνο το θεώρημα του Rolle και να
προσπαθείς να βρεις SOS θέματα για τους μαθητές σου στις Πανελλήνιες
δεν γινεσαι καλύτερη. Τα μαθηματικά είναι κάτι άλλο από αυτό. Γι'αυτό
το λόγο συγχαίρω την επιτροπή εξετάσεων για το θέμα που επέλεξε και
(τουλάχιστον) δεν θα βάλει στα σχολεία άτομα που δεν γνώριζαν
στοιχειώδη πράγματα!!

Αντί λοιπόν για να σκεφτείς τί ακριβώς ήταν αυτό που έγραψες βγαίνεις
στο αμέσως επόμενο μήνυμα και λες (για να γίνεις πειστική) ότι θα
βρεις μία εργασία Πανεπιστημιακού για την ΜΗ ΙΣΟΤΗΤΑ των δύο αριθμών
και θα μας την στείλεις !!! Άκουσον, άκουσον... Άρα λοιπόν πιστεύεις
ακόμη ότι μπορεί και να μην είναι ίσοι οι αριθμοί! (Παρόλο που σε
απάντηση που έδωσες στον enialis λίγο παρακάτω, λες ότι δεν
τοποθετήθηκες για το αν είναι σωστό ή όχι). Και επειδή λέτε ότι θα
περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα για να δούμε ποιός έχει πάει καλά
(για να μας πει τί έγραψε), θέλω να πώ ότι είναι απαράδεκτο να
περιμένεις (εαν έγραψες ότι οι αριθμοί δεν είναι ίσοι ή ο ένας τείνει
στον άλλο) να πάρεις έστω και 1 μονάδα στις 100 (και φυσικά πολύ πολύ
άδικο για κάποιους άλλους). Από εκεί και πέρα εαν πράγματι έχεις
θεωρήσει τους αριθμούς ίσους (όπως και έπρεπε εξάλλου) σου εύχομαι να
έχεις πάρει (με τη διδακτική προσέγγιση την οποία ακολούθησες)
100/100.  Όμως είναι και τα μαθηματικά στα οποία διαγωνίζεσαι, στα οποία μάλιστα δεν πιστεύω
ότι τα πήγαινες και πολύ καλά τις προηγούμενες χρονιές (σύμφωνα με
αυτά που είπες ΕΣΥ παραπάνω), διότι γράφοντας διδακτική 73-85, όπως
είπες, μάλλον δεν έγραψες καθόλου καλά στα μαθηματικά. Μάλλον λοιπόν
σου χρειάζονται ακόμη μερικά μαθήματα στα θρανία. Δυστυχώς δεν μετράει
η ποσότητα αλλά η ποιότητα!

Παράθεση από: vikoulaki
Είναι δυνατόν μια λάθος τοποθέτηση να είναι άξια απορίας τι κάνανε
μερικοί στο Πανεπιστήμιο .

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ. Ο εκπαιδευτικός για να μπορεί να μεταδώσει 10
πράγματα στα παιδιά θα πρέπει να γνωρίζει 100 και στην περίπτωση που
έχει κάνει λάθος θα πρέπει δημόσια να ανακοινώσει την λάθος απάντηση
και να επαινέσει τη σωστή (και μάλιστα εαν προέρχεται από μαθητή).
Δυστυχώς (για σένα) είμαστε μαθηματικοί οπότε μία απάντηση καθώς
επίσης και η άρνησή της, για ένα συγκεκριμένο θέμα, δεν μπορεί να
είναι ταυτόχρονα σωστές. Και τί κάνεις στην περίπτωση που μαθητής σου
ανακαλύψει λάθος ; Τον επαινείς ή δικαιολογείς τον εαυτό σου όπως
κάνεις τις τελευταίες 2 ημέρες ;

Παράθεση από: vikoulaki
Τελικά μεγάλα καλάμια κυκλοφορούν, και ξέρω τι λέω.

