*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 41856 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sybe

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #56 στις: Ιουνίου 02, 2007, 11:36:01 am »
Συγχαρητήρια και από μένα σε όσους διορίστηκαν... :)
Σε όσους δεν τα κατάφεραν, μέσα σε αυτούς είμαι και εγώ (επιτυχούσα μη διοριστέα), μη το βάζετε κάτω,το 2008 είναι πολύ κοντά...
 :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:35:59 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #57 στις: Ιουνίου 02, 2007, 03:48:43 pm »
Δεν είμαι ειδικός, αλλά νομίζω ότι συντάσσεται ένας ενιαίος πίνακας αναπληρωτών, όπου ο καθένας παίρνει μόρια από :

1) 1 μόριο για κάθε μονάδα πάνω από τη βάση του φετινού ΑΣΕΠ
2) 1/2 μόριο για κάθε μονάδα πάνω από τη βάση του προηγούμενου ΑΣΕΠ
3) Άγνωστο (σε μένα) αριθμό μορίων από προϋπηρεσία.

Για τα μόρια από τον προηγούμενο ΑΣΕΠ ίσως θα έπρεπε να είχε κάνει αίτηση ο υποψήφιος και τα περασμένα χρόνια για να μετρήσουν.

Αν δεν έχεις μόρια από πουθενά αλλού, λυπάμαι αλλά μου φαίνεται ιδιαίτερα δύσκολο ως αδύνατο.
Ειδικά αν σκεφτείς ότι ακόμα και οι μισοί διοριστέοι που θα μπουν του χρόνου, μπορεί να κάνουν αίτηση για αναπληρωτές φέτος.

Αυτά τα ασαφή γνωρίζω εγώ, αλλά καλύτερα να πάρεις και από αλλού γνώμες και πληροφορίες.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #58 στις: Ιουνίου 03, 2007, 06:23:29 pm »
Kαι πάλι συγχαρητήρια στους διοριστέους.
Εχω να κάνω μια διαπίστωση η οποία αφορά όλους εμας διοριστέους και μη διοριστέους.Μετα απο συζήτηση και με συναδέλφους καταλήξαμε στο συμπέρασμα οτι οι βαθμολογητές του ΑΣΕΠ βαθμολογούν κατα προσωπικη τους κρίση.Πολλοί είναι αυτοι που άλλα περίμεναν και άλλα τους ήρθαν αναμεσα τους και εγωΑναφέρομαι στο γνωστικο 'οπου τουλάχιστον οι 2 θεωρίες και τα πολλαπλής  ήταν οι πιο καθαρές μονάδες.Δυστυχως δεν γίνεται ένσταση για αναβαθμολογηση.Αλλά και στην διδακτικη μπορεί κάποιος να μου πει για τα μόρια που πήρε πως μοιράστηκαν στις 2 διδακτικές?
Εγω στο 2 θέμα ήμουνα συγκτατημένη το τι θα πάρω γιατι έλεγα στο 1 οσο καλά και να έγραψα δεν θα πάρω το 50.Υπολόγιζα περίπου 40.Τελικά σε όλη την διδακτικη πήρα 55 άρα και 10 για το 2 για την θέση μου στα προβλήματα των παιδιών και οχι για την ισότητη των 2 αριθμων που βγήκα εκτός θέματος
.Ομως αναρωτιέμαι άτομα που χτυπήθηκαν για αυτή την ισότητα  που έφτασαν σε σημειο να με πουν μαζι και άλλους οτι είμαστε άχρηστοι ,που ανέπτυξαν ολόκληρες θεωρίες σωστές βέβαια πως ειναι δυνατόν να πήρανε διδακτικη 40.Αρα  στην 1 διδακτικη κοινως 10-0 μόρια σε ένα θέμα που διδάσκεται κάθε χρόνο στην κατεύθυνση, και βασικο θέμα ανάλυσηςΤο τελευταιο για να μην παρεξηγηθώ πάει σε ένα συνάδελφο που προσπάθησε να με κάνει <<ρόμπα>>.Ξέρει αυτός.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η ικανότητα ενος καθηγητη δεν κρίνεται απο 4 'ωρες γραπτής δοκιμασίας ούτε απο ένα θέμα.Κρίνεται απο την μεταδοτικότητα του καθενόις και απο το μεράκι για δουλειά

