*

Αποστολέας Θέμα: Βάση διορισμού ΑΣΕΠ  (Αναγνώστηκε 38358 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #28 στις: Μάιος 28, 2007, 08:56:28 μμ »
ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ,ΕΧΟΥΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ O ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ genious ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ.ΕΧΩ ΩΣΤΟΣΟ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ(ΟΧΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ) ΜΕ ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΑΠΕΙΡΩΝ ΟΡΩΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ.ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΒΕΒΑΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ(ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΕΔΩ ΟΙ ΕΙΡΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΥΛΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ).ΩΣ ΚΑΙ ΤΟ 2004 ΠΟΥ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ(ΑΛΓΕΒΡΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ) ΕΞΕΤΑΖΟΤΑΝ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΗΤΑΝ ΕΚΤΟΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ-ΕΞΕΤΑΣΤΕΑΣ ΥΛΗΣ(ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΣ ΓΡΑΨΕΙ).ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΑΝ ΣΙΩΠΗΡΑ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ,ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ-ΜΑΡΤΙΟ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΜΙΑ ΜΙΝΙ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΔΙΔΑΧΘΗΚΑΝ ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΠΕΙΡΩΝ ΟΡΩΝ Γ.Π. η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ, ΗΤΑΝ 100% ΟΧΙ!!!!ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΟΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΕ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ,ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ,ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΜΠΛΕ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΟΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ,ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΜΕΤΑ......ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ.ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ!!!!ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑΜΕ ΤΑ 2 ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ;ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ,ΔΕΝ ΚΛΗΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΚΑΘΕΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΥΣΕΙΣ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΔΙΔΑΧΘΗΚΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ;ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΤΙ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΟΙ ΘΕΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΕΣ Η ΟΧΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΣΤΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βάση διορισμού
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:53:28 »

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #29 στις: Μάιος 28, 2007, 09:08:09 μμ »
mathstavrosδεν ξέρω αν έδωσες το 2005 αλλά εκει οι θεματοδότες είχαν βάλει 2 θέματα απο τα οποία το ένα ακυρώθηκε και το άλλο δώθηκε σε όλους.Δεν έλεγξαν την ορθότητα των λύσεων, οχι τι διδάσκεται η Β΄Λυκείου.

Αποσυνδεδεμένος mariav

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #30 στις: Μάιος 29, 2007, 10:16:18 πμ »
Καλημέρα  :)

mathstavros  σε παρακαλώ να μην γράφεις με κεφαλαία.

Ευχαριστώ,
Μαρία

Αποσυνδεδεμένος kgeo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #31 στις: Μάιος 29, 2007, 09:03:40 μμ »
   
alfavita.gr: Νέα για την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων
των υπόλοιπων ειδικοτήτων του διαγωνισμού των εκπαιδευτικών
 

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του ΑΣΕΠ θα ανακοινωθούν μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου τα αποτελέσματα για μαθηματικούς και αποφοίτους ΤΕΦΑΑ. Το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για θεολόγους και καθηγητές αγγλικής φιλολογίας. Την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου μέχρι και την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού για τις υπόλοιπες ειδικότητες.
Όσον αφορά στην ανακοίνωση των πρώτων αποτελεσμάτων αξίζει να σημειωθεί ότι από το σύνολο των 2.580 θέσεων που προκήρυξε το ΑΣΕΠ για την ειδικότητα των δασκάλων έμειναν κενές οι 1037 θέσεις οι οποίες θα καλυφθούν σύμφωνα με το νόμο από την κατηγορία του 40%. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες οι καλύτερες επιδόσεις σημειώθηκαν στους κλάδους των φιλολόγων, των μαθηματικών και των κοινωνιολόγων. Στον κλάδο των φιλολόγων αξίζει να επισημανθεί ότι υπάρχουν και οι περισσότερες αναβαθμολογήσεις και για αυτό τα αποτελέσματά του θα συμπεριληφθούν στην τελευταία φάση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού των εκπαιδευτικών.
 
   
 

Επιτέλους  ας αποφασίσουν! Γράψαμε καλά ή όχι? 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 30, 2007, 01:04:26 μμ από mariav »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βάση διορισμού
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:53:28 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #32 στις: Μάιος 31, 2007, 03:25:03 πμ »
Ας πω και εγώ τα δικά μου λοιπόν για το επίμαχο θέμα.

