*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 41969 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #28 στις: Μαΐου 28, 2007, 08:56:28 pm »
ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ,ΕΧΟΥΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ O ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ genious ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ.ΕΧΩ ΩΣΤΟΣΟ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ(ΟΧΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ) ΜΕ ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΑΠΕΙΡΩΝ ΟΡΩΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ.ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:24:18 »

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #29 στις: Μαΐου 28, 2007, 09:08:09 pm »
mathstavrosδεν ξέρω αν έδωσες το 2005 αλλά εκει οι θεματοδότες είχαν βάλει 2 θέματα απο τα οποία το ένα ακυρώθηκε και το άλλο δώθηκε σε όλους.Δεν έλεγξαν την ορθότητα των λύσεων, οχι τι διδάσκεται η

Αποσυνδεδεμένος mariav

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #30 στις: Μαΐου 29, 2007, 10:16:18 am »
Καλημέρα  :)

mathstavros  σε παρακαλώ να μην γράφεις με κεφαλαία.

Ευχαριστώ,
Μαρία

Αποσυνδεδεμένος kgeo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #31 στις: Μαΐου 29, 2007, 09:03:40 pm »
   
alfavita.gr: Νέα για την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων
των υπόλοιπων ειδικοτήτων του διαγωνισμού των εκπαιδευτικών
 

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του ΑΣΕΠ θα ανακοινωθούν μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου τα αποτελέσματα για μαθηματικούς και αποφοίτους ΤΕΦΑΑ. Το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για θεολόγους και καθηγητές αγγλικής φιλολογίας. Την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου μέχρι και την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού για τις υπόλοιπες ειδικότητες.
Όσον αφορά στην ανακοίνωση των πρώτων αποτελεσμάτων αξίζει να σημειωθεί ότι από το σύνολο των 2.580 θέσεων που προκήρυξε το ΑΣΕΠ για την ειδικότητα των δασκάλων έμειναν κενές οι 1037 θέσεις οι οποίες θα καλυφθούν σύμφωνα με το νόμο από την κατηγορία του 40%. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες οι καλύτερες επιδόσεις σημειώθηκαν στους κλάδους των φιλολόγων, των μαθηματικών και των κοινωνιολόγων. Στον κλάδο των φιλολόγων αξίζει να επισημανθεί ότι υπάρχουν και οι περισσότερες αναβαθμολογήσεις και για αυτό τα αποτελέσματά του θα συμπεριληφθούν στην τελευταία φάση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού των εκπαιδευτικών.
 
   
 

Επιτέλους  ας αποφασίσουν! Γράψαμε καλά ή όχι? 
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 30, 2007, 01:04:26 pm από mariav »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:24:18 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #32 στις: Μαΐου 31, 2007, 03:25:03 am »
Ας πω και εγώ τα δικά μου λοιπόν για το επίμαχο θέμα.

Ας πούμε ότι συμφωνώ πως ο Μαθηματικός οφείλει να γνωρίζει ότι οι αριθμοί είναι ίσοι.
Ήταν αυτό το μοναδικό γνωστικό πρόβλημα των δύο μαθητών; Η φράση "μήπως είναι ο αμέσως επόμενος;" πώς σας φάνηκε δηλαδή;
Δεν είναι σοβαρή ένδειξη ότι οι μαθητές έχουν μεταφέρει ιδιότητα αριθμησίμων συνόλων (όπως οι Φυσικοί) στους πραγματικούς; Προσωπικά το θεωρώ εξίσου θεμελιώδες. Αν είναι έτσι και αν υπάρχουν και άλλα 500 προβλήματα πώς θα βαθμολογηθεί η διάγνωση και πώς η αντιμετώπιση;

Ας πούμε ότι κάνω λάθος σε αυτό και ότι υπάρχει μόνο ένα γνωστικό πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε.