Αποσυνδεδεμένος cretanman

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Άντρας
  • Μαθηματικός
    • Προφίλ
    • Προσωπική Ιστοσελίδα
Απ:
« Απάντηση #59 στις: Ιουνίου 03, 2007, 08:49:35 pm »
Σα δεν ντρέπεσαι! Μόνο αυτό έχω να πω! Αντί για να μην πεις κουβέντα για το συγκεκριμένο θέμα, και να πετάξεις από τη χαρά σου που πήρες μονάδες από αυτό, βγαίνεις και προσπαθείς να δικαιολογηθείς επειδή έτυχε το γραπτό σου να πέσει σε διαφορετικό βαθμολογητή από ότι το δικό μου. Το μόνο όμως που θα ήθελα ήταν να μπορούσα να πάρω αντίγραφο του γραπτού μου στη διδακτική για να σχολιάσεις εσύ το 40 που έτυχε να πάρω και να σχολιάσεις κυρίως το πρώτο θέμα που λες, το βασικό θέμα ανάλυσης που διδάσκεις (και διδάσκω) κάθε χρόνο στα παιδιά (Για το 2ο εξάλλου έχω ήδη γράψει την προσέγγισή μου στη 2η σελίδα του ίδιου post την οποία την άφησα όπως είδες στην κρίση ΟΛΩΝ). Όμως ήδη τα γραφόμενά σου έρχονται σε αντίθεση. Από τη μία πιστεύεις ότι έχεις αδικηθεί κατά κράτος στο γνωστικό αντικείμενο το οποίο μάλιστα είναι (για ένα σωστό βαθμολογητή) ΠΛΗΡΩΣ αντικειμενικό και σχολιάζεις τους κακούς βαθμολογητές και κατά τα άλλα κάποιος άλλος συνάδελφος που έγραψε χαμηλότερα από εσένα <<προσπάθησε να σε κάνει ρόμπα>>. Αντί για να συμπεράνεις το μεγάλο χάλι των βαθμολογητών για άλλη μία φορά, σχολιάζεις εμένα. Ας αφήσουμε το κοινό να κρίνει. Δεν θα ήθελα να γίνει αναβαθμολόγηση στο γραπτό μου. Το μόνο όπως είπα που θα ήθελα, θα ήταν να πάρω φωτοτυπημένο το γραπτό μου στη διδακτική και να το βάλω σε κοινή θέα για να δεις το γραπτό που πήρε 40 για να το συγκρίνεις με εκείνο που πήρε 55. Και δυστυχώς υπήρχαν συνάδελφοι που έγραψαν πολύ καλύτερα από εμένα στο γνωστικό και έμειναν απ'έξω λόγω της άσχημης βαθμολόγησης στη διδακτική και από την άλλη με προβληματίζει το γεγονός ότι μπορεί να υπήρχαν συνάδελφοι που διορίζονται με 55-60 στη διδακτική και το 2ο θέμα είναι εκτός θέματος. Στην έκθεση πώς θα βαθμολογούνταν άραγε αν το θέμα ζητούσε να αναπτύξουν την ισότητα των δύο φύλλων και κάποιος ανέπτυσε και έγραφε για την ανισότητα τους??? Τί λέτε οι φιλόλογοι σε αυτό? Θα έπαιρνε μονάδες η συγκεκριμένη έκθεση? Με προβλημάτισε πολύ η βαθμολόγηση της διδακτικής! Αυτό μόνο έχω να πω για φέτος. Κρίμα γιατί τα θέματα (θα το επαναλάβω) ήταν εξαιρετικά επιλεγμένα για διδακτική προσέγγιση και συνεχίζω να το πιστεύω...