Ας πούμε ότι συμφωνώ πως ο Μαθηματικός οφείλει να γνωρίζει ότι οι αριθμοί είναι ίσοι.
Ήταν αυτό το μοναδικό γνωστικό πρόβλημα των δύο μαθητών; Η φράση "μήπως είναι ο αμέσως επόμενος;" πώς σας φάνηκε δηλαδή;
Δεν είναι σοβαρή ένδειξη ότι οι μαθητές έχουν μεταφέρει ιδιότητα αριθμησίμων συνόλων (όπως οι Φυσικοί) στους πραγματικούς; Προσωπικά το θεωρώ εξίσου θεμελιώδες. Αν είναι έτσι και αν υπάρχουν και άλλα 500 προβλήματα πώς θα βαθμολογηθεί η διάγνωση και πώς η αντιμετώπιση;

Ας πούμε ότι κάνω λάθος σε αυτό και ότι υπάρχει μόνο ένα γνωστικό πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε.

Το πρόβλημα με το συγκεκριμένο θέμα είναι το εξής (κατά τη γνώμη μου) : Αυξάνει το συντελεστή ασάφειας στα κριτήρια βαθμολόγησης.
Δε διαφωνώ ότι ήταν ένα ενδιαφέρον θέμα και πραγματικά προτιμώ πρωτότυπα θέματα ως εξεταζόμενος.

Αλλά με δεδομένο ότι στα Μαθηματικά τα θέματα ήταν για γέλια (τουλάχιστον μέχρι το 60-70%), ο βαθμός στη Διδακτική είναι αυτός που θα κάνει τη διαφορά.
Για να είμαι ειλικρινής, δεν πιστεύω ότι ο Διαγωνισμός είναι 100% αδιάβλητος. Η Διδακτική δίνει το "περιθώριο" για τα απαραίτητα +-. Ακόμα κι εσύ Αλέξανδρε που έγραψες καλά στη Διδακτική, πώς μπορείς να ξέρεις αν δικαιούσαι 80, 85, 90 ή 95%; Ας μη συζητήσουμε καλύτερα για ποιο ακριβώς λόγο ένα γραπτό θα πάρει 81 και ένα άλλο 82...
Απαραίτητες οι γνώσεις Διδακτικής, αλλά πολύ ασαφής ο τρόπος βαθμολόγησης...

Αλέξανδρε αν τους ένοιαζαν πρωτίστως οι γνώσεις Μαθηματικών δε θα έβαζαν τόσα τσάμπα μόρια στο γνωστικό.
Μια φορά έβαλαν σοβαρά θέματα (το 2005) και διοριστήκαν με το 30μηνο Μαθηματικοί που είχαν γράψει 25% στο γνωστικό!!!
Αυτό δηλαδή πώς σου φάνηκε;

Με τον ίδιο διαγωνισμό διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ φίλοι μου Μαθηματικοί με τη βάση και κάτι στο γνωστικό και 90άρια στα Διδακτικοπαιδαγωγικά που δεν είχαν στεριώσει σε Φροντιστήριο ούτε 3μηνο.
Έχω πειστεί ότι δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ του βαθμού στη Β' θεματική ενότητα και την πραγματικότητα της τάξης.
Αντίθετα, στο γνωστικό του 2005, η διαφορά μεταξύ 100% και 70% ή 40% είναι πιο κοντά στο να μετρήσει την πραγματική διαφορά δύο υποψηφίων.

Για την κόντρα που παρακολουθούμε (-ούσαμε τελοσπάντων) η γνώμη μου είναι ότι :

1) Όντως ως Μαθηματικοί πρέπει να γνωρίζουμε σε βάθος και σωστά το αντικείμενό μας.

2) Έστω και 2-3 χρόνια εμπειρίας σε τάξη θα σου αναπτύξουν διδακτικές και παιδαγωγικές ικανότητες που δε θα αποκτήσεις από κανένα βιβλίο
(πόσο μάλλον 17).

Από 1) και 2) θεωρώ ότι και οι δύο συνάδελφοι έχουν τα δίκια τους και απλά ο Αλέξανδρος ήταν λίγο πιο οξύς στα σχόλιά του, σε μια περίοδο κατά την οποία τα νεύρα όλων μας είναι λίγο τεντωμένα.

Περιμένω τη γνώμη σας στα παραπάνω.

Αλέξανδρε το όνομά μου είναι Νίκος, στη Γ Λυκείου ήμουν στους 50 της Μαθηματικής εταιρείας, τελείωσα στην Αθήνα το 1998 με καλό βαθμό, έχω κάνει μεταπτυχιακό και ασχολούμαι σοβαρά με το σκάκι. Άρα δεν είμαι τελείως ηλίθιος, αν και παραδέχομαι ότι πρέπει να άφησα 20 μονάδες IQ στο στρατό...