Το πρόβλημα με το συγκεκριμένο θέμα είναι το εξής (κατά τη γνώμη μου) : Αυξάνει το συντελεστή ασάφειας στα κριτήρια βαθμολόγησης.
Δε διαφωνώ ότι ήταν ένα ενδιαφέρον θέμα και πραγματικά προτιμώ πρωτότυπα θέματα ως εξεταζόμενος.

Αλλά με δεδομένο ότι στα Μαθηματικά τα θέματα ήταν για γέλια (τουλάχιστον μέχρι το 60-70%), ο βαθμός στη Διδακτική είναι αυτός που θα κάνει τη διαφορά.
Για να είμαι ειλικρινής, δεν πιστεύω ότι ο Διαγωνισμός είναι 100% αδιάβλητος. Η Διδακτική δίνει το "περιθώριο" για τα απαραίτητα +-. Ακόμα κι εσύ Αλέξανδρε που έγραψες καλά στη Διδακτική, πώς μπορείς να ξέρεις αν δικαιούσαι 80, 85, 90 ή 95%; Ας μη συζητήσουμε καλύτερα για ποιο ακριβώς λόγο ένα γραπτό θα πάρει 81 και ένα άλλο 82...
Απαραίτητες οι γνώσεις Διδακτικής, αλλά πολύ ασαφής ο τρόπος βαθμολόγησης...

Αλέξανδρε αν τους ένοιαζαν πρωτίστως οι γνώσεις Μαθηματικών δε θα έβαζαν τόσα τσάμπα μόρια στο γνωστικό.
Μια φορά έβαλαν σοβαρά θέματα (το 2005) και διοριστήκαν με το 30μηνο Μαθηματικοί που είχαν γράψει 25% στο γνωστικό!!!
Αυτό δηλαδή πώς σου φάνηκε;

Με τον ίδιο διαγωνισμό διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ φίλοι μου Μαθηματικοί με τη βάση και κάτι στο γνωστικό και 90άρια στα Διδακτικοπαιδαγωγικά που δεν είχαν στεριώσει σε Φροντιστήριο ούτε 3μηνο.
Έχω πειστεί ότι δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ του βαθμού στη
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος cretanman

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Άντρας
  • Μαθηματικός
    • Προφίλ
    • Προσωπική Ιστοσελίδα
Απ:
« Απάντηση #33 στις: Μαΐου 31, 2007, 04:47:44 am »
Αγαπητέ Νίκο (και σε προηγούμενο μήνυμα Αγαπητέ Σταυρο),

Σε καμία περίπτωση δεν ισχυρίζομαι ότι έχω γράψει καλά ή άσχημα στη Διδακτική. Δεν άφησα να εννοηθεί πουθενά κάτι τέτοιο. Αυτό που ανέφερα ήταν ότι ο καθηγητής που καλείται να διδάξει και να εντοπίσει τις αδυναμίες των μαθητών, πρέπει ΠΡΩΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ να γνωρίζει ότι οι αριθμοί είναι ίσοι για να μπορέσει έστω και στοιχειωδώς να βοηθήσει τους μαθητές. Από εκεί και πέρα δεν επεκτάθηκα παραπάνω και ούτε απάντησα στο 1ο ερώτημα για το ποιες είναι οι αδυναμίες των μαθητών. Απλά έδωσα μία δική μου σύντομη προσέγγιση για το 2ο ερώτημα που κατέληγε στο τελος, στην απόδειξη της ισότητας των δύο αριθμών με τη βοήθεια αθροίσματος απείρων όρων Γ.Π. Στα προηγούμενα μηνύματα είχα βγει έξω από τα ρούχα μου καθώς μερικοί συνάδελφοι όχι μόνο θεώρησαν ότι οι αριθμοί είναι άνισοι, αλλά προσπάθησαν να μας πείσουν κιόλας για την μη ισότητα των αριθμών. Αυτός (και μόνον αυτός) ήταν ο λόγος της απότομης απάντησης. Από εκεί και πέρα μπορεί να έχω πάρει μηδέν στα παιδαγωγικά. Δεν μπορώ εγώ να κρίνω κανένα για τη διδακτική του προσέγγιση.

