*

Αποστολέας Θέμα: τι διαβάσατε οι διοριστέοι; ποια είναι η συνταγή της επιτυχίας;  (Αναγνώστηκε 30322 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
olgalia και γω παρότι έχω τελειώσει κλασικό και δεν έχω κάνει καθόλου ιστορία παρά μόνο μια διδακτική του Βερτσέτη επιλέγω πάντα διδακτική αρχαίων. νιώθω αρκετά πιο ασφαλής εκεί. πιστεύω πως για να πάρει κάποιος διδακτική ιστοριας πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά το αντικείμενο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
olgalia και γω παρότι έχω τελειώσει κλασικό και δεν έχω κάνει καθόλου ιστορία παρά μόνο μια διδακτική του Βερτσέτη επιλέγω πάντα διδακτική αρχαίων. νιώθω αρκετά πιο ασφαλής εκεί. πιστεύω πως για να πάρει κάποιος διδακτική ιστοριας πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά το αντικείμενο.

πολυ καλη η παρατηρηση της stroumfita. και εξηγουμαι αμεσως.την διδακτικη της ιστοριας την αποφευγω και γω γιατι θελει να γνωριζεις πολυ καλα το γνωστικο. Ομως, σκεπτομαι πολυ σοβαρα την επομενη να επιλεξω ιστορια γιατι αυτο θα με κανει να διαβασω περισσοτερο την ιστορια και διαβαζοντας την ισως πετυχω καλο βαθμο και στο γνωστικο.Μια σκεψη κανω, προχειρα τωρα,ισως κατι να μη ζυγιζω καλα.....
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
εγώ τις άλλες 2 φορές που είχα δωσει ήμουν σχεδόν αδιάβαστη και έγραψα 40 ιστορία και τις 2 φορές. τώρα διάβασα και έγραψα ακριβώς το ίδιο. συμπεραίνω πως δεν έχει νόημα να ασχοληθώ περαιτέρω.. δεν τη σηκώνει ο οργανισμός μου φαίνεται... πόσο μάλλον να πάρω και διδακτική .. ψάχνω να βρω τον καλύτερο συνδυασμό για την περίπτωσή μου....

Αποσυνδεδεμένος Μέλια

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
    • Προφίλ
Ναι,ξέχασα να αναφέρω...80

Πολύ καλά, μπράβο!
Πάντως νομίζω ότι, τουλάχιστον στα αρχαία, δεν έχει σημασία αν θα βαλεις μέσα ομάδες ή όχι. Εγώ πήρα 70.5 και ξέρω γιατί. Έγραψα το πρώτο θέμα με τον Όμηρο παρα πολύ καλά πιστεύω, στο πρότυπο ακριβώς των βιβλίων καθηγητή, το οποίο είναι εντελώς δασκαλοκεντρικό. Το μόνο που έκανα "μαθητοκεντρικό" ήταν ότι έβαλα μαθητές να διαβάσουν το κείμενο με την αιτιολόγηση ότι μια και το μάθημα είναι στη ραψωδία... ωχ ποια ήταν... το ξέχασα :o.... τελοσπαντων την τάδε, είναι ήδη εξασκημένοι και σημείωσα στην αρχή ότι όλες οι δραστηριότητες που τίθενται από τον καθηγητή, οι μαθητές τις κάνουν σε συνεργασία με το διπλανό τους!
Δεν έγραψα όμως καθόλου καλά το 2ο ερώτημα, όχι γιατί δεν το ήξερα, αλλά γιατί δεν προλάβαινα, εμένα πάντα αυτό ήταν το προβλημά μου, ο χρόνος, καθυστερώ πολύ, τελευταία έφυγα από το εξεταστικό.
Υπολογίζω δηλ ότι πρέπει να έγραψα περίπου 43/50 στο 1ο και 27/50 στο δεύτερο. ήταν 2 θέματα έτσι; μην το ξεχνάμε... με ισάξια βαθμολογία.
Ευχαριστώ πολύ olgalia
Η αλήθεια είναι ότι ο χρόνος είναι ένα μεγάλο πρόβλημα στη διδακτική...Και εγώ συνεχώς συμβουλευόμουνα το ρολόι.Σχετικά με το 2 ερώτημα(Πολιτεία του Πλάτωνα το αντιμετώπισα πιο πολύ ως γνωστικό, ό,τι θυμόμουνα από βιβλίο καθηγητή και...μια δική μου ανάλυση καθώς προσπαθούσα να βρω την αντιστοιχία με το Ομηρικό χωρίο). Και καθώς επίσης προσπαθούσα να εξισορροπήσω το χρόνο,υπήρχαν πράγματα που ανέφερα συνοπτικά,άλλα που παρέλειψα...Τι να πω,θυμάσαι πώς ήταν οι συνθήκες όταν γράφαμε...Τελείως διαφορετικές από τώρα που τα βλέπουμε από απόσταση...Ναι,νομίζω όμως  ότι  μάλλον χρειαζόταν εξίσου καλή αναφορά και στο δεύτερο ερώτημα και αυτό,το να τρέχουμε να τα προλάβουμε όλα, μάλλον μας αποσυντονίζει τελικά...
Μ' αρέσει να μη λέω πολλά...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος shide