(Για να είμαι εντός θέματος, εκτιμώ τη βάση να είναι κοντά στο 80% - "Ο ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ" - μια ταινία ΓΡΟΘΙΑ)
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος cretanman

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Άντρας
  • Μαθηματικός
    • Προφίλ
    • Προσωπική Ιστοσελίδα
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #33 στις: Μάιος 31, 2007, 04:47:44 πμ »
Αγαπητέ Νίκο (και σε προηγούμενο μήνυμα Αγαπητέ Σταυρο),

Σε καμία περίπτωση δεν ισχυρίζομαι ότι έχω γράψει καλά ή άσχημα στη Διδακτική. Δεν άφησα να εννοηθεί πουθενά κάτι τέτοιο. Αυτό που ανέφερα ήταν ότι ο καθηγητής που καλείται να διδάξει και να εντοπίσει τις αδυναμίες των μαθητών, πρέπει ΠΡΩΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ να γνωρίζει ότι οι αριθμοί είναι ίσοι για να μπορέσει έστω και στοιχειωδώς να βοηθήσει τους μαθητές. Από εκεί και πέρα δεν επεκτάθηκα παραπάνω και ούτε απάντησα στο 1ο ερώτημα για το ποιες είναι οι αδυναμίες των μαθητών. Απλά έδωσα μία δική μου σύντομη προσέγγιση για το 2ο ερώτημα που κατέληγε στο τελος, στην απόδειξη της ισότητας των δύο αριθμών με τη βοήθεια αθροίσματος απείρων όρων Γ.Π. Στα προηγούμενα μηνύματα είχα βγει έξω από τα ρούχα μου καθώς μερικοί συνάδελφοι όχι μόνο θεώρησαν ότι οι αριθμοί είναι άνισοι, αλλά προσπάθησαν να μας πείσουν κιόλας για την μη ισότητα των αριθμών. Αυτός (και μόνον αυτός) ήταν ο λόγος της απότομης απάντησης. Από εκεί και πέρα μπορεί να έχω πάρει μηδέν στα παιδαγωγικά. Δεν μπορώ εγώ να κρίνω κανένα για τη διδακτική του προσέγγιση.

Να απαντήσω στον Σταύρο που λέει για το πρόβλημα της ύλης.

Θεωρώ ότι είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ σημαντικό (ακόμα και να είναι εκτός ύλης η συγκεκριμένη παράγραφος) να παραδώσεις ολόκληρη παράγραφο για να εξηγήσεις την απορία του μαθητή. Πόσο μάλλον αν είναι τέτοια απορία!!! Έτσι κι αλλιώς για να υπάρχει το μονοσήμαντο της δεκαδικής αναπαράστασης ενός αριθμού, δεχόμαστε την πεπερασμένη αναπαράστασή και όχι την άπειρη. Γι'αυτό ενώ οι αριθμοί 0.9999.... (απειρα 9-αρια) και 1 είναι ίσοι, εντούτοις εμείς συμβολίζουμε με 1 τον ίδιο και τον αυτό αριθμό που παριστάνουν οι δύο προηγούμενες μορφές. Πρέπει νομίζω να εξηγήσεις στο παιδί την απορία του και όχι να προσπαθήσεις να βγάλεις την ύλη. Νομίζω είναι παιδαγωγικότερο να του κάνεις το Παράδοξο του Ζήνωνα με τον Αχιλλέα και την Χελώνα (Άπειροι όροι Γεωμετρικής Προόδου και πάλι) παρά να του διδάξεις 2-3 θέματα "ΣΟΣ" για τις εξετάσεις. Νομίζω ότι αξίζει να αφιερώνουμε μερικές ώρες διδασκαλίας για να δείξουμε και την ανθρώπινη, χρήσιμη και μαγευτική μεριά των μαθηματικών.

