PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών
(Συντονιστές:
vikoulaki
,
Stelios
)
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
4
5
6
7
8
...
10
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: (Αναγνώστηκε 41859 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
amdakos
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 112
Φύλο:
ΠΕ03
Απ:
«
Απάντηση #70 στις:
Ιουνίου 04, 2007, 01:52:53 pm »
Tweet
Η δική μου προσέγγιση ήταν με διαφορές και να κάνει πράξεις ο μαθητής, μπορεί να έχει και κομπιουτεράκι επιστημονικό
1ο βήμα 1,24-1,239=0,001
2ο βήμα 1,24-1,2399=0,0001
3ο βήμα 1,24-1,23999=0,00001
4ο βήμα 1,24-1,239999=0,000001
5ο βήμα 1,24-1,2399999=0,00000001
1) Μπορούμε να κάνουμε συνέχεια αυτή τη διαδικάσια;
θα γίνει συζήτηση για το φραγμένο των φυσικών αριθμών
2) όσο προχωράμε τα βήματα τι συμβαίνει;
Ο μαθητής συνδέει εποπτικά τα βήματα με το πλήθος των (9) και των μηδενικών, μετά το κόμμα.(Τα μηδενικά είναι +1)
Και μπορεί να απαντήσει ότι τα μηδενικά τρώνε το 1 συνέχεια
3) Έχουν διαφορά το 1,2399... με το 1,24
Με βάση τα προηγούμενα ο μαθητής θα απαντήσει, ότι αφου δεν έχουν διαφορά( από τα ατελείωτα μηδέν) είναι ίσοι
Το δοκίμασα και σε μαθητή 1ης Λυκείου και είχε μεγάλη επιτυχία.
Σαν αντιμετώπιση έγραψα μόνο το παραπάνω, ίσως θα έπρεπε να γράψω και άλλο παράδειγμα, επειδή τα βιβλία
της διδακτικής λένε για πολλαπλές συνδέσεις , έτσι ώστε να πετύχουμε ισχυρή εννοιολογική κατανόηση.
Ουσιαστικά είναι η προσέγγιση του βιβλίου του γυμνασίου, αλλά δεν το έκανα έτσι γιατί ήταν
σα να λύνει εξίσωση ο μαθητής, όπου την κάνει καθαρά διαδικαστικά.
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 04, 2007, 01:55:56 pm από amdakos
»
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ:
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 15:55:27 »
vikoulaki
Moderator
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2516
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
Απ:
«
Απάντηση #71 στις:
Ιουνίου 04, 2007, 02:06:42 pm »
Τι να πω τώρα, και εγω αυτό έγραψα και στο τέλος είπα οτι ο 1,24 είναι προσέγγιση του 1,23999.... γι' αυτό δεν είναι ίσοι
Ειπα και για τα προβλήματα των μαθητών αλλά δεν μπορώ να υπολογίσω με ακρίβεια τι πηραΛέω απο το 55 να ήταν τα 10 γι' αυτο ?Θεωρω οτι στο 1 διδακτικης είχα πάρα πολυ καλη ανάπτυξη και καλό σχεδιάγραμμαΚαι εκει βασιζόμουνα οτι δεν πάρω κάτω απο την βάση.
Πόσο πήρες διδακτικη?
Υ.Γ.Το είδα μετά
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 04, 2007, 02:08:40 pm από vikoulaki
»
Καταγράφηκε
amdakos
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 112
Φύλο:
ΠΕ03
Απ:
«
Απάντηση #72 στις:
Ιουνίου 04, 2007, 02:16:36 pm »
Μήπως πήρες αυτόν το βαθμό γιατί είπες ότι είναι προσέγγιση;
62,5 πήρα
Καταγράφηκε
amdakos
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 112
Φύλο:
ΠΕ03
Απ:
«
Απάντηση #73 στις:
Ιουνίου 04, 2007, 02:19:22 pm »
Τώρα είδα και γω πήρες καλό βαθμό 55
Δεν έχουμε μεγάλη διαφορά 7 μονάδες
Και το δικό μου σχέδιο ήταν καλό, γιατί είχε τύχει να το έχω κάνει σπίτι, οπότε το έγραψα ,ούτε μια μουτζούρα δεν είχα
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 04, 2007, 02:21:12 pm από amdakos
»
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ:
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 15:55:27 »
vikoulaki
Moderator
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2516
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
Απ:
«
Απάντηση #74 στις:
Ιουνίου 04, 2007, 02:35:51 pm »
Εφόσον τελέιωσα το θέμα με την μη ισοτητα τους το έχασα σχεδόν όλο.