Συμπέρασμα: Χαίρομαι που διορίστικα και φταίνε τα μαθηματικά!! Με προβληματίσε πολύ ο τρόπος βαθμολόγησης σε μαθηματικά και διδακτική. Τελικά ο ΑΣΕΠ είναι τζόγος. Καταλαβαίνω και συμμερίζομαι απόλυτα όλους εκείνους τους υποψηφίους από τους υπόλοιπους κλάδους ειδικά όταν η βαθμολόγηση του γραπτού εξαρτάται από την υποκειμενικότητα των απόψεων των βαθμολογητών. Όταν βλέπεις τέτοια πράγματα σε κλάδους όπως τα μαθηματικά που τα πράγματα είναι ξεκάθαρα, τότε τί να πουν οι φιλόλογοι για αυτό? Μήπως θα πρεπε να μην εξετάζεται τελικά η διδακτική αλλά να γίνεται μία σωστή επιμόρφωση μετά τον διορισμό? Αφου δεν μπορούν να βαθμολογήσουν (και αν θέλετε τις αποδείξεις κοιτάξτε από την αρχή τα posts που υπάρχουν εδώ) γιατί να δίνουμε εξετάσεις σε αυτά?? Ποιος σκοπός εξυπηρετείται?. Α-Π-Α-Ρ-Α-Δ-Ε-Κ-Τ-Ο-Ι.

Αλέξανδρος
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 03, 2007, 09:03:06 pm από cretanman »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:35:59 »

Αποσυνδεδεμένος amdakos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #60 στις: Ιουνίου 03, 2007, 09:23:08 pm »
Συνάδελφοι δε θα ήταν καλό να τσακωθούμε , γιατί μ' αυτό τον τρόπο είναι σαν να προσπαθούμε να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε "κατάλληλοι" για λειτουργοί , ενώ στην πραγματικότητα  είμαστε όλοι κατάλληλοι και πολλά μπορεί να κρίθηκαν σε ένα τικ στα παιδαγωγικά  ή σε μια άσκηση που λύσαμε τα τελευταία λεπτά.


Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #61 στις: Ιουνίου 03, 2007, 09:24:35 pm »
Πρέπει να διαβάσεις λίγο καλύτερα αυτά που έγραψα.Δεν είπα οτι οτι έχω αδικηθεί κατα κράτος στο γνωστικοΕιπα πολλοί συνάδελφοι ανάμεσα και εγω άλλα περίμεναν και άλλα ήρθαν άλλοι προς τα πάνω και αλλοι προς τα κάτω και ισχύει και το προς τα πάνω
Δεν δικαιολογούμε για τίποτα και ουτε κανένας μας γνωρίζει ποιος διορθώνει το γραπτο του και ποσο περισσοτερο αν εμεις οι δυο είχαμε η δεν είχαμε τον ιδιο βαθμολογητη.
Σκοπός μου δεν είναι να σε κρίνω εγω και το μήνυμα το έστειλα γιατι ήξερα οτι θα απαντήσεις ή αν δεν απαντούσες τουλάχιστον ήθελα να σου περάσω εν μήνυμα σαν μεγαλύτερη και οχι σαν συνάδελφος.
Εχω δει στην ιστοσελίδα σου τι έχεις κάνει και αναγνωρίζω οτι έχεις πολλές γνώσεις.
Πως θα σου φαινότανε αν κάποιος σου έλεγε:έλα τώρα με το 40 ειδαμε το επιπεδο σου?Θα έσκαγες απο το χάλι σου και το έδειξες και καλά έκανες.Δεν σε κατέκρινα εγω για τις γνώσεις σου και αν το έγραψα παραπάνω το έκανα για να δεις ποσο άσχημο είναι κάποιος να σε αμφισβητεί απο ένα και μόνο ένα γεγονός.
Διαβασε ξανα το πρώτο σου μήνυμα για να θυμηθείς τι έγραψες και ίσως καταλάβεις γιατι θύμωσα.
Υ.ΓΣυγχαρητήρια για την επιτυχία σου και σε όλους βέβαια  τους διοριστέους Χάρηκα πραγματικά γιατι μπορει να μην είμαι διοριστέα,έχω τον σύζυγο μου διοριστέο και συμμερίζομαι την χαρα σας
Καλή διδαχη σε όλους και στους υπόλοιπους εύχομαι να πάθετε οτι έπαθε και ο Αλέξανδρος : τι έπαθε?Διορίζεται ,άρα να διοριστείται και εσείς
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 03, 2007, 09:34:49 pm από vikoulaki »