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αν και απόφοιτος του κλασικού επέλεξα διδακτική ιστορίας, διότι ήξερα πολύ καλά και το γνωστικό. Τελικώς έγραψα 90. Την πάτησα την προηγούμενη φορά με τη διδακτική αρχαίων, που είχα πάρει 57 και έχασα στο "τσακ" το διορισμό. Οπότε αυτή τη φορά ούτε που κοίταξα τα αρχαία....Σημειωτέον ότι την 1η φορά που έδινα είχα ξαναεπιλέξει διδακτική ιστορίας και έγραψα 81. Τί την ήθελα των αρχαίων ένας θεός ξέρει....Πάντως λόγω αυτής της λανθασμένης μου επιλογής χρειάστηκε να ξαναπεράσω το λούκι του ΑΣΕΠ. Γι αυτό αν κάποιος γνωρίζει καλό γνωστικό ιστορίας προτείνω ανεπιφύλακτα τη διδακτική της...

Αποσυνδεδεμένος mary dea

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κι εγώ έτσι την πάτησα. Έδωσα διδακτική ιστορίας το '05 και έγραψα ένα 70άρι, αν θυμάμαι καλά, που ήταν μια χαρά για μένα με δεδομένο ότι δουλεύω ήδη από φοιτήτρια (πολλά χρόνια πριν...) σ' άλλο κλάδο και δεν ήξερα την τύφλα μου από ΑΣΕΠ. Και το '07 που έδωσα, δεν κατάλαβα γιατί, διδακτική αρχαίων πάτωσα. Τώρα δεν έδωσα γιατί ο προηγούμενος με τσάκισε. Θα δώσω στον επόμενο, και διδακτική θα προτιμήσω πάλι ιστορία, μεταξύ άλλων γιατί την αγαπάω. Έχω όμως μηδέν διδακτική εμπειρία και δεν είμαι σίγουρη πώς να την παλέψω με τη διδακτική. Ασχολούμαι μ' αυτή τώρα, με τα βιβλία καθηγητή, αλλά έχω μεγάλη ανασφάλεια, νομίζω ότι δε φτάνει. Αν έχετε υπόψη κάνα λινκ με σχέδια μαθήματος, ευπρόσδεκτο. Συγχαρητήρια, κιόλας, στους διοριστέους. Καλή αρχή