Στο σπιτι διαβασα μόνο τον σκελετο σχεδιου μαθήματος και απο εκει και πέρα νομίζω οτι είναι θέμα εμπειρίας και καλής ψυχολογίας. Καλό μεσημερι θα τα ξαναπούμε, πάω για μάθημα
Καταγράφηκε
amdakos
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 112
Φύλο:
ΠΕ03
Απ:
«
Απάντηση #75 στις:
Ιουνίου 04, 2007, 03:06:02 pm »
OK. Νομίζω κιόλας ότι αρχίζει και βγαίνει μια ιδέα έστω κι ας μην έγραψα πάρα πολύ καλά ,για να βοηθηθούν και τα παιδιά που θα δώσουν την επόμενη φορά.
Γιατί πράγματι η διδακτική εστιάζει περισσότερο στο κατα πόσο προσπαθούμε όλη τη μαθηματική γνώση να την κάνουμε προσιτή
και ευχάριστη στους μαθητές.
Καταγράφηκε
amdakos
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 112
Φύλο:
ΠΕ03
Απ:
«
Απάντηση #76 στις:
Ιουνίου 04, 2007, 03:37:54 pm »
Φίλη vikoukaki , αν σχεδίασες το πρώτο θέμα και το έχεις διδάξει σε τμήμα ,τότε ο βαθμός σου σ'αυτό το θέμα θα είναι σίγουρα καλύτερος από τον δικό μου. Όλους όσους γνωρίζω και έκαναν δέσμη πήραν ψηλό βαθμό.
Εγώ απλά το είχα σχεδιάσει στο μυαλό μου εικονικά, χωρίς να το έχω διδάξει ποτέ.
Καταγράφηκε
mariav
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 360
Φύλο:
ΠΕ03
Απ:
«
Απάντηση #77 στις:
Ιουνίου 04, 2007, 04:42:46 pm »
Γεια σας
Καλό θα ήταν αυτοί που πήραν καλό βαθμό στην διδακτική να πουν και ποια βιβλία διαβάσανε για να βοηθήσουν και τους ύπόλοιπους για την επόμενη φορά.
Ευχαριστώ
Καταγράφηκε
amdakos
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 112
Φύλο:
ΠΕ03
Απ:
«
Απάντηση #78 στις:
Ιουνίου 04, 2007, 08:42:22 pm »
Από μια πρόχειρη στατιστική μελέτη στο μάθημα της
ειδικής διδακτικής
Όποιος έχει μεγαλύτερη ευχέρεια με υπολογιστές και χρόνο μπορεί να το επιβεβαιώσει( με το ζόρι το κατάφερα)
Γι' αυτό ίσως μίλαγαν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης για μεγάλη αποτυχία στους μαθηματικούς.
Επιτυχόντες Μη επιτυχόντες Σύνολο
Μεγαλύτερο ή ίσο 50 1113 117 1230
Μεγαλύτερο ή ίσο 60 505 43 548
Μεγαλύτερο ή ίσο 70 215 24 239
Μεγαλύτερο ή ίσο 80 56 12 68
Μεγαλύτερο ή ίσο 90 7 0 7
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 04, 2007, 09:02:53 pm από amdakos
»
Καταγράφηκε
vikoulaki
Moderator
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2516
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
Απ:
«
Απάντηση #79 στις:
Ιουνίου 04, 2007, 11:46:03 pm »
Αυτό που έχω κρατήσει ειναι τα σχεδια μαθήματος τα οποια ήδη γνώριζα απο το 2002.Το 2002 έιχα πάρει 73-θέμα με πιθανότητες ελλειπές και το 2005 πήρα 85 γιατι μάλλον δεν είχα φύλλα εργασιας και στο τέλος στα συστήματα τα συμμάζεψα λόγω χρόνου.