Αυτό μοιάζει με την δικαιολογία με τον πανεπιστημιακό που αναφέρεις
παραπάνω για να φύγει το βάρος από εσένα και να πάει σε κάποιον άλλο.
(Όπως στο Δημοτικό έλεγες: "Θα φωνάξω τον ξάδερφό μου, που είναι
μεγαλύτερος να σου πεί ποιά είναι η σωστή απάντηση") Όμως δεν έκανα
καμία επίδειξη καλαμιού αλλά αντιθέτως αγανάκτισα βλέποντας όλο αυτό
το διάστημα που μεσολάβησε, κάποιους "μαθηματικους" να μην ξερουν την
απάντηση στο ερώτημα [και ακόμα χειρότερο: Να μην θέλουν να καταλάβουν
κιόλας την σωστή απάντηση, ίσως επειδή έχουν "τα διπλάσια χρόνια στα
θρανία" (εδώ κολάει η λέξη "ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΡΑ" που είχες χρησιμοποιήσει
για μένα στο πρώτο σου post)]. Πώς θα βοηθήσεις λοιπόν ρε
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΡΑ το παιδί όταν κι εσύ η ίδια δεν πιστεύεις στην ισότητα
δύο αριθμών; Από τη στιγμή που θεωρείς δεδομένη την ισότητα θα πας να
τον βοηθήσεις! Μπορεί να έγραψα χειρότερα από τον οποιονδήποτε που
θεώρησε ίσους τους αριθμούς και πήγε να βοηθήσει τα παιδιά. Όμως
θεώρησα δεδομένη την ισότητά τους και πήγα να τα βοηθήσω!! Αυτό είναι
το καβάλημα στο καλάμι? Αν έχεις να πεις τίποτε ουσιώδες πες το.
Διαφορετικά σταμάτα τις δικαιολογίες για "μεγάλα καλάμια" γιατι το
μόνο που δείχνουν είναι έλλειψη επιχειρημάτων.

Αλέξανδρος

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 21, 2007, 09:22:16 πμ »
Εντάξει Αλέξανδρε έχεις δίκιο.Είμαι μια άσχετη Μαθηματικούρα μαζί με άλλους πολλούς που δίνουμε ΑΣΕΠ και δεν μπορούμε να διοριστούμε και γράψαμε 1,24>1,239999...Ας είναι αυτό το λάθος άξιο να μας κρίνει για την ασχετοσύνη μας.
Οσο για τον Καθηγητή που ανέφερα σου έδωσα μια διεύθυνση αλλά δυστυχώς είναι υπο συντήρηση.
Δεν σου λέω ψέματα.Κάποια στιγμή πήγαινε www.mathematics.gr στο forum που έδωσα πιο παλιά και θα το δεις.
Να είσαι καλά και να έχεις ένα λαμπρό μέλλον

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βάση διορισμού
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:36:51 »

Αποσυνδεδεμένος mariav

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 21, 2007, 12:38:59 μμ »
Βρε παιδιά ηρεμήστε. Θα βγουν κάποια στιγμή τα αποτελέσματα και θα δούμε ποιος είναι καλός και ποιος όχι.
 Εξάλλου έχετε σκεφτεί ότι μπορεί να είναι κάποιος καλός μαθηματικός αλλά να μην είναι καλός στη διδακτική;
Και το θέμα που συζητάμε είναι επάνω στη διδακτική. Άρα μεγάλη σημασία έχει το πως ο κάθε εκπαιδευτικός θα το εξηγήσει στους μαθητές του.

Αποσυνδεδεμένος anna4

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 143
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 22, 2007, 02:25:46 μμ »
Άυριο μεθαύριο,
ίσως και σ'ενα μήνα ,
θα βγούν τ'αποτελέσματα
και θα μας φύγει η γκρίνια ;)

 Τι νόημα έχει ο τσακωμός
αφού κανείς δεν ξέρει
ο ΑΣΕΠ ο "μεγαλόχαρος"
τι νέα θα μας φέρει ???

Αποσυνδεδεμένος anna4

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 143
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 22, 2007, 02:32:34 μμ »
Δίκιο ποιος έχει ξέρουμε
Ποιος έχει ο Μαρτάκης?
Ίσως να ειν'ο Αλέξανδρος
αυτός ο Συγκελάκης

Κι αν έχει δίκιο το παιδί αυτό
που τόσα πολλά μας γράφει
θα βγει κανένας για να πει
"εγώ είχα όντως λάθη!!"

Αποσυνδεδεμένος nchristina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 22, 2007, 02:41:53 μμ »
Δίκιο ποιος έχει ξέρουμε
Ποιος έχει ο Μαρτάκης?
Ίσως να ειν'ο Αλέξανδρος
αυτός ο Συγκελάκης

Κι αν έχει δίκιο το παιδί αυτό
που τόσα πολλά μας γράφει
θα βγει κανένας για να πει
"εγώ είχα όντως λάθη!!"
Εύχομαι οι καλλιτεχνικές σου ανησυχίες να σου δημιουργούν λιγότερο άγχος.  ;)
Σας εύχομαι γρήγορα και καλά αποτελέσματα σε όλους.