Για την Βικυ που έγραψε πριν μερικές ημέρες:

Το είπα παραπάνω (αλλά ΚΑΙ σε προηγούμενο μήνυμά μου) και θα το πω για άλλη μία φορά. Μπορεί να έχω γράψει χειρότερα από όλους στη Διδακτική, μπορεί να μην έπιασα καν τον παλμό των διορθωτών. Αυτό που είπα ήταν ότι οποιοσδήποτε ξεκίνησε να γράφει κάτι σε αυτό το θέμα έπρεπε πρώτα να είναι 100% βέβαιος για την ισότητα των 2 αριθμών και ΜΕΤΑ να προσπαθήσει να βοηθήσει τα παιδιά. Έχει νόημα να προσπαθήσεις να μου εξηγήσεις κάτι ενώ το αγνοείς και απλά φαντάζεσαι "πώς πρέπει να είναι"? Αυτός είναι και ο λόγος που ενώ είδα τα μηνύματα στα οποία με παρέπεμψες, εντούτοις δεν θα μπω στη διαδικασία να τα κρίνω. Με ενδιαφέρει να ξέρουμε πού πρέπει να φτάσουμε γνωρίζωντας την ορθή απάντηση περί ισότητας των αριθμών. Από εκεί και πέρα είναι η προσωπική διδακτική προσέγγιση (θα το πω πινελιά) του καθένα μας. Αν είμαστε 100 μαθηματικοί εδώ, θα έχει ο καθένας και διαφορετική διδακτική προσέγγιση την οποια εγώ είμαι ένα ΤΙΠΟΤΑ για να την κρίνω. (Δώστε καλύτερα μία άσκηση στη Θεωρία Αριθμών να την παλέψω ή να την κρίνω). Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός.

Συμπεράσματα:

Τα θέματα στα Μαθηματικά, Νίκο (και υπόλοιποι) ήταν, πάλι κατά τη γνώμη μου, πολύ εύκολα φέτος εαν εξαιρέσεις 1-2 ερωτήματα. Δυστυχώς, όπως σωστά, κατ'εμέ, παρατήρησες δεν τους ενδιαφέρει και πολύ πολύ το γνωστικό. Η Διδακτική είναι μη αντικειμενική στη βαθμολόγηση και αυτό κάνει ακόμα χειρότερα τα πράγματα όταν σαν μαθηματικός έχεις συνηθίσει στην ακρίβεια και στο μονοσήμαντο της απάντησης στην ερώτηση "Είναι σωστή αυτή η άσκηση??" Είμαι σίγουρος ότι χρειάζονται τα παιδαγωγικά στην εκπαίδευση. Η γνώμη μου όμως είναι ότι ο μαθηματικός για να μπει στην τάξη να διδάξει χρειάζεται ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ καλές γνωσεις μαθηματικών (για να διδάξεις 1 πράγμα χρειάζεται να ξερεις 100). Έτσι αυτό που φαντάζει στο μυαλό μου ως η καλύτερη λύση είναι να έχεις στην ύλη εκτός από τα μαθηματικά του Λυκείου, και την Γραμμική Άλγεβρα, τους Απειροστικούς Λογισμούς και Αναλυτική Γεωμετρία και να σε χτυπάνε ανελέητα σε αυτά!! Από εκεί και πέρα, μετά τον διορισμό θα έπρεπε να υπάρχουν σωστές και μεγάλες (χρονικά) επιμορφώσεις πάνω στο διδακτικό έργο για να αποκτήσεις εμπειρία πάνω σε αυτά σε συνδυασμό με την διδασκαλία μέσα στην τάξη. Όμως κάτι τέτοιο κοστίζει πάααααρα πολύ. Συνεπώς τρώμε στην μάπα την ευκολότερη  και ανέξοδη, για το υπουργείο, λύση που είναι ο διαγωνισμός σε διδακτική - Παιδαγωγικά (Παρόλο που φετός, θεωρώ όπως είπα και στην αρχή των μηνυμάτων μου, ότι ήταν τα πιο όμορφα και πραγματικα ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ θέματα που έχω δει σε διαγωνισμό από το ξεκίνημά του εως τώρα!!) και καλά για να μάθουμε μερικά πράγματα. Τέλος πάντων... Πάει μακριά η βαλίτσα έτσι!!

 Καλά αποτελέσματα σε όλους...

Σε 1 ημέρα (ή 0,99999....) μπορεί να ξέρουμε τί έχει συμβεί!