Τώρα κατα την εκτίμηση του συζυγου μου μια και ασχολείται χρόνια με δέσμες και κατευθύνσεις απο το πρώτο θέμα πρέπει να πήρα το πολύ 40 γιατι δεν είχα αναφέρει την περίπτωση να είναι και οι 2 γραφικές παραστάσεις κάτω απο τον χ'χ με αντιστοιχο π.χ. και άσκηση.Ενω αυτός με καθόλου σχέδιο πήρε 66,5.
Δεν εχω διδάξει Δέσμη και κατεύθυνση τις 2 τελευταίες χρονιές σε Π.Δ.Σ σε μαθητές χωρις απαιτήσεις.Το 2 διδακτικής έχει μια ιδιαιτερότητα σε σχέση με τα προυγούμενα ΄θέματα και αναρωτιέμαι τι θα βάλουν τον επόμενο διαγωνισμο.Στην διδακτικη σημαντικο ρόλο παιζει η κατάρτιση στο συγκεκριμένο θέμα.Πιστεύω και εγω οτι οι παλιοί έγραψαν καλύτερα χωρις να είναι και κανόνας.
Ηταν η πρώτη φορά που διάβασα εκτος απο τα σχέδια μαθήματος.Πήρα ένα βιβλίο Μαθηματικα για τον ΑΣΕΠ,έγραψα τις αποδειξεις των θεωρηματων σε ένα τετράδιο-το 2005 καμμία θωρια στι γραπτο-και πήρα και το βιβλιο των παιδαγωγικών του Ελευθεςριαδη και αυτο.Δεν είχα ουτε την θέληση ουτε τον χρόνο-εργαζόμενη Μητέρα, Σύζυγος και νοικοκυρά- να κάνω κάτι παραπάνω.
Ξεκίνησα απο το Πάσχα και 2 μήνες καθε βράδυ ενα 2ωρο την κατεύθυνση της Γ΄Λυκειου.Μετα απο τον Οκτώμβριο τα παιδαγωγικα-Διδακτικη -
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 05, 2007, 07:52:00 am από vikoulaki
»
Καταγράφηκε
Siobaras
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1041
Φύλο:
1.d4!
Απ:
«
Απάντηση #80 στις:
Ιουνίου 05, 2007, 03:16:29 am »
Vikoulaki εμένα (τουλάχιστον) δε με κουράζεις και συγχαρητήρια για το σύζυγο!
Ελπίζω το συντομότερο να συνυπηρετείτε!
amdakos τα στατιστικά που παρουσίασες είναι τουλάχιστον εντυπωσιακά. Τα διαστήματα τέμνονται; Δηλαδή οι 7 που είναι στο 90+ είναι και μέσα στους 56 του 80+? Το πιο εντυπωσιακό κατά τη γνώμη μου είναι να έχεις πάρει διδακτική 80+ και να μην πέρασες τη βάση...
Εγώ βρήκα πολύ χρήσιμα πράγματα σε ένα άλλο βιβλίο του Τουμάση, "Συγχρονη Διδακτική των Μαθηματικών", εκδ.Gutenberg 2004 (μικρό σε διαστάσεις, ροζ, αρκετές σελίδες). Είναι το μοναδικό βιβλίο που το διάβασα σχεδόν ολόκληρο. Επίσης γενικά θεωρείται SOS η χρήση νέων τεχνολογιών, οπότε καλό είναι να έχεις προετοιμάσει π.χ. τα πλεονεκτήματα, ή να τα έχεις εντάξει σε κάποια σχέδια μαθήματος (π.χ. στις γραφικές παραστάσεις τριγωνομετρικών, ή στην παλινδρόμηση).
Για παιδαγωγικά, νομίζω αυτό που πέρασε από τα χέρια όλων ήταν "Η Σχολική Τάξη" του Ματσαγγούρα. Δε μπορώ να πω ότι το δικό μου είναι και πολύ χρησιμοποιημένο, αλλά διάβασα αρκετά κομμάτια. Τα υπόλοιπα βιβλία του Ματσαγγούρα σίγουρα έχουν τρομερό επιστημονικό ενδιαφέρον και χρήσιμες γνώσεις, αλλά απαιτούν και σκληρό δίσκο (μνήμη) που το δικό μου σύστημα δε διαθέτει...οπότε απορρίφθηκαν. Δοκίμασα να διαβάσω κάποια κεφάλαια, αλλά μετά από μια βδομάδα μου είχε μείνει μόνο μια αμυδρή εικόνα. Αλλά για παιδαγωγικά ας γράψει καλύτερα κάποιος άλλος.