Αποσυνδεδεμένος Travel Girl

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 265
    • Προφίλ
Επίσης εγώ σκοπούς δεν έγραψα καθόλου, έγραψα μόνο στόχους και όχι πολλούς, αν θυμάμαι καλά 3-4 και τους έγραψα στην αρχή (έτσι έκανε και το βιβλίο του καθηγητή για την ιστορία και δεν ήθελα να μπερδευτώ περισσότερο). Νομίζω ότι στη διδακτική της ιστορίας θέλουν να δουν ότι κατέχεις και το γνωστικό. Εγώ ήξερα πολύ καλά και τα δύο θέματα που μας έβαλαν και έδωσα πολλές λεπτομέρειες.
2. έκανα και πίνακες που υποτίθεται τους μοίραζα στην τάξη και με βάση αυτούς ανέλυα το μάθημα. Γενικά χρησιμοποιήσα πολλά σχεδιαγραμματά.
3. στις πηγές επέμεινα στην ανάλυση τους, στη γλωσσική τους εξομάλυνση (νομίζω ότι είναι βασικό να το θίξεις)
4. Προσπάθησα το γραπτό μου να έχει καθαρή μορφή (όχι σχεδιαγραμματική αλλά ούτε τη μορφή του δοκιμίου)
5. Με βοήθησε πολύ ένα μήνυμα που είχα διαβάσει εδώ από ένα παιδί που είχε διοριστεί πέρυσι. Μετά την παρουσιάση του γνωστικού σε ξεχωριστές παραγράφους έγραφα τις σκέψεις μου π.χ. σε αυτό το σημείο θα άφηνα  τα παιδιά να προβληματιστούν και να μου πουν τι σκέφτονται...κτλ.
6 Νομίζω ότι παίζει μεγάλο ρόλο η αφόρμηση και η σύνδεση με τα προηγούμενα. Εγώ και στα δύο θέματα πρόσεξα πολύ αυτό το σημείο και το παρουσίασα πολύ ωραία ( ήταν και η έμπνευση της στιγμής)

Υ.Γ. Μην απογοητευτείτε από το χρόνο που δε φτάνει. Εγώ σε κάποια στιγμή κοίταξα το ρολόι μου, σκέφτηκα ότι δεν πρόκειται να προλάβω να τα τελειώσω όλα και σκέφτηκα να σηκωθώ και να φύγω. Ευτυχώς που δεν το έκανα 8) 8).
Αυτό που νομίζω εν τέλει ότι θέλουν να δουν στη διδακτική (και μιλάω πάντα για ιστορία) είναι ότι κατέχεις το γνωστικό αντικείμενο και ότι μπορείς να το παρουσιάσεις σε ένα γραπτό που να έχει αρχή- μέση και τέλος.
Συγγνώμη αν έγινα κουραστική αλλά ελπίζω να βοήθησα


Τι εννοείς γλωσσική εξομάλυνση των πηγών???

Αποσυνδεδεμένος pariel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Για να πετύχεις, μην παίρνεις τίποτε προσωπικά
    • Προφίλ
Επειδή πολλές πηγές είναι στην καθαρεύουσα ή περιέχουν άγνωστες λέξεις, ρωτάμε τα παιδιά ποιες απο αυτές δεν καταλαβαίνουν, για να κάνουμε το κείμενο έτσι πιο βατό σ' αυτά.

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Επειδή πολλές πηγές είναι στην καθαρεύουσα ή περιέχουν άγνωστες λέξεις, ρωτάμε τα παιδιά ποιες απο αυτές δεν καταλαβαίνουν, για να κάνουμε το κείμενο έτσι πιο βατό σ' αυτά.
Αυτό ακριβώς.