Να απαντήσω στον Σταύρο που λέει για το πρόβλημα της ύλης.

Θεωρώ ότι είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ σημαντικό (ακόμα και να είναι εκτός ύλης η συγκεκριμένη παράγραφος) να παραδώσεις ολόκληρη παράγραφο για να εξηγήσεις την απορία του μαθητή. Πόσο μάλλον αν είναι τέτοια απορία!!! Έτσι κι αλλιώς για να υπάρχει το μονοσήμαντο της δεκαδικής αναπαράστασης ενός αριθμού, δεχόμαστε την πεπερασμένη αναπαράστασή και όχι την άπειρη. Γι'αυτό ενώ οι αριθμοί 0.9999.... (απειρα 9-αρια) και 1 είναι ίσοι, εντούτοις εμείς συμβολίζουμε με 1 τον ίδιο και τον αυτό αριθμό που παριστάνουν οι δύο προηγούμενες μορφές. Πρέπει νομίζω να εξηγήσεις στο παιδί την απορία του και όχι να προσπαθήσεις να βγάλεις την ύλη. Νομίζω είναι παιδαγωγικότερο να του κάνεις το Παράδοξο του Ζήνωνα με τον Αχιλλέα και την Χελώνα (Άπειροι όροι Γεωμετρικής Προόδου και πάλι) παρά να του διδάξεις 2-3 θέματα "ΣΟΣ" για τις εξετάσεις. Νομίζω ότι αξίζει να αφιερώνουμε μερικές ώρες διδασκαλίας για να δείξουμε και την ανθρώπινη, χρήσιμη και μαγευτική μεριά των μαθηματικών.

Για την

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #34 στις: Μαΐου 31, 2007, 09:46:28 am »
Που χάθηκες Αλέξανδρε τόσο καιρό?
Πολύ σωστά είπες οτι στο συγκεκριμένο θέμα ο καθένας μας έδωσε μια διδακτική προσέγγιση,'ομως ούτε εσυ ουτε κανένας μας δεν είναι ένα τίποταΑκόμη και το γεγονός οτι έχουμε αντίλογο σημαινει οτι έχουμε άποψη και ας είναι και λάθος.Απο τα λάθη μας μαθαίνουμε και όσο ζούμε οσοι είναι ανησυχα πνεύνατα θα μαθαίνουν.Δεν θέλω να κοντραριστούμε πάλι και ούτε τα αποτελέσματα θα κρίνουν αν κάποιος απο όλους μας ειναι ένα τίποτα οπως είπες.Η αποψη του καθενός πρέπει να είναι σεβαστη και στην περίπτωση αντίλογου να μην ισοπεδώνουμε τα πάντα και τους πάντες.
Ναι είπα οτι είναι άνισοι θεωρώντας οτι είναι μια προσέγγιση,δεν το απέδειξα.Ετσι μου ήρθε εκέινη την στιγμή εφόσον βέβαια ειχε προϋγηθει και άλλη ανάπτυξη επι του θέματος.Δεν ξεκίνησα έτσι, θεωρώντας την μη ισότητα,αλλά  ίσως καταλάβαινες την τοποθέτηση μου χωρίς βέβαι να την δεχτείς αν έκανα πλήρη αναφορά το τι έγραψα.Αν είναι σωστό ή λάθος το ξέρω .Και θα το πω ακόμη μια φορά το όλο θέμα δεν ήταν η ισότητα των αριθμών.Υπήρχαν και άλλα ερωτήματα οσο αφορά την παιδαγωγική-διδακτικα του θέματος
.Ομως με πείραξε η θέση σου γενικότερα απο το πρώτο σου μήνυμαΗταν η φάση περίεργη.Εν όψει αποτελεσμάτων και καθημερινής παραπληροφόρησης μπορει να ξέφυγα και εγω και να έγινα προσβλητική .Δεν το ήθελα πραγματικά ,αλλά γενικά απο κανέναν δεν μπορω να δεχτω οτι υπάρχουν άσχετοι Μαθηματικοί με όλη την σημασία της λέξης.Ειναι θέμα θέλησης και μεράκι για δουλειά.Οταν με το καλό μπεις στην  τάξη ίσως καταλάβεις τι θέλω να σου πω.
Καλά αποτελέσματα
Φιλικά