Αν έδινα μια γενική συμβουλή θα ήταν να δοθεί έμφαση :
1) ΠΡΩΤΑ στη βαθιά κατανόηση του γνωστικού : Είναι το 50% του συνολικού βαθμού και (κατά τη γνώμη μου) το 50% της ειδικής διδακτικής.
2) ΚΑΤΟΠΙΝ σε θέματα διδακτικής. Συγκεκριμένα να έχεις στο μυαλό σου τη δομή του σχεδίου μαθήματος και τις βασικές αρχές της κάθε σχολής.
3) ΤΕΛΟΣ σε παιδαγωγικά. Δεν αξίζει να διαβάζεις ένα σωρό βιβλία και σημειώσεις και να σε ρωτάει τι είναι το Curiculum. Με άλλα λόγια ο χρόνος που αφιερώνεις δεν είναι σίγουρα ανάλογος με το αποτέλεσμα.
Φυσικά τα παραπάνω τα βλέπω ως στρατηγική μελέτης ενός ατόμου με περιορισμένο χρόνο. Προφανώς το καλύτερο είναι να διαβάσεις ότι υπάρχει σε κάθε κατηγορία. Αν δεν υπάρχει ο χρόνος για όλα, όμως (όπως ίσως συμβαίνει με τους περισσότερους από μας), γιατί να διαβάσει κάποιος 10.000 πράγματα όταν θα ερωτηθεί σε 32, εκ των οποίων τα 5-10 μπορεί να μην είναι καν στα 10.000;
Ίσως βέβαια να έχω αυτή τη γνώμη γιατί αυτό ήταν το πιο εύκολο για μένα να κάνω...
Καταγράφηκε
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...
vikoulaki
Moderator
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2516
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
Απ:
«
Απάντηση #81 στις:
Ιουνίου 05, 2007, 07:49:09 am »
Πολυ καλο και αυτο:Η "Σχολικη τάξη" του Ματσαγγούρα, αλλα πολυ μπλα-μπλα πολυ μεγάλο-<χονρο>.Εχω πάρει πολλά βιβλια μέχρι να κατασταλλάξω πια θα διαβασω ως και φροντιστηριο με αλληλογραφια.Αγορασα ολες τις σημειώσεις του Μπονια-βλεπετε ειμαι επαρχια αλλα ήταν, ειναι και θα ειναι στην αποθηκη, και απο αυριο στα σκουπίδια.Στα Παιδαγωγικα αυτο που σας είπα έχει 40 ερωτηματολογια με απαντησεις και το καλο ειναι οτι για κάθε απαντηση έχει και σχόλια ι και αναπτυσει την κατάλληλη θεωρια.Απο ολα αυτα όμως μια ερωτηση την έμαθα λάθος και την έχασα.Αυτη με τους αλλοδαπους μαθητές που ισως εγω να την ειχα καταλάβει λάθος
Τι βιβλιο :ΑΣΕΠ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΜ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ
Εκδόσεις: Σύγχρονη Πέννα
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 05, 2007, 09:09:08 am από vikoulaki
»
Καταγράφηκε
pariel
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 954
Φύλο:
Για να πετύχεις, μην παίρνεις τίποτε προσωπικά
Απ:
«
Απάντηση #82 στις:
Ιουνίου 05, 2007, 09:19:42 am »