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 24, 2007, 05:50:03 μμ »

Για τον cretamanΑλέξανδρε Καλησπέρα.Τις προϋγούμενες ημέρες αψηφώντας την τοποθέτηση μου στο όλο θέμα της διδακτικής μας και κολλημένος στην ισότητα των δυο αριθμων βρέθηκα αντιμέτωπη με τα ακονισμένα  κρητικά σου μαχαίρια Αμφισβήτησες μια πληροφορία για μια εργασία και καλά έκανες εφόσον δενμπόρεσες να την επιβεβαιώσεις
Σήμερα το πρωϊ κατα 10.45 έψαχνες τα θέματα κατευθυνσης.Σε αυτό ακριβώς το forum (όπου οι περισσότεροι είναι καταξιομένοι καθηγητές είτε φροντιστηρίου, είτε Δημοσίου) πήγαινε στο δέντρο μηνυμάτων σελ 4-5 απο 27/1 και μετά και άνοιξε όλα τα μηνύματα που έχουν θέμα Διδακτική πεο3 ακόμη και αυτό το μήνυμα πεο7 του thrass.
Δεν θα μπω στην διδαδικασία του διαλόγου και ούτε σκοπός μου είναι να μου πεις αν είχα ή δεν είχα λάθος οχι βέβαια ως προς την ισότητα αλλά ως προς τον τρόπο προσέγγισης του θέματος.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 24, 2007, 09:28:53 μμ από vikoulaki »

Αποσυνδεδεμένος shortmanikos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • Μαθηματικός
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 25, 2007, 10:42:47 μμ »
Έθνος (25/5) - http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=5348&subid=2&pubid=110834

"Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους», σε χαμηλά επίπεδα κυμάνθηκαν επίσης οι επιδόσεις των υποψηφίων στους κλάδους: Οικιακής Οικονομίας (ΠΕ 15), Καλλιτεχνικών Μαθημάτων (ΠΕ 08), Γερμανικής Γλώσσας (ΠΕ 07), Μαθηματικών (ΠΕ 03), Φυσικής Αγωγής (ΠΕ 11), Οικονομολόγων (ΠΕ 09) και Νομικών-Πολιτικών Επιστημών (ΠΕ 13)."

Οπότε αν ισχύει όντως κάτι τέτοιο και σε συνδυασμό με το ότι παίρνουν περισσότερους από παλιούς ΑΣΕΠ (570) λογικά δε πιστεύω η βάση να ξεπεράσει το 75...ίσως και πιο χαμηλά
Βέβαια κοντός ψαλμός αλληλούια - έγινε η αρχή - ή αυτή την Παρασκευή ή την άλλη θα τα βγάλουν και τα δικά μας.

Αποσυνδεδεμένος kgeo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 26, 2007, 08:00:15 πμ »
ΑΝ Η ΒΑΣΗ ΠΑΕΙ ΣΤΟ 75 ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΞΗΘΕΙ, ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΚΑΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ? ΔΗΛΑΔΗ Η ΚΑΛΗ ΠΟΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ? ΒΑΣΗ 100? ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΦΑΓΗ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ,ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΑΣ ΛΟΓΩ ΑΝΑΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕΩΝ. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΘΑ ΜΕΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΣΤΗΝ Β ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ. ΥΠΟΜΟΝΗ,ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ.ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

Αποσυνδεδεμένος mariav

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #25 στις: Μάιος 26, 2007, 11:12:08 πμ »
Καλημέρα  :)

kgeo  σε παρακαλώ μην γράφεις με κεφαλαία αλλά με πεζά.

Σε ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος amdakos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 26, 2007, 11:58:44 πμ »
Βέβαια όλα τα παραπάνω σενάρια προκύπτουν από το "Σύμφωνα με πληροφορίες του «'Eθνους»"
Σύντομα θα ξέρουμε..... Καλά αποτελέσματα!

Αποσυνδεδεμένος anna4

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 143
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 26, 2007, 02:50:05 μμ »
Οι γονείς μου άκουσαν στο ραδιοφωνο ότι υάρχει πολύ μεγάλη αποτυχία και στους μαθηματικούς... :o΄
Ας κάνουμε υπομονή΄-ελπίζω για λίγο ακόμα-και θα δούμε ποιο σενάριο θα επαληθευτεί.
Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους!!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161205
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 610
Σύνολο: 623

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.