Αποσυνδεδεμένος zappelion

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
Παιδιά είστε όλοι μεγάλες ψυχές που δεν ξεχνάτε και εμάς τους αποτυχόντες, που μετά από έναν ακόμη ψυχοφθόρο ΑΣΕΠ μαζεύουμε τα κομμάτια μας και προσπαθούμε να πείσουμε τον εαυτό μας πως ίσως την επόμενη φορά τα καταφέρουμε. Όσον αφορά την δική μου περίπτωση θα θελα τα φώτα σας όσον αφορά την ειδική διδακτική. Είναι ο δεύτερος Ασεπ ( και φοβάμαι πως θα δίνω αιωνίως) και φέτος στην διδακτική ιστορίας δεν έχω πλησιάσει καν την βάση αν και γνώριζα το γνωστικό ,όταν είδα το βαθμό μου ένιωσα ότι είμαι τελείως ηλίθια! :-[ Εκτός από τα βιβλία καθηγητή που ανέβασε μία συνάδελφος (καλή της ώρα) τι άλλο θα μπορούσε να με βοηθήσει? Αρκετοί αναφέρετε ότι βασιστήκατε σε σημειώσεις αλλά δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε και σε βιβλία εξωσχολικά. Σκέφτομαι να ξενιτευτώ από το μικρό χωριό μου και να παρακολουθήσω φροντιστήριο γιατί δεν πάει άλλο, αλλά από ότι κατάλαβα ούτε αυτό εγγυάται κάτι. Τι να κάνω τελικά? Την τρέμω την διδακτική συνάδελφοι γιατί ως γλωσσολόγος  στο πανεπιστήμιο δεν διδάχθηκα ΤΙΠΟΤΑ και τώρα αναγκάζομαι να μπω στο τρυπάκι του Ασεπ!  ???


Αποσυνδεδεμένος sharon

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
αυτό εδώ που υπαρχουν  υπάρχουν συγκεντρωμένα όλα τα βιβλία καθηγητή και οι οδηγίες:
www.4shared.com/dir/3864065/e7b4838d/biblia_kathigiti.html
πώς ανοιγει ??? δεν μπορω να δω τίποτα παρα μόνο το περιεχόμενό του...

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Πατάς αυτό που σε ενδιαφέρει, σε βγἀζει σ' ένα πλαίσιο όπου πολύ απλά πατάς το κουμπάκι download.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Παιδιά είστε όλοι μεγάλες ψυχές που δεν ξεχνάτε και εμάς τους αποτυχόντες, που μετά από έναν ακόμη ψυχοφθόρο ΑΣΕΠ μαζεύουμε τα κομμάτια μας και προσπαθούμε να πείσουμε τον εαυτό μας πως ίσως την επόμενη φορά τα καταφέρουμε. Όσον αφορά την δική μου περίπτωση θα θελα τα φώτα σας όσον αφορά την ειδική διδακτική. Είναι ο δεύτερος Ασεπ ( και φοβάμαι πως θα δίνω αιωνίως) και φέτος στην διδακτική ιστορίας δεν έχω πλησιάσει καν την βάση αν και γνώριζα το γνωστικό ,όταν είδα το βαθμό μου ένιωσα ότι είμαι τελείως ηλίθια! :-[ Εκτός από τα βιβλία καθηγητή που ανέβασε μία συνάδελφος (καλή της ώρα) τι άλλο θα μπορούσε να με βοηθήσει? Αρκετοί αναφέρετε ότι βασιστήκατε σε σημειώσεις αλλά δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε και σε βιβλία εξωσχολικά. Σκέφτομαι να ξενιτευτώ από το μικρό χωριό μου και να παρακολουθήσω φροντιστήριο γιατί δεν πάει άλλο, αλλά από ότι κατάλαβα ούτε αυτό εγγυάται κάτι. Τι να κάνω τελικά? Την τρέμω την διδακτική συνάδελφοι γιατί ως γλωσσολόγος  στο πανεπιστήμιο δεν διδάχθηκα ΤΙΠΟΤΑ και τώρα αναγκάζομαι να μπω στο τρυπάκι του Ασεπ!  ???


Στην ειδική διδακτική ιστορίας καλό είναι το βιβλίο του Μπόνια "εφαρμοσμένη διδακτική ιστορίας". Εγώ δεν πήγα φροντιστήριο ούτε ήξερα τίποτα από παιδαγωγικά, αλλά διαβάζοντας αυτό τα πήγα καλούτσικα στην ειδική διδακτική.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος sharon

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Πατάς αυτό που σε ενδιαφέρει, σε βγἀζει σ' ένα πλαίσιο όπου πολύ απλά πατάς το κουμπάκι download.

 σ ευχαριστώ που βοήθησες........

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160927
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 721
Σύνολο: 737

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.