νικουλακι, αν και είμαι φιλόλογος, παρεμβάινω στη συζήτηση, για να βοηθήσω αν μπορώ. Στον διαγωνισμό του 2002 έγραψα 43 περίπου παιδαγωγικά. Έτσι έμεινα απέξω. Στον προηγούκμενο διαγωνισμό (2005) αποφάσισα να διαβάσω λίγα παιδαγωγικά γιατί δεν ήξερα τίποτε από θεωρίες. Τελικά, δεν έγραψα και πολύ καλά (65): ήμουν όμως σε πολυ καλή σειρά στους επιτυχόντες. Τότε είχα διαβάσει τον Καψάλη: πολύ ωραίο και εύκολο βιβλίο. Σ' αυτόν το διαγωνισμό άρχισα να διαβάζω παιδαγωγικά από την ώρα που βγήκαν τα προηγούμενα αποτελέσματα. Δεν άφησα βιβλίο για βιβλίο που να μην το έχω φυλλομετρήσει μέχρι να κατασταλάξω κάπου (Εδώ να σου αναφέρω ότι έχω δύο παιδιά, δουλεύω άπειρες ώρες σε φροντιστήριο και ιδιαίτερα, είμαι ωρομίσθια επίσης και διάβαζα μετά τις 12 το βράδυ τις εργάσιμες. Το προηγούμενο καλοκαίρι ολη την ημέρα σχεδόν).Τέλος πάντων. Επανέρχομαι. Το βιβλίο της πένας είναι επιεικώς για μένα άχρηστο. Σου παραθέτω τι διάβασα:
1)Ματσαγγούρας: σχολική τάξη (θεωρία και πράξη): δυσκολο αλλά όταν το πάρεις απόφαση τελικά είναι πολυ ωραίο
2)Χ. Κάτσικας: παιδαγωγικά και διδακτική
3)καψάλης: Παιδαγωγική ψυχολογία (νομίζω αυτός είναι ο τίτλος)
4)Γενική διδακτική μεθοδολογία (εκδόσεις μεταίχμιο)
5)Έν βιβλίο πολλαπλών επιλογών (πολύ ωραίο νομίζω από το μπόνια: το έιχα σε φωτοτυπίες και δεν ξέρω από πού ήταν)
6) Το γνωστό βιβλίο του ΑΣΕΠ πολλαπλών επιλογών του Σβάλα (έχει κυρίως φιλολογικές ερωτήσεις, αλλά υπάρχουν και γενική διδακτική)
7) Ό,τι φωτοτυπία έπαιρνε συνάδελφος από φροντιστήριο.
ένα: εκδόσεις πελεκάνος
Αποτέλεσμα: ξεσκίστηκα και τελικά έβαλαν πανεύκολα (ή μου φάνηκαν πανεύκολα μετά από τόσο διάβασμα. Απάντησα 30/32 ερωτήσεις σωστές. Ελπίζω κάπως να βοήθησα
Καταγράφηκε
www.bibliupoli.gr
amdakos
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 112
Φύλο:
ΠΕ03
Απ:
«
Απάντηση #83 στις:
Ιουνίου 05, 2007, 10:23:03 am »
Καλημέρα σας
Siobaras έτσι όπως τα λές , δηλαδή πάνω από 80 είναι και εκείνοι που πήραν 90+.Πάνω από 50 είναι όλοι όσοι πέρασαν την βάση.
Επόμενως όποιος έγραψε ένα 70 είναι ένας εξαιρετικός βαθμός.
Μερικά από βιβλία που διάβασα
Διδακτική
"Θέματα διδακτικής των Μαθηματικών" Στέφανος Κεϊσογλου (Εκδόσεις Μπόνια)( Έχει μερικά σχέδια μαθήματος)
"Πώς να ενεργοποιήσουμε τα παιδιά στο μάθημα των Μαθηματικών" Μπάμπης Τουμάσης (Εκδόσεις Κωστόγιαννος)
Ευκλείδιδες πολλούς του Γυμνασίου , κατόπιν υπόδειξη φίλου μου που είχε γράψει το 2005 85 διδακτική
Πολύ καλά τα βιβλία τα σχολικά, για να έχω μια εποπτεία για την πορεία της ύλης.
Μαθηματικά
Γνωστικό δεν διάβασα πολύ καλά, αλλά έλυνα ασκήσεις από βιβλία Δέσμης.
Πήγαινα να χτυπήσω τη διδακτική, πιστεύοντας ότι αν έγραφα έναν αξιοπρεπή βαθμό θα τα κατάφερνα.
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 05, 2007, 10:35:43 am από amdakos
»
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
4
5
6
7
8
...
10
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών
(Συντονιστές:
vikoulaki
,
Stelios
)