Αλέξανδρος

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #34 στις: Μάιος 31, 2007, 09:46:28 πμ »
Που χάθηκες Αλέξανδρε τόσο καιρό?
Πολύ σωστά είπες οτι στο συγκεκριμένο θέμα ο καθένας μας έδωσε μια διδακτική προσέγγιση,'ομως ούτε εσυ ουτε κανένας μας δεν είναι ένα τίποταΑκόμη και το γεγονός οτι έχουμε αντίλογο σημαινει οτι έχουμε άποψη και ας είναι και λάθος.Απο τα λάθη μας μαθαίνουμε και όσο ζούμε οσοι είναι ανησυχα πνεύνατα θα μαθαίνουν.Δεν θέλω να κοντραριστούμε πάλι και ούτε τα αποτελέσματα θα κρίνουν αν κάποιος απο όλους μας ειναι ένα τίποτα οπως είπες.Η αποψη του καθενός πρέπει να είναι σεβαστη και στην περίπτωση αντίλογου να μην ισοπεδώνουμε τα πάντα και τους πάντες.
Ναι είπα οτι είναι άνισοι θεωρώντας οτι είναι μια προσέγγιση,δεν το απέδειξα.Ετσι μου ήρθε εκέινη την στιγμή εφόσον βέβαια ειχε προϋγηθει και άλλη ανάπτυξη επι του θέματος.Δεν ξεκίνησα έτσι, θεωρώντας την μη ισότητα,αλλά  ίσως καταλάβαινες την τοποθέτηση μου χωρίς βέβαι να την δεχτείς αν έκανα πλήρη αναφορά το τι έγραψα.Αν είναι σωστό ή λάθος το ξέρω .Και θα το πω ακόμη μια φορά το όλο θέμα δεν ήταν η ισότητα των αριθμών.Υπήρχαν και άλλα ερωτήματα οσο αφορά την παιδαγωγική-διδακτικα του θέματος
.Ομως με πείραξε η θέση σου γενικότερα απο το πρώτο σου μήνυμαΗταν η φάση περίεργη.Εν όψει αποτελεσμάτων και καθημερινής παραπληροφόρησης μπορει να ξέφυγα και εγω και να έγινα προσβλητική .Δεν το ήθελα πραγματικά ,αλλά γενικά απο κανέναν δεν μπορω να δεχτω οτι υπάρχουν άσχετοι Μαθηματικοί με όλη την σημασία της λέξης.Ειναι θέμα θέλησης και μεράκι για δουλειά.Οταν με το καλό μπεις στην  τάξη ίσως καταλάβεις τι θέλω να σου πω.
Καλά αποτελέσματα
Φιλικά Βίκυ.
Υ.Γ.Γ ια φαντάσου Αλέξανδρε αυριο- μεθαυριο να είμαστςε διορισμένοι στο ίδιο Λύκειο?

Αποσυνδεδεμένος dzoo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #35 στις: Μάιος 31, 2007, 10:13:39 πμ »
Από το www.Proslipsis.gr

Αποτελέσματα για δύο ακόμη κλάδους του γραπτού διαγωνισμού 2006 για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία, θα εκδώσει -εκτός απροόπτου- το ΑΣΕΠ την προσεχή Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2007.

Ειδικότερα, θα εκδοθούν προσωρινά αποτελέσματα για Μαθηματικούς και Θεολόγους, ενώ πιθανό είναι το ενδεχόμενο να δημοσιοποιηθούν και αυτά των Γυμναστών.

Επί δέκα ημέρες από την ανάρτηση των πινάκων στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις οι υποψήφιοι θα μπορούν να υποβάλλουν ενστάσεις για λάθη και παρατυπίες, όχι όμως και για αναβαθμολόγηση των γραπτών.

Το ποιούς κλάδους θα αφορούν τα επόμενα αποτελέσματα του συγκεκριμένου διαγωνισμού που θα εκδώσει το ΑΣΕΠ, δεν είναι προς το παρόν γνωστό.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #36 στις: Μάιος 31, 2007, 02:00:07 μμ »
Ένα ποσοστό μαθητών Β Λυκείου έχει διδαχθεί την υποπαράγραφο "δυνάμεις με άρρητο εκθέτη", όπου ο αριθμός 3 εις την ρίζα 2 ορίζεται - συμβολίζει το όριο μιας ακολουθίας με ολοένα και μεγαλύτερη προσέγγιση.