Αποσυνδεδεμένος amdakos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #62 στις: Ιουνίου 03, 2007, 09:42:47 pm »
Θέλω να εκφράσω και μια άλλη άποψη που αφορά την βαθμολόγηση (όπως π.χ των πανελληνίων) Έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο, με βάση στατιστικές έρευνες, ότι στο αντικείμενο των μαθηματικών και της φυσικής  οι αναβαθμολογήσεις είναι λίγες .Σε αντίθεση στα φιλολογικά,πάντα στις πανελλήνιες, έχουμε τον μεγαλύτερο αριθμό αναβαθμολογήσεων , έτσι ώστε πολλοί φιλόλογοι να μην θέλουν να είναι διορθωτές

Κατα αντιστοιχία για ΑΣΕΠ ,θεωρώ ότι έπεσε τσεκούρεμα στο γνωστικό.Άπ' ότι έχω ακούσει όλοι μας πήραμε βαθμό μικρότερο απ' ότι περιμέναμε.Μάλλον θέλαν να κρατήσουν τη βάση χαμηλά.


Επίσης , σκεφτείτε ότι η διδακτική είναι σαν έκθεση , όπου παρουσιάζεις μια διδακτική πρόταση και χρειάζεται ένα ευρύ φάσμα μαθηματικών γνώσεων, παιδαγωγικής κατάρτισης ,εμπειρίας των δυσκολιών των μαθητών , μέχρι και ιστορίας των μαθηματικών.

Αν ένας διορθωτής διορθώνει σειριακά τα γραπτά , υπάρχει η πιθανότητα να επηρεάζεται απο το προηγούμενο γραπτό.
Σκεφτείτε λοιπόν τι μπορεί να έγινε και καθυστέρησαν να βγουν τα αποτελέσματα.Αναβαθμολογήσεις πολλές............


« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 03, 2007, 09:44:37 pm από amdakos »

Αποσυνδεδεμένος amdakos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #63 στις: Ιουνίου 03, 2007, 10:20:49 pm »
Πάντως Αλέξανδρε για να πω την αλήθεια μου , και να μην νομίζεις δηλαδή ότι αδικήθηκες, η προσέγγιση σου δεν είναι και τόσο ισχυρή.
Είναι πολύ αριθμοθεωρητική και είναι σαν να πιέζεις τον μαθητή με το ζόρι να το καταλάβει, δεν δίνεις κίνητρο στον μαθητή

Καλύτερα να το χτυπούσες με το πρόβλημα του Ζήνωνα , θα είχες μεγαλύτερη επιτυχία

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #64 στις: Ιουνίου 04, 2007, 09:29:33 am »
Νομίζω το καλύτερο απο όλα θα ήταν οι θεματοδότες του ΑΣΕΠ  να έδιναν τις απαντήσεις ή τουλάχιστον ένα πλάνο παρουσίασης.Ερχεται και άλλος διαγωνισμός.Θα μπορούσαν να δώσουν και κάποια βιβλιογραφία πάνω στην διδακτική των Μαθηματικών

Αποσυνδεδεμένος amdakos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #65 στις: Ιουνίου 04, 2007, 11:51:15 am »
Με βοήθησε πολύ το βιβλίο
"Πως να ενεργοποιήσουμε τα παιδιά στο μάθημα των μαθηματικών" Μπάμπης Τουμάσης

τουλάχιστον με έβαλε μέσα στο κλίμα.