Αποσυνδεδεμένος dzoo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #35 στις: Μαΐου 31, 2007, 10:13:39 am »
Από το www.Proslipsis.gr

Αποτελέσματα για δύο ακόμη κλάδους του γραπτού διαγωνισμού 2006 για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία, θα εκδώσει -εκτός απροόπτου- το ΑΣΕΠ την προσεχή Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2007.

Ειδικότερα, θα εκδοθούν προσωρινά αποτελέσματα για Μαθηματικούς και Θεολόγους, ενώ πιθανό είναι το ενδεχόμενο να δημοσιοποιηθούν και αυτά των Γυμναστών.

Επί δέκα ημέρες από την ανάρτηση των πινάκων στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις οι υποψήφιοι θα μπορούν να υποβάλλουν ενστάσεις για λάθη και παρατυπίες, όχι όμως και για αναβαθμολόγηση των γραπτών.

Το ποιούς κλάδους θα αφορούν τα επόμενα αποτελέσματα του συγκεκριμένου διαγωνισμού που θα εκδώσει το ΑΣΕΠ, δεν είναι προς το παρόν γνωστό.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #36 στις: Μαΐου 31, 2007, 02:00:07 pm »
Ένα ποσοστό μαθητών
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος cretanman

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Άντρας
  • Μαθηματικός
    • Προφίλ
    • Προσωπική Ιστοσελίδα
Απ:
« Απάντηση #37 στις: Μαΐου 31, 2007, 06:25:08 pm »
Νίκο την ίδια περίπου προσέγγιση έχω κι εγώ στην πρώτη σελίδα αυτού του post όσο πιο αναλυτικά μπορούσα. Πήγαινε να την δεις αν δεν το έχεις κάνει ήδη και πες μου την γνώμη σου.

Αλέξανδρος

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #38 στις: Μαΐου 31, 2007, 09:33:24 pm »
Φυσικά συμφωνώ, αν και έχεις δίκιο ότι δεν το είχα διαβάσει αναλυτικά.

Αυτή η επιλογή πορείας μου φαίνεται πολύ πιο λογική, όχι γιατί το άθροισμα απείρων όρων είναι εκτός ύλης, αλλά κυρίως επειδή ΠΡΕΠΕΙ να γίνει μια εισαγωγή στην έννοια του ορίου από τη
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #39 στις: Μαΐου 31, 2007, 09:57:35 pm »
Και όμως σε κάποπια εξεταστικά ήρθε διευκρίνηση που τους έλεγε οτι δεν έχει καμμία σημασία που είναι μαθητές Θετικής ή τεχνολογικής κατεύθυνσης.Απλα μαθητές

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #40 στις: Μαΐου 31, 2007, 10:56:25 pm »
Σε μας πάντως (Μενίδι Αττικής) δεν ήρθε τέτοια διευκρίνιση - Πρώτη φορά το ακούω αυτό.

Το συναίσθημα που κυριαρχεί μια μέρα (φαινομενικά) πριν την έκδοση των αποτελεσμάτων είναι (δυστυχώς) του ανθρώπου που έχει συμπληρώσει μια στήλη στο Τζόκερ. Με τα θέματα που βάλανε στο γνωστικό μειώσανε τραγικά τη διασπορά των βαθμών. Στον προηγούμενο διαγωνισμό, το 80% στο γνωστικό ήταν συγκριτικό πλεονέκτημα. Τώρα το 80% μάλλον δε φτάνει...
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος amdakos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #41 στις: Μαΐου 31, 2007, 11:34:17 pm »
Δηλαδή βρε παιδιά αύριο θα μάθουμε;;;;;;;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182670
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 599
Σύνολο: 610

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.