Πρακτικά πιο εύκολο (κατά τη γνώμη μου και με μεγαλύτερη πιθανότητα να το κατανοήσει ο μαθητής) είναι να κάνει κάποιος το εξής :

1) Να ορίσει την ακολουθία α1=1.239 , α2=1.2399,...
2) Να εξηγήσει ότι ο αριθμός 1.23999... συμβολίζει το όριο της παραπάνω ακολουθίας καθώς το ν τείνει στο άπειρο.
3) Να διαπιστώσει μαζί με τους μαθητές ότι το συγκεκριμένο όριο είναι το 1.24
4) Να θυμίσει στους μαθητές την απόδειξη ότι οι αριθμοί είναι ίσοι (από τη Β' Γυμνασίου)

Η παράγραφος "άθροισμα απείρων όρων Γ.Π." είναι εκτός διδακτέας ύλης σε δείγμα 7 σχολείων των μαθητών μου.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος cretanman

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Άντρας
  • Μαθηματικός
    • Προφίλ
    • Προσωπική Ιστοσελίδα
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #37 στις: Μάιος 31, 2007, 06:25:08 μμ »
Νίκο την ίδια περίπου προσέγγιση έχω κι εγώ στην πρώτη σελίδα αυτού του post όσο πιο αναλυτικά μπορούσα. Πήγαινε να την δεις αν δεν το έχεις κάνει ήδη και πες μου την γνώμη σου.

Αλέξανδρος

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #38 στις: Μάιος 31, 2007, 09:33:24 μμ »
Φυσικά συμφωνώ, αν και έχεις δίκιο ότι δεν το είχα διαβάσει αναλυτικά.

Αυτή η επιλογή πορείας μου φαίνεται πολύ πιο λογική, όχι γιατί το άθροισμα απείρων όρων είναι εκτός ύλης, αλλά κυρίως επειδή ΠΡΕΠΕΙ να γίνει μια εισαγωγή στην έννοια του ορίου από τη Β' Λυκείου. Αυτός είναι και ο λόγος (νομίζω) που μας έλεγε ότι οι μαθητές είναι θετικής / τεχνολογικής κατεύθυνσης - πρόκειται να ασχοληθούν με την έννοια του ορίου.

Η εξήγηση μέσω του τύπου απείρων όρων ΓΠ αποδεικνύει πολύ ωραία την ισότητα αλλά δεν εστιάζει στο πραγματικό πρόβλημα, που είναι η κατανόηση της έννοιας του ορίου.

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι άδικο να κρινόμαστε ως διοριστέοι ή απορριπτέοι από τη γνώμη κάποιου πάνω στις γνώμες μας και θα εξακολουθώ να το πιστέυω ακόμα και αν περάσω. Και είμαι άνθρωπος που έχω εφαρμόσει στην πράξη τεχνικές και διδακτικές ενέργειες και πρακτικές που έχω διαβάσει σε βιβλία.

Καλή επιτυχία παιδιά.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #39 στις: Μάιος 31, 2007, 09:57:35 μμ »
Και όμως σε κάποπια εξεταστικά ήρθε διευκρίνηση που τους έλεγε οτι δεν έχει καμμία σημασία που είναι μαθητές Θετικής ή τεχνολογικής κατεύθυνσης.Απλα μαθητές Β΄Λυκείου, αλλά και πάλι στην Αλγεβρα που ειναι μάθημα γενικής παιδείας διδάσκονται το όριο με απλή αναφορά  στην ενότητα :δυνάμεις με άρρητο εκθέτη.
Στις ακολουθίες υπάρχει οδηγία να μην δίνεται ο αυστηρός <<εψιλοντιοκός >>ορισμός του ορίου μιας ακολουθίας αλλά να επειχειρείται μια πρώτη προσέγγιση στην έννοια του ορίου κατά την αναζήτηση του αθροίσματος των απείρων όρων Γ.Π  με λ<1

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #40 στις: Μάιος 31, 2007, 10:56:25 μμ »
Σε μας πάντως (Μενίδι Αττικής) δεν ήρθε τέτοια διευκρίνιση - Πρώτη φορά το ακούω αυτό.

Το συναίσθημα που κυριαρχεί μια μέρα (φαινομενικά) πριν την έκδοση των αποτελεσμάτων είναι (δυστυχώς) του ανθρώπου που έχει συμπληρώσει μια στήλη στο Τζόκερ. Με τα θέματα που βάλανε στο γνωστικό μειώσανε τραγικά τη διασπορά των βαθμών. Στον προηγούμενο διαγωνισμό, το 80% στο γνωστικό ήταν συγκριτικό πλεονέκτημα. Τώρα το 80% μάλλον δε φτάνει...
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος amdakos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βάση διορισμού
« Απάντηση #41 στις: Μάιος 31, 2007, 11:34:17 μμ »
Δηλαδή βρε παιδιά αύριο θα μάθουμε;;;;;;;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161212
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 576
Σύνολο: 597

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.