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #66 στις: Ιουνίου 04, 2007, 12:08:00 pm »
Το συγκεκριμένο βιβλίο ειναι πολύ καλο, και  επειδη συνδέει τα Μαθηματικα με πραγματικές καταστάσεις ειναι πιστεύω ένα πολυ καλο <<εργαλειο>> για εμας.Ενα απλό π.χ. στην

Αποσυνδεδεμένος amdakos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #67 στις: Ιουνίου 04, 2007, 01:12:57 pm »
Το συγκεκριμένο βιβλίο είχε και μια δραστηριότητα για το άθροισμα απείρων όρων
με τη χελώνα και τον Αχχιλέα, πολύ καλό κατα την γνώμη.

Το δοκιμάσε κανείς σαν δραστηριότητα στο δεύτερο θέμα της διδακτικής;

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #68 στις: Ιουνίου 04, 2007, 01:23:02 pm »
Εγω όχι.Ανέφερα οτι έιναι άθροισμα απείρων όρων Γ.Π. δεν το απέδειξα με το σκεπτικο οτι είναι για τους μαθητές εκτός και έτσι βγήκα εκτός θάματος.Ισως αν έπαιρνα το άθροισμα να απέφευγα το λάθος μου και να έβλεπα την ισοτητα, αλλά εκέινη την στιγμή έτσι μου ήρθε.Δεν είχα ενναλακτικη λύση στον τρόπο προσέγγισης και γι' αυτό δεν σκάω παρόλο μου έκοψε τον διορισμο

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #69 στις: Ιουνίου 04, 2007, 01:47:57 pm »
Προσωπικά πήρα ακριβώς αυτό που περίμενα στα Μαθηματικά. Έχασα μόνο 1 πολλαπλής, οπότε πήρα 94.5.

Όμως το 1α και το Fermat τα έγραψα ακριβώς όπως το σχολικό και στα άλλα τα έγραψα υπεραναλυτικά και με ακρίβεια.

Στην παλινδρόμηση ανέφερα επιπλέον ότι η ηλικία για την οποία εκτιμίσαμε την πίεση βρίσκεται εκτός του διαστήματος του δείγματος, άρα δεν είμαστε σίγουροι για το πόσο καλή προσέγγιση είναι.

Επίσης, πολλοί συνάδελφοι έλυσαν το 1γ) ii) αλλά χωρίς να χρησιμοποιήσουν το i), το οποίο μπορεί να μην το έδωσαν ολόκληρο ή και να το έκοψαν όλο. Κάποιοι (λίγοι) έλυσαν το 1)γ)i) διαιρώντας με f(x), και μετά (ln|f(x)|)'=(x)' κλπ, που είναι λάθος βέβαια αφού δεν ξέρουμε ότι f(x)<>0.

Το παν στα ανάπτυξης είναι (κατά τη γνώμη μου) να μη δίνεις δικαιώματα.
Στον προηγούμενο ΑΣΕΠ μου κόψανε μισό θέμα, το οποίο ήταν σωστά λυμένο αλλά δεν είχα εξηγήσει μια λεπτομέρεια (που ήταν σχεδόν προφανής).

Παιδιά, το είπα πριν, το λέω και τώρα: Στη διδακτική ότι και να σου βάλουν τους πιστεύεις.
Θεωρώ τον εαυτό μου εν μέρει κωλόφαρδο, αν και είχα διαβάσει αρκετά.

Εκτός του σχεδίου μαθήματος (που πρέπει να έχεις στο μυαλό σου τη γενική μορφή και να γνωρίζεις καλά την παράγραφο),  όλα τα υπόλοιπα κανείς δε θα μάθει ποτέ πώς βαθμολογούνται.




Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182563
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 620
Σύνολο: